|
За хомосексуализмот |
Внеси реплика | страница <1 1112131415 17> |
Автор | |||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Se razbira deka za Hristijanite vazi Noviot Zavet . No kako sto rece bratot Aldra, od Stariot Zavet mozeme da izvleceme mnogu pouki, kako Bog gleda na rabotite. Na primer, vo Noviot Zavet ne e spomnato da se ubivaat homoseksualcite, tuku deka toa ne e prifatlivo vo Bozji oci, i deka ne treba da gi odobruvame takvite dela... No se razbira, vo duhot na Hristijanstvoto e i da ne gi ubivame ili progonuvame takvite luge. Ne sudi,za da ne bides suden (Matej 7:1). Vo vremeto na drevniot Izrael, Izraelskoto opstestvo moralo da se cuva cisto, zatoa sto spored vetuvanjeto na Avraam tamu trebase da se rodi Mesijata, Isus Hristos. Zatoa kaj Izraelcite homoseksualizmot i drugite seksualni nastranosti i prekrsuvanja na Zakonot bile kaznuvani so istrebuvanje, i opstestvoto bilo cisto i nemalo takvi gadni raboti kako kaj neznaboscite. |
|||
Hamza
Група Регистриран: 12.Март.2009 Статус: Офлајн Поени: 72 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Немој да им поставуваш толку тешки прашања,ќе ги испобуниш. |
|||
AlDra
Сениор Регистриран: 06.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 823 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Казната за гревот е смртта. Ако казната е платена еднаш засекогаш, тоа не значи дека Законот престанал да важи. Баш напротив, тоа е афирмација на истиот. Старозаветниот Закон е слика, предвесник ако сакате на Законот кој е запишан во срцата на верниците.
|
|||
AlDra
Сениор Регистриран: 06.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 823 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А бе како не испобуни... не знаеме на кај да фатиме дури хахаха |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Toa prashuvam i jas, dali se ushte vazhi ili ne? Ako vazhi, treba da se odnesuvame spored nego. Ako ne se odnesuvame spored nego, koja e poentata od negovoto vazhenje i postojanoto citiranje na Bozjiot Zakon od Stariot Zavet, site Bozhji baranja od nas, site kazni, propisi, odredbi i t.n.? Ako ne e za upotreba, togash znachi go spomenuvame samo za posteritet, neli? |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Mnogu moralni merila od Stariot Zavet se povtoreni i vo Noviot Zavet. No, bez razlika kolku nekoj zakon e dobar, bezzakonie ke ima se dodeka postojat luge vo koi dominiraat gresni sklonosti. Изменето од KINGDAVID - 22.Јуни.2009 во 02:48 |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Izgleda ne se razbirame.
Jas ne govoram dali kje ima ili nema da ima bezzakonie, i dali toa e vo nekakva relacija so imanjeto ili nemanjeto nekakov zakon ili kolku nekoj zakon e dobar ili losh. Jas ednostavno prashuvam, ako Bog e nepromenliv i Bozhjata volja ne se menuva, ako Zakonot ne prestanal da vazhi i deka toj, uhte povekje, e afirmiran... ... dali vernicite kje se odnesuvaat spored nego ili ne? Odgovorot treba da bide ednostaven: DA ili NE? Изменето од Messenger - 22.Јуни.2009 во 03:19 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
За кој стар завет зборуваш Меси? Бог има склучено 4 завети пред Исус: еден со Адам, друг со Ное, трет со Авраам, четврт со Мојсеј, некои од нив се склучени со целото човештво, некои ссамо со евреите... Мојсеевиот закон има морални закони, општествени закони, свештенички закони.. итн итн.. едни се поништени, други се повторени.. гледаш, не е се така црно и бело (да или не), затоа мојот одговор на твоето прашање е: земи ја веќе еднаш, прочитај ја Библијата, па потоа збори за и околу неа. |
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
E ajde de, shtom tolku detalno si zapoznaen so site stari zaveti, objasni dali hristijanskite vernici treba da gi sledat i da se upravuvaat spored zakonite objaveni vo knigata narechena Stariot Zavet ili ne? Dali zakonite, propisite i preporakite objaveni od Boga vo Stariot Zavet vazhat za hristijaniskite vernici ili ne vazhat za niv? Ako vazhat, znachi li toa dali treba da se upravuvaat spored niv ili ne? Ako ne vazhat, zoshto ne vazhat i dali ima togash nekoi zakoni koi vazhat?
Prashanjata se ednostavni, neli? |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Гостин
Гостин |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
aaa
Изменето од jovich - 07.Јули.2009 во 23:29 |
|||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
ِАко веројатно се лечи-убаво кажано. Токму горе доле-за тоа и зборуваме, дека треба да се направи обид човек дае слободи од своите грешни склоности и страсти, не осудуваме никого. |
|||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Treba da se bori protiv neispravnite strasti. I pedofilot mozebi ne e vinoven sto ima strasti sprema mali deca, ama toa e grev. Isto i so zoofilite. Ili nekrofilite.... Ne sakam ponatamu da zboruvam za ovie raboti sto Bog vo Biblijata gi osuduva kako nezdravi raboti... Treba tvojot drugar da sfati deka sekoj si go nosi svojot KRST(maki, teskotii) na ovoj svet i deka so pomos na Bog moze da gi kontrolira svoite strasti i da nema homoseksualni odnosi a Bog ke mu pomogne ako mu se obraka iskreno vo molitva. No nikako ne treba od strana na homoseksualcite da se pretstavuva vo javnosta deka toa e normalen nacin na ziveenje , pa duri i moderen, pa duri sakaat da sklucuvaat brakovi i da posvojuvaat deca, pa i da preobratuvaat normalni luge da stanuvaat homoseksualci . Da ne zaboravime deka , tokmu zaradi takvite gadosti, vo staro vreme Bog gi unistil Sodom i Gomor i site nivni ziteli. P.S.Socustvuvam so teskotiite na tvojot drugar, ama ima razni zdravstveni problemi koi gi macat lugeto na ovoj svet . Ako e pobozen, ke se trudi da mu ugodi na Boga, a ako ne e ,ke trgne po losiot pat i ke se oddaleci od Bog.No, toa ne e opravdanie. Sekoj ke odgovara pred Boga sam za sebe. |
|||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Здраво јовиќ! Те молам кажи му на твојот пријател дека БОГ го сака како свое сакано чедо и дека денот кога ќе се ослободи твојот пријател од тие маки, ќе биде многу голема радост на небото! Подсети го пријателот дека БОГ своето најмило го даде баш за луѓе грешници како мене, како твојот пријател и сите останати грешници! БОГ е ЉУБОВ! Тој не ги мрази грешниците туку гревот! Поздрав Изменето од spiros - 05.Јули.2009 во 19:21 |
|||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
|||
Novak Nastich
Сениор Регистриран: 14.Јануари.2012 Локација: Mauzdonia Статус: Офлајн Поени: 364 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Црквата, сексот и геј браковите
Да се биде истовремено геј и верник за многу луѓе можеби е неспоиво исто толку колку и амбицијата да се биде професионален порно актер со заветот за целибат. Но доколку се погледне историјата на Христијанството, а особено на Православната Црква, ќе се увиди дека нема суштинска противречност меѓу овие две работи. Уште најраната Православна Црква прифаќала и практикувала еден вид геј-бракови, т.н. ритуал на братимење (објаснет при крајот на постот), што верниците со геј ориентација можат да го сметаат за исполнување на идеалот на хомосескуална љубов во христијанската традиција. Овие тврдења за прв пат ги предложи д-р Џон Босвел, професор на Јеил Универзитетот и врвен експерт за историја на хомосексуалноста и религијатa. Од каде излезе тоа педерите да мрсат за верски прашања? Во мотивот за еден ваков текст нема ни тронка нешто лично. За мене црквата отсекогаш била една ретроградна, досадна и лицемерна бизнис-политичка заедница, на чии лицитации во еден идеален свет попрво ќе се шиткаа вредни уметнички дела отколку made in China крстови. Но геј движењето ниту е хомогено, ниту треба да се стреми да биде. Постојат милиони гејови верници кои го сметаат уценувањето од страна на Црквата дека сета нивна љубов мора да му припадне само на еден маж, Исус Христос, за нефер и нехристијански, пред се. Како што му е познато на секој теолог или историчар на религија, Црквата низ историјата покажала дека е динамичен социјален систем како и секој друг и може да ги менува своите ставови и да ги рефлектира пошироките околности на општествената стварност. Промената на црковните закоравени позиции не е само можна, туку е и потребна, дури и во едно крајно секуларизирано општество. Докажано и очигледно е веќе дека хомосексуалноста не е избор и не се бира дали педер ќе се роди во фундаметалистичка христијанска фамилија или во хипи-нео-либерална, и токму поради тоа геј движењето и останатите прогресивни движења не смеат да го отфрлат прашањето на еманципација на црквата како залуден обид за модернизација на стариот касетофон во време кога се користат ајподи. Зошто црквата треба да ја прифати хомосексуалноста? И црквата исто така не смее да ги дели верниците на подобни и помалку подобни и да бара само од едните да се откажат од својот сексуален живот ако сакаат да бидат прифатени, а не и од другите. Тоа е чиста дискриминација која нема еклисиолошка подлога, туку произлегува од една несреќна традиција на општествени прилики надвор од црковата и нејзините вистини. Не треба премногу памет да имаат теолозите за да го прифатат очигледниот факт дека хомосексуалноста не е избор. Со настојчивоста на таквото погрешно тврдење, Црквата успева само да оттуѓи од себе милиони верници кои инаку се желни да се придржуваат кон останатите суштински религиозни принципи. Најпосле, занимавањето на нашата Црква со прашања како абортус, хомосексуалност, феминизам во услови кога најголемиот дел од нејзината паства појма нема за најосновните учења на Христијанската вера и етика и воопшто не се придржува до нив е рамно на перверзно политичко реакционерство и директно копирање на маркетинг-христијанството од реднек Америка. Еманципацијата на Црквата може само да покаже дека верата е се уште релевантна во 21. век, дека има што да придонесе кон општеството кое се развива демократски и економски, а не го влече назад кон феудализмот, дека умее да еволуира интелектуално и е во чекор и синергија со новите научни откритија наместо да мижи пред нив. Зарем Библијата не вели изрично дека хомосексуалноста е грев? Во принцип да. („Немој да легнуваш со маж онака како што легнуваш со жена.„ (Лев. 20:30)) Исто како што е речено дека со смртна казна се казнуваат: пцуењето на родителите (Лев. 20:9), прељубата (Лев. 20:10), предбрачниот секс, оние кои работат во недела (Егз. 30:2), оние кои јадат школки, се дозволува тепање на робови доколку тој е способен после ден или два да стои на нозе, се дозволува продавање на сопствените ќерки во ропство (Егз. 21:7), потоа се осудувале лихварите, оние кои служат војска, оние кои служат во цивилна администрација и уште многу други слични библиски бисери. Да не ширам, Најче цела блогерска кариера на овакви листи ја посвети. Самиот Исус пак никогаш не рекол ништо против хомосексуалноста. Хомосексуалноста (поточно содомијата) во Библијата не е третирана како капитален грев, туку е рамо до рамо со лихварите (банкарите, бизнисмени со заштеди) или со други зборови Ристо Гуштеров чии фрески денес ги красат ѕидовите на „неговите„ манастири. Јасно е значи дека Црквата инсистира на грешната природа на хомосескаулноста не затоа што „така рекол Господ„, затоа што во ред други случаи гледаме дека пет пари не дава како „рекол Господ„ (иако Господ Исус Христос не рекол ништо по тоа прашање), туку затоа што едноставно на црковната елита не и одговара промена на гледиштето. Неконзистентноста во читањето на библиските текстови секако не е ништо ново, но токму од неа потекнува мотивот да се избориме за промена на тие позиции. Дали црквите ќе ги преиспитаат своите позиции? Дека промена е можна и дека зависи од тоа дали им одговара на црковните елити покажува и примерот на многу цркви кои денес ја прифаќаат хомосексуалноста и назначуваат геј свештеници, сите мејнстрим цркви на Запад (Англија, Германија, Скандинавија, Холандија, некои цркви во САД). И Католичката Црква се повеќе се впушта во тие дебати, но е фатена во костец поради структурата на нејзината диоцеза. За католичките елити ситнењето на членството во еманципираниот Запад (Шпанија, Франција, Италија) е колатерална штета која се уште се исплати поради држењето конзервативни позиции наспроти налетот на политичко-економскиот либерализам во осиромашената Латинска Америка. Речиси е сигурно дека Православните Цркви од истите тие причини нема да се помрднат ниту милиметар од нивните закоравени гледишта на хомосексуалноста, на Балканот дури и ојачани од криво насадениот мачо-милитаризам. Напротив, лесно е да се предвиди дека тие дури и ќе ги зацврстат своите реакционерни позиции. Во МПЦ предводник на „либералната струја„ (условно) е владиката Методиј (Златанов), човек со големо срце, одмереност и памет во главата, ако не и единствениот во Синодот со таков фин склоп на особини. Секако дека не можеме да очекуваме од него дека за некоја година ќе венчава геј парови. Но можеме да очекуваме дека ќе го искористи своето влијание (во иднина се надеваме што поголемо) да ја држи Црквата што понастрана од дебатата за хомосексуалците тогаш кога тиквата ќе пукне (а ќе пукне кога под директива на ЕУ ќе се легализираат истополови партнерства, или кога ќе се случи првата геј парада, зависи што попрво.) Митрополит Методиј Златанов Архетипи на христијанската геј љубов Најголемата практична улога на Црквата низ историјата се состои во регулирањето на сексуалниот живот на луѓето. Ако подлабоко навлезе човек дури може и така да ја дефинира. Самата Библија ја величи љубовта, а во Стариот Завет дури се воспева и телесната љубов (во „Песна над Песните„). Но во периодот од 5. до некаде 10.-11. век Црквата ја „забранува„ и стигматизира љубовта. Бракот се сфаќа единствено како заедница за расплод на деца и никако другачие. Сексот е гледан како нужно зло. Дури и сладострасната љубов во рамки на бракот е забранета е се нарекува „прељубничка„. Во такви едни услови, д-р Босвел тврди, хомородната средина на манастирите (исклучиво или машки или женски) како и фактот што единствените писмени луѓе во Мрачното Доба (од кои и ни доаѓаат единствените извори) биле монасите, придонеле да се развие богата традиција на манастирско поетотворештво со хомосексуална љубовна содржина. Постојат еден куп песни во кои монасите и монахињите пишувале за страсната љубов која ја осеќале едни према други. Само еден прикладен извадок од почетокот на 9-ти век: „Мислам на Вашата љубов и пријателство со такви сластни сеќавања, пречесен епископу, што така копнеам по тој прекрасен момент кога ќе можам да го зграбам вратот на Вашето сладострастие со прстите на мојот копнеж. Ах, кога само би можел, како што можеше Хабакук, да се пренесам кај Вас, како би потонал во Вашите прегратки... Како би ги покрил со моите цврсто притиснати усни не само Вашите очи, уши и уста, туку и секој прст на Вашето тело, и не само еднаш, туку многу пати.„ Токму од оваа манастирска традиција на романтична љубов подоцна во 11. и 12. век израснала традицијата на дворска љубов: пишувањето романтични песни, честа и романтичната страст, која парадоксално како по правило се одвивала надвор од асексуализираниот брак, како таков поддржан од Црквата. Црквата увидела дека идеалот на романтичната љубов го подрива бракот како црковно-политичка институција, па била принудена да го смени учењето за страста и љубовта. Од 11. век па натаму, брачната постела се променила во секс-френдли место. Но со консолидацијата на бракот како единствено место каде љубовта е дозволена, таа истовремено уште повеќе се забранила и осудила на оние места надвор од него каде дотогаш егзистирала. Бидејќи немало соодветна брачна институција за хомосескуалците, тие останале надвор од тој црковен круг на заштита. Геј гревот подразбирал нужно и вонбрачен грев. Оттогаш прељубата и содомијата станале секс-непријател број еден за црквата. Геј монасите им ја внесоа љубовта на стрејтерите во бракот, и за тоа беа принудени да ја жртвуваат сопствената љубов. Похристијански чин од тоа – амин. На прагот од 21 век се чини дека хомосексуалците повторно ќе играат жртвена улога. Овој пат, борејќи се за легализирање на геј-бракови можеби ќе го ослободат сексот за стрејтерите надвор од бракот, но за тоа ќе ја жртвуваат сопствената сексуална слобода. Монашката традиција од Средниот Век не е единствениот христијански архетип на хомосексуална љубов. Православните Цркви во својата историја може да најдат причина повеќе да го преиспитаат својот однос кон хомосексуалноста. Со обредот „духовно братимење„ во Православната Црква се признава и благословува љубовта помеѓу двајца мажи. Според д-р Босвел, зборот „брат„ во класичниот свет се користел и со значење на љубовник (види на пример, „Песна над песните„ кога заљубениот се обраќа со „сестро„). Текстот на обредот на братимење оди вака (превод од грчки од проф. Босвел): „Оче наш, спаи ги слугите твои, Господи, [...] кои дојдоа да бидат благословени во црква и за љубовта нивна (користејќи го грчкиот збор за љубов „agapesis„, со значење различно од „agape”, кое означува општочовечка, христијанска љубов) Да се удостојат со непосрамена доверба, верност и безусловна љубов, на Господа да се помолиме. [....] Господе Боже наш, кој ни го подари спасот и поради кој ни порача да се љубиме едни со други и да се носиме со туѓите слабости, Ти кој си и самиот човекољубец, на овие слуги твои кои се љубат еден со друг во љубовта на Духот, и кои дојдоа во твојот свет храм да ги благословиш, дај им непосрамена одданост и безусловна љубов еден кон друг.„ Потоа упатството вели: „Оние кои сакаат да се спојат заедно, нека ги стават рацете свои на светото Евангелие, кое стои на средина на масата, држејќи свеќи. Стоејќи нека го бакнат Евангелието и еден со друг.„ Потоа свештеникот пее: „Со сојузот на љубовта апостолите се поклонуваат на Творецот. Предавајќи се себе на Исус, апостолите ги пружаат своите убави нозе (!) објавувајќи го благовештението на мирот.„ Во една друга молитва исто така стои: „...Сочувај ги без срам низ сите денови во животите нивни. (...) Господе, удостои ги овие двајца да станат браќа, не врзани по природа туку по начинот на нивната љубов, како што ги спои и Сергеј и Вака, Козмо и Дамјан, и Кир и Јован.„ Во текот на обредот, двајцата треба да држат над главите еден на друг свадбени венци(!), кои и ден денес се носат од младенците во Грчката Православна Црква. (Ова не важи за Македонската, која под влијание на Српската, односно Руската Црква, венците ги заменила со свадбени круни.) Во византиската традиција постојат неколку императори од Македонската династија кои се збратимиле со нивните сакани партнери (на сликата е прикажанo братимењето на Василиј Први (867-886) и некој Јован). Тешко е да се тврди дали овој тип на „топла братска„ љубов имал и неофицијална сексуална компонента, особено во време кога сексот од сладострастие, без прокреативна намена, бил сметан за грешен, дури и во рамките на бракот. Но од текстовите се гледа дека нема голема разлика во вокабуларот кој се користи во обредот за венчање и братимење. Како таков, обредот на братимење претставува оригинален православно христијански идеал на хомосексуална љубов кој во иднина би можел да игра важна еманципаторска улога во преиспитувањето на црковниот став кон хомосексуалноста. http://sataniel.blog.mk |
|||
Mantijata e Klovnovski kostum sto go nosat dvorskite shutovi na nebesniot dvor
|
|||
Внеси реплика | страница <1 1112131415 17> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |