IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Четвртата заповед : САБОТАТА!
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Четвртата заповед : САБОТАТА!

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 31>
Автор
Порака
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:35
Originally posted by sk sk напиша:

Da. Apostolite ja praznuvale. Eden primer. Prouci go zivotot na Pavle i ke vidish deka nego go isprashuvale pred Agripa (ova se slucuva posle voskresenieto na Sinot Bozji - znaci vazi i za nas denes, ako go sledime zivotot na apostolite kako urnek)i ne nashle NISHTO za shto go osuduvale (vidi Dela 26 glava). Dokolu Pavle ne ja drzel Sabotata, fariseite bi imale dokazi da go osudat. No Agripa, koj bil teoloshki obrazovan covek, ne nashol deka Palve ja prekrshil Sabotata. Nitu eden apostol ne e obvinet i ubien zaradi prekrshuvanje na Torata, tuku zaradi prekrshuvanje na farisejskata tradicija.


Не е така.
св.Апостол Павле бил испрашуван од Агрипа, кој не бил претставник на еврејските првосвештеници, туку на римскиот правен систем, каде не се регулирале такви прашања, како она на саботата, или слични нешта. Римското право не се занимавало многу со верските чувства на поданиците, а и не случајно Евреите добиле дозвола да ги практикуваат своите верски закони, но на многу места паралелно со римските. Павле бил држен во Кесарија, место каде имало и многу луѓе кои не биле Евреи и каде римската држава имала директно правно и културно влијание. Од друга страна пак, св.Апостол Павле бил римски граѓанин, па затоа и Агрипа не им го дал на првосвештениците, бидејќи за него важело римското право, а не еврејското право. Римски граѓанин не смеело да биде суден според еврејските закони, туку според римските, не случајно и војнциите се исплашиле кога дознале дека св.Павле е римски граѓанин со чинот на раѓање, а не натурализација или нешто слично.

Никаква сабота или нешто слично не било во прашање.
Доколку не веруваш на ова толкување, прашај некој правник кој се занимава со римското право.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:45
" А по три дни, Павле ги повика јудејските првенци и кога се собраа, им рече: „Мажи браќа, иако не направив ништо против својот народ ни против татковските обичаи, мене сепак во Ерусалим ме предадоа окован во рацете на Римјаните,

18 кои кога ме испитаа, сакаа да ме пуштат, зашто во мене немаше никаква вина, што би заслужувала смрт." Dela 28:17 - eve ti gi licnite zborovi na Pavle, iskazani cirka 68AD. Zapazi on samiot veli deka nishto ne prekrshil,
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:49
"Царе Агрипа, се чувствувам среќен, што можам да се бранам денес пред тебе, од сè што ме обвинуваат Јудејците;

3 толку повеќе што ти ги познаваш добро јудејските обичаи и нивните препирки. Затоа те молам да ме ислушаш со трпение." - Dela 26.2.3
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:50
Originally posted by sk sk напиша:

Makedon, vo pravo si za nekoi postovi shto gi komentirash kon Blagoj_s. Blagoj_s go gleda toa od hristijansko-adventisticka pozadina, i zatoa nema mnogu logika. Dokolku go gledash celiot proces od Bozja strana, poinaku e. Site tie saboti i obredi denes ne postojat vo praksa kako shto bile togash zoshto nema hram. No zatoa e tuka Sinot Bozji koj na svoite sledbenici im veli vo Evreite 13:15"


Од Божја страна? Ајде, те молам, објасни која е таа божја страна, за да знам од каде да гледам. Дај некоја веб страница, да прочитаме од каде доаѓа интерпретацијата на таквиот поглед.

За голем дел од тие обреди, па и за саботата, нема потреба од храм. За градење сеници и јадење Пасха, нема потреба од храм. За јадење бесквасен леб истотака.

А и има храмови, многу храмови, иако не како еврејскиот, сепак има цркви, каде што се повикува Неговото име.

Originally posted by sk sk напиша:


"И така, преку Него да Му принесуваме постојано на Бога пофална жртва, односно: плод на усните, кои го исповедуваат Неговото име. "

kako da se dava zrtva.


Бескрвна жртва и пофалба се принесува и на светата литургија. Но, тоа се прави, затоа што веќе сме откупени, жртвата Христова не откупи и затоа нема потреба од крвни жртви.

Originally posted by sk sk напиша:


Postoi Hram na Neboto kade Mojsej go gledal i go kopiral na zemjava. Denes toj hram na zemjata go nema, no go ima na Nebo. Tamu Sinot Bozji sluzi za Negovite sledbenici. Vrskata so Nego e Svetiot Duh, koj e praten za negovite sledbenici (vidi Dela 2 glava).


Храмот на Небото јас не го спорам. Но, тоа што Господ Исус Христос е Вечен Првосвештеник, по чинот Мелхиседеков, не значи дека и служи онака како што се служело во еврејскиот храм.

Originally posted by sk sk напиша:


Se ocekuva da ima tret hram na zemjava, kade zrtvite ke prodolzat. Togash Sinot Bozji ke sluzi vo zemniot hram 1000 godini, kade povtorno ke ima zrtva, se dodeka ne se obnovi zemjata. Potoa, vo noviot Erusalim, nema da ima Hram, pa ni zrtvi.


Какви жртви ќе продолжат? Крвните жртви? А третиот храм каде е навестен и која е причината за неговото постоење?
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:51
Originally posted by sk sk напиша:

" А по три дни, Павле ги повика јудејските првенци и кога се собраа, им рече: „Мажи браќа, иако не направив ништо против својот народ ни против татковските обичаи, мене сепак во Ерусалим ме предадоа окован во рацете на Римјаните,

18 кои кога ме испитаа, сакаа да ме пуштат, зашто во мене немаше никаква вина, што би заслужувала смрт." Dela 28:17 - eve ti gi licnite zborovi na Pavle, iskazani cirka 68AD. Zapazi on samiot veli deka nishto ne prekrshil,


Зошто не го осудија свештениците св.Павле, туку го предадоа на Римјаните? Господ Исус не го осудија поради празникот, но, св.Павле ништо не им пречеше да го осудат, зар не? Можеа да го каменуваат веднаш, доколку докажеа вина. Токму во тоа лежи моќта на римското граѓанство.

Изменето од Македон - 13.Септември.2010 во 16:52
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:54
Zatoa shto farisejstvoto ne moze da donese odluka za ubivanje na covek. Toa e prekrshuvanje na zapovedta - ne ubij.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:55
Originally posted by sk sk напиша:

"Царе Агрипа, се чувствувам среќен, што можам да се бранам денес пред тебе, од сè што ме обвинуваат Јудејците;

3 толку повеќе што ти ги познаваш добро јудејските обичаи и нивните препирки. Затоа те молам да ме ислушаш со трпение." - Dela 26.2.3


Но, зошто кесарот би судел за верски обичаи и врз која правна основа ќе го чини тоа? Понтиј Пилат судел бидејќи Исус бил обвинет дека ја негира власта на Императорот, прогласувајќи се за Цар на Јудејците, ама св.Павле не бил обвинет за нарушување на римскиот правен поредок, зар не? А и самиот посакал суд од Цезарот. Зарем Цезарот ќе судел според еврејски обичаи, а не римски? Секако дека не.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:55
Originally posted by sk sk напиша:

Zatoa shto farisejstvoto ne moze da donese odluka za ubivanje na covek. Toa e prekrshuvanje na zapovedta - ne ubij.


А зошто и врз која основа го убија Стефана?
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 16:56
Sepak, Pavle samiot veli deka ne prekrshil nituedna zapoved, pa ni Sabotata. Toa e dovolen dokaz deka on ja drzel Sabotata.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 17:00
Sekako ne. Toa bila igrata koja trae do denes: Koj go ubil Sinot Bozji? Evreite go obvinuvaat za verski prashanja i sakaat da go osudat rimjanite.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 17:04
Poentata e deka nitu eden apostol ne ja prekrshil Sabotata, a kako i zoshto se ubieni e sporedna stvar vo ovaa diskusija. Toa znaci deka i denes Sabotata e vazecka za Bozjite slugi.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 17:04
Originally posted by sk sk напиша:

Sepak, Pavle samiot veli deka ne prekrshil nituedna zapoved, pa ni Sabotata. Toa e dovolen dokaz deka on ja drzel Sabotata.


Павле вели дека живеел како фарисеј, но дека сега не живеел, никаде не ја споменал саботата во одбрната пред Царот Агрипа.
Ќе повторам, римското право не се занимавало со такви нешта, секој можел да верува во што сака, без да биде обврзан на тоа пред римското право.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 17:07
Originally posted by sk sk напиша:

Sekako ne. Toa bila igrata koja trae do denes: Koj go ubil Sinot Bozji? Evreite go obvinuvaat za verski prashanja i sakaat da go osudat rimjanite.


Го обвинуваат за политички прашања. Да се прогласи, во време на постојани буни и немири во Јудеја, некој за Цар јудејски, значело да не го признава авторитетот на Императорот, што секако, претставувало казнено дело. Евреите, односно првосвештениците, можеле да го употребат своето овластување, признаено од римското право, за да го осудат, но спроти празникот не сакале да бидат виновни за крв. Доколку било забрането да ги решаваат внатрешните прашања, немало да ја каменуваат прељубничката.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2010 во 17:16
Originally posted by sk sk напиша:

Poentata e deka nitu eden apostol ne ja prekrshil Sabotata, a kako i zoshto se ubieni e sporedna stvar vo ovaa diskusija. Toa znaci deka i denes Sabotata e vazecka za Bozjite slugi.


Послание на св.Апостол Павле до Колосјаните

2,16: Па така никој нека не ве осудува за јадење или пиење, или за некој празник, или за млад месец или сабота

2,17: тоа е сенката на иднинта, а телото е Христос.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 31>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.