IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Кој го создаде Бог?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Кој го создаде Бог?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 33>
Автор
Порака
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2010 во 15:56
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Но, за мене, не се спорни ниту Јовановите зборови, ниту оние на мајката Јованова, ниту оние на Апостолите, ниту другите. Јас селективно не ги прифаќам тие нешта, а објаснив и зошто.
Но таквата неселективност може да ги оправда и зборовите на фарисеите упатени против Исус, зашто и тие се содржани во Новиот Завет.


Фарисеите се објаснети, како во Евангелијата, така и во посланијата, а и во Делата Апостолски. Нема ништо спорно.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2010 во 15:58
Originally posted by sk sk напиша:

Eve na primer edna mnogu kontraverzna tema: obrezanieto. Bog veli treba, Sinot Bozji veli deka ne prekrshil nitu edna Bozja zapoved, bil obrezan, a podocna se javuva mislenje deka ne treba za hristijanite. Go upotrebuvaat Pavle kako avtoritet. Zarem Pavle ili bilo koj drug covek ima pravo da go smeni Bozjiot Zbor koj go drzel I Sinot Bozji?


Синот Божји никаде не ни наредил да го држиме тоа сеуште. А за тоа не одлучил само Павле, туку сите Спостоли, дури и оние кои постојано биле со Синот Божји. А Синот Божји исполнил секоја правда, за да не може да каже дека во нешто згрешил.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2010 во 16:09
Tocno toa e problemot: vrz baza na hristijanska doktrina ti go pravdash bezakonieto na hristijanite upotrebuvajki go Sinot Bozji kako paravan za da gi legalizirash hristijankite ucenja koi se razvile podocna. Toa ne e spored Biblijata. Tvoite zborovi se kontradiktorni na zborovite na Sinot Bozji koj veli deka nitu edna bukva nema da se smeni se dodeka ne pomine ova nebo I zemja. Nie se ushte ziveeme pod isto nebo I na ista zemja, shto znaci deka zorovite na Sinot Bozji I na Boga se se ushte vazecki. No hristijanite go ignoriraat ovoj fakt - se lazat sebesi - I go zamenuvaat so mislenje od covek. Ne toj nacin tie sledat covecko ucenje.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2010 во 16:23
Originally posted by sk sk напиша:

Tocno toa e problemot: vrz baza na hristijanska doktrina ti go pravdash bezakonieto na hristijanite upotrebuvajki go Sinot Bozji kako paravan za da gi legalizirash hristijankite ucenja koi se razvile podocna. Toa ne e spored Biblijata. Tvoite zborovi se kontradiktorni na zborovite na Sinot Bozji koj veli deka nitu edna bukva nema da se smeni se dodeka ne pomine ova nebo I zemja. Nie se ushte ziveeme pod isto nebo I na ista zemja, shto znaci deka zorovite na Sinot Bozji I na Boga se se ushte vazecki. No hristijanite go ignoriraat ovoj fakt - se lazat sebesi - I go zamenuvaat so mislenje od covek. Ne toj nacin tie sledat covecko ucenje.


Според ова што го читам, добивам впечаток дека јас сум прогласен за нешто многу големо, па јас палам и гаснам, па дури и легализирам тоа што сакам. Јас ништо никаде не сум рекол, ниту имам моќ да интитуционализирам нешто.

Во однос на обрезанието, Апостолите јасно кажале што имаат да кажат. Или пак ќе кажеш дека и Апостолите не знаеле што говорат? Да те потсетам што му кажа Христос на Петар?

П.С. Под исто небо и иста земја ако живееме, тогаш треба да го држиме сеуште Законот Мојсеев за се и сешто. Христос така не не учеше, не случајно говореше и против разводот, иако Мојсеј го дозволи, зар не?

Изменето од Македон - 10.Декември.2010 во 16:24
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2010 во 17:47
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Tocno toa e problemot: vrz baza na hristijanska doktrina ti go pravdash bezakonieto na hristijanite upotrebuvajki go Sinot Bozji kako paravan za da gi legalizirash hristijankite ucenja koi se razvile podocna. Toa ne e spored Biblijata. Tvoite zborovi se kontradiktorni na zborovite na Sinot Bozji koj veli deka nitu edna bukva nema da se smeni se dodeka ne pomine ova nebo I zemja. Nie se ushte ziveeme pod isto nebo I na ista zemja, shto znaci deka zorovite na Sinot Bozji I na Boga se se ushte vazecki. No hristijanite go ignoriraat ovoj fakt - se lazat sebesi - I go zamenuvaat so mislenje od covek. Ne toj nacin tie sledat covecko ucenje.


Според ова што го читам, добивам впечаток дека јас сум прогласен за нешто многу големо, па јас палам и гаснам, па дури и легализирам тоа што сакам. Јас ништо никаде не сум рекол, ниту имам моќ да интитуционализирам нешто.

Во однос на обрезанието, Апостолите јасно кажале што имаат да кажат. Или пак ќе кажеш дека и Апостолите не знаеле што говорат? Да те потсетам што му кажа Христос на Петар?

П.С. Под исто небо и иста земја ако живееме, тогаш треба да го држиме сеуште Законот Мојсеев за се и сешто. Христос така не не учеше, не случајно говореше и против разводот, иако Мојсеј го дозволи, зар не?




Izvini, nishto licno ne mislev za tebe, tuku generalno.

Ona pod P.S....toa treba da go razgledash so Sinot Bozji zoshto On rekol deka Negovite zborovi nema da se smenat od momentot koga gi izgovoril, pa do kraj na neboto i zemjata. On bi trebalo da znae kako da go objasni toa.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 01:48
Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Tocno toa e problemot: vrz baza na hristijanska doktrina ti go pravdash bezakonieto na hristijanite upotrebuvajki go Sinot Bozji kako paravan za da gi legalizirash hristijankite ucenja koi se razvile podocna. Toa ne e spored Biblijata. Tvoite zborovi se kontradiktorni na zborovite na Sinot Bozji koj veli deka nitu edna bukva nema da se smeni se dodeka ne pomine ova nebo I zemja. Nie se ushte ziveeme pod isto nebo I na ista zemja, shto znaci deka zorovite na Sinot Bozji I na Boga se se ushte vazecki. No hristijanite go ignoriraat ovoj fakt - se lazat sebesi - I go zamenuvaat so mislenje od covek. Ne toj nacin tie sledat covecko ucenje.


Според ова што го читам, добивам впечаток дека јас сум прогласен за нешто многу големо, па јас палам и гаснам, па дури и легализирам тоа што сакам. Јас ништо никаде не сум рекол, ниту имам моќ да интитуционализирам нешто.

Во однос на обрезанието, Апостолите јасно кажале што имаат да кажат. Или пак ќе кажеш дека и Апостолите не знаеле што говорат? Да те потсетам што му кажа Христос на Петар?

П.С. Под исто небо и иста земја ако живееме, тогаш треба да го држиме сеуште Законот Мојсеев за се и сешто. Христос така не не учеше, не случајно говореше и против разводот, иако Мојсеј го дозволи, зар не?




Izvini, nishto licno ne mislev za tebe, tuku generalno.

Ona pod P.S....toa treba da go razgledash so Sinot Bozji zoshto On rekol deka Negovite zborovi nema da se smenat od momentot koga gi izgovoril, pa do kraj na neboto i zemjata. On bi trebalo da znae kako da go objasni toa.


Не се извинувај, нема проблем, ниту си ме навредил. Ниту така сфатив. Јас само кога прочитав, помислив дека имаш мнение дека сум некој кој има некаква моќ, па сакав да појаснам дека кога пишувам, пишувам во свое име и ничие друго.

А за другото, мислам дека ако прочитаме што му велел Синот Божји на Петар и другите Апостоли, тогаш нема да имам потреба да разјаснувам нешто.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 03:25
Ne znam dali mislish na Matej 16:13-19? Ako mislish na toa shto mislish za nekolku stihovi podole...stihot 23?
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 12:59
Originally posted by sk sk напиша:

Ne znam dali mislish na Matej 16:13-19? Ako mislish na toa shto mislish za nekolku stihovi podole...stihot 23?


На тоа мислев, но не само на тоа. На многу места Христос отворено им говори на Апостолите, ги поучува, тие постојано се со него, а двајца од нив дури и се сведоци на Неговото преображение. Зарем тие двајца, подоцна, нема да знаат што мислел Христос во врска со обрезанието?
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 16:30
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Ne znam dali mislish na Matej 16:13-19? Ako mislish na toa shto mislish za nekolku stihovi podole...stihot 23?


На тоа мислев, но не само на тоа. На многу места Христос отворено им говори на Апостолите, ги поучува, тие постојано се со него, а двајца од нив дури и се сведоци на Неговото преображение. Зарем тие двајца, подоцна, нема да знаат што мислел Христос во врска со обрезанието?


Toa shto Sinot Bozji gi poucuva Negovite sledbenici ne znaci deka gi uci neshto shto e sprotivno na Bozjite zborovi - kako shto e obrezanieto. Ako e toa taka, toa znaci deka Sinot Bozji uci sprotivno na Boga, neshto shto i Samiot kaza deka ne e. Od druga strana, so zborovite deka Negovite zborovi, koi se spored ucenjeto na Boga, nema da se smenat, se postavuva granica koe nitu edno covecko ucenje ne moze da go promeni.

Takvi obidi imalo i ke ima, kade razni covecki razmisluvanja se prezentiraat kako Bozji, i kade takvite podocna se institunacioniraat kako oficijalni. Se sadi krivo ucenje, i normalno e da krisvoto ucenje donese krivi plodovi.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 16:35
Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Ne znam dali mislish na Matej 16:13-19? Ako mislish na toa shto mislish za nekolku stihovi podole...stihot 23?


На тоа мислев, но не само на тоа. На многу места Христос отворено им говори на Апостолите, ги поучува, тие постојано се со него, а двајца од нив дури и се сведоци на Неговото преображение. Зарем тие двајца, подоцна, нема да знаат што мислел Христос во врска со обрезанието?


Toa shto Sinot Bozji gi poucuva Negovite sledbenici ne znaci deka gi uci neshto shto e sprotivno na Bozjite zborovi - kako shto e obrezanieto. Ako e toa taka, toa znaci deka Sinot Bozji uci sprotivno na Boga, neshto shto i Samiot kaza deka ne e. Od druga strana, so zborovite deka Negovite zborovi, koi se spored ucenjeto na Boga, nema da se smenat, se postavuva granica koe nitu edno covecko ucenje ne moze da go promeni.

Takvi obidi imalo i ke ima, kade razni covecki razmisluvanja se prezentiraat kako Bozji, i kade takvite podocna se institunacioniraat kako oficijalni. Se sadi krivo ucenje, i normalno e da krisvoto ucenje donese krivi plodovi.


Зарем сакаш да ни кажеш дека Синот Божји згрешил, кога му рекол на Апостол Петар дека нему му ги дава клучевите и што тој ќе сврзе ќе остане сврзано, а што ќе разврзе ќе остане разврзано? Апостолот Петар никаде не проповедал обрезание на телото, а Синот Божји, ете, му дал таква голема власт, затоа што ги разбирал Неговите учења. Дали Апостолите проповедале човечко учење, според ова, или Синот Божји згрешил?
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2010 во 18:08
Ne, bash poinakva e porakata na toj tekst. Prvo Sinot Bozji nikogash ne rekol "crkva", nitu pak najavil neshto takvi. Vo momentov nemam propratna literatura za da ti odgovoram so fakti, dokumentirano, no ke go napravam naskoro. Sporeduvajki go 19 i 23 stih se gleda deka ne se odnesuva na Simon Bar Johanan, tuku na negovite zborovi. Vrz baza na tie zborovi ke se formira gongregacija - bidejki zborele evrejski, znaci deka rekol sinagoga, a ne crkva.


Sepak, kako i da lugjeto razbiraat, nivnoto ucenje mora da bide spored ucenjeto na Boga. Vo sprotivno se namaluva Bozjiot zbor, a se zgolemuva vlijanieto na coveckiot zbor.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Декември.2010 во 17:05
Matej 16:13-19 - ovde porakata e koj e Sinot Bozji. Simon Bar Johanan rekol deka e Sin Bozji. Na toa Sinot Bozji odgovara deka covek ne moze toa da mu go kaze, tuku Nekoj drug. Togash Sinot Bozji odlucuva I mu dava drugo ime Petar, so znacenie karpa bazirano na negovite zborovi, a ne na nego. Saka da kaze deka tie zborovi koi gi kazal vo toj moment ke bidat cvrsti kako karpa I na taa karpa ke se formira congregacija - grupa na lugje - koja ke bidat spaseni (vrata e neshto shto ti stoi na patot I ne mozesh da pominesh preku nea - vo duhoven smisol vratata e Sinot Bozji zoshto samo preku Nego moze da se stigne na Nebo; taa grupa na lugje koi go priznavaat Sinot Bozji gi imaat klucevite za da minat niz Vratata, za niv vratata ne eprecka).


Dokolku go gledash poinaku, deka zborovite se licno za Petar, togash ke treba da imash vo predvid deka Sinot Bozji go narekol Satan (23), I zarem Sinot Bozji ke mu dade pravo na Satan da odlucuva za Nebesnite stvari? Se menuva totalno konceptot na porakata.

Ili pak crkvata e izgradena vrz Satan, sho znaci deka crkvata e sotonska institucija.

Povtorno ist problem: covecka interpretacija.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2010 во 05:11
Originally posted by Македон Македон напиша:


Ајде сега и јас да го синтетизирам своето мислење во едно прашање, како и ти, затоа што во спротивно, имам чувство дека не се разбираме.

Како, од текстови, пишувани, кои како што велиш се пишувани од анонимни автори,подоцна од времето на делување на Исус Христос, а како што и самиот велиш, често менувани, ти можеш да ни докажеш и покажеш дека тие зборови се токму Исусови, дека не се подоцнежен додаток, неверодостоен пренос или фалсификат?

Дали сега успеваш во рамки на прашањето да ја видиш контрадикторноста за која постојано говорам?



Duri sega ja zacapa...

Poentata ti e: demek zoshto da ne gi prifatime onie falsifikati od pisanija, kako i chovechkite mislenja i veruvanja za Isusa i negovoto uchenje vo Noviot Zavet (pa i nadvor od nego), koga ne mozhe nikoj da ja garantira originalnosta na Isusovite zborovi kazhani od nego.

So ova samiot se pukna vo dvete noze!   

Kakva e taa logika? Toa ne e traganje po Isusovite zborovi, onoa shto govorel toj za sebe i za svoeto uchenje, tuku odbrana na Hristijanskata doktrina i dogma - shto mislat, veruvaat i govorat drugite lugje za nego.

Od Isusova doktrina ova se pretvori vo doktrina za Isusa.

Za verodostojnosta na Isusovite zborovi mozhe da se traga so sporeduvanje na negovite citati po pisanijata kade shto se navedeni i so proverka na nivnata megjusebna doslednost, kako i vo nivnata doslednost vo odnos na Isusovoto odnesuvanje megju narodot. Toa e Isus.

Toa shto veruvaat i govorat drugite lugje za Isusa e samo nivno lichno mislenje za nego i ne e nikakvo "oche nash". Isus e samo inspiracija za toa, no Isus ne e TOA.

Zatoa, koga velish deka mu veruvash na Isusa, togash velish deka go prifakjash i go sledish negovoto slovo, no koga velish deka istovremeno im veruvash i na site drugi lugje koi rekle neshto za nego, togash velish deka veruvash na tugjite tolkuvanja i mislenja za nego i go sledish nivnoto slovo.

Dvete neshta ne odat raka pod raka. Pa zatoa ja napravija apologetikata.


P.S. Ova e isto kako shto napravija nekoi budisti so Buda. Iako toj nikogash ne rekol deka e Bog, nitu pak sakal da govori za Nego, nekoi vernici samite si go promoviraa vo Bog poveduvajkji se po veruvanjata, mislenjata i govorenjata na drugite lugje od toa vreme.

Toa e isto kako i so Krale Marko. Imame nekoi istorijski podatoci za nego, znaeme deka bil turski vazal, znaeme deka zaginal kako turski vojnik... no znaeme shto mislele, veruvale i govorele lugjeto za nego - deka se borel protiv turcite, deka na eks ispival celo bure vino i deka so konjot preripuval preku sedum planini. Pa, ako taka govorele lugjeto koi zhivele vo negovo vreme, togash kje im veruvame i na niv kako shto im veruvame i na istirijskite fakti. Oti... koj ni garantira deka tie se potpolno tochni i nepromenti, a?



Изменето од Messenger - 14.Декември.2010 во 15:33
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2010 во 18:43
Originally posted by Messenger Messenger напиша:



Duri sega ja zacapa...

Poentata ti e: demek zoshto da ne gi prifatime onie falsifikati od pisanija, kako i chovechkite mislenja i veruvanja za Isusa i negovoto uchenje vo Noviot Zavet (pa i nadvor od nego), koga ne mozhe nikoj da ja garantira originalnosta na Isusovite zborovi kazhani od nego.

So ova samiot se pukna vo dvete noze!   

Kakva e taa logika? Toa ne e traganje po Isusovite zborovi, onoa shto govorel toj za sebe i za svoeto uchenje, tuku odbrana na Hristijanskata doktrina i dogma - shto mislat, veruvaat i govorat drugite lugje za nego.

Od Isusova doktrina ova se pretvori vo doktrina za Isusa.

Za verodostojnosta na Isusovite zborovi mozhe da se traga so sporeduvanje na negovite citati po pisanijata kade shto se navedeni i so proverka na nivnata megjusebna doslednost, kako i vo nivnata doslednost vo odnos na Isusovoto odnesuvanje megju narodot. Toa e Isus.



Messenger, во правото има едно правило, кое гласи: за јасни нешта, нема потреба од толкување. Остави ги писанијата, остави го моето верување, остави ги настрана и мислењата на другите и одговори јасно и доследно на прашањето кое го поставив.

Токму затоа и не го цитирав тој дел, бесполезно е да се обидуваш да анализираш, а да не одговориш јасно и едноставно на прашањето, туку заобиколено да се движиш по истото. Од сето ова кое го напиша ти, што е само делумен одговор на прашањето, може да заклучиме дека од анонимни и фалсификувани писанија, преку конструкција успеваш да ги дознаеш зборовите на Исуса, зар не?

P.S. Мојата поента комплетно си ја згрешил. И таа секако, не е одговор на прашањето.

Изменето од Македон - 15.Декември.2010 во 18:44
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 33>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.