IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Православна самокритика
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Православна самокритика

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
Автор
Порака
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Православна самокритика
    Испратена: 01.Февруари.2010 во 01:05
Скоро без исклучок припадникот на една Вероисповед во она кое го искажува ја промовира Верата и верската заедница на која и припаѓа. А кога спомне други Вероисповеди, најчесто ги критикува другите. Иако тоа не мора да е погрешно, ама толку е претерано што јасно зборува за присуството на тенденциозност кај секој од нас.
Сметам дека ние како Православни Христијани за да ја истакнеме вистинитоста на својата Вероисповед ја имаме привилегијата слободно да зборуваме и за недостатоците во денешните состојби во Православието пред се во Македонија, но и надвор од Македонија.
Низ културна и пригодна самокритика можеме да ги откриеме сопствените недостатоци, односно гредата или многуте раски, за да можеме да ги вадиме туѓите греди и раски.
Само онаа Вера која е способна самата да се критикува може да биде вистинската која продабочено ја бара вистината и се усовршува во смиреномудрието. Онaa вера која не трпи самокритика ја носат лица чија вера е суетна и исплашена да проговори за себе.

Затоа го отворам овој топик. За да ја покажеме својата величина, на пригоден начин разобличувајќи ги недостатоците, кои постојат кај нас Православните.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Февруари.2010 во 16:27
Originally posted by sard sard напиша:


Само онаа Вера која е способна самата да се критикува може да биде вистинската која продабочено ја бара вистината и се усовршува во смиреномудрието. Онaa вера која не трпи самокритика ја носат лица чија вера е суетна и исплашена да проговори за себе.



Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2010 во 19:36
Ќе се обидам самокритиката да биде самокритика и да се избегне криткувањето и обвинувањето на другите.
Засега само ќе ги набројам појави кои според мене ја товарат чистата вера во Православието и ја намалуваат светлината пред светот:

- индиферентноста кај номиналните христијани
- етнофилетизмот и партизацијата кај формалните христијани
- зачауреноста и сеирџиството кај редовните христијани
- елитизмот и партизацијата кај свештенството
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2010 во 20:23
Se slozhuvam po site stavki osven prvata.

Imeno, nominalnite hristijani se nominalni tokmu zatoa shto se povekje ili pomalu indifirentni prema religijata. Tie voglano se rodeni vo hristijanski semejstva i verata ja gledaat kako nasledna tradicija, a ne kako lichna religijska posvetenost.

Patem, istoto vazhi za stite nominalni vernici od site veri. Ne mozhe da se govori za nekakva vernichka samokritika kaj nekoj koj ne e posveten vernik.

No od druga strana, drugite zabeleshki ti se tochno na mesto i vredi da se diskutira za niv. Jas duri bi dodal ushte edna tochka, a toa e sveshtenichkata devijacija od principite na Pravoslavnoto Hristijanstvo i svojata Crkva so zemanjeto aktivno uchestvo vo nehristijanski manifestacii za svoj lichen benefit.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2010 во 22:11
- паганизмот во учењето и праксата на МПЦ
- суеверието кај свештениците и верниците
- иконопоклонство
- бизнис во црквите
- непроповедање на евангелието

Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 01:28
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Se slozhuvam po site stavki osven prvata.

Imeno, nominalnite hristijani se nominalni tokmu zatoa shto se povekje ili pomalu indifirentni prema religijata. Tie voglano se rodeni vo hristijanski semejstva i verata ja gledaat kako nasledna tradicija, a ne kako lichna religijska posvetenost.

Patem, istoto vazhi za stite nominalni vernici od site veri. Ne mozhe da se govori za nekakva vernichka samokritika kaj nekoj koj ne e posveten vernik.

No od druga strana, drugite zabeleshki ti se tochno na mesto i vredi da se diskutira za niv. Jas duri bi dodal ushte edna tochka, a toa e sveshtenichkata devijacija od principite na Pravoslavnoto Hristijanstvo i svojata Crkva so zemanjeto aktivno uchestvo vo nehristijanski manifestacii za svoj lichen benefit.

Номиналните припадници на одредена вероисповед би требало барам формално да ја проучат својата вера. Како што секој учи историја, книжевност... за својот народ, така и неизбежно е да ги спознае барем основите на верувањето на верата на која номинално припаѓа. Ако ништо друго барем од аспект на културата на која и припаѓа чиј суштински дел е Вероисповедта. Штом некој се крсти, се венчава и тн би требало да знае зошто се крсти, зошто се венчава... Според правилата и не би требало да им се даваат овие свети тајни без да ги разбира (освен за случаевите кај лица кои самите не се свесни, тогаш се бара истото да го разбира нивниот старател). Ама сега се гази преку тие правила (идниферетноста кај свештенството) се крштева се венчава, се осветува... и тн секој што ќе побара независно дали воопшто верува и како верува.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 01:48
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

- паганизмот во учењето и праксата на МПЦ
- суеверието кај свештениците и верниците
- иконопоклонство
- бизнис во црквите
- непроповедање на евангелието


- свештенството знае за паганизмот, само да, не се поттргнува многу да се спротивстави.
- суеверието кај свештениците и верниците
Кај свештениците нема суеверие. Колку што сум разговарал добро го знаат тоа, меѓутоа поради она кое е под последното тире не се многу заинтересирани за да го остранат суеверието кај верниците.
- Идолопоклонството посебно станува широкораспространето со новиот тренд на мистицизми и апстрактни јунаци (Супермен, Бетмен, дедо Мраз). Тоа е така рамнодушно сфатено и прифатено од општеството. Толку малку критикувано и разобличено не само
од световната педагогија туку и од теолошката педагогија што на обичен човек, многу тешко да му се искаже штетноста на тие модерни идолопоклонички визии.
- бизнисот во црквите си има свој библиски израз - Симонија. Зачудува како може толку да се вкорени во душата на оние кои требаше да веруваат пред се во небесните добра, а да бидат рамнодушни кон земските.
- непроповедање на евангелие. Независно како живее еден свештеник, мојот однос зависи само од оваа работа. Ако го проповеда даденото Евангелие, ништо друго не ме интересира. Нека живее грешно, нека зема пари, нека има и хеликоптери ако сака, само да си ја работи свештено-мисионерско-евангелската мисија според претходно даденото. Другото ќе си го решава самиот тој со Господ. Ама ако ова не го работи православниот свештеник,тој за ништо не е. А во кој степен ова непроповедање на евангелието е присутно не би сакал да зборувам. Можеби подоцна надолу.


Изменето од sard - 04.Февруари.2010 во 01:51
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 02:14
1. индиферентноста кај номиналните христијани
2. етнофилетизмот и партизацијата кај формалните христијани
3. зачауреноста и сеирџиството кај редовните христијани
4. елитизмот, партизацијата и комодитетноста кај свештенството
5. паганизмот во учењето и праксата на МПЦ
6. суеверието кај свештениците и верниците
7. иконопоклонство кај масите
8. бизнис во црквите - симонија
9. непроповедање на евангелието

Нешто преформулирав, има ли уште за дополнување на списокот?


Изменето од sard - 04.Февруари.2010 во 02:18
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 03:49
Originally posted by sard sard напиша:


Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Se slozhuvam po site stavki osven prvata.

Imeno, nominalnite hristijani se nominalni tokmu zatoa shto se povekje ili pomalu indifirentni prema religijata. Tie voglano se rodeni vo hristijanski semejstva i verata ja gledaat kako nasledna tradicija, a ne kako lichna religijska posvetenost.

Patem, istoto vazhi za stite nominalni vernici od site veri. Ne mozhe da se govori za nekakva vernichka samokritika kaj nekoj koj ne e posveten vernik.

No od druga strana, drugite zabeleshki ti se tochno na mesto i vredi da se diskutira za niv. Jas duri bi dodal ushte edna tochka, a toa e sveshtenichkata devijacija od principite na Pravoslavnoto Hristijanstvo i svojata Crkva so zemanjeto aktivno uchestvo vo nehristijanski manifestacii za svoj lichen benefit.
Номиналните припадници на одредена вероисповед би требало барам формално да ја проучат својата вера. Како што секој учи историја, книжевност... за својот народ, така и неизбежно е да ги спознае барем основите на верувањето на верата на која номинално припаѓа. Ако ништо друго барем од аспект на културата на која и припаѓа чиј суштински дел е Вероисповедта. Штом некој се крсти, се венчава и тн би требало да знае зошто се крсти, зошто се венчава... Според правилата и не би требало да им се даваат овие свети тајни без да ги разбира (освен за случаевите кај лица кои самите не се свесни, тогаш се бара истото да го разбира нивниот старател). Ама сега се гази преку тие правила (идниферетноста кај свештенството) се крштева се венчава, се осветува... и тн секој што ќе побара независно дали воопшто верува и како верува.


Ne mozham, a da ne se slozham so kazhanovo. Taka treba da bide.

Druga rabota e shto ne veruvam oti lugjto kje se promenat vo taa smisla. Takvi bile so milenijumi i takavi kje ostanat. Vremeto toa go potvrdilo.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 04:01
Originally posted by sard sard напиша:


Ако го проповеда даденото Евангелие, ништо друго не ме интересира. Нека живее грешно, нека зема пари, нека има и хеликоптери ако сака, само да си ја работи свештено-мисионерско-евангелската мисија според претходно даденото. Другото ќе си го решава самиот тој со Господ. Ама ако ова не го работи православниот свештеник,тој за ништо не е. А во кој степен ова непроповедање на евангелието е присутно не би сакал да зборувам. Можеби подоцна надолу.


So ova ne se slozhuvam.

Toa e kako kriminalec, prostitutka i politichar da mi propovedaat chesnost i duhovna vozvishenost, i da me upatuvaat kako da go zhiveam zhivotot bez prvin da si go sredat sopstveniot.

Zarem ti bi im veruval i bi stanal niven sledbenik... mislam na nivnoto propovedanje?

Onoa shto nedostavuva e integritetot i doslednosta na takvite lichnosti. Ako onoj shto propoveda samiot ne se odnesuva spored svoite zborovi, togash toa mi pokazhuva deka toj prviot ne veruva vo niv i negovoto govorenje ne e nishto povekje od obichna demagogija so krajna cel da mi go odzeme vremeto i parite.

A kako shto mozhesh da zabelezhish od rekaciite na lugjeto, so pravo istoto go mislat i tie.

Ne mozhe da se obvinuvaat uchenicite za nesoodvetnosta ili nesposobnosta na uchitelite.

Изменето од Messenger - 04.Февруари.2010 во 04:03
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 14:34
Токму заради таквите примери и душегрижници од овој тип (кои едно зборуваат а друго прават) немам влезено во црква којзнае од кога.
Особено па вака кога ќе видам/прочитам лицемери кои едно зборуваат/пишуваат а сосем друго прават. Каде е тогаш “светлината на светот“?
Исус многу јасно ни кажа што значи да се биде сол и светлина и колку значи добриот пример.




Изменето од maria_magdalena - 04.Февруари.2010 во 14:34
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 19:19
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by sard sard напиша:


Ако го проповеда даденото Евангелие, ништо друго не ме интересира. Нека живее грешно, нека зема пари, нека има и хеликоптери ако сака, само да си ја работи свештено-мисионерско-евангелската мисија според претходно даденото. Другото ќе си го решава самиот тој со Господ. Ама ако ова не го работи православниот свештеник,тој за ништо не е. А во кој степен ова непроповедање на евангелието е присутно не би сакал да зборувам. Можеби подоцна надолу.


So ova ne se slozhuvam.

Toa e kako kriminalec, prostitutka i politichar da mi propovedaat chesnost i duhovna vozvishenost, i da me upatuvaat kako da go zhiveam zhivotot bez prvin da si go sredat sopstveniot.

Zarem ti bi im veruval i bi stanal niven sledbenik... mislam na nivnoto propovedanje?

Onoa shto nedostavuva e integritetot i doslednosta na takvite lichnosti. Ako onoj shto propoveda samiot ne se odnesuva spored svoite zborovi, togash toa mi pokazhuva deka toj prviot ne veruva vo niv i negovoto govorenje ne e nishto povekje od obichna demagogija so krajna cel da mi go odzeme vremeto i parite.

A kako shto mozhesh da zabelezhish od rekaciite na lugjeto, so pravo istoto go mislat i tie.

Ne mozhe da se obvinuvaat uchenicite za nesoodvetnosta ili nesposobnosta na uchitelite.

Ние самите не можеме да живееме исправно, нашето спасение го стекнуваме благодарение на признавањето на Оној кој живеел исправно. Тоа е елементарната поштеност која се бара како основа, како залог за Христовата крвна жртва да биде исплата за човековите гревови. Истовремено таа номинална поштеност е основа за добивање на благодатта од Светиот Дух со која се намалува човековата грешна природа.
Од нас се бара номиналното: ние треба искрено да сакаме побожен живот, другото е дело на Бог. Ние самите немаме сили, туку треба само да цврсто одлучиме да го сакаме и избираме доброто.
Во случајов имаме ситуација. Позицијата, улогата, сознанијата се над исправноста која би требало да ја имаат оние кои самите се нафатиле на одговорната улога.
Сепак...
Постои период на меѓуфаза, кога несоодветно живеење може да потрае но поради Божјата долготрпеливост Бог да не ја ускрати благодатта на светлината на разумот. Човек во таква ситуација иако не на соодветно ниво на живеење релативно правилно расудува и се изразува, но го спасува сеуште ПРИЗНАВАЊЕТО НА ТАА СИТУАЦИЈА. Разумот сеуште не е помрачен. Умот прв забегува, но и последен се предава. Но неопходно е да излезе од таа ситуација бидејќи ако тоа потрае светлината на разумот сосема се губи. Во текот на таа меѓуфаза, се додека се зборува исправно и се додека постои признавање на сопствената грешност немаме право да отфрламе бидејќи помалку или повеќе сите сме во истата ситуација. Меѓутоа кога веќе се губи и таквата понизност и се живее во убедена „светост“ при очигледна помраченост тогаш треба да се постапи според:

15 Ако згреши против тебе братот твој, оди и искарај го насамо; ако те послуша, си го придобил брата си;
16 ако ли не те послуша, поведи со себе уште еден или двајца, па со устата на двајца или тројца сведоци нека се потврди секој збор;
17 ако ли, пак, не ги послуша и нив, кажи и на црквата; па, ако и црквата не ја послуша, тогаш нека ти биде тој како незнабожец и митник.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 19:30
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Токму заради таквите примери и душегрижници од овој тип (кои едно зборуваат а друго прават) немам влезено во црква којзнае од кога.

Сакаш ли во списокот да го ставиме и душегрижништвото, но ќе треба подетално да го образложиш.
Во храмот не се оди заради другите, туку заради посветеност, молитва, разговор со Бог. Toa што не одиш во храм е само недостаток на вера и љубов, се друго е изговор. Во храмовите има се помалку луѓе, така што можеш да си појдеш кога нема никој.
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Особено па вака кога ќе видам/прочитам лицемери кои едно зборуваат/пишуваат а сосем друго прават. Каде е тогаш “светлината на светот“?

Можеш да го образложиш лицемерието, за да си го знам и да го исправам?

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Исус многу јасно ни кажа што значи да се биде сол и светлина и колку значи добриот пример.

Се спасуваме и со Вера и со Дела? Ниту само со Вера, ниту само со Дела, туку само ако двете се присутни.

Изменето од sard - 04.Февруари.2010 во 19:31
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Февруари.2010 во 19:48
Originally posted by sard sard напиша:


2. етнофилетизмот и партизацијата кај формалните христијани


Лично сметам дека моментално ова е најсериозниот неаргументиран проблем на МПЦ.

Нелогично е да се удираш в гради дека си “св. Климентова Црква“, а да немаш преведено житие на св. Климент, па да мешаш баби жаби, св. Лидија Македнонка и слично...

Редно е народот да научи и разбере дека св. Лидија и св. Климент се од различен род и дека немаат врска со тоа што некој денес моривиран од романо-историчари пишува глупости...  (ова е прост пример; има безброј вакви... од типот на : св. Лука бил “Македонец“....газење%20од%20смеење)

Кога човек барем малку живее евангелски и се посвети на црковното учење, лесно ќе ги согледа работите и ќе се соочи со Вистината.

Затоа и проблемот со МПЦ е сериозен...

Не можам да разберам зашто и како некој денес од горенаведените причини пишува глупости...

Ако станува збор за името “МПЦ“, треба сите да признаеме дека во историјата такво име не постои...

Зачетоците на црква со такво име кај нас се далечната (или блиската) 1943 год...

(за да не бидам разбран погрешно, не сум против името, напротив денес кај нас треба да има црква со такво име, но не треба да се заборави и да не се признава дека таа црква и идејата за таква црква е од 1943 год.) Нашите денес треба малку посериозно да се заангажираат да го решат проблемот.

Според сите црковни норми и правила, денес заслужуваме таква црква и такво име (бидејќи сме самостојна држава, Албанската црква како модел е добар пример и споредба зашто ние денес треба да имаме МПЦ или МПЦ - ОА) ... но тоа е друга тема...


Сепак сметам дека денес “историската залутаност“ и непознавањето на својата култура и традиција се основна причина МПЦ да не биде признаена...

Кажав и ќе повторам... не може св. Климент да биде “македонец“, а со него и св. Лидија...

Едноставно овие двајца со сите историски фскти и документи припаѓаат на различна култура и разглина етно-генетска структура...

Се додека за овој проблем немаме определен став и лутаме како “муви без глави“... црква нема....



Originally posted by sard sard напиша:


4. елитизмот, партизацијата и комодитетноста кај свештенството



Залутаноста раѓа: елитизам... партизација... и све остало...




Originally posted by sard sard напиша:



8. бизнис во црквите - симонија



А за ова колку има да се пишува...

подобро “да молчит всја плот человеческаја“....

за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.