|
Двокатни автобуси |
Внеси реплика | страница <1 5657585960 79> |
Автор | |
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Aj da se navratam na avtobusite. Od moi dosegasni sogleduvanja i razgovori so bivsite kolegi.
ukrainskite avtobusi, odlicen motor, menuvac, klima ured, upravuvacki mehanizam i kocnici. Zavrsnata obrabotka vnatre vo kabinata pod prosek, karoseriski ima nedostatoci i vnatre i nadvor. Vkupna ocenka koga se ke se sobere i odzeme na skala od 1-5, ke bide 2+ od tehnickiot aspekt. koga ke se stavi i cenata po koja se nabaveni odnosno koga se znae cenata na takov avtobus od renomiranite proizveduvaci se doagja do krajna ocenka 3. kinezot, za razlika od ukrainkite e so podobar kvalitet vo site navedeni aspekti, za nego prosecna ocenka bi bila 3+ a koga bi se stavila i cenata ocenkata bi dosla do 4 za sto licno se somnevam deka ja zasluzuva. Se na se, za tie pari za koi se nabaveni i ukrainkite i kinezite, se dobar izbor i ke gi oravdaat sredstvata potroseni za niv vo narednite deset pa i poveke godini. |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...значи се на се оценка 5+..за првата година.
за 5 години макОсуровина има да ги сече..со лезет. |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ма какви пет бе, двокатниов почна да се мачи уште при првите два месеци
и zeksi71, не ти ја гледам поентата тука, ја барем кога критикувам, си пишувам се детално со објаснување, ти тука ми склопи некакви оценки со математика на собирање и одземање, според твои лични видувања и мууабети со колеги... ај што не држи вода ништо од тоа вака кажано, туку и не ми е јасно како може ти да кажеш лично мислење за автобусиве, а воопшто да не си ги видел во акција |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
zabegan,......mislam deka se pofali pred nekoe vreme,
...deka ne pochestil so svoeto prisustvo....
|
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...znachi..sprema toa shto go kaza ''ekspertov'' od stranstvo,
...ovie novive, dali ke traat i pola od ovie starie, shto seushte se trkalat niz dupkite .....vekje dvaeseert i kusur godini!
|
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
емил
Сениор зависник идивидовски Регистриран: 11.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 85186 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Е стварно овие од ЈСП не се здрави .Па тогаш зошто не се најдели некој стручњак што може да вози таков автобус ,а доаѓаат во таква комична ситуација ?
Тоа е сеедно Груевски да отиде на одмор и да да затвориме државата ,бидејки нема кој да ја води ....живи смешки
|
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
unazad 20 god. JSP ima praksa da eden avtobus go duzat 2-3 vozaci zavisno od sluzbata, i toj avtobus go vozat samo tie. toa e obicaj koj sto ima doneseno poveke dobri rezultati vo minatoto. Dokaz za toa e i koristenjeto na avtobusi koi se i 20 i povise godini stari a se uste se trkalaat po Skopje, duri znam za eden slucaj kaj sto sanosov avtobus so mercedes motor ima pominato poveke od milion km bez da se otvara motorot. Sto znaci toa znaat onie koi se razbiraat vo mehanika.
mozebi vakvata praksa na nekogo mu izgleda smesna, ama za siromasni kompanii kako JSP i te kako mu e potrebna, a pogotovo koga se raboti za novi avtobusi koi so spored nasata praksa ke treba da se trkalaat po skopskite ulici vo narednite minimum 15 god. |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Se soglasuval ti ili ne fakt e deka JSP e siromasna kompanija. Tocno e deka ima prihodi od reklami, a koi reklami pocna da gi pravi pred neceli desetina godini, tocno e deka sega prima i subvencii od gradot ne od vlada, neracunajki gi novite avtobusi dadeni na poklon od vladata, a koi subvencii ne stigaat da pokrijat ni za 10 % od potrebite na pretprijatieto. Najgolemiot pad JSP go dozivea so propagjanjeto na golemite kompanii vo vremeto na tranzicijata na rosaviot bandit za koi obezbeduvase prevoz za rabotnicite. Samo za zelezara sekoj den vozea 60-65 avtobusi vo 3 smeni. Ohis 50-55 avtobusi, Gazela i Kozara 45-50 avtobusi, MZT okolu 30-35 avtobusi isto taka vo 3 smeni. Drugite pomali firmi i da ne gi nabrojuvam. Vo toa vreme JSP ne samo sto sam se izdrzavase, tuku i redovno davase nepovratni sredstva na gradot i drugite firmi koi slabo rabotea. I den denes kruzat prikaznite za stoticite vrekji puni so pari koi redovno bile isfrlani na djubriste od magacinite na JSP bidejki parite poradi vlaga bile unisteni zasto se cuvale na nesoodvetni mesta. So obezbeduvanje prevoz za firmite JSP vo toa vreme ostvaruval i poveke od 80 % od svojot prihod, prihod koj sega go nema. |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
проблемот е друг, не сме се разбрале, јас ислев ми збориш за тоа колку биле греотичка ЈСП, бидејќи реално гледано не е така
помалку или повеќе, одсекогаш имале примачки ЈСП и тоа не биле мали, тоа што само дали 5% од целиот буџет на ЈСП се дава на потрбите и развојот на самата компанија, не ја прави сиромашна, туку укажува на тоа дека некој постојано си прибира парички и немој сега тука да го споменуваш „рошавиот бандит“ чисто колку да се внесе партиски муабет и да плукаме по некого, тоа што многу претпријатија пропаднале, најпрво е кривица на тие што шефувале со нив, па после на Груевски и Бранко, факт за тоа ти е што имаш еден куп фирми кои постојат веќе околу 20-тина години, се менувала власт, се менувале услови и начини, но фирмите си останале... така можеше да функционира и ЈСП, особено поради тоа што без разлика колку е скапано претпријатието, го спасува тоа што народот нема друг избор, можеле до сега многу пати да го искористат тоа и не го искористиле |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Еееее ама тие беа народни (социјалистички) фабрики во кои лугето одеа на работа со автобуси.Не чини социјализмот- Сега во плурализмот-некои одат со коли, други со автобус на ЈСП а трети ич не одат-си седат дома. |
|
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Еве една соцреалистична да се потсетите на времето кога автобусите возеа до Железара, Охис, ФАС, Алумина... Кој памти, памти. Другите нека слушаат од постарите.
|
|
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
|
zamislena
Сениор Регистриран: 03.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 14566 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
..............................
Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје. Од пристаништето во Хонг Конг 68 – те новопроизведени автобуси тргнаа за Македонија. Патешествието ќе трае еден месец. Двокатните автобуси ќе бидат испорачани на едно од грчките пристаништа кон средината на август, а потоа во неколку тури ќе бидат транспортирани во Македонија. Испораката треба да заврши до 25 август. Очекувањата се дека по скопските улици ќе почнат да сообраќаат од септември. Ова е само дел од набавката. До 2013 година во земјава треба да приситгнат уште 130 – тина вакви авотбуси, од кои 15 се отворени, наменети за панорамски разгледувања. Скопските автобуси нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години. Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани. Автобусите се прозведени во фабриката Јутонг во Кина, најголемиот производител на автобуси во Азија. Од големата набавка на автобуси за ЈСП, досега во земјава пристигна еден двокатен автобус, а ќе ги има вкупно 202, и уште 80 нови нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на јвното претпријатие. |
|
Внеси реплика | страница <1 5657585960 79> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |