IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Двокатни автобуси
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Двокатни автобуси

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 5657585960 79>
Автор
Порака
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2011 во 13:51
Aj da se navratam na avtobusite. Od moi dosegasni sogleduvanja i razgovori so bivsite kolegi.

ukrainskite avtobusi, odlicen motor, menuvac, klima ured, upravuvacki mehanizam i kocnici. Zavrsnata obrabotka vnatre vo kabinata pod prosek, karoseriski ima nedostatoci i vnatre i nadvor.
Vkupna ocenka koga se ke se sobere i odzeme na skala od 1-5, ke bide 2+ od tehnickiot aspekt.
koga ke se stavi i cenata po koja se nabaveni odnosno koga se znae cenata na takov avtobus od renomiranite proizveduvaci se doagja do krajna ocenka 3.


kinezot, za razlika od ukrainkite e so podobar kvalitet vo site navedeni aspekti, za nego prosecna ocenka bi bila 3+ a koga bi se stavila i cenata ocenkata bi dosla do 4 za sto licno se somnevam deka ja zasluzuva.

Se na se, za tie pari za koi se nabaveni i ukrainkite i kinezite, se dobar izbor i ke gi oravdaat sredstvata potroseni za niv vo narednite deset pa i poveke godini.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2011 во 14:13
...значи се на се оценка 5+..за првата година.
за 5 години макОсуровина има да ги сече..со лезет.
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2011 во 17:04
ма какви пет бе, двокатниов почна да се мачи уште при првите два месеци

и zeksi71, не ти ја гледам поентата тука, ја барем кога критикувам, си пишувам се детално со објаснување, ти тука ми склопи некакви оценки со математика на собирање и одземање, според твои лични видувања и мууабети со колеги...
ај што не држи вода ништо од тоа вака кажано, туку и не ми е јасно како може ти да кажеш лично мислење за автобусиве, а воопшто да не си ги видел во акција
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2011 во 21:34
zabegan,......mislam deka se pofali pred nekoe vreme,
...deka ne pochestil so svoeto prisustvo....намигнување
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2011 во 14:03
Originally posted by brza brza напиша:

zabegan,......mislam deka se pofali pred nekoe vreme,
...deka ne pochestil so svoeto prisustvo....намигнување


 да
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2011 во 19:27
...znachi..sprema toa shto go kaza ''ekspertov'' od stranstvo,
 
...ovie novive,  dali ke traat i pola od ovie starie, shto seushte se trkalat niz dupkite .....vekje dvaeseert i kusur godini!изненадување
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85186
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јули.2011 во 06:17
 
 
 
Е стварно овие од ЈСП не се здрави среќа .Па тогаш зошто не се најдели некој стручњак што може да вози таков автобус ,а доаѓаат во таква комична ситуација ?збунетост 
 
Тоа е сеедно Груевски да отиде на одмор и да да затвориме државата ,бидејки нема кој да ја води ....живи смешки газење%20од%20смеење
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2011 во 23:14
unazad 20 god. JSP ima praksa da eden avtobus go duzat 2-3 vozaci zavisno od sluzbata, i toj avtobus go vozat samo tie. toa e obicaj koj sto ima doneseno poveke dobri rezultati vo minatoto. Dokaz za toa e i koristenjeto na avtobusi koi se i 20 i povise godini stari a se uste se trkalaat po Skopje, duri znam za eden slucaj kaj sto sanosov avtobus so mercedes motor ima pominato poveke od milion km bez da se otvara motorot. Sto znaci toa znaat onie koi se razbiraat vo mehanika.

mozebi vakvata praksa na nekogo mu izgleda smesna, ama za siromasni kompanii kako JSP i te kako mu e potrebna, a pogotovo koga se raboti za novi avtobusi koi so spored nasata praksa ke treba da se trkalaat po skopskite ulici vo narednite minimum 15 god.  
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јули.2011 во 16:38
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

unazad 20 god. JSP ima praksa da eden avtobus go duzat 2-3 vozaci zavisno od sluzbata, i toj avtobus go vozat samo tie. toa e obicaj koj sto ima doneseno poveke dobri rezultati vo minatoto. Dokaz za toa e i koristenjeto na avtobusi koi se i 20 i povise godini stari a se uste se trkalaat po Skopje, duri znam za eden slucaj kaj sto sanosov avtobus so mercedes motor ima pominato poveke od milion km bez da se otvara motorot. Sto znaci toa znaat onie koi se razbiraat vo mehanika.

mozebi vakvata praksa na nekogo mu izgleda smesna, ama za siromasni kompanii kako JSP i te kako mu e potrebna, a pogotovo koga se raboti za novi avtobusi koi so spored nasata praksa ke treba da se trkalaat po skopskite ulici vo narednite minimum 15 god.  
за се друго се согласувам, ама дека ЈСП се сиромашни е голема лага и глупост, јсп има примања од реклами, субвенции од влада, па потоа постои фактот дека автобускиот е единствениот вид на јавен превоз во Скопје, па да не беа приватниците ќе беа тотален монопол, па со тоа само еден автобус (не линија) дневно превезува по неколку илјади патници
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Јули.2011 во 00:36
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

за се друго се согласувам, ама дека ЈСП се сиромашни е голема лага и глупост, јсп има примања од реклами, субвенции од влада, па потоа постои фактот дека автобускиот е единствениот вид на јавен превоз во Скопје, па да не беа приватниците ќе беа тотален монопол, па со тоа само еден автобус (не линија) дневно превезува по неколку илјади патници


Se soglasuval ti ili ne fakt e deka JSP e siromasna kompanija.

Tocno e deka ima prihodi od reklami, a koi reklami pocna da gi pravi pred neceli desetina godini, tocno e deka sega prima i subvencii od gradot ne od vlada, neracunajki gi novite avtobusi dadeni na poklon od vladata, a koi subvencii ne stigaat da pokrijat ni za 10 % od potrebite na pretprijatieto.

Najgolemiot pad JSP go dozivea so propagjanjeto na golemite kompanii vo vremeto na tranzicijata na rosaviot bandit za koi obezbeduvase prevoz za rabotnicite.

Samo za zelezara sekoj den vozea 60-65 avtobusi vo 3 smeni. Ohis 50-55 avtobusi, Gazela i Kozara 45-50 avtobusi, MZT okolu 30-35 avtobusi isto taka vo 3 smeni. Drugite pomali firmi i da ne gi nabrojuvam. Vo toa vreme JSP ne samo sto sam se izdrzavase, tuku i redovno davase nepovratni sredstva na gradot i drugite firmi koi slabo rabotea.

I den denes kruzat prikaznite za stoticite vrekji puni so pari koi redovno bile isfrlani na djubriste od magacinite na JSP bidejki parite poradi vlaga bile unisteni zasto se cuvale na nesoodvetni mesta.

So obezbeduvanje prevoz za firmite JSP vo toa vreme ostvaruval i poveke od 80 % od svojot prihod, prihod koj sega go nema. 
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Јули.2011 во 19:48
проблемот е друг, не сме се разбрале, јас ислев ми збориш за тоа колку биле греотичка ЈСП, бидејќи реално гледано не е така
помалку или повеќе, одсекогаш имале примачки ЈСП и тоа не биле мали, тоа што само дали 5% од целиот буџет на ЈСП се дава на потрбите и развојот на самата компанија, не ја прави сиромашна, туку укажува на тоа дека некој постојано си прибира парички

и немој сега тука да го споменуваш „рошавиот бандит“ чисто колку да се внесе партиски муабет и да плукаме по некого, тоа што многу претпријатија пропаднале, најпрво е кривица на тие што шефувале со нив, па после на Груевски и Бранко, факт за тоа ти е што имаш еден куп фирми кои постојат веќе околу 20-тина години, се менувала власт, се менувале услови и начини, но фирмите си останале... така можеше да функционира и ЈСП, особено поради тоа што без разлика колку е скапано претпријатието, го спасува тоа што народот нема друг избор, можеле до сега многу пати да го искористат тоа и не го искористиле
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Јули.2011 во 22:19
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:



Najgolemiot pad JSP go dozivea so propagjanjeto na golemite kompanii vo vremeto na tranzicijata na rosaviot bandit za koi obezbeduvase prevoz za rabotnicite.

Samo za zelezara sekoj den vozea 60-65 avtobusi vo 3 smeni. Ohis 50-55 avtobusi, Gazela i Kozara 45-50 avtobusi, MZT okolu 30-35 avtobusi isto taka vo 3 smeni. Drugite pomali firmi i da ne gi nabrojuvam. Vo toa vreme JSP ne samo sto sam se izdrzavase, tuku i redovno davase nepovratni sredstva na gradot i drugite firmi koi slabo rabotea.

I den denes kruzat prikaznite za stoticite vrekji puni so pari koi redovno bile isfrlani na djubriste od magacinite na JSP bidejki parite poradi vlaga bile unisteni zasto se cuvale na nesoodvetni mesta.

So obezbeduvanje prevoz za firmite JSP vo toa vreme ostvaruval i poveke od 80 % od svojot prihod, prihod koj sega go nema. 

Еееее ама тие беа народни (социјалистички) фабрики во кои лугето одеа на работа со автобуси.Не чини социјализмот-намигнување
Сега во плурализмот-некои одат со коли, други со автобус на ЈСП а трети ич не одат-си седат дома.
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Јули.2011 во 04:22
Еве една соцреалистична да се потсетите на времето кога автобусите возеа до Железара, Охис, ФАС, Алумина... Кој памти, памти. Другите нека слушаат од постарите.
 
голема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевка
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
zamislena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 14566
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zamislena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јули.2011 во 18:08
 
............голема%20насмевка..................
 

Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје. Од пристаништето во Хонг Конг 68 – те новопроизведени автобуси тргнаа за Македонија.

Патешествието ќе трае еден месец. Двокатните автобуси ќе бидат испорачани на едно од грчките пристаништа кон средината на август, а потоа во неколку тури ќе бидат транспортирани во Македонија. Испораката треба да заврши до 25 август. Очекувањата се дека по скопските улици ќе почнат да сообраќаат од септември. 

Ова е само дел од набавката. До 2013 година во земјава треба да приситгнат уште 130 – тина вакви авотбуси, од кои 15 се отворени, наменети за панорамски разгледувања. Скопските автобуси нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години. Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани.

Автобусите се прозведени во фабриката Јутонг во Кина, најголемиот производител на автобуси во Азија.

Од големата набавка на автобуси за ЈСП, досега во земјава пристигна еден двокатен автобус, а ќе ги има вкупно 202, и уште 80 нови нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на јвното претпријатие.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 5657585960 79>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,152 секунди.