|
Албански паралелки по медицина |
Внеси реплика | страница <1 1112131415> |
Автор | |
BACHIOS
Сениор Регистриран: 21.Март.2008 Статус: Офлајн Поени: 1517 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kriva e Vladata so zakonot za obrazovanie bez da ima teresnki uslovi za toa. Treba/se da gi izracuna moznite opcii i da obezbedi mesta za site. A deka tie sto se vo sredno medicnsko ke stant lekari- se lazete, poveketo lekari se so zavrsena gimnazija, megjudrugot se i najdobri lekari-da ne kazam sega zosto!.Tie od sredno medicinsko poveketo ostanuvaat -sestri, bidejki samat cel na takv uciliste ne e za edukcaija na lekari tuku na sredno medicinski personal.
|
|
I'm gonna make him an offer he can't refuse- Don Corleone
|
|
ABC
Сениор Регистриран: 12.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 371 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Кој вели дека сите оние што сакаат да се запишат во средно медицинско училиште мора тоа да го направат во Панче Караѓозов?Не бе пријателе,ти цело време погрешно си разбирал за што јас овде дискутирам.Убаво напоменав дека во Панче Караѓозов приоритет треба да имаат оние ученици кој живеат во радиус од најмалку километри или метри во близина до толку “извиканото“ средно училиште деновиве.А власта е таа што треба,при закон за задолжително средно образование,да им обезбеди барем запишување на сите средношколци што сакаат да учат средно-медицинско училиште,без приемни испити или рангирања според успехот во основно стекнатото образование кое е пак услов да се продолжи во задолжително средно.Во спротивно со полагање приемни испити,со рангирање според успех на основците што не е меродавен и сигурен дека е токму таков и реален,се создаваат услови за корупција,обесправеност на сите деца и нивна класна деградација без разлика на националната припадност.Јас децата ги гледам подеднакво,без да алудирам на обесправени Албанци или Македонци и во оваа прилика само сакам да напоменам дека нивната обесправеност всушност ја создава самата власт која измисли задолжително средно образование,ама без право на секој ученик да одбере соодветна струка за која се определил,со што всушност представува парадокс на целото средно образование. |
|
Момче Македонче
Сениор Регистриран: 16.Август.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Добро де, што има тука нејасно, хипотетичка ситуација, сите полуматуранти на радиус од пет километри од Панче Караѓозов сакаат да се запишат во тоа училиште. Тие се околу 2-3.000. Зарем владата е должна да ги запише сите? Ти кажуваш дека е должна, јас те прашувам КАКО ДА ГО НАПРАВИ ТОА. Што ќе биде ако сите сакаат да бидат медицинари... Човек, ти поставувам милион прашања, не заобиколувај, ако си спремен за дискусија одговори директно, јас ти давам закони, конкyрси, аргументи, дај ми некој аргумент ти мене, не можеш нешто да тврдиш оти тебе така ти се чини, поткрепи го со нешто Дај ми доказ дека се кршат нечии човекови права
|
|
„Јас го разбирам светот како поле за културен натпревар меѓу народите“ - Гоце Делчев
|
|
mileg
Сениор Регистриран: 13.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 1758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Samo da nadopolnam toa sto ne smee da ima poveke od 2500 ucenici vo edno uciliste,bidejki treba da ima dve smeni,a ako ima nad ovaa brojka ke ima tri smeni i nokna smena.
Mileg, vaka treba da ti izgledaat komentatite. Se dogovorivme Mileg Изменето од mamamd - 27.Август.2009 во 06:27 |
|
ABC
Сениор Регистриран: 12.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 371 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Aбе прашањава ти се хипотетички,а сакаш конкретни одговори.Токму во моментот кога некоја будала го правела законот за задолжително средно образование требало да му ја мисли за таквите хипотетички ситуации,и да смисли како ќе го направи тоа “запишување“.Човековите права се кршат уште со самиот упис каде се прави рангирање на ученици со одличен успех за средно стручно образование.Владата може да тврди дека некој ученик кој завршил одличен во основно,ќе биде и добра медицинска сестра?Што би рекол на тоа дека има цели класови одлични ученици во основно?Или каква е помислата кога се билдаат оценки без контрола во основното образование,па одличните можеш и со лопата да ги ринеш?Си се запрашал ли некогаш како ќе извршиш релевантно тестирање само на одлични ученици во едно училиште?Другите се дебили или ретардирани само затоа што имаат помал просек од 5?Не се кршат ли човековите права на тој начин што само за послабиот успех во основно некој мора да биде фармер,а другиот кому во некое село без гугучки даскалите му пишувале 5ки,ќе биде добар доктор или информатичар затоа што начинот на запишување во средно е таков? Па тоа е нон-сенс бе,директно засега во деградација и навреда врз самиот ученик кој очигледно не е крив што основното го завршил во некое училиште со построги критериуми или некаде каде даскалот е “чалнат“.Примери има безброј,има наставници или професори во одредени школи кој не пишуваат поголема оцена од 3ка,како што има и даскали кој не пишуваат помала оценка од 4ка,за истиот предмет во различно училиште.Треба ли тие деца да ги маргинализираме и да ги казниме со тоа што ќе мораат да продолжат во некоја школа за која никогаш не ни помислувале,ама не ни сакале да ја завршат.Со сила ли ќе правиме машинобравари,или земјоделци,дрводелци,градежници? |
|
Македонецот
Нов член Регистриран: 19.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 37 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па затоа и се организираат тие приемни тестови!!! Тоа е единствениот начин да се види кој како ја добил оценката!!!! ААААЛЛЛЛЛЛЛОООО!!! |
|
монте кристо
Сениор THERE CAN BE ONLY ONE Регистриран: 26.Мај.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 6869 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
имаше еден даскал ми велеше , а бе ти за 5ка треба да знаеш повеќе од мене
|
|
во овие години што следат , ќе видиме дали европа и христијанството ќе се спасат . И ТИ !!! можеш да помогнеш . ОД НАС СИТЕ ЗАВИСИ .
|
|
Момче Македонче
Сениор Регистриран: 16.Август.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ЕјБиСи, рангирањето не е од вчера и фала богу не е ни измислено од нас. Тие со подобри оценки ќе си одат на подобрите школи, тие со послаби ќе си одат таму кај што нема толкава конк*ренција. Што не одат на Оксфорд, Кембриџ, Харвард ученици со слаби оценки??? И законот си е супер составен, задолжително средно образование, рангирање по успех од основно, доколку има повеќе пријавени со идентичен успех, се полага приемен. Затоа те молам, стави си ги наочарите и препрочитај го ова болдираново неколку пати, зашто очигледно не го забележуваш во претходните постови и упорен си со тоа „наводно“ кршење на човекови права.
|
|
„Јас го разбирам светот како поле за културен натпревар меѓу народите“ - Гоце Делчев
|
|
ABC
Сениор Регистриран: 12.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 371 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па тоа всушност и сам го гледаш ама поинаку го разбираш.Законот за задолжително средно е бесмислена пародија.Мислиш ли дека со пиштол во глава некого ќе натераш да заврши средно?Се надеваш ли дека секое дете со сила ќе се согласи да биде нешто за кое никогаш не ни сакал да биде?Ајде бе ти се молам,сакаш да водиме инает или да си правиме муабет колку да не ни студи?Па цело време ти укажувам на фактот дека токму приемниот испит на оние со идентичен успех е местото каде се појавува таа манипулација со самите ученици,каде се крши сонот и идеалите на многумина од нив.Знаеш ли колку ургенции се прават за да се зголемат поените на некој кој за влакно е послаб по одреден предмет што се полага на приемниот испит,а по се друго е можеби супериорен.Кој е тој што за час или два може да процени дали од едно дете ќе биде можеби најдобра медицинска сестра или ќе излезе некаков дебил,кој ќе падне во несвест само што ќе види игла или крв,без разлика на неговиот успех во основно?Има ли такви експерти што однапред ќе предвидат што ќе се случи пред приемен испит,со посочената сега веќе исфрустрираната,исплашена и деконцентрираната млада личност?Нема бе,верувај нема.Полагањето се врши нетранспарентно,за мотивите на детето зошто сака да биде медицинска сестра или било што,никој не прашува,а телефоните фрчат кај испитната комисија која се нашла во еден таков “неблагодарен“ момент да ја определуваат иднината на таа млада личност со својата проценка на тестовите,што пак врска немаат со понатамошната едукација на самите испитаници.
Изменето од Анастеа - 28.Август.2009 во 22:52 |
|
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Колку заврзлами има во нашево школство, тоа е за во Гинис!
Да, речиси во целост се согласувам со ABC во однос на последиците од задолжителноста на средното образзование и уписот. Точно е тоа што како хипотетична претпоставка го рече Момче македонче, дека и ако има 20.000 заинтересирани за едно училиште, треба сите да ги примат. Да, логично би било ако е задолжително, тогаш на сите деца треба да им се овозможи да се запишат каде сакаат. Иако реално не е остварлива, сепак, законодавецот требало да предвиди и една таква хипотетична ситуација, во која сите деца од РМ би се запишале во само едно училиште. Е сега, некој ќе рече по регионален „клуч“, односно по местото на живеење. Реално тоа би изгледало нај адекватно, но што ако некој од страна (еве на пр. од Велес), сака да учи во некое училиште во Скопје? Нема да му се дозволи? Ами и до сега имаше илјадници деца од страна кои учеа во Велес, Скопје и други градови. Тоа „правило“ за региони се однесуваше за основните училишта и со закон досега не е регулирано. Имаше само некоја нивна (учителска) интерна клаузула (правило, акт) која немаше никакво правно дејство. Ова го знам од лично искуство. Моите деца за 8-те години во основно училиште учеа во 5 училишта (односно 4+1, бидејќи во едното училиште учеа 2 пати) во Велес. И тогаш директорите ми велеа дека поради регионалноста немам право да го запишувам детето во друго училиште, но кога им го кажав овој факт, тие преќутеа и ми даваа исписници од нивните училишта. Друг ќе рече при прием да се полага приемен испит. Да, ова има позитивност само ако не се ограничи бројот на деца кои треба да бидат примени. Во тој случај би требало сите деца кои ќе го положат приемниот да се запишат. Без некоја ограничувачка квота. Но ова има и два проблема - со ова нели пак се ограничува можноста на детето да се запише каде сака, бидејќи сепак тој е еден вид „препрека“? - „опасност“ од (залудно) примен ученик кој воопшто не одговара на профилот за кој се запишал. Некој спомна игла, шприц, крв ... а јас ќе речам што ако на пр. моето дете се запише на средно музичко, а дудук е за свирка? Само ќе му го земе местото на некое кое барем малку повеќе се одбира од музика од него. Ама моето го поминал приемниот, ако незнае што е клавир, а што пијано! На ова ако се додадат уште некои други „цаки“ (поклонување оценки, врски и нерегуларности на приемните испити ...), па сето тоа ако се филува со етничките „проблеми“ ... тотален хаос. |
|
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се е регулирано со закон но кај нас си има обичај секој да си ги толкува законите на свој начин, односно секогаш се бара дупка во законот (веројатно во иднина ке мора да се пишува точно и децидно што е дозволено, што е забрането па нека имаат законите и по 100 страни текст)
Регионализацијата постои и порано се почитуваше од родителите затоа секој од нас си учеше во училиштето блиску до домот. Училиштата беа приближно со ист систем на работа, со слични услови. Со самото давање дозвола на организирање згрижувачка дејност во училиштата се направи разлика која дозволи одредени родители да ја игнорираат регионализацијата и да ги носат децата онаму кај што имаше дневен и покасно целодневен престој. Така некои училишта беа ставени во привелегирана позиција, имаа доволен број ученици (од туги реони), а други полека да кубурат со опасност од прогласување технолошки вишок на наставниот кадар, а некои и од затворање на објектите. Тогашните структури молчеа се до оној момент кога се постави проблемот на патни трошоци. Сега законот е јасен, секој да се запише во свој реон и дури јасно стои дека секој оној кој сака да премине во друг дел подалеку од своето опкручување мора да добие согласност од директорот на училиштето кое е најблиску, односно каде детето треба да учи (но и ова никој не го почитува). Околу овој проблем се обиде да направи нешто градоначалникот на Карпош но ке видиме колку ке биде успешно тоа повикување на законот, бидејки родителите пак ке се повикуваат на основните човекови права- односно право на избор и така во недоглед. Истото сега се случува и со средното образование. Посебно откако е дозволен бесплатниот превоз за учениците Изменето од Анастеа - 28.Август.2009 во 22:53 |
|
ABC
Сениор Регистриран: 12.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 371 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kај нас сите закони се само површни,колку да се рече дека се закони па затоа не се почитуваат.Впрочем тоа е како резултат на инфантилната и неспособна администрација,која наместо да разгледа повеќе аспекти па и импликации што одреден закон може да ги донесе,тие веднаш преминуваат кон негова имплементација.Значи законите побрзо се имплементираат одколку што се донесуваат,без притоа да се размисли окулу нивните консеквенци.
Конкретно на темата: На учениците кој сакаа да се запишат во Панче Караѓозов (како и низ цела Македонија) требаше најпрвин да им се погледнат адресите на живеење,па потоа да им се дозволи да аплицираат воопшто во ова средно школо,без разлика на нивниот успех или неуспех како основци. Одкако тоа ќе се направи се пристапува кон упис на средношколците со јасна и недвосмислена намера дека доколку се потполнат предвидените паралелки со ученици од тој регион по одредена насока најпрвин ќе се разгледа можноста одреден број на паралелки од друга насока да се трансформираат во паралелки со насоки за кој се заинтересирани самите апликанти.Одкако и таа опција (под предпоставка) ќе се “потроши“,тогаш се пристапува кон дислокација односно запишување на оние ученици кој сакаат да ја посетуваат наставата токму по таа насока за која евентуално нема повеќе услови во тоа училиште,итоа во најблиската можна дестинација,во училиште кое има услови да организира настава токму по таа насока за која се определиле вишокот ученици.Принципот за запишување треба да биде “прв апликант-прв запишан“,за да нема евентуални манипулации со школата каде се аплицира по одредена насока. Е сега,кога јас како еден обичен “градежник“ ова можам за 5 минути вака функционално и транспарентно да го регулирам,тогаш што тоа представува за армијата од 150 000 добро платени “морони“ во Македонската администрација,вклучително и министерството за образование,од каде всушност и потекна овој проблем,како и многупати досега а и многупати одсега.Со тоа на видело излезе од каде потекнуваат проблемите од ваква административана природа па на власта останува да направи длабока хируршка интервенција во Македонската МЕГА администрација и да ја намали за минимум 50% зошто ваква каква што е,за никаде не е. Изменето од Анастеа - 28.Август.2009 во 22:53 |
|
Македонецот
Нов член Регистриран: 19.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 37 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се сложувам со тебе. Кога би ја побарале вистинската причина за проблемите со кои се соочува нашата земја може слободно да се заклучи дека 99% од вработените во државната администрација се морони!! Дури тоа е и пофалба за нив!!! Да не се тие 1% што навистина имаат знаење ние ќе пропаднеме. А и што друго може да се очекува од нашава администрација кога сите се со размислување дека ако се вработат како административци ќе пијат по цел ден кафиња и ништо нема да работат (и реално е така во моментов)!!! Треба под итно да се направи целосна реорганизација на администрацијата. И треба да се стават способни луѓе без разлика од која партија се. Тоа ни е еден од начините да се опраиме како земја. Другиот е да не окупираат Германците и да ни воведат насила режим како нивниот. И да бидеме под нивна окупација едно 100 години за да ни останат нивните размислувања и нивниот начин на живот!!! Изменето од Makedonec vo dusa - 28.Август.2009 во 17:09 |
|
ABC
Сениор Регистриран: 12.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 371 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не неќат бе,никој не не сака да не окупира,ако сакаа мислиш ќе не оставеа вака неокупирани досега?Се плашат да не ги навикнеме на нашиот начин на живеење,па и тие да станат како нас.Па ние кога можеме со помош на нашите гастарбајтери на Германците да им воведеме помалку и наша култура,но и навики,тогаш што останува доколку сме дел од нивната држава,има да ги направиме бетер од нас.
Изменето од Анастеа - 28.Август.2009 во 22:53 |
|
Внеси реплика | страница <1 1112131415> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |