|
F1 Вести |
Внеси реплика | страница <1 4849505152 55> |
Автор | ||||
hariing
Нов член Регистриран: 16.Декември.2010 Статус: Офлајн Поени: 33 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
mnogu dobro,e ova se trki,
za razlika od periodot na shumi (ko turska serija) -se znaese krajot |
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
и Алонсо погодив дека ќе се пласира петти на квалификации нема ништо ново и поинтересно, баш напротив, се подосадно станува |
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
емил
Сениор зависник идивидовски Регистриран: 11.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 85186 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Тимовите и официјално против правилата за 2013!
Формула 1 тимовите се согласија да се откажат од плановите за радикални промени на болидите за 2013 година. Техничките директори решија да ги одбијат плановите на ФИА да се врати "граунд-ефект" аеродинамиката на долните делови на болидите, и сакаат помалку радикален план на промени, со кој болидите би останале слични на сегашните, но би се намалила надолната сила и потрошувачката на гориво. ФИА има до крајот на јуни да одлучи дали ќе ги примора тимовите да ги почитуваат новите правила, што би бил ризичен потег во моменти кога завршува Конкорд договорот, а се зголемуваат шпекулациите за преземање на спортот од страна на Њуз Корпорацијата. ФИА ги делегираше Патрик Хенд (директорот на инжинеринг во Вилијамс) и Рори Бирн (поранешен главен дизајнер на Ферари), да постават нови регулативи за болидите. Целта беше да се намали потрошувачката на гориво за 35% и да се промеат сегашните 2.4 литарски В8 мотори на 1.6-литарски турбо мотори со "зелена" технологија за болидите да бидат потешки за возење, но да не бидат 5 секунди поспори од сегашните болиди. Првиот план беше да се вратат аеродинамичките делови на дониот дел на болидите, но тимовите одлучија дека тоа ќе донесе големи трошоци. Наместо тоа, ќе се воведат серија аеродинамички ограничувања, но сегашниот дизајн на долните делови со рамен под ќе се задржи. Овие промени би требало да ги донесат истите резултати, но болидите нема да бидат толку аеродинамички ефикасни. Овие ткн. ФОТА правила беа составени од Бирн и договорени на состанок на Турското ГП, по што ги одобри работната техничка група на ФИА, во која членуваат врвните инжинери од тимовите и директорот на трки на ФИА, Чарли Вајтинг.
- Предно крило со намалена широчина од 1800 милиметри на 1650 милиметри. - Многу поплитко задно крило, налик на тоа кое се користи на брзата патека во Монца. - Значително понизок нос на болидот за да се подобри безбедноста. - Задржување на подвижното задно крило, или таканаречниот ДРС систем. - Ограничување на сите дополнителни странични крила на болидите. - Планот за зголемување на дијаметорот на тркалата од 13 на 18 инчи ќе биде одложен барем до 2014. "Единствената точка на која ФИА и ФОТА не се согласуваат е тунел-подот. Се друго е во границите на предлогот на ФИА или блиску до тие побарувања. Најголемата загриженост доаѓа за големата инвестиција за тимовите", вели техничкиот директор на Вилијамс, Сем Мајкл. |
||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13922 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
tuka se odrzhuva ., taka neshto hm |
||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13922 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
nema novosti |
||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
навистина досадна сезона, Vetel најверојатно ќе стане нов рекордер, а ние ќе си умреме од досада
|
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13922 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
aj majkata 5 godini ni shumeshe vo ushi pa zgora beshe i interesno., ajmo chk lugje ima ushte do kraj
|
||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
денес имавме шанса да гледаме солидна и интересна трка, во Монако
имаше добра борба, особено во последниде 20-ина круга навистина ми е жал за Петров, се надевам дека наскоро и брзо ќе заздрави исто така ми е жал за Маса, кој денес му даде одличен отпор на Хамилтон, се до судниот момент кога се судрија, морам да му дадам голема замерка на Хамилтон кој денес учествуваше во пола од несреќите и претпоставувам дел и ги предизвика секоја чест за првите тројца и напорната битка која ја водеа, особено ме изненади брзината на Алонсо и Батон 1. Vettel 2. Alonso 3. Button |
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
шокиран сум од последната трка во Канада, неверојатна беше, токму такви трки се бараат во формула еден, а траеше цели четири часа
шокиран сум и од крајните резултати на трката, во споредба со квалификациите и предвиденото 1. Button 2. Vettel 3. Webber |
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
Iron Man
Сениор железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
и јас сум шокиран
честитки до победникот (не е многу брз ама одличен стратег е) |
||||
|
||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13922 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
ni6to 4udno maliot psiholoshki ne izdrzha ., dobar e ama ushte ke rabotaat psihijatri so nego ., ovoj pat kako da ne potklekne na pritisok.,
|
||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
тоа што не ми се допадна во оваа трка е што резултатите беа последица од низа настани и околности и не сметам дека пласманите се должат на возачки способности, тоа ме разочара
извинете, ама да кажеме дека Батон и Вебер постигнаа махерски резултат е исто како да кажеме дека кобајаши постигнал второ место со многу труд |
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
добра трка денес, се покажува се повеќе во F1 колку е битна тимската стратегија
денес Алонсо одлично извозе, а и Маса имаше можности за подобри позиции, но сепак задоволен сум и вака 1. Sebastien Vettel 2. Fernando Alonso 3. Mark Webber |
||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13922 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
samo edna rabota ne se vklopuva vo cirkuzot brzinski., ., hamilton so izjavite i odnesuvanjeto pochna da pocrnuva od maka shto ne mozhe poveke da napravi
Изменето од pajser - 27.Јуни.2011 во 14:57 |
||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||
Внеси реплика | страница <1 4849505152 55> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |