Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
martin_mk
Сениор
Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 13.Јули.2006 во 21:09 |
HAHA, veruvaj mi, moze da vozi najmalku kolku sto montoya vozeshe godinava. najmalku...
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 08:14 |
И јас сум за туку ...ај да видиме одвај чекам
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 18:05 |
MAGNY-COURS: PRVI SLOBODNI TRENINZI |
Na prvim slobodnim treninzima na Magny-Coursu nije se moglo vidjeti previše akcije. Od ukupno 16 vozača koji su izašli na stazu, polovicu su činili treći vozači, dok su vozači utrka napustili garaže pred kraj sesije.
Najbrže vrijeme postavio je Robert Kubica, koji je privukao pozornost mnogi prisutnih dok je kružio stazom s neobičnim vertikalnim krilcima smještenim na novu bolida. Drugo najbrže vrijeme postavio je Anthony Davidson, nakon kojeg slijedi Jenson Button s ukupnim zaostatkom od 1.3 sekunde.
Četvrto mjesto pripalo je Ralfu Schumacheru ispred impresivno mu brzog sunarodnjaka Adriana Sutila u Midland-Toyoti. Šesto mjesto zauzeo je Neel Jani u STR-u, a nakon njega slijede Wurz, Villeneuve, Doornbos i Rosberg. Začelje poretka popunili su vozači Midlanda i Super Agurija te Jarno Trulli koji je ostao na 12. poziciji. |
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 18:06 |
MAGNY-COURS: DRUGI SLOBODNI TRENINZI |
Za razliku od prethodne sesije, na drugim slobodnim treninzima nastupili su svih vozači utrka i svi treći vozači. Najbrže vrijeme ponovno je postavio Robert Kubica ostvarivši pritom pola sekunde prednosti u odnosu na drugoplasiranog Fernanda Alonsa.
Na trećem mjestu slijedi Anthony Davidson, kojeg, uz zaostatak od jedne desetinke, prati Alex Wurz u Williamsu. Giancarlo Fisichella završio je na petoj poziciji ispred Michaela Schumachera i Adriana Sutila, koji je još jednom pokazao da u Midlandovom bolidu ima dovoljno brzine za plasman među prvom desetoricom.
Nešto niže u poretku, na 15 i 17. poziciji plasirala su se dva vrlo nesretna vozača - Kimi Raikkonen i Rubens Barrichello. Dok je Kimi pred sam kraj jednosatnih treninga morao bespomoćno ostaviti svoj bolid uz stazu zbog mehaničkog kvara, Rubens Barrichello je svoj dan okončao izlijetanjem u zavoju Nürburgring. |
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 18:10 |
|
Порака:Краен рок за Бриаторе
Претседателот на тимот на Рено, Алан Деса, на менаџерот на неговиот тим Флавио Бриаторе му даде (меѓу редови) краен рок да се изјасни по понудата за продолжување на договорот.
Договорот на Бриаторе со францускиот тим истекува на крајот од сезонава, тимот сака да го продолжи, но Сицилијанецот е тој што се размислува. Неодамна велеше дека е уморен од Формула 1, од неа како изгледа и како функционира, па му фали мотивација да продолжи.
- Флавио го има нашиот предлог и го очекуваме неговиот одговор сега во Франција – вели Алан Деса за италијанскиот “Аутоспринт“. |
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 18:14 |
Бурде во трка за седиштето на Алонсо
Михаел Шумахер, кој е голем оптимист за неделната трка, уште еднаш ја отфрли можноста да ја продолжи кариерата со друг тим. Официјалната одлука за поставата на Ферари во2007 година ќе се знае на трката во Монца, предвидена за 10 септември. „Црвениот барон„ изјави дека на неговата одлука нема да влијае тоа кој ќе биде негов тимски колега.
Флавио Бриаторе, кој исто така го нема продолжено својот договор со Рено, типува дека Шуми останува во Ф1 уште некоја година, но молчи по прашањето на вториот возач покрај Физикела за догодина. Како наследници на Алонсо во Рено се типуваат Ве*ер и Раиконен (од актуелните Ф1-фаци), како и тестерот Хеики Ковалаинен и екс-шампионот Себастијан Бурде од КАРТ. Последниов имал долг разговор со Флавио Бриаторе за време на трката воИндијанаполис, но се чека прво одговорот од Кими, за кој се верува дека има добиено пет милиони долари од Ферари да не склучува договор пред крајот на јули оваа година, бидејќи и во Италија го сакаат како наследник на Шумахер
|
|
martin_mk
Сениор
Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Јули.2006 во 18:30 |
ova e mnogu interesna situacija za vo 2007.. Sega ke vi kazam zosto
Alonso ke bide vo McLaren
Schumi 99% ke ostane da se trka i ke prodolzi so Ferrari
2 od 3 najdobri piloti se vo 2 od 3 najdobri timovi vo F1...
Kimi e klucen za ovaa situacija, ako Kimi odi vo Renault za 2007 togas
ke imame 3 od 3 najdobri piloti vo 3 od 3 najdobri timovi vo F1...
Eve uste edna finta hehe. Bernie Eccelstone mnogu mnogu bi mu
odgovaralo ako trite najdobri piloti vo F1 se raspredeleni vo 3 timovi.
Toa e recept za dosta dosta interesna 2007 sezona. Taka da Bernie imama
kako ulav da pritiska za Kimi/Renault kombinacija za 2007 :D
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Јули.2006 во 07:46 |
definitivno i slednata sezona ke bide TOP sezona ....uste od sega vetuva a toa retko se slucuvalo...odnapred nekoja sezona tolku da vetuva
|
|
martin_mk
Сениор
Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 18.Јули.2006 во 21:42 |
Renault eve veke oficijalno prizna deka e vo razgovori so Kimi
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=124689
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 29.Јули.2006 во 15:53 |
Stewards give green light to Renault dampers |
|
|
28 July 2006 |
|
Renault
have been cleared to run their controversial ‘mass dampers’ at
Hockenheim, after the FIA tried to ban them prior to the event.
The
dampers are sited, in Renault’s case, in the nose of the R26 and were
introduced last year. They have been raced on the R26s all of this
season, and Ferrari and Red Bull Racing are also known to have used
them. Up to seven teams are believed to have experimented with them.
Their purpose is to help the engineers optimise the tyre contact
patches by neutralising the car’s vertical movement in reaction to
bumps.
The FIA had contended that, under Article 3.15 of the Formula One
Technical Regulations, mass dampers constituted a movable means of
controlling the aerodynamics and were therefore illegal. Renault
disagreed and the matter was investigated by the FIA’s own stewards,
Tony Scott Andrews, Rafael Sierra and Waltraud Wuensch.
They concluded that mass dampers have less influence on the
aerodynamics than would changes to the conventional dampers (as far as
making the suspension settings stiffer, for example), and that since
conventional dampers are not considered to be movable aerodynamic
components, then neither are mass dampers. The stewards suggested that,
in comparison to conventional dampers, the effect of mass dampers on
aerodynamic performance was “negligible”.
The FIA are believed to want mass dampers outlawed for 2007, and have
confirmed to all of the teams their intention to appeal the decision of
their own stewards. That means, in theory at least, that if Renault
were to run with mass dampers this weekend the subsequent race result
could later be threatened if the FIA’s appeal is upheld. However, in
light of this, Renault are expected to suspend use of the dampers until
after the appeal hearing. | |
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 29.Јули.2006 во 15:55 |
KIMI RAIKKONEN NAJBRŽI NA HOCKENHEIMU |
Samo
pet minuta nakon početka kvalifikacija sesija je morala biti prekinuta
zbog izlijetanja Scotta Speeda na izlasku iz prvog zavoja. Speedov
bolid zadobio je veća oštećenja, ali Amerikanac se, na sreću, izvukao
bez ozljeda. Nakon šest minuta pauze kvalifikacije su se nastavile,
a borba za prolazak u drugi dio vodila se do posljednje sekunde. Osim
nesretnog Speeda, nakon prvih 15 minuta ispali su: Vitantonio Liuzzi,
Christijan Albers, Takuma Sato, Tiago Monteiro i Sakon Yamamoto.
Drugi
krug kvalifikacija protekao je bez ikakvih incidenata. Vozači koji su
ispali bili su: Mark Webber, Christian Klien, Jarno Trulli, Jacques
Villeneuve, Nico Rosberg i Nick Heidfeld.
U posljednjem dijelu
kvalifikacija dogodio se i jedan mali incident. U zavoju broj šest
sudarili su se Pedro de la Rosa u McLarenu i Ralf Schumacher u Toyoti.
Iako se njihov sudar dogodio pri relativno maloj brzini, oba bolida
zadobila su oštećenja - de la Rosi je pukla stražnja desna guma, a
Schumacheru prednji lijevi ovjes.
Na kraju uzbudljivih kvalifikacija, pole pozicija pripala je prvi put ove sezone pripala Kimiju Raikkonenu. Na
sutrašnjoj će utrci uz Finca startati Michael Schumacher, nakon kojega
slijede Felipe Massa, Jenson Button, Giancarlo Fisichella i Rubens
Barrichello. Trenutno vodeći u prvenstvu, Fernando Alonso, utrku će
startati iz četvrtog startnog reda uz Ralfa Schumachera, odnosno ispred
Pedra de la Rose i Davida Coultharda, koji su zauzeli peti startni red. |
29.07.2006
|
|
Delfin
Сениор
Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Август.2006 во 12:12 |
BUTTON STIGAO DO SVOJE PRVE POBJEDE! |
Nakon
113 nastupa Jenson Button je stigao do svoje prve pobjede u karijeri na
uzbudljivoj V.N. Mađarske koju su obilježila brojna izlijetanja, sudari
i borbe. Drugo mjesto pripalo je Pedru de la Rosi, dok je treći
završio Nick Heidfeld, koji je za momčad BMW Sauber osvojio prvi
plasman na podiju.
Rubens Barrichello završio je na četvrtoj
poziciji ispred Davida Coultharda, Ralfa Schumachera i Roberta Kubice,
koji je na svojem prvom F1 nastupu završio u bodovima. Posljednji pod pripao je Felipeu Massi.
Ovogodišnja
utrka na Hungaroringu započela je laganom kišom da bi naposljetku
završila sunčanim vremenom. Kišni uvjeti na stazi testirali su granice
svih vozača. Neki od njih utrku su završili zbog sudara, a neki zbog
mehaničkog problema.
Prvi od vodećih koji je odustao bio je je
Kimi Raikkonen koji se prilikom obilaženja za puni krug sudario s Toro
Rossom Vitantonia Liuzzija. 19. krugova prije kraja odustao je i
vodeći Fernando Alonso nakon što mu se olabavio stražnji desni kotač.
Alonsovo odustajanje širom je otvorilo vrata Michaelu Schumacheru koji
se očajnički borio za mjesto na podiju protiv Pedra de la Rose i Nicka
Heidfelda na potpuno uništenim intermediate gumama i to u suhim
uvjetima. Na veliko razočaranje Nijemca, njegov je Ferrari oštetio
prednji ovjes u borbi sa sunarodnjakom Heidfeldom za treće mjesto zbog
čega je tri kruga prije kraja utrke morao odustati.
Uz ovaj
nesretni trojac, utrku nisu završili: Sakon Yamamoto, Mark Webber,
Christian Klien, Giancarlo Fisichella, Nico Rosberg i Vitantonio Liuzzi. |
06.08.2006
VO nedostatok na otvorena tema za trkata i ovaa vest dobro bi dosla ......pozdrvce od Ohrid
|
|
angelwings
Сениор
Регистриран: 10.Мај.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1927
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Август.2006 во 20:50 |
So diskfalifikacija na Kubica Shumi poentira i pokraj toa sto ne ja zavrsi trkata a Masa e na sedmo mesto . Robert Kubica bese diskfalifikuvan otkako bilo utvrdeno deka negovoto BMW Sauber tezi 2 kilogrami pomalku. poveke na
Изменето од angelwings - 07.Август.2006 во 20:52
|
|
angelwings
Сениор
Регистриран: 10.Мај.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1927
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Август.2006 во 20:54 |
Mark Weber vo 2007 ke vozi za RED BULL
|
|