|
Двокатни автобуси |
Внеси реплика | страница <1 678910 79> |
Автор | ||
Генерал Митре
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор бадајалџија Регистриран: 19.Ноември.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 646 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
50 милјони е БЕЗ ПРОВИЗИЈА...Иначе за оданочените е 60милјони.
Изменето од Генерал Митре - 24.Октомври.2010 во 13:17 |
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ehh, frchat miljoni i miljardi ,..
a, narodov beden ...da pomizeren ne moze da bide,
.........ili moze?
barem moderna linija da imaat, a ne nekoja retro glupost,
skopje-london,...skopje-honkong....skopje- koj li beshe....?!
...navistina ...kretenska sporedba!
|
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
а на тендерите за двокатни ЈСП се противеше, а на првиот тендер не беа 200, туку 4 двокатни автобуси, ЈСП и да сакаат, немаат апсолутно никакви услови да чуваат двокатни автобуси и веќе не знам дали да дискутирам со тебе воопшто бидејќи гледам од уста не ги вадиш нашиве партии, кои не се тема на дискусија тука и кои, што се однесува до темава, не ме интересираат и не знам зошто постојано зборуваш за некои 6 децении? во тие 6 децении беа набавени и двокатните ваши златни и другите автобуси на ЈСП! и не знам зошто постојано некој не е доволно компетентен да даде коментар автобусиве, никој не измислил топла вода, ниту пак фактите за двокатните автобуси и градот Скопје, дури и да се користени во политички цели од било која партија или политичар, тие сепак си се факти, издржани и вистинити сеуште не можам да разберам која ти е таа стручна комисија и по кои основи го прифатила предлогот како „стручна“? |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Генерал Митре
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор бадајалџија Регистриран: 19.Ноември.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 646 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И јас дигам раце да дискутирам со човеков.
Ме зачудува ставот дека све што е аргумент против оваа влада и нејзините предлози све се тоа од луѓе кои се ирелевантни денеска. некои луѓе биле и осудени на смрт од тогашните власти затоа што тврделе дека земјата е округла и се врти..А сепак биле во право. Изменето од Анастеа - 24.Октомври.2010 во 13:59 |
||
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
generalu, Ti postavi nekoja izvetvena statija od takanareceni "strucnjaci" stara nekolku godini ne jas. Jas samo ti kaszav koi se lugjeto od statijata i vo cii trubi duvaat. A ako tebe statijata ilugjeto pisani vo nea ti se argument, togas askolsum so bi rekle starite. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Во “потребата од двокатни автобуси“ сите ние се сомневаме САМО затоа што нашите политичари го менуваат мислењето во зависност на која страна се наоѓаат,
Еве еден стар напис во кој потребата од автобуси се кажува од една аспект.. http://www.vlada.mk/?q=node/1301http://www.vlada.mk/?q=node/1301 Како да им се верува на функционерите додека се на власт |
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Se soglasuvam so tebe deka vladata treba da se zanimava so drugi raboti a ne so raboti od lokalen karakter, no so ogled na sposobnosta na site dosegasni gradski vlasti da napravat nesto poveke za JSP morase vladata da ja zeme rabotata vo svoi race. Pred prviot tender vladata uplati na smetka na JSP nekolku milioni evra so nadez deka ovie "strucnjacite" od JSP i gradot ke otpocnat so tenderskata postapka za nabavka na novi avtobusi. Medjutoa Trifun koga gi vide parite mu svetnaa ocite i pocnaa problemite. Ednas dvapati propagjaa tenderite poradi lugjeto na Trifun, vremeto si odminuvase, i vladata resi da si gi vrati parite nazad i sama da otvori postapka za tender. Lugjeto od JSP se "protivea" za dvokatnite zasto Trifun se protivese za niv. A JSP i te kako ima uslovi za cuvanje na dvokatnite avtobusi, bidejki se potrebni samo neznacitelni prepravki vo dvete garazi. 6-te decenii gi spomnuvam za lugjeto da znaat deka od JSP samo e zimano vo zlatnite godini, pomagani se Gazela, Godel, Alumina i dr. a koga dojdoa teski vreminja za JSP nikoj ne se prasa dali na ovie lugje im e potrebna pomos. Konecno sega nekoj saka da mu pomogne na JSP odnosno na gradjanite na Skopje, i pak ima nekoj koj so e protiv. Napomenav vo prethodnite moi postovi deka komisijata za nabavka na novi avtobusi bese sostavena od vrvni strucnjaci dokazani vo svoite oblasti od poveke institucii kako Masinskiot fakultet vo Skopje, Soobrakjajniot fakultet od Bitola, inzinjeri od JSP, lugje od gradot, kako i pretstavnici na vladata. Licno jas sum protiv dvokatnite, no treba da se pocituva mislenjeto na komisijata deka i so dvokatnite transportot na gradjanite ke se odviva dobro, odnosno mnogu podobro nego sega. Изменето од Анастеа - 25.Октомври.2010 во 11:09 |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
Генерал Митре
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор бадајалџија Регистриран: 19.Ноември.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 646 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
јас ти ја дадов таа статија за да не ги пишувам сите аргументи рачно. Истите аргументи 6 години подоцна беа изнесени и прегазени од советот на град Скопје. Кој бил во право само времето ќе покаже. Мое мислење е дека во времиња кога секаде се бараат решенија за јавен транспорт, кои се поекономични, побезбедни, поефикасни.Во мојод град ВЛАДАТА најде решение кое е токму спротивно од све тоа. наброј ми ги сите тие експерти што ги спомнуваш( и јас еден по еден ќе ти ги покажам во чива труба дуваат. Сепак мислам дека ќе се сложиш со фактот дека двокатен автобус троши дупло повеќе . Изменето од Анастеа - 25.Октомври.2010 во 11:10 |
||
|
||
Аспарух Дуло
Нов член Регистриран: 17.Октомври.2010 Статус: Офлајн Поени: 9 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
да ви кажам ја нешто вака
ОД СКОПЈЕ МЕТРОПОЛА НЕ БИДУВА едноставно корените на скопје се малоградски и комунистички со овие лондосн стајл бусеви само се прави Скопје уште повеќе да изгледа како Дизниленд |
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Toa i jas go razbrav denes koga, zainteresiran od ovaa diskusija, se javiv vo Skopje so prashanja okolu sostojbata na "11 Oktomvri". Mi bea kazhani bukvalno istite zborovi... deka fabrikava postoi povekje fiktivno, na hartija, otkolku shto navistina ima nekakvi seriozni proizvodstveni kapaciteti. Ednostavno ne mozhev da poveruvam na kazhanoto, no sega, posle ovoj komentar povekje ne se somnevam vo vistinskata sostojba na "11 Oktomvri". Spored toa, zakluchuvam deka so pravo ovaa firma bila isfrlena kako mozhna opcija vo avtobuskata narachka. Изменето од Messenger - 25.Октомври.2010 во 02:37 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Zosto na tenderite ne se javija golemite kapaciteti kako Mercedes, Volvo, Renault i dr.?
Zatoa so ne mozea da napravat avtobusi i da im pariraat na evtinite kineski proizveduvaci so cenata. I bugarskata kompanija koja ucestvuvase na tenderite bese vrzana so kineski proizveduvac, edino Slave Raspasot ( citaj Trifun ) ucestvuvaa na tenderite, i se nadevaa da lapnat milionski dogovor na zimi majka. Nivnite lugje vrsea strasen pritisok vrz komisijata samo da se izbere Sanos. Site od gradot, bea za Sanos, site direktorcinja od JSP bea za Sanos, ama "decava" od vladata ne bea mutavi. Ne dozvolija da isparat u nepovrat milioni evra. Pak ke povtoram ne sum za dvokatnite avtobusi, ama so vikaat vrabotenite vo JSP i trokatni neka donesat samo novi da se. Inace prvobitno trebase da se nabavat samo dvokatni avtobusi, no komisijata gi prifati sugestiite na strucnata javnost deka dvokatnite nema da bidat dobri za site linii, pa zatoa se napravi i pomal tender za stotina avtobusi niskopodni od Ukraina. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
..вреќи со пари се во прашање кога станува збор за градскиот превоз во Скопје.речи дека не е така....
ај обиди се да земеш(купиш) некоја линија...мораш и старата канта да ја купиш и да ја флиш ако сакаш полуксузен автобус да возиш.затоа "кантите" по Скопјево чинат по 15-20 000 евра. овде кај нас линијата се купува со автобусот...во спротивно автобусот ти е џабе инвестиција.ќе ти дреме ако не во двор..на улица. ......Skopje 2055.во позадина можете да забележите дека сепак не пропаднал проектот Скопје 2014 година.... Изменето од zagor - 25.Октомври.2010 во 12:55 |
||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||
novace
Сениор Регистриран: 06.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 3067 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
За да ја...само .... до „заокружам„ преставата за овде и често (во последно време) споменуваната фабрика за автобуси САНОС ...т.е. да стане појасна работата (секому) за Фабриката 11-ти Октомври..ќе напишам и ова..:
Ете ...ова ми се се лични сознанија ...од семества , а кои некојпат „лебот„ си го ваделе ...во оваа некојпат култна МАКЕДОНСКА фабрика..
После „ослободувањето„...оваа фабрика ..од македонската власт ..била предодредена... за развој на автоиндрустријата..во повоениот период на ИЗГРАДБА на Македонската Држава.
И во дамните 50-сети години од минатиот век..еден тим од ентузијасти (браќата Кулевски+други)..направиле проект за домашно „возило„ ..секако копија и замислено како такво ..на едно познато руско тогаш возило..но со „домашна„ каросерија и монтажа на елементите..
Тој ПРОЕКТ бил/е познат како ВАРДАР 1...и неговата преработена и усивршена верзија ВАРДАР 2..
НО..што потоа станало...???
ЕДНО...(велат ..арапите де) МИСЛИ КАМИЛАТА (читај Македонија) А ПАК ДРУГО ..нели КАМИЛАРОТ (читај Владата на ФНРЈ односно Југославија)..!!!
И после ...само „неколку„ години...во Крагујевац е „реализирана„ програмата викана НАЦИОНАЛНО ВОЗИЛО..некојпат многу популарен ФАИАТ..викан и ФИЌО... во/со копродукција со познатиот ФИАТ.
И Фабриката (Каросерија) си „остана„ она што си и била...ПОСЛЕДНА РУПА НА СВИРАЛКА..во т.н. Југословенски Стопански Систем..
Се додека Македонија не си се осамостои..АМА пак ...во неа (Македонија нели) „дојдоа„ до израз ЈУ-КОДОШИТЕ на „власт„..БЕЗ СЛОБОДНИ ИЗБОРИ...
Оти биле... и беа ....НОГУ „МУДРИ„
АМА ПОВЕЌЕ... НЕМА ДА МОЖЕ Изменето од Анастеа - 26.Октомври.2010 во 00:06 |
||
Не сум доктор , ама стално сум опкружен со пациенти
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не разбрав- била предвидена за автомобили?
Па нели произведуваа автобуси Зборот околу САНОС беше дали ако го добиеја тендерот ке можеше наша фирма (ако е наша) да поработи па парите да останеа дома |
||
Внеси реплика | страница <1 678910 79> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |