IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Двокатни автобуси
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Двокатни автобуси

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 79>
Автор
Порака
marsovec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 3378
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marsovec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Ноември.2010 во 10:31
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Vidi, deka nekoj zemal procent od nabavkata na avtobusite zemal, i vise nego sigurno, pri sekoja nabavka samiot proizvoditel sto ja zemal rabotata ke frli nekoja para, sto e normalno. I tuka nema nisto sporno ili strasno, drzavata ne e ostetena, taka se pravi vo cel svet.

Druga e rabotata ako eden avtobus cini 100 iljadi realno, a vo nabavkata stoi deka se kupuva za 200 iljadi. Toa e cist kriminal, i zasluzuva sekakva osuda i kazna, bel den da ne vidi, sekoj koj taka pravi.
Koga nekoj poradi pozicija vo vlasta se ofajdil...ne bilo kriminal.?..Zloupotreba na sluzbena dolznost..,e kriminal/...a da ne zboruvame za moral...etika...i prodavawe na m...za bubrezi...не
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
Кон врв
Pavaroti Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Експерто нумеро 2

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pavaroti Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Ноември.2010 во 11:46
Originally posted by marsovec marsovec напиша:

Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Vidi, deka nekoj zemal procent od nabavkata na avtobusite zemal, i vise nego sigurno, pri sekoja nabavka samiot proizvoditel sto ja zemal rabotata ke frli nekoja para, sto e normalno. I tuka nema nisto sporno ili strasno, drzavata ne e ostetena, taka se pravi vo cel svet. Druga e rabotata ako eden avtobus cini 100 iljadi realno, a vo nabavkata stoi deka se kupuva za 200 iljadi. Toa e cist kriminal, i zasluzuva sekakva osuda i kazna, bel den da ne vidi, sekoj koj taka pravi.

Koga nekoj poradi pozicija vo vlasta se ofajdil...ne bilo kriminal.?..Zloupotreba na sluzbena dolznost..,e kriminal/...a da ne zboruvame za moral...etika...i prodavawe na m...za bubrezi...не


Вие двајцата некако многу сте ми стручни да причате за вакви работи
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Ноември.2010 во 20:19
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Da be Zabegan, eve jas mislam deka nesrekite se nesto normalno, bidejki se slucuvaat sekoj den nasekade vo svetot, i nikogas nema da soprat.
Dali nie toa go sakame ili ne, tie se slucuvaat i toa e fakt, koj nitu ti nitu jas, a ni Sveti Petar ne mozat da go soprat.

A so se tice prosecnata brzina na avtobusite za eden cas ako izmines 10-15 km, kolkava ke bide prosecnata brzina.
значи било каков систем за безбедност и заштита што е измислен од човековиот постанок па се до денес не треба да постои денес бидејќи според твојата логика несреќите никој не може да ги спречи
нормално дека несреќи се случуваат и никој не може да ги предвиди, но ако не си разбрал до сега, тие одамна можат да се намалат за 99%
туку не ми одговори на прашањето, зошто никој не ги тестираше како прототип автобусиве? ако се докажеа како такви, ќе дозволев и 1000 да купат
вака само треба да седам и да чекам дали ќе ја бидне работата, или ќе се случуваат несреќи и ќе се влоши ситуацијата...лошо, многу лошо

а тие 15 км на час се должат на констаснтното поаѓање и сопирање на семафорите, плус застанувањето на постојќите, не на брзината на движење на автобусите
и ја знам равенката за брзина, не се секирај трепкање


Изменето од zabegan - 20.Ноември.2010 во 21:01
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Ноември.2010 во 23:02
Originally posted by marsovec marsovec напиша:


Koga nekoj poradi pozicija vo vlasta se ofajdil...ne bilo kriminal.?..Zloupotreba na sluzbena dolznost..,e kriminal/...a da ne zboruvame za moral...etika...i prodavawe na m...za bubrezi...не


So sto Gruevski ja zloupotrebil sluzbenata dolznost ako kinezite mu frlile nekoja para???
Istoto ke go napravese i mercedes ako go dobiese tenderot pod pretpostavka.

Inace vo biznisot nema etika, ili moral, samo interes.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Ноември.2010 во 23:06
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

значи било каков систем за безбедност и заштита што е измислен од човековиот постанок па се до денес не треба да постои денес бидејќи според твојата логика несреќите никој не може да ги спречинормално дека несреќи се случуваат и никој не може да ги предвиди, но ако не си разбрал до сега, тие одамна можат да се намалат за 99%туку не ми одговори на прашањето, зошто никој не ги тестираше како прототип автобусиве? ако се докажеа како такви, ќе дозволев и 1000 да купатвака само треба да седам и да чекам дали ќе ја бидне работата, или ќе се случуваат несреќи и ќе се влоши ситуацијата...лошо, многу лошоа тие 15 км на час се должат на констаснтното поаѓање и сопирање на семафорите, плус застанувањето на постојќите, не на брзината на движење на автобуситеи ја знам равенката за брзина, не се секирај трепкање


Pa zatoa i postojat merkite za bezbednost, za da se namali efektot na nesrekite.
Ne si mi jasen kako da gi testiraat, da donesea 2-3 vo Skopje da gi vozea na linii, toa li go mislis. Nemalo potreba za takvo nesto zatoa sto dvokatnite se vozele vo Skopje vo onoa vreme, a se vozat i den denes po svetot i ne se nisto po nebezbedni od normalnite avtobusi.


Zeksi, без вулгарности!





Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:50
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Ноември.2010 во 03:04
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:



Pa zatoa i postojat merkite za bezbednost, za da se namali efektot na nesrekite.
Ne si mi jasen kako da gi testiraat, da donesea 2-3 vo Skopje da gi vozea na linii, toa li go mislis. Nemalo potreba za takvo nesto zatoa sto dvokatnite se vozele vo Skopje vo onoa vreme, a se vozat i den denes po svetot i ne se nisto po nebezbedni od normalnite avtobusi.
е ај сеа ќе го вртиме како ќе ни текне, еднаш едно друг пат друго...

а за тоа дека немало потреба, претпоставувам дека Скопје денес е исто како пред 70 години и дека кинескиве автобуси за прв пат ги произвеле и ги продале назад во пеесетите и дека и дека Скопје (Македонија) е исто како остатокот од светот каде се возеле автобусиве, претпоставувам дека во ред би било да поминат онака (особено поради ова болдираново)!




Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:51
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Ноември.2010 во 08:10
Stvarno ne mozam da ti fatam NZS. De ova trebalo, de ona trebalo, de vaka de onaka. Tie sto gi odbrale dvokatnite sigurno se popametni i od tebe i od mene pa se odlucile na takov cekor.
A i dvokatnite bas bi bile dobra promena za zaspanoto Skopje.

Изменето од Анастеа - 22.Ноември.2010 во 12:52
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
marsovec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 3378
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marsovec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Ноември.2010 во 08:23
УМОТ...нели царува кај нас...Затоа оваа влада ги цени умните и вработуве ...се умен до поумен...и без соодветна квалификација....Инаку во Кина можете да набавите НАјевтина РОБА...ТОА Е ФАКТ...НО ТОГАШ НЕКА УВЕЗАТ И КОЛИ....ЗА ВЛАДАТА И ТОА ОД НАЈЕФТИНИТЕ...Автобусите се секако поевтини од прикажаната цена..а кој како и колку...ќе се дознае некогаш...Кога?????да
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Ноември.2010 во 19:10
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Vidi, deka nekoj zemal procent od nabavkata na avtobusite zemal, i vise nego sigurno, pri sekoja nabavka samiot proizvoditel sto ja zemal rabotata ke frli nekoja para, sto e normalno. I tuka nema nisto sporno ili strasno, drzavata ne e ostetena, taka se pravi vo cel svet.

Druga e rabotata ako eden avtobus cini 100 iljadi realno, a vo nabavkata stoi deka se kupuva za 200 iljadi. Toa e cist kriminal, i zasluzuva sekakva osuda i kazna, bel den da ne vidi, sekoj koj taka pravi.
 
 
Како тоа мислиш дека државата не е оштетена, кога критериум за набавка ќе стане „ко да више“? И не ми јасно за кој „цел свет“ зборуваш, можеби ако за „цел свет“ се смета третиот свет, и тоа тој што е под некаква диктатура. изненадување
 


Изменето од Polar Bear - 21.Ноември.2010 во 20:09
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Ноември.2010 во 23:24
. ...pa...na nego i mislat site,..koga vikaat ...svetot",
 
...koj ustvari ..koga ke razmislish ...i ne e bash svetot!
 
 
....edino moze da se smeta kako...svoevrsten k*riozitet...toj svet!
 

Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2010 во 00:34
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:

Како тоа мислиш дека државата не е оштетена, кога критериум за набавка ќе стане „ко да више“? И не ми јасно за кој „цел свет“ зборуваш, можеби ако за „цел свет“ се смета третиот свет, и тоа тој што е под некаква диктатура.


Kako e drzavata ostetena ako nabavkata na odredeni nesta odi po realna cena. Duri ne sum siguren deka cenata za kineskive dvokatni e realna, bidejki za toj tip avtobusi, so taa oprema duri e i premnogu mala ( verovatno vo cenata golema uloga imaat i subvenciite od samata kineska drzava kon site onie koi izvezuvaat ). Poradi toa i ne se javija golemite i renomirani proizveduvaci na avtobusi na tenderot. Ne mozea vo nikoj slucaj da gi pobedat so cena.

I ne mi e jasno od kaj podatokot deka kriterium za nabavka e ko da vise, ne vikam deka toa ne se slucuva, ama za nabavkata na avtobusite ne veruvam deka e taka, bidejki cenata e premnogu niska za da moze da se somnevame vo nesto takvo.

A koga zboruvam za cel svet zboram za cel svet, vklucitelno i Kanada, USA, i ostanatite razvieni drzavi kade sto pri golemi nabavki normalno e proizveduvacot koj sto e izbran da frli nekoj dinar, da gi pocasti tie sto go izbrale.
Ili mislis deka castenjeto od toj tip e isklucivo vrzano za zemjite od tretot svet.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Platenik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Platenik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2010 во 05:11
Во правните држави рушветот се сакнционира законски. Но, тоа незначи дека го нема.

Како и да е, дефинирај што пордразбираш под реална цена?

Да не невлегувам во детална анализа или теоретски да докажуваме како се формира цената на чинење, а последователно и продажната цена, ќе се послужам со еден симплифициран модел.


материјални трошоци + цена на трудот + профитабилна % = продажна цена

материјални трошоци + цена на трудот = цена на чинење


Ако МТ = 50
    ЦТ = 50
    П% = 20%

Тогаш продажната цена е 120.

Менаџерот кој го склучува договорот ( а може да биде вработен во државана или приватна компанија) го склучува договорот за 120 парични единици по парче.

Во преговарачкиот процес тој го убедува производителот да од договорената цена му исплати 5 парични едници на име посредничка провизија. Во тој случај државната или приватната компанија не се оштетени. Оштетен е производителот кој жртвувал одередемн % од неговиот профит.

Меѓутоа ако преговарачот не успее да се договори со производителот и наместо да ја склучи цената за 120 парични едници по парче тој ја склучува за 125, односно 120 + 5 парични едници, тогаш оштетени се државната или приватната компанија.

Се е до тајмнигот и презентацијата.

Поимот реална цена е релативен. Во тој контекст може да се релативизира и одговорот. Реална цена е онаа по која купувачот е спремен да го купи прозводот. Реална цена за Мерцедес може да биде 200,000, а за кинеските автобуси 100,000, но и немора.

Има многу други фактори кои влијаат врз “реалната“ цена!

Изменето од Platenik - 22.Ноември.2010 во 05:18
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“

Кон врв
vmp Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 16.Ноември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 3
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај vmp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2010 во 11:56
Има тоа и свои убави страни. Еве, на пример, да ги земеме петоците. Кога се возат пензионерите наваму-натаму. Ај да ги видам да се качат на горниот спрат, па да се симнат на време за да слезат. Значи, ќе се избегнат петочните гужви. Сега малку и за оние што се качуваат на автобус за малку станици. Дур' да се качат на вториот спрат, треба да се симнат.Ете и тие нема да се качуваат, па и тоа ќе ја намали гужвата. Ви велам, размислувале луѓето за придобивките од овој свој историски и обмислен чекор.Туку, се плашам дека ќе биде важно само колку луѓе ќе собере првиот спрат (ниски, малецки, наведнати, се разбира),зашто тешко дека ќе се најде јунак за вториот.

Изменето од vmp - 22.Ноември.2010 во 11:58
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2010 во 22:54
И читајки го ова си замислувам ко ќе се наредат ко јаблани 2 еден по друг двокатниголема%20насмевка
Точно дека автобусите ни се за менување, ама уште повеќе за менување ни се навиките .намигнување

Градскиот превоз нередовен


Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 79>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,313 секунди.