|
Двокатни автобуси |
Внеси реплика | страница <1 2223242526 79> |
Автор | ||
marsovec
Сениор Регистриран: 18.Април.2010 Статус: Офлајн Поени: 3378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
|
||
Pavaroti
Сениор Експерто нумеро 2 Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 441 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Вие двајцата некако многу сте ми стручни да причате за вакви работи |
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
нормално дека несреќи се случуваат и никој не може да ги предвиди, но ако не си разбрал до сега, тие одамна можат да се намалат за 99% туку не ми одговори на прашањето, зошто никој не ги тестираше како прототип автобусиве? ако се докажеа како такви, ќе дозволев и 1000 да купат вака само треба да седам и да чекам дали ќе ја бидне работата, или ќе се случуваат несреќи и ќе се влоши ситуацијата...лошо, многу лошо а тие 15 км на час се должат на констаснтното поаѓање и сопирање на семафорите, плус застанувањето на постојќите, не на брзината на движење на автобусите и ја знам равенката за брзина, не се секирај Изменето од zabegan - 20.Ноември.2010 во 21:01 |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
So sto Gruevski ja zloupotrebil sluzbenata dolznost ako kinezite mu frlile nekoja para??? Istoto ke go napravese i mercedes ako go dobiese tenderot pod pretpostavka. Inace vo biznisot nema etika, ili moral, samo interes. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Pa zatoa i postojat merkite za bezbednost, za da se namali efektot na nesrekite. Ne si mi jasen kako da gi testiraat, da donesea 2-3 vo Skopje da gi vozea na linii, toa li go mislis. Nemalo potreba za takvo nesto zatoa sto dvokatnite se vozele vo Skopje vo onoa vreme, a se vozat i den denes po svetot i ne se nisto po nebezbedni od normalnite avtobusi. Zeksi, без вулгарности! Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:50 |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
а за тоа дека немало потреба, претпоставувам дека Скопје денес е исто како пред 70 години и дека кинескиве автобуси за прв пат ги произвеле и ги продале назад во пеесетите и дека и дека Скопје (Македонија) е исто како остатокот од светот каде се возеле автобусиве, претпоставувам дека во ред би било да поминат онака (особено поради ова болдираново)! Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:51 |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Stvarno ne mozam da ti fatam NZS. De ova trebalo, de ona trebalo, de vaka de onaka. Tie sto gi odbrale dvokatnite sigurno se popametni i od tebe i od mene pa se odlucile na takov cekor.
A i dvokatnite bas bi bile dobra promena za zaspanoto Skopje. Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:52 |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
marsovec
Сениор Регистриран: 18.Април.2010 Статус: Офлајн Поени: 3378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
УМОТ...нели царува кај нас...Затоа оваа влада ги цени умните и вработуве ...се умен до поумен...и без соодветна квалификација....Инаку во Кина можете да набавите НАјевтина РОБА...ТОА Е ФАКТ...НО ТОГАШ НЕКА УВЕЗАТ И КОЛИ....ЗА ВЛАДАТА И ТОА ОД НАЈЕФТИНИТЕ...Автобусите се секако поевтини од прикажаната цена..а кој како и колку...ќе се дознае некогаш...Кога?????
|
||
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
|
||
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Како тоа мислиш дека државата не е оштетена, кога критериум за набавка ќе стане „ко да више“? И не ми јасно за кој „цел свет“ зборуваш, можеби ако за „цел свет“ се смета третиот свет, и тоа тој што е под некаква диктатура.
Изменето од Polar Bear - 21.Ноември.2010 во 20:09 |
||
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
. ...pa...na nego i mislat site,..koga vikaat ...svetot",
...koj ustvari ..koga ke razmislish ...i ne e bash svetot!
....edino moze da se smeta kako...svoevrsten k*riozitet...toj svet!
|
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Kako e drzavata ostetena ako nabavkata na odredeni nesta odi po realna cena. Duri ne sum siguren deka cenata za kineskive dvokatni e realna, bidejki za toj tip avtobusi, so taa oprema duri e i premnogu mala ( verovatno vo cenata golema uloga imaat i subvenciite od samata kineska drzava kon site onie koi izvezuvaat ). Poradi toa i ne se javija golemite i renomirani proizveduvaci na avtobusi na tenderot. Ne mozea vo nikoj slucaj da gi pobedat so cena. I ne mi e jasno od kaj podatokot deka kriterium za nabavka e ko da vise, ne vikam deka toa ne se slucuva, ama za nabavkata na avtobusite ne veruvam deka e taka, bidejki cenata e premnogu niska za da moze da se somnevame vo nesto takvo. A koga zboruvam za cel svet zboram za cel svet, vklucitelno i Kanada, USA, i ostanatite razvieni drzavi kade sto pri golemi nabavki normalno e proizveduvacot koj sto e izbran da frli nekoj dinar, da gi pocasti tie sto go izbrale. Ili mislis deka castenjeto od toj tip e isklucivo vrzano za zemjite od tretot svet. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Во правните држави рушветот се сакнционира законски. Но, тоа незначи дека го нема.
Како и да е, дефинирај што пордразбираш под реална цена? Да не невлегувам во детална анализа или теоретски да докажуваме како се формира цената на чинење, а последователно и продажната цена, ќе се послужам со еден симплифициран модел. материјални трошоци + цена на трудот + профитабилна % = продажна цена материјални трошоци + цена на трудот = цена на чинење Ако МТ = 50 ЦТ = 50 П% = 20% Тогаш продажната цена е 120. Менаџерот кој го склучува договорот ( а може да биде вработен во државана или приватна компанија) го склучува договорот за 120 парични единици по парче. Во преговарачкиот процес тој го убедува производителот да од договорената цена му исплати 5 парични едници на име посредничка провизија. Во тој случај државната или приватната компанија не се оштетени. Оштетен е производителот кој жртвувал одередемн % од неговиот профит. Меѓутоа ако преговарачот не успее да се договори со производителот и наместо да ја склучи цената за 120 парични едници по парче тој ја склучува за 125, односно 120 + 5 парични едници, тогаш оштетени се државната или приватната компанија. Се е до тајмнигот и презентацијата. Поимот реална цена е релативен. Во тој контекст може да се релативизира и одговорот. Реална цена е онаа по која купувачот е спремен да го купи прозводот. Реална цена за Мерцедес може да биде 200,000, а за кинеските автобуси 100,000, но и немора. Има многу други фактори кои влијаат врз “реалната“ цена! Изменето од Platenik - 22.Ноември.2010 во 05:18 |
||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
||
vmp
Нов член Регистриран: 16.Ноември.2010 Статус: Офлајн Поени: 3 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Има тоа и свои убави страни. Еве, на пример, да ги земеме петоците. Кога се возат пензионерите наваму-натаму. Ај да ги видам да се качат на горниот спрат, па да се симнат на време за да слезат. Значи, ќе се избегнат петочните гужви. Сега малку и за оние што се качуваат на автобус за малку станици. Дур' да се качат на вториот спрат, треба да се симнат.Ете и тие нема да се качуваат, па и тоа ќе ја намали гужвата. Ви велам, размислувале луѓето за придобивките од овој свој историски и обмислен чекор.Туку, се плашам дека ќе биде важно само колку луѓе ќе собере првиот спрат (ниски, малецки, наведнати, се разбира),зашто тешко дека ќе се најде јунак за вториот.
Изменето од vmp - 22.Ноември.2010 во 11:58 |
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И читајки го ова си замислувам ко ќе се наредат ко јаблани 2 еден по друг двокатни
Точно дека автобусите ни се за менување, ама уште повеќе за менување ни се навиките . Градскиот превоз нередовен |
||
Внеси реплика | страница <1 2223242526 79> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |