IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - vw buba
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

vw buba

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака
seki81 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Јуни.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 12
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај seki81 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: vw buba
    Испратена: 29.Декември.2009 во 01:32
sto ke kazete za vw buba
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2009 во 16:00
што те интересира, ќе кажиме...

ај малце поконкретно кажи што те интересира за буба...

сакаш малце „поглед во ретровизор“ за моделот или практична работа (ако средуваш нешто на твојата)?. Ако имаш план за реставрирање и средување пиши.... хоби ми е тоаголема%20насмевка
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2009 во 20:52
За кој модел конкретно станува збор.. дали збориме за стариот легендарен модел, или за The New Beetle....? 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јануари.2010 во 20:11
уникатна кола и првото порше на светот голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 19:50
Ајде малце да позбориме за историјатот на ова легендарно и незаменливо возило.... најдов нешто на интернет, пробав со гугл транслејт, ама не испадна баш квалитетно... како и да е се потрудив барем малце.... голема%20насмевка

Триесеттите години на минатиот век во светот се тресе сериозна економска криза, а Германија се подготвува за војна. Во тој период, за доброто на пропаганда и социјален мир, Adolf Hitler наредил на развојот на т.н.. Национално автомобил каде фабриката и име ( "Фолксваген"). Делото е 1933. Наградените компании NSU, кои во тоа време се занимава исклучиво за производство на мотори, како и дизајнот и конструкцијата на првиот германски државјанин автомобил задолжен е сè. Фердинанд Порше.

Истата година, направил прототип наречен NSU Type 32, и 1934. три верзии од серијата V3. 1936. Финализирање на predserija VW 30 (Вид 60), и иднина легенди контури веќе се на повидок. Авто на четири работи боксер мотор 985cm3 и 22 на целиот Закон, што беше доволно за максимална брзина од 100 км / ч и потрошувачка на 8-10 литри на 100 километри. Не е еден автомобил направен пред II. Втората светска војна не беше постигнат во приватна сопственост.

По Св II. растргнати од војна Германија мора да се даде економски стимуланси, и логично решение беше оживување на авто-индустрија и 1945 година. Масовното производство на воена keće Фолксваген модел 51 обичај цивилна употреба. Моторот од 1.131 cm3 и се смета за вечен 25KS (што е скоро и беше). Производство зголемени со години, а кар секој ден стануваат сите harizmatičniji. Благодарение на живописен изглед, постепено uvlačio клиенти во рамките на кожата која беше уште поголема. Освен во родниот крај, нејзината најголема популарност бубачки доживеа во САД, и шеесеттите години. Колата е исто како невработени и милионери и рудари и директори, како и млади и стари. Hippie се испраќам се чувствував како свој симбол, па на улиците може да видат илјадници примероци обоени на Wildest бои, цвеќиња и мир prošaranih знаци. Од тој период датира и неколку урбани легенди, како онаа за една жена која е одговара на грешка, и таа кога отвори пред качулка со цел да се најде што е крива, извика, "Луѓе, и јас украл моторот".

Најголемата модификација во историјата на бубачки случил 1972. Воведувањето на моделот Супер Бубата (со нас во 1302 и 1303), кога на класичната пред суспензија (торзионни) заменува Mc-Pherson рамената, рамно шофершајбната стана предмет. Со пат е изменета на браникот, крилата, светла и глупак, тоа беше редизајн дека многу разочарана, па дури и лута. Всушност, конк*ренцијата е напреден и bubino време го положил, и Фолксваген е воведување на овој модел се обидел да "купи" време да заврши развојот на нов спортист, голф 1. Сепак, хардкор фанови се сметаат за вулгарно и останале верни на старата верзија само. Но, други се премногу бавни и грешки направени доволно атрактивни и тие измени до најмалиот детаљ. Парите што се вложуваат во редизајнирање и шминката на сопственици на возила се deseterostruko се врати во форма на автомобил, AMA едноставно не можеше да оди никаде незабележан. Се разбира, крајната фетиш на секој сопственик беше оригиналната инсталација Porscheovog мотори.

1999. Почнаа подготовките за изборот на автомобили на дваесеттиот век. Во истата учествуваат новинари од целиот свет и за жал, за чисто политички причини, само грешка беше завршена во четвртото место зад Форд Т, Мини и Citroen DS (жаби), и пред сонародникот Porschea 911th Очигледно е дека неговиот творец, Adolf Hitler, но беше премногу голем коска во грлото за многумина кои не можел да дозволи неговата работа прослави на начин на кој, според многумина, и заслужува. Судејќи според возачите, во поранешна Југославија не е исклучок, па затоа е со нас сеуште може да се најдат значителен број на повеќе dobrostojećih копии. Речиси и да нема катче на планетата, кои не имаат фан клуб бубачки, чија цел е да се собираат, се среќаваат и меѓусебна размена на искуства. Ако за еден автомобил, можеме да кажеме дека никогаш нема да излезе од мода, дека никогаш нема да дојде од срцето на повеќето, дека некој секогаш ќе извличам насмевка, која ќе обезбеди толку многу задоволство со самиот изглед, или едноставно да се вечно, тоа е дефинитивно грешка ... Вечна, просто, уникатен автомобил. Во кратки рокови - најголема гордост во историјата на автомобилската индустрија.

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 19:52


Првата Фолксваген Буба.


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 19:55

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 19:57

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 19:59

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јануари.2010 во 20:00

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,313 секунди.