Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 23.Март.2010 во 21:08 |
|
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 13.Април.2010 во 00:54 |
Русите одамна размислувале за Boeing A380 ![голема%20насмевка](smileys_novi/4.gif) Sukhoi KR- 860
|
размисли пред да напишеш глупост
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Април.2010 во 10:58 |
.
Изменето од 10101 - 14.Април.2010 во 10:59
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Април.2010 во 10:59 |
zabegan напиша:
Русите одамна размислувале за Boeing A380 Sukhoi KR- 860
|
Ova poveke izgleda na zgolemen 747(dobro sto rece B A380 :-D), sega na smetka na Amerika mozebi!???!
Koga e tocno napraven?
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 14.Април.2010 во 19:41 |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 15.Април.2010 во 21:37 |
Eve tehnicki podatoci za Boeing A380 ![](smileys_novi/4.gif) AKA Sukhoi KR-860
Capacity: 860-1000 passengers
Length: 80 m (262 ft 6 in)
Wingspan: 88 m (288 ft 9 in) with the wings unfolded or 64 m (210 ft) span with wings folded
Wing area: 700 m2 (7,500 sq ft)
Max takeoff weight: 650,000 kg (1,433,005 lb)
Performance
Cruising speed: 1,000 km/h (620 mph; 540 kn)
Range: 15,000 km (9,321 mi; 8,099 nmi)
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 15.Април.2010 во 23:51 |
и сметај дека би бил првиот патнички и првиот четиримоторен авион воопшто да им крила на склопување ![голема%20насмевка](smileys_novi/4.gif) само не разбирам која е функцијата на склопувањето и дали тоа би било баш паметно да се има на патнички авион (помала цврстина на огромна тежина) инаку за airbus А380, да споредиме Seating capacity |
525 (3-class)[85]
644 (2-class)
853 (1-class) |
12 couriers |
Length |
73 m (240 ft) |
Wingspan |
79.75 m (261.6 ft)[196] |
Height |
24.1 m (79 ft) |
Wheelbase |
30.4 m (100 ft) |
Wheel track |
14.34 m (47.0 ft)[196] |
Outside fuselage width |
7.14 m (23.4 ft) |
Cabin width |
6.58 m (21.6 ft) for Main deck
5.92 m (19.4 ft) for Upper deck |
Wing area |
845 m2 (9,100 sq ft) |
Wing
sweep |
33.5° |
Operating empty weight |
276,800 kg (610,000 lb) |
252,200 kg (556,000 lb) |
Maximum take-off weight |
560,000 kg (1,200,000 lb) |
590,000 kg (1,300,000 lb) |
Maximum payload |
90,800 kg (200,000 lb) |
152,400 kg (336,000 lb) |
Maximum cargo volume |
176 m3 (6,200 cu ft)[197] |
1,134 m3 (40,000 cu ft)[198] |
Maximum operating speed
at cruise altitude |
Mach 0.89[85]
(945 km/h, 587 mph, 510 knots) |
Maximum speed |
Mach 0.96[199]
(at cruise altitude: 1020 km/h, 634 mph, 551 knots) |
Take off run at MTOW |
2,750 m (9,020 ft)[153] |
2,900 m (9,500 ft)[153] |
Range at design load |
15,200 km (8,200 nmi, 9,400 mi) |
10,400 km (5,600 nmi, 6,400 mi) |
Service ceiling |
13,115 m (43,028 ft)[200] |
Maximum fuel capacity |
310,000 L
(81,890 US gal, 68,200 imp gal) |
310,000 L
(81,890 US gal, 68,200 imp gal),
356,000 L
(94,000 US gal, 78,300 imp gal) option |
Engines (4 x) |
GP7270 (A380-861)
Trent 970/B (A380-841)
Trent 972/B (A380-842) |
GP7277 (A380-863F)
Trent 977/B (A380-843F) |
Thrust (4 x) |
311 kN (70,000 lbf) - 355 kN (80,000 lbf)[201][202] |
Изменето од zabegan - 15.Април.2010 во 23:52
|
размисли пред да напишеш глупост
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 16.Април.2010 во 00:47 |
zabegan напиша:
и сметај дека би бил првиот патнички и првиот четиримоторен авион воопшто да им крила на склопување само не разбирам која е функцијата на склопувањето и дали тоа би било баш паметно да се има на патнички авион (помала цврстина на огромна тежина)инаку за airbus А380, да споредиме<t></t><table style="text-align: center; font-size: 100%;" border="1"><t><tr><td>Seating capacity</td>
<td>525 (3-class)<sup id="cite_ref-a380_specs_84-1"><span>[</span>85<span>"></span>
644 (2-class)
853 (1-class)</td>
<td>12 couriers</td>
</tr>
<tr>
<td>Length</td>
<td colspan="2">73 m (240 ft)</td>
</tr>
<tr>
<td>Wingspan</td>
<td colspan="2">79.75 m (261.6 ft)<sup id="cite_ref-A380paper_195-0"><span>[</span>196<span>"></span></td>
</tr>
<tr>
<td>Height</td>
<td colspan="2">24.1 m (79 ft)</td>
</tr>
<tr>
<td>Wheelbase</td>
<td colspan="2">30.4 m (100 ft)</td>
</tr>
<tr>
<td>Wheel track</td>
<td colspan="2">14.34 m (47.0 ft)<sup id="cite_ref-A380paper_195-1"><span>[</span>196<span>"></span></td>
</tr>
<tr>
<td>Outside fuselage width</td>
<td colspan="2">7.14 m (23.4 ft)</td>
</tr>
<tr>
<td>Cabin width</td>
<td colspan="2">6.58 m (21.6 ft) for Main deck
5.92 m (19.4 ft) for Upper deck</td>
</tr>
<tr>
<td>Wing area</td>
<td colspan="2">845 m2 (9,100 sq ft)</td>
</tr>
<tr>
<td>Wing
sweep</td>
<td colspan="2">33.5°</td>
</tr>
<tr>
<td>Operating empty weight</td>
<td>276,800 kg (610,000 lb)</td>
<td>252,200 kg (556,000 lb)</td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum take-off weight</td>
<td>560,000 kg (1,200,000 lb)</td>
<td>590,000 kg (1,300,000 lb)</td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum payload</td>
<td>90,800 kg (200,000 lb)</td>
<td>152,400 kg (336,000 lb)</td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum cargo volume</td>
<td>176 m3 (6,200 cu ft)<sup id="cite_ref-196"><span>[</span>197<span>"></span></td>
<td>1,134 m3 (40,000 cu ft)<sup id="cite_ref-197"><span>[</span>198<span>"></span></td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum operating speed
<small>at cruise altitude</small></td>
<td colspan="2">Mach 0.89<sup id="cite_ref-a380_specs_84-2"><span>[</span>85<span>"></span>
(945 km/h, 587 mph, 510 knots)</td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum speed</td>
<td colspan="2">Mach 0.96<sup id="cite_ref-198"><span>[</span>199<span>"></span>
(at cruise altitude: 1020 km/h, 634 mph, 551 knots)</td>
</tr>
<tr>
<td>Take off run at MTOW</td>
<td>2,750 m (9,020 ft)<sup id="cite_ref-a380_acap_152-1"><span>[</span>153<span>"></span></td>
<td>2,900 m (9,500 ft)<sup id="cite_ref-a380_acap_152-2"><span>[</span>153<span>"></span></td>
</tr>
<tr>
<td>Range at design load</td>
<td>15,200 km (8,200 nmi, 9,400 mi)</td>
<td>10,400 km (5,600 nmi, 6,400 mi)</td>
</tr>
<tr>
<td>Service ceiling</td>
<td colspan="2">13,115 m (43,028 ft)<sup id="cite_ref-199"><span>[</span>200<span>"></span></td>
</tr>
<tr>
<td>Maximum fuel capacity</td>
<td>310,000 L
(81,890 US gal, 68,200 imp gal)</td>
<td>310,000 L
(81,890 US gal, 68,200 imp gal),
356,000 L
(94,000 US gal, 78,300 imp gal) option</td>
</tr>
<tr>
<td>Engines (4 x)</td>
<td>GP7270 (A380-861)
Trent 970/B (A380-841)
Trent 972/B (A380-842)</td>
<td>GP7277 (A380-863F)
Trent 977/B (A380-843F)</td>
</tr>
<tr>
<td>Thrust (4 x)</td>
<td colspan="2">311 kN (70,000 lbf) - 355 kN (80,000 lbf)<sup id="cite_ref-200"><span>[</span>201<span>"></span><sup id="cite_ref-201"><span>[</span>202<span>"></span></td></tr></t></table>
|
Prilicno slicno, so pogolem kapacitet. Sklopuvackite krila bi bile glupava idea.
Изменето од 10101 - 16.Април.2010 во 00:47
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
Renatax
Сениор
Регистриран: 27.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11613
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 23.Април.2010 во 22:52 |
AH-X
KF-X![](http://2.bp.blogspot.com/_En-sxfOkXP8/S1hKS9U0_kI/AAAAAAAAEeo/FG-sKILM0XM/s400/KF-X_Strategy+Center.jpg) Ќе бидат пуштени во употреба во 2011
|
Мирно движи се низ галамата и хаосот, секогаш имајќи на ум каков мир постои во тишината.
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 24.Април.2010 во 19:14 |
renatax напиша:
<span ="Apple-style-span" style="border-collapse: separate; color: rgb(0, 0, 0); font-family: 'Times New Roman'; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: normal; orphans: 2; text-indent: 0px; text-trans: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; font-size: medium;"><span ="Apple-style-span" style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Arial; font-size: 11px; line-height: 18px; text-align: left;"><span ="Apple-converted-space"> </span>AH-X</span></span> <span ="Apple-style-span" style="border-collapse: separate; color: rgb(0, 0, 0); font-family: 'Times New Roman'; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: normal; orphans: 2; text-indent: 0px; text-trans: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; font-size: medium;"><span ="Apple-style-span" style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: arial; font-size: 13px; line-height: 18px; text-align: left;">KF-X</span></span> Ќе бидат пуштени во употреба во 2011<span ="Apple-style-span" style="border-collapse: separate; color: rgb(0, 0, 0); font-family: 'Times New Roman'; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: normal; orphans: 2; text-indent: 0px; text-trans: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; font-size: medium;"><span ="Apple-style-span" style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: arial; font-size: 13px; line-height: 18px; text-align: left;"></span></span>
|
Juznokorejski, na ROKAF(Republic of Korea Air Force).
Barem na slikite
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
brza
Сениор
Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 24.Април.2010 во 19:41 |
aman be !...dosta vekje od ovie ..."hieroglifi".
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein ![](http://oi56.tinypic.com/15zme86.jpg) Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Април.2010 во 02:03 |
HTML Kodot? Mu velam na renatax da ne koristi copy-paste ama si prodolzuva...
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
Renatax
Сениор
Регистриран: 27.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11613
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Април.2010 во 13:19 |
![голема%20насмевка](smileys_novi/4.gif) Ич не е послушна оваа Ренатава,стално го одбира полесниот начин
|
Мирно движи се низ галамата и хаосот, секогаш имајќи на ум каков мир постои во тишината.
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |
10101
Сениор
Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Април.2010 во 23:16 |
Copy-paste stalno ne moze
|
![Кон врв Кон врв](forum_images/back_to_top.png) |