|
АВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери... |
Внеси реплика | страница <1 2829303132 35> |
Автор | |
10101
Сениор Регистриран: 05.Април.2009 Локација: Jamaica Статус: Офлајн Поени: 963 |
Испратена: 21.Мај.2009 во 12:12 |
eve drug
F-22 Raptor Data from USAF,F-22 Raptor Team web site,Lockheed Martin,Aviation Week,and Journal of Electronic Defense General characteristics Crew: 1 Length: 62 ft 1 in (18.90 m) Wingspan: 44 ft 6 in (13.56 m) Height: 16 ft 8 in (5.08 m) Wing area: 840 ft² (78.04 m²) Airfoil: NACA 64A?05.92 root, NACA 64A?04.29 tip Empty weight: 43,430 lb (19,700 kg[1][114]) Loaded weight: 64,460 lb (29,300 kg[115]) Max takeoff weight: 83,500 lb (38,000 kg) Powerplant: 2× Pratt & Whitney F119-PW-100 Pitch Thrust vectoring turbofans, 35,000+ lb (156+ kN) each Fuel capacity: 18,000 lb (8,200 kg) internally,[1][114] or 26,000 lb (11,900 kg) with two external fuel tanks[1][114] Performance Maximum speed: At altitude: Mach 2.25 (1,500 mph, 2,410 km/h)[46] Supercruise: Mach 1.82 (1,220 mph, 1,963 km/h)[46] Range: 1,600 nmi (1,840 mi, 2,960 km) with 2 external fuel tanks Combat radius: 410 nmi[113] (471 mi, 759 km) Ferry range: 2,000 mi (1,738 nmi, 3,219 km) Service ceiling: 65,000 ft (19,812 m) Wing loading: 66 lb/ft² (322 kg/m²) Thrust/weight: 1.08 (1.26 with 50% fuel) Maximum g-load: -3.0/+9.0 g[46] Armament Guns: 1× 20 mm (0.787 in) M61A2 Vulcan gatling gun in starboard wing root, 480 rounds Air to air loadout: 6× AIM-120 AMRAAM 2× AIM-9 Sidewinder Air to ground loadout: 2× AIM-120 AMRAAM and 2× AIM-9 Sidewinder and one of the following: 2× 1,000 lb (450 kg) JDAM or 2× Wind Corrected Munitions Dispensers (WCMDs) or 8× 250 lb (110 kg) GBU-39 Small Diameter Bombs Hardpoints: 4× under-wing pylon stations can be fitted to carry 600 US gallon Sargent Fletcher drop tanks or weapons, each with a capacity of about 5,000 lb (2,268 kg). Avionics RWR (Radar warning receiver): 250 nmi (463 km) or more Radar: 125-150 miles (200-240 km) against 1 m2 (11 sq ft) targets (estimated range) |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 11.Јуни.2009 во 20:04 |
Еве неколку доста влијателни американски лесни бомбардери за победа на пацификот
Douglass TBD Devastator - воведен во употреба во 1937, за негово време одличен торпедар, но напредокот на технологијата во ВСВ го прегазил, овој авион е виновен за потопување на еден јапонски носач на авиони, но сепак со текот на војната станувал се поранлив, а и торпедата му биле голема слабост кои често биле дисфункционални TBM Avenger (Grumman) напреден авион, но многу бавен и ранлив на ловци, првиот лет му бил трагичен, откако само еден од шест авиони се вратил, но сепак со текот на војната бил се покористен, а се докажал во многу битки, како Мидвеј, а еден од пилотите бил и Џорџ Буш (се чудев малце на ова) Douglas SBD Dauntless - прв обрушавач што ја видел војната, доста назаден за нејзиниот почеток, лесна мета, но како и да е, успеал да потопи по некое бротче кај Java, на крај бил заменет од SB2C SB2C - 4 Curtiss Helldiver, заменик на SB2C Helldiver, со подобри електронски системи и хидраулика, еден од виновниците за потопување на срцето на јапонската флота, бродот Јамато Изменето од zabegan - 11.Јуни.2009 во 20:23 |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Предраг
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 24.Јуни.2009 Статус: Офлајн Поени: 224 |
Испратена: 24.Јуни.2009 во 22:40 |
Еве го...значи сфатив како се аплоудира...еден од многуте мои миленици...
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 24.Јуни.2009 во 23:09 |
предраг, штурмовикот е можеби еден од најголемите авијациски подвизи на Русија во ВСВ
инаку еве едно авионче P-63, порано мислев дека е руски, ама испадна американски |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Izzi
Сениор BRAINIAC Регистриран: 18.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4475 |
Испратена: 29.Јуни.2009 во 19:29 |
(back to 21st century)
КАКО е могуче да се изгуби Airbus од радар? |
|
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 29.Јуни.2009 во 21:04 |
или пак најлесно е само да се исклучат сигналите од радарот иначе, кај се изгубил ербасот? |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Izzi
Сениор BRAINIAC Регистриран: 18.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4475 |
Испратена: 30.Јуни.2009 во 14:45 |
Не знаеш за Ербасот што се “изгуби“ кај Бразил негде? Тој на Air France?
|
|
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 30.Јуни.2009 во 23:35 |
јес, стелт патнички |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 13:53 |
....da,stelt......samo sto so brodovi posle go najdoa..
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
МАРШАЛ
Сениор ГРОБАР ДО ГРОБА Регистриран: 06.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 44396 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 14:05 |
doznaa kako .... se surval vo okeanot
|
|
МАРШАЛ
Сениор ГРОБАР ДО ГРОБА Регистриран: 06.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 44396 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 14:19 |
Boeing B-17G Flying Fortress
|
|
МАРШАЛ
Сениор ГРОБАР ДО ГРОБА Регистриран: 06.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 44396 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 14:23 |
|
|
МАРШАЛ
Сениор ГРОБАР ДО ГРОБА Регистриран: 06.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 44396 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 14:24 |
i opet nesto Rusko
|
|
МАРШАЛ
Сениор ГРОБАР ДО ГРОБА Регистриран: 06.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 44396 |
Испратена: 07.Јули.2009 во 14:26 |
|
|
Внеси реплика | страница <1 2829303132 35> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |