IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Двокатни автобуси
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Двокатни автобуси

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 6970717273 79>
Автор
Порака Обратен редослед
kultuzin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 03.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4903
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kultuzin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 13:54
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Не разбрав- била предвидена за автомобили?Па нели произведуваа автобусизбунетостЗборот околу САНОС беше дали ако го добиеја тендерот ке можеше наша фирма (ако е наша) да поработи па парите да останеа домаголема%20насмевка


Kolku i da e nasa treba da bide konk*rentna.A za da bide konk*rentna treba da e so tek na trendovite za zal se raboti za firma koja so godini nisto ne proizveduva a ednokratna naracka od 200 avtobusi sekako nema da ja zazivee firmata, edinstveno sto moze da zazivee od ovaa naracka e nekoe "privatno konto".Osven toa 11 Oktomvri ne bea vo moznost da dadat bilo kakvi garancii a na ubavi oci denes ni na brat ne se dava a ne pak na nekoj si direktori koi go dovea 11 Oktomvri vo vakva sostojba.I da bideme na cisto site ovie firmi propadnaa vo vremeto na Papata znaeme kako i zosto.
Sekako bi bilo prekrasno povtorno da zazivee proizvodstvoto no toa ne se pravi od denes za utre, potrebno e vreme , volja i zdravi luge, vladata moze da pomogne no ne i celosno da finansira firmi koi rabotat vo minus.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 13:47
Црвена застава нема ама никаква врска со нашиот 11 октомви и САНОС...само на саеми се имаа сретнувано.
Брендот САНОС беше водечки во СФРЈ,пред ИКАРУС,УНИС и ТАМ...што кажува дека нашата 11 октомври беше водечка и најголема.
превирањата настанаа по осамостојувањето кога застапникот и добавувачот на подвозјето,моторот,диференцијалот и менувачот од МБ,ја изгуби,односно го заобиколија при набавките и се почна со монтирање на МАН елементи..чие застапништво има во земјава..нормално.
и потоа...дојде ден денешен.

..иако имаше обиди да се заменат сите автобуси во вренмето на Трифун,ама не им се даде пазарот оти требаше истата домашна фабрика да врши и јавен превоз...сервис и оджување...а тука се парите.
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 13:47
Еве читам демант за она со штиклите и џуџињатаголема%20насмевка
Лаички тези

Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 13:35
Не разбрав- била предвидена за автомобили?
Па нели произведуваа автобусизбунетост
Зборот околу САНОС беше дали ако го добиеја тендерот ке можеше наша фирма (ако е наша) да поработи па парите да останеа домаголема%20насмевка
Кон врв
novace Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 3067
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај novace Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 13:08
За да ја...само .... до „заокружам„ преставата за овде и често (во последно време) споменуваната фабрика за автобуси САНОС ...т.е. да стане појасна работата (секому) за  Фабриката  11-ти Октомври..ќе напишам и ова..:
Ете ...ова ми се се лични сознанија ...од семества , а кои  некојпат „лебот„ си го ваделе ...во оваа некојпат култна МАКЕДОНСКА фабрика..
После „ослободувањето„...оваа фабрика ..од македонската власт ..била предодредена... за развој на автоиндрустријата..во повоениот период на ИЗГРАДБА на Македонската Држава.
И во дамните 50-сети години од минатиот век..еден тим од ентузијасти (браќата Кулевски+други)..направиле проект за домашно „возило„ ..секако копија и замислено како такво ..на едно познато руско тогаш возило..но со „домашна„ каросерија и монтажа на елементите..
Тој ПРОЕКТ бил/е познат како ВАРДАР 1...и неговата преработена и усивршена верзија ВАРДАР 2..
НО..што потоа станало...???
ЕДНО...(велат ..арапите де) МИСЛИ КАМИЛАТА (читај Македонија) А ПАК ДРУГО ..нели КАМИЛАРОТ (читај Владата на ФНРЈ односно Југославија)..!!!
И после ...само „неколку„ години...во Крагујевац е „реализирана„ програмата викана НАЦИОНАЛНО ВОЗИЛО..некојпат многу популарен ФАИАТ..викан и ФИЌО... во/со копродукција со познатиот ФИАТ.
И Фабриката (Каросерија) си „остана„ она што си и била...ПОСЛЕДНА РУПА НА СВИРАЛКА..во т.н. Југословенски Стопански Систем..
Се додека Македонија не си се осамостои..АМА пак ...во неа (Македонија нели) „дојдоа„ до израз ЈУ-КОДОШИТЕ на „власт„..БЕЗ СЛОБОДНИ ИЗБОРИ...
Оти биле... и беа ....НОГУ „МУДРИ
АМА ПОВЕЌЕ... НЕМА ДА МОЖЕ

намигнување


Изменето од Анастеа - 26.Октомври.2010 во 00:06
Не сум доктор , ама стално сум опкружен со пациенти
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 12:54
..вреќи со пари се во прашање кога станува збор за градскиот превоз во Скопје.речи дека не е така....
ај обиди се да земеш(купиш) некоја линија...мораш и старата канта да ја купиш и да ја флиш ако сакаш полуксузен автобус да возиш.затоа "кантите" по Скопјево чинат по 15-20 000 евра.
овде кај нас линијата се купува со автобусот...во спротивно автобусот ти е џабе инвестиција.ќе ти дреме ако не во двор..на улица.

......Skopje 2055.во позадина можете да забележите дека сепак не пропаднал проектот Скопје 2014 година....




Изменето од zagor - 25.Октомври.2010 во 12:55
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 06:12
Zosto na tenderite ne se javija golemite kapaciteti kako Mercedes, Volvo, Renault i dr.?
Zatoa so ne mozea da napravat avtobusi i da im pariraat na evtinite kineski proizveduvaci so cenata. I bugarskata kompanija koja ucestvuvase na tenderite bese vrzana so kineski proizveduvac, edino Slave Raspasot ( citaj Trifun ) ucestvuvaa na tenderite, i se nadevaa da lapnat milionski dogovor na zimi majka. Nivnite lugje vrsea strasen pritisok vrz komisijata samo da se izbere Sanos. Site od gradot, bea za Sanos, site direktorcinja od JSP bea za Sanos, ama "decava" od vladata ne bea mutavi. Ne dozvolija da isparat u nepovrat milioni evra.

Pak ke povtoram ne sum za dvokatnite avtobusi, ama so vikaat vrabotenite vo JSP i trokatni neka donesat samo novi da se.
Inace prvobitno trebase da se nabavat samo dvokatni avtobusi, no komisijata gi prifati sugestiite na strucnata javnost deka dvokatnite nema da bidat dobri za site linii, pa zatoa se napravi i pomal tender za stotina avtobusi niskopodni od Ukraina.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2010 во 02:31
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Originally posted by laki_bu laki_bu напиша:

A nemozese nekoja nasa fabrika da se razraboti so Proektot na Vladata ....Zarem nie neznaeme da pravime avtobusi ....i uste Dvokatni ...nameneti za bezkicmenjaci ....( kinezi ) bidejki vtoriot sprat e za lezenje a ne za stoenje


Sanos bese vo igra na site tenderi, ama toj ne e vise stariot dobar Sanos koj bese renomirana firma tuku samo imeto e ostanato. Pogonite na fabrikata se prazni, nema masini, nema majstori, samo vo JSP dojdoa 60-na rabotnici vrvni majstori od FAS otkako propadna Sanos.
Segasniot sopstvenik na Sanos Raspaskovski ne mozese da obezbedi nitu bankarska nitu tehnicka garancija na tenderot, zatoa sto od nisto ne se pravat avtobusi.


Toa i jas go razbrav denes koga, zainteresiran od ovaa diskusija, se javiv vo Skopje so prashanja okolu sostojbata na "11 Oktomvri". Mi bea kazhani bukvalno istite zborovi... deka fabrikava postoi povekje fiktivno, na hartija, otkolku shto navistina ima nekakvi seriozni proizvodstveni kapaciteti.

Ednostavno ne mozhev da poveruvam na kazhanoto, no sega, posle ovoj komentar povekje ne se somnevam vo vistinskata sostojba na "11 Oktomvri".

Spored toa, zakluchuvam deka so pravo ovaa firma bila isfrlena kako mozhna opcija vo avtobuskata narachka.








Изменето од Messenger - 25.Октомври.2010 во 02:37
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Аспарух Дуло Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Октомври.2010
Статус: Офлајн
Поени: 9
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Аспарух Дуло Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 23:09
да ви кажам ја нешто вака
ОД СКОПЈЕ МЕТРОПОЛА НЕ БИДУВА

едноставно корените на скопје се малоградски и комунистички


со овие лондосн стајл бусеви само се прави Скопје уште повеќе да изгледа како Дизниленд
Кон врв
Генерал Митре Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
бадајалџија

Регистриран: 19.Ноември.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 646
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Генерал Митре Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 22:45
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

generalu,

Ti postavi nekoja izvetvena statija od takanareceni "strucnjaci" stara nekolku godini ne jas. Jas samo ti kaszav koi se lugjeto od statijata i vo cii trubi duvaat.
A ako tebe statijata ilugjeto pisani vo nea ti se argument, togas askolsum so bi rekle starite.

јас ти ја дадов таа статија за да не ги пишувам сите аргументи рачно. Истите аргументи 6 години подоцна беа изнесени и прегазени од советот на град Скопје. Кој бил во право само времето ќе покаже.
Мое мислење е дека во времиња кога секаде се бараат решенија за јавен транспорт, кои се поекономични, побезбедни, поефикасни.Во мојод град ВЛАДАТА најде решение кое е токму спротивно од све тоа.
наброј ми ги сите тие експерти што ги спомнуваш( и јас еден по еден ќе ти ги покажам во чива труба дуваат.
Сепак мислам дека ќе се сложиш со фактот дека двокатен автобус троши дупло повеќе .


Изменето од Анастеа - 25.Октомври.2010 во 11:10
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 19:48
Originally posted by zabegan zabegan напиша:


друже, не знам што е тешко да се разбере, озбилна влада не се занимава со јавен транспорт туку со општите политички и економски проблеми на државата а на тендерите за двокатни ЈСП се противеше, а на првиот тендер не беа 200, туку 4 двокатни автобуси, ЈСП и да сакаат, немаат апсолутно никакви услови да чуваат двокатни автобусии веќе не знам дали да дискутирам со тебе воопшто бидејќи гледам од уста не ги вадиш нашиве партии, кои не се тема на дискусија тука и кои, што се однесува до темава, не ме интересираати не знам зошто постојано зборуваш за некои 6 децении? во тие 6 децении беа набавени и двокатните ваши златни и другите автобуси на ЈСП!и не знам зошто постојано некој не е доволно компетентен да даде коментар автобусиве, никој не измислил топла вода, ниту пак фактите за двокатните автобуси и градот Скопје, дури и да се користени во политички цели од било која партија или политичар, тие сепак си се факти, издржани и вистинитисеуште не можам да разберам која ти е таа стручна комисија и по кои основи го прифатила предлогот како „стручна“?


Se soglasuvam so tebe deka vladata treba da se zanimava so drugi raboti a ne so raboti od lokalen karakter, no so ogled na sposobnosta na site dosegasni gradski vlasti da napravat nesto poveke za JSP morase vladata da ja zeme rabotata vo svoi race.

Pred prviot tender vladata uplati na smetka na JSP nekolku milioni evra so nadez deka ovie "strucnjacite" od JSP i gradot ke otpocnat so tenderskata postapka za nabavka na novi avtobusi. Medjutoa Trifun koga gi vide parite mu svetnaa ocite i pocnaa problemite. Ednas dvapati propagjaa tenderite poradi lugjeto na Trifun, vremeto si odminuvase, i vladata resi da si gi vrati parite nazad i sama da otvori postapka za tender.
Lugjeto od JSP se "protivea" za dvokatnite zasto Trifun se protivese za niv.
A JSP i te kako ima uslovi za cuvanje na dvokatnite avtobusi, bidejki se potrebni samo neznacitelni prepravki vo dvete garazi.

6-te decenii gi spomnuvam za lugjeto da znaat deka od JSP samo e zimano vo zlatnite godini, pomagani se Gazela, Godel, Alumina i dr. a koga dojdoa teski vreminja za JSP nikoj ne se prasa dali na ovie lugje im e potrebna pomos. Konecno sega nekoj saka da mu pomogne na JSP odnosno na gradjanite na Skopje, i pak ima nekoj koj so e protiv.

Napomenav vo prethodnite moi postovi deka komisijata za nabavka na novi avtobusi bese sostavena od vrvni strucnjaci dokazani vo svoite oblasti od poveke institucii kako Masinskiot fakultet vo Skopje, Soobrakjajniot fakultet od Bitola, inzinjeri od JSP, lugje od gradot, kako i pretstavnici na vladata.

Licno jas sum protiv dvokatnite, no treba da se pocituva mislenjeto na komisijata deka i so dvokatnite transportot na gradjanite ke se odviva dobro, odnosno mnogu podobro nego sega.



Изменето од Анастеа - 25.Октомври.2010 во 11:09
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 19:38
Во  “потребата од двокатни  автобуси“ сите ние се сомневаме САМО затоа што нашите политичари го менуваат мислењето во зависност на која страна се наоѓаат,
Еве еден стар напис во кој потребата од автобуси се кажува од една аспект..
http://www.vlada.mk/?q=node/1301http://www.vlada.mk/?q=node/1301
збунетост
Како да им се верува на функционерите додека се на властизненадување


Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 19:25
Originally posted by Генерал Митре Генерал Митре напиша:


И јас дигам раце да дискутирам со човеков. Ме зачудува ставот дека све што е аргумент против оваа влада и нејзините предлози све се тоа од луѓе кои се ирелевантни денеска.некои луѓе биле и осудени на смрт од тогашните власти затоа што тврделе дека земјата е округла и се врти..А сепак биле во право.


generalu,

Ti postavi nekoja izvetvena statija od takanareceni "strucnjaci" stara nekolku godini ne jas. Jas samo ti kaszav koi se lugjeto od statijata i vo cii trubi duvaat.
A ako tebe statijata ilugjeto pisani vo nea ti se argument, togas askolsum so bi rekle starite.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Генерал Митре Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
бадајалџија

Регистриран: 19.Ноември.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 646
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Генерал Митре Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Октомври.2010 во 13:55
И јас дигам раце да дискутирам со човеков.
Ме зачудува ставот дека све што е аргумент против оваа влада и нејзините предлози све се тоа од луѓе кои се ирелевантни денеска.
некои луѓе биле и осудени на смрт од тогашните власти затоа што тврделе дека земјата е округла и се врти..А сепак биле во право.


Изменето од Анастеа - 24.Октомври.2010 во 13:59
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 6970717273 79>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.