IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Двокатни автобуси
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Двокатни автобуси

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 79>
Автор
Порака
Генерал Митре Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
бадајалџија

Регистриран: 19.Ноември.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 646
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Генерал Митре Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 01:06
  * 1.1 Europe
          o 1.1.1 United Kingdom
          o 1.1.2 Republic of Ireland
Овде ги имаат само поради традицјата што ја имале и уште живеат во некој колонијален сон. Ние немаме ни едно ни друго
          o 1.1.3 Germany
Во германија ги има само во Берлин(бројот се намалува од година во година)
          o 1.1.4 Poland
пази ова: во Варшава имало само еден и заглавил влегувајќи во гаражата
цитирам:“ In Poland, Warsaw has one ex. BVG double-decker MAN SD202 No. 995, which operates touristic route no. 100. This bus had a crash, when entering R-3 depot's repair hall (the hall was build for single-deckers), but MZA's workers repaired it. See No. 995 on phototrans.eu: [1]
          o 1.1.5 Turkey
Во истанбул има околу 89 вакви автобуси кои воглавно возат на подолги релации од едната страна на Босфорот до другата.

          o 1.1.6 France
Во Париз од  1977 година нема вакви автобуси во сообраќал. не одговараат на приликите во градот.
итн итн итн.......

еве прочитај ако знаеш англиски-линк
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 01:13
...ne mi e jasno samo koj ke se pentra nagore,..za samo dve tri stanici da sedi?збунетост
 
a, tuka , najchesto vozenje e samo za pet-shest stanici...
 
mozebi vo pochetokot i ke ima guzva gore ama, polstepeno, gorniot kat ke bide,..prazen!
 
a i me interesira bash ,..koj prv ke skrshi koski kachuvajki se , dodeka vozachot "klizi" niz maznite skopski uici...i odednash zakochi , kako shto sega pravat!
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 01:52
Originally posted by Генерал Митре Генерал Митре напиша:

  * 1.1 Europe
          o 1.1.1 United Kingdom
          o 1.1.2 Republic of Ireland
Овде ги имаат само поради традицјата што ја имале и уште живеат во некој колонијален сон. Ние немаме ни едно ни друго
          o 1.1.3 Germany
Во германија ги има само во Берлин(бројот се намалува од година во година)
          o 1.1.4 Poland
пази ова: во Варшава имало само еден и заглавил влегувајќи во гаражата
цитирам:“ In Poland, Warsaw has one ex. BVG double-decker MAN SD202 No. 995, which operates touristic route no. 100. This bus had a crash, when entering R-3 depot's repair hall (the hall was build for single-deckers), but MZA's workers repaired it. See No. 995 on phototrans.eu: [1]
          o 1.1.5 Turkey
Во истанбул има околу 89 вакви автобуси кои воглавно возат на подолги релации од едната страна на Босфорот до другата.

          o 1.1.6 France
Во Париз од  1977 година нема вакви автобуси во сообраќал. не одговараат на приликите во градот.
итн итн итн.......

еве прочитај ако знаеш англиски-линк
инаку да нема забуни, двокатните се возат онаму каде што можат да се возат, не се укинуваат насекаде
за Лондон на пример се погодни, но ги модернизираат постојано, а старинските се држат ради традиција, мака мачат со нив и ги има многу малку и се движат само низ центар
а инаку се обидоа и во лондон да внесат зглобни, дознаа дека не им одговараат на условите и се бунат против нив
во Париз ги имаат укинато поради ред несреќи и кварови и поради кратките релации помеѓу постојките


Изменето од zabegan - 06.Ноември.2010 во 01:55
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 01:55
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

# 1 Usage locations

    * 1.1 Europe
          o 1.1.1 United Kingdom
          o 1.1.2 Republic of Ireland
          o 1.1.3 Germany
          o 1.1.4 Poland
          o 1.1.5 Turkey
          o 1.1.6 France
    * 1.2 Asia
          o 1.2.1 Sri Lanka
          o 1.2.2 Singapore
          o 1.2.3 Japan
          o 1.2.4 China
               + 1.2.4.1 Hong Kong
               + 1.2.4.2 Macau
               + 1.2.4.3 Mainland China
          o 1.2.5 India
          o 1.2.6 Russia
    * 1.3 North America
          o 1.3.1 Canada
          o 1.3.2 United States
    * 1.4 South America
          o 1.4.1 Argentina

izvor Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Double-decker_bus#

инаку прочитај внимателно пред да постираш каде све ги има, како прво во пола од овие земји се укинати, како второ, во другата половиа од земјите се возат само во одредени градови и ги има во помал број одколку други видови на превоз!
и поарно да ја прочиташ целата страна на вики, гледам си прочитал само тоа што те интересира намигнување


Изменето од Анастеа - 14.Ноември.2010 во 00:40
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
fstak Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 31.Октомври.2010
Статус: Офлајн
Поени: 99
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fstak Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 02:05
koga ke treba da se simneme na stanica ke bide pcuenje.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 02:14
реално во двокатните автобуси во другите земји нема огромна гужва, за разлика од нас каде превозот е во индиско-африкански стил, штета што не качуваат луѓе и на кров...
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 07:43
Celta mi bese da proveram kade se se upotrebuvaat, i nabrzina najdov nekoi informacii od Wiki, a i ne me interesirase da citam, ne me fakjajte na noz odma.

Licno ne sum za dvokatnite, ama deka ke bidat dobri, odnosno podobri od postoeckite sum 102,3 % siguren.

Poslednite avtobusi koi JSP gi nabavi od Sanos t.n. Man-ovi vo 96-99 god. pravea remont na motorite na 100 - 150 iljadi km. teska kanta bea, posle remontite izvozea poveke kilometri nego so novi motori a za koi bea frleni ogromni pari. I se uste ne se isplateni cak i posle decenija i kusur, blagodarejki na Penov i togasniot dir. na JSP.

Изменето од Zeksi71 - 06.Ноември.2010 во 07:45
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
kultuzin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 03.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4903
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kultuzin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 14:38
„Ивнинг стандард“:Духот на автобусите "Рутмастер" живее во срцето на Македонија
06.11.2010 - 14:27 | Бизнис
Лондончани ќе чекаат уште на своите новодизајнирани двокатни автобуси, по урнек на класичната верзија од педесетите години на 20 век „Рутмастер“, што треба да се појават дури на почетокот на 2012 година, но во срцето на Македонија, во Скопје веќе следниот месец ќе пристигнат од Кина првите „Рутмастери“, што потоа ќе бидат вклучени во тамошниот градски сообраќај, пишува „Ивнинг страндард“.


Македонската влада има нарачано од кинеската фабрика Јутонг Груп, 202 двокатни автобуси, меѓу кои и два отворени, за вкупна вредност од 35,5 милиони евра. Автобусите се правени според моделот „Рутмастер“, а лондонскиот весник објаснува дека тие се дизајнирани ексклузивно за Скопје и оти се уникат.

- Тие не се копија на лондонските двокатни автобуси, забалежува „Ивнинг страндард“, повикувајќи се на изјава на македонскиот министер за транспорт Миле Јанакиески.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/%E2%80%9Eivning-standard%E2%80%9Cduhot-na-avtobusite-rutmaster-zivee-vo-srceto-na-makedonija

Orginalna verzija na tekstot...

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23894984-spirit-of-the-routemaster-lives-on-in-the-heart-of-macedonia.do

Изменето од kultuzin - 06.Ноември.2010 во 14:41
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 17:14
абе „Route master“ e marka na avtobusi, а не било кој двокатен црвен автобус! цепки се новинариве
и „тие не се копија на лондонските автобуси“ е бесценето газење%20од%20смеење, всушност донекаде е точно, не се копија туку плагијат



и зекси, никој не те става тебе на нож, само напоменав дека треба да внимаваш да не постираш текст кој оди контра твоите видувања на темава
и патем, н да ги бранам, ама тие што денес се крнтии,к некогаш беа набавени како модерни и издржаа на улиците толку долго време во секакви тешки услови, додека автобусите кои ни ги дале англичаните за да се ослободат од нив, не траеле ни десет години
и не значи дека ако претходно сме имале ѓубре, дека треба сега да набавиме помало ѓубре, бидејќи со кратко време тоа ќе стане големо ѓубре, престани со таквите изговори!
и Пенов и екс директорите на ЈСП не се тема на дискусија, тие биле и поминале, сега се други,


Изменето од zabegan - 06.Ноември.2010 во 17:18
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
kultuzin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 03.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4903
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kultuzin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 18:29
Na koj novinari mislis?
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 21:31


Ne mi odgovori nikoj, kako do sega nikoj ne si ja rascepi glavata koga vleguva vo zutite kombinja na JSP, koi vozat na poveke linii, so selski so gradski.

Изменето од Анастеа - 14.Ноември.2010 во 00:44
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 21:49
Originally posted by kultuzin kultuzin напиша:

Na koj novinari mislis?
уф, сум пишал нешто навистина непромислено ох
грешка, извини
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2010 во 21:49
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:



Ne mi odgovori nikoj, kako do sega nikoj ne si ja rascepi glavata koga vleguva vo zutite kombinja na JSP, koi vozat na poveke linii, so selski so gradski.

навистина непотребен муабет... како влегувате во автомобил без да си ја расцепите главата тогаш?


Изменето од Анастеа - 14.Ноември.2010 во 00:44
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2010 во 04:21
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=FFE75E12BA859F489443FE2CB15F328B
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 79>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.