![]() |
|
F1 Вести |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 1718192021 55> |
Автор | |
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Браун го има најскапиот болид во историјата
![]() Поранешниот тест возач на Хонда, Александер Вурц, изнесе неверојатни тврдења во интервју за магазинот Ауто, мотор унд шпорт, вклучувајќи го тука и податокот дека била потрошена половина милијарда евра за развој на болидот за 2009 година. Екипата која за 2008 година имаше оправдување за слабите резултати поради лошото калибрирање на возушниот тунел, па добиле погрешни резултати за унапредување на болидот, според Вурц имала на располагање дури пет возушни тунели! Тие го „изеле“ и најголемиот дел од буџетот, бидејќи болидот бил анализиран во три развојни правци, од кои што два се покажале како погрешни. Хонда била шокирана од развојот на глобалната економска криза и решила да го затвори тимот, кој потоа му беше даден на тимскиот шеф Рос Браун преку менаџерски откуп. Почнувањето од „нула“, значеше дека новиот сопственик ќе мора самиот да најде буџет за да го издржува тимот, што пак резултираше со 170 откази во март, веднаш по првата победа во Австралија. - Браун го има веројатно најскапиот болид, а има најмал оперативен буџет,- вели Вурц. Во интервјуто австрискиот пилот му дава на Себастијан Фетел оценка „10 од 10“, но вели дека тој нема да има лесна работа до крајот на сезоната. Проценката на Вурц е дека според перформансите, Браун и Ред Бул се изедначени, па за победите во трките ќе одлучува конфигурацијата на патеката, во смисла која од двете екипи има болид што повеќе одговара на некој автодром. За Ред Бул е познато дека има добра аеродинамика, што му дава предност во брзите свиоци. Браун, поради својот речиси уникатен концепт со двојниот дифузер, генерира поголема потисна сила, која генерално повеќе им е потребна на болидите кога возат на бавните патеки, што се виде и на трката во Монако, кога Ред Бул беше засенет дури и од Ферари. Во кратки црти, Хокенхајм, Хунгароринг и Валенсија на хартија би требало да се наклонети за Браун, додека Монца, Спа и Сузука би биле повеќе за Ред Бул. На крајот на сезоната се и трките во Сингапур, Бразил и Абу Даби, кои повторно би требало да бидат во корист на Браун, освен доколку развојот на Ред Бул не напредне до тоа ниво за да ја престигне конк*ренцијата убедливо. f1almanah.com |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Пет можни наследници на Мозли
Пет луѓе се најсериозни кандидати за претседателската фотелја во ФИА, при што сите тие се од различно потекло, со или без искуство како возачи или спортски функционери, а претставуваат пет различни држави од три континенти ![]() Жан Тод е најозборуваниот наследник кој одамна беше во игра, но поради неговото минато со Ферари тој не е омилен во Ф1 заедницата. Дополнително, неговиот ангажман во Ферари заврши чудно и неочекувано, иако беше советник на Монтеѕемоло, бидејки Доменикали ја презема шефовската функција во тимот, додека на позицијата извршен директор беше поставен Амадео Фелиса. Според тогашното соопштение на Ферари, Тод сам побарал да биде ослободен од функцијата, што е и сторено на 18 март, а оставката уследи две недели подоцна. Во јавноста проструи информација дека тој има нарушени односи со Лука, но последниот отказ што го даде беше на ден-два пред избивањето на скандалот во кој Мозли беше уловен со пет проститутки и фрли сомнеж врз целиот настан. Тод е на возраст од 63 години, односно е само шест годни помлад од Мозли, кој најави дека се повлекува поради тоа што веќе нема енергија како пред 20 години кога прв пат почна го презема претседателкскиот кабинет. Медиумите во Малезија објавија дека владата на оваа земја му понудила сума нешто поголема од 400.000 долари за да биде туристички амбасадор на нивната земја, бидејќи тој е верен за поранешната „Бонд-девојка“, Мишел Јео, која потекнува од оваа држава во Југоисточна Азија. ![]() Најголемо изненадување е можната кандидатура на Ари Ватанен, поранешен светски шампион во рели, кој имаше политичка кариера како пратеник во Европскиот парламент, но на последните избори пролетва остана без мандат. Ватанен е човек со многу контакти во светот на Формула 1, бидејќи тимски шеф во Пежо со кој го освојуваше Париз – Дакар му беше токму Жан Тод, а со-возач во период од три години вклучувајќи ја и онаа кога стана светски првак во 1981 година му беше Дејвид Ричардс, човекот кој најави формирање тим со Астон Мартин, но не доби поддршка од Мозли. Негова предност е возраста (57 години) и политичката заднина, бидејќи може да влета како кандидат на местото на Тод, кој се оценува дека ја има подршката од Мозли, па така да добие и голем број гласови од спортските федерации членки на ФИА. Засега, единствена потврда за неговите амбиции се групите за поддршка на Фејсбук. ![]() Тројца од можните пет наследници веќе се спортски функционери и имаат одредено искуство во ФИА и со раководењето на националните федерации. Мишел Боери, претседател на федерацијата на Монако, која ја има лиценцата за организирање на трката во кнежевството, сега е претседател на сенатот, а уште пред Мозли да стане претседател се кандидирал против тогашниот „диктатор“, Жан Мари Балестре. Се оценува дека е еден од клучните луѓе кои стојат зад Мозли, но поради сличната возраст не би се кандидирал самиот. Можноста да го инфлуира изборот на наследникот е исто така голема, бидејќи тој е еден од „играчите“ кои контролираат поголем број други гласови на некои федерации. ![]() Зачудувачки брза кариера во ФИА направи Американецот Ник Кроу, кој има функција потпретседател на ФИА за спорт, по заминувањето на Марко Пичинини (поранешен тимски шеф на Ферари и банкар). Кроу има поддршка од регионот во кој Мозли не котира најдобро, бидејќи федерациите од САД и Германија беа лидери во бунтот против Мозли, што заврши со гласање за негова доверба по скандалот од пролетта 2008 година. Кроу ја дели позицијата во ФИА со Мохамед бен Сулајем, човекот кој на Мозли му обезбеди гласови од Блискиот Исток, па оттука поставувањето на Кроу за претседател би му дало поголема улога и на функционерот од Обединетите арапски емирати. ![]() Последен на листата претседателот на федерацијата на моторспорт клубови од Индија, Вики Чандок, чиј син Карун веќе неколку години се натпреварува во ГП2 серијата. Чандок сениор бил рели возач, мошне популарен во својата земја, а се смета за добар пријател на Берни Еклстоун и Виџеј Малија, со кои се обидува да ја донее Формула 1 во неговата татковина. Дополнително, политичко-функционерските ангажмани на Чандок како еден од луѓето кој ја средил поделеноста на федерациите во сопствената земја, бидејќи таму имало ситуација со двојни асоцијации, но бидејќи само една од нив може да биде членка на ФИА, сега работата е под контрола со Виџеј Малија на раководното место како обединувач на страните од конфликтот. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ФОРМУЛА 1 - МОЗЛИ СО НАВРЕДИ ЗА МОНТЕЅЕМОЛО, ВО ФОТА ОСТАНУВААТ МИРНИ
Дали кризата се враќа во Ф1? Мирот пристигна во средата, но по се изгледа објавувањето беше предвремено - во формула 1 повторно се подготвуваат за "војна". Од една страна Макс Мозли постојано се заканува да го раскине договорот со осумте тима членови на Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) доколку лидерот на ФОТА, претседателот на Ферари, Лука Ди Монтеѕемоло не ги повлече коментарите за него. Претседателот на ФИА е лут што ФОТА објави дека ја добила војната и дека Мозли ветил дека ќе си замине. "Во моторспорт светот никој не го сфаќа сериозно Ди Монтеѕемоло. На него се гледа како што велат Италијанците 'бела фигура', или стилот пред фактите. Тој е претседател на Фиат, но сериозната индивидуа која ја води компанијата е Серџо Маркионе и не верувам дека тој внимава многу на Лука", вели Мозли во последното интервју за Дејли Мејл. Според Мозли лут е и Берни Еклстоун, неговиот добар пријател. "Берни го започна животот продавајќи автомобили, и една од неговите реченици е: 'кога ќе го продадеш автомобилот, престани да зборуваш'. Лука направи нешто уште полошо, не само што не престана да зборува, туку почна да зборува глупости", додава Мозли. Тој вели дека има голем притисок од членовите на ФИА да се кандидира за уште еден мандат во октомври, иако од ФОТА објавија дека дел од договорот е неговото заминување во историјата. "Тие направија грешка што танцуваа на мојот гроб пред да бидам закопан. Не е добро тие да велат дека сум готов, кога стојам тука пред вас. Сега имам притисок да останам на позицијата, но не го сакам тоа бидејќи сум малку престар. Кога почнав бев доволно стар да бидам татко на помладите Ф1 возачи, а сега сум доволно стар да бидам дедо на тие кои возат", вели Мозли. Претседателот на Ферари, Ди Монтеѕемоло пак повика на крај на политичките борби, велејќи дека е уморен од препукување. "Задоволен сум од договорот и знам дека фановите се веќе лути на оваа серија соопштенија за јавноста, нејасни правила и правила кои се менуваат на шест месеци. Ни треба стабилност, мир, транспарентност. Сите ја сакаме Ф1, но сакаме Ф1 која секогаш е екстремна во однос на технологијата и возачите. Сега треба да сопрат сите полемики, бидејќи мораме да го сочуваме спортот", вели Монтеѕемоло избегнувајќи одговор на прашањето дали ќе му се извини на Мозли. Шефот на Ред Бул, Кристијан Хорнер вели дека отварањето на старите рани ќе донесе нова војна со ФИА, која би била "катастрофа". "Сега да се влегува во нова конфузија и контроверза би било катастрофално за нас, за ФИА и за формула 1. Мозли има завршено фантастична работа во безбедноста во формула 1 и тоа мора да се цени. Се надевам дека пактот нема да се растури", вели Хорнер. Ферари веќе се фокусира на следната година? Од Ферари најавија дека по лошиот старт на сезоната 2009, може да го прекратат развојот на Ф60 болидот за да се концентрираат на развојот на болидот за 2010. По осум од седумнаесет трки во календарот, актуелните шампиони кај конструктори се 4. во генерален пласман со неверојатни 79 поени помалку од лидерите Браун ГП. Како Хонда, тимот кој подоцна стана Браун, во 2007 и 2008 се откажа прерано за да се фокусира на следните сезони, сега и Ферари размислуваат за таква опција. "Сигурен сум дека можеме да ги подобриме перформансите во следните трки, но тешко е, а можеби и невозможно да се сврти сезоната сега, посебно бидејќи немаме тестирање. За несреќа оваа година се фокусиравме на изградба на болид околу КЕРС системот и започнавме со сиви зони во правилата. Тоа ни се врати како бумеранг", вели претседателот на Ферари, Лука Ди Монтеѕемоло. Mosley i Ecclestone se za vo BARDOVCI ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Сезоната не е завршена
![]() Претседателот на Ферари Лука ди Монтеѕемоло инсистира дека сезоната за најтрофејниот Формула 1 сеуште не е завршена. Италијанецот вели дека покрај слабиот старт на сезоната, има време за радост до крајот на сезоната, при што не се отпишува и победата на трка како цел во завршницата на оваа сезона. Ферари започна катастрофално, без бодови од првите три трки. На четвртата трка во Бахреин, Кими Раиконен ги донесе првите бодови за тимот. Врвот, барем досега во сезоната е постигнат на трката во Монако, каде Раиконен го донесе третото место, претходно квалификувајќи се за старт од првиот ред. По таа трка, беше очекуван напредок и борба за победи, но следните трки не донесоа значајни подобрувања на перформансите на италијанскиот бренд. За споредба, Ферари е четврти тим во поредокот, со само 26 освоени бодови, за разлика од водечкиот Браун со 105 и второпласираниот Ред Бул со 74,5 бодови. - Морам да признаам дека годината не беше добра за тимот. Има неколку причини за тоа, но убеден сум дека со работата на Стефано Доменикали и целиот тим, вклучувајќи ги и возачите, ќе имаме причини за задоволство до крајот на годината - вели ди Монтеѕемоло за официјалниот сајт на италијанскиот тим. Италијанецот се осврна и на отфрлањето на КЕРС, кој се покажа како скапа играчка за сите тимови, кои се договориле да не се користи во иднина. Иако овој контроверзен систем го доживеа својот крај по нецела година од неговото воведување, сепак Ферари е единствениот тим кој ќе продолжи со употреба на истиот до крајот на тековната сезона. - Сите тимови одлучија да не го користат КЕРС во Ф1 следната година. Во рамките на ФОТА, сите тимови разгледуваат неколку опции, со цел да се подигне интересот во деновите пред трката. Има неколку предлози на маса. Ќе ги провериме и ќе дискутираме за нив - додава претседателот на Ферари и ФОТА. f1almanah.com |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Мозли го сака Тод за наследник?
![]() Претседателот на ФИА, Макс Мозли, призна дека Жан Тод може да го наследи на раководната позиција во Париз, иако екипите не го поддржуваат. Меѓу можните кандидати се спомнува и претседателот на сенатот на федерацијата, Мишел Боери, кој е претседател на федерациојата на Монако и кој го презеде договарањето меѓу ФИА и ФОТА по првично постигнатиот договор. Од друга страна, потпретседателот на ФИА, Херман Томчик изјавил во германскиот печат дека нема да се кандидира. - Не можам да го видам Боери дека е заинтересиран за таа позиција. Тој исто така е доста стар. Не можам да го исклучам Жан Тод. Доколку има повеќе од едне кандидат, ќе дадам моја препорака,- изјави 69-годишниот Мозли, кој ја водеше организацијата во тек на четири мандати. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Liderot vo generalen plasman, Jenson Button veli deka prednosta na Red Bull na trkata vo Silverstone ne bese tolku golema kako sto izgledase, dodeka negoviot sef Ross Brawn veli deka rezultatot mozese da bide i polos. "Ocigledno Red Bull napravija golem cekor napred so nivniot bolid, no nie sekogas kazuvavme deka se blisku do nas. Mozebi vo Germanija ke mozam da mu ja rasipam domasnata trka na Vettel kako sto toj ja rasipa mojata", hahaha skokotnete me za da se nasmeam sam si ja rasipa a Barrichello mozese da bidi daleku ponapred ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
blackeye ![]() Сениор ![]() ![]() The Body Регистриран: 24.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 4058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Формула 1 е спасена! Си оди Макс Мозли Осум тимови од Формула 1 кои се одлучија да стартуваат со сопствено натпреварување сепак се откажаа од своите намери. Цехот го плати претседателот на ФИА кој конечно се повлекува идната година. |
|
Ne znam kako da pobegnem
od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noc tako bolela, Da me nisi volela.... |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Кој е виновен?
![]() Хеики Ковалаинен и Себастијан Бурде беа единствените возачи кои не го дочекаа финиот на Британското ГП, по судирот кој го имаа на свијокот број 7, именуван како Стоув. И двајцата се разочарани по прераниот крај на нивната трка, иако целата трка беа во сенка на фаворитите. И Финецот и Французинот меѓусебно се обвинија за инцидентот, изразувајќи жалење дека можеле да имаат добар резултат. - Разочарувачки е да не се заврши домашната трка на тимот. До моето откажување, болидот беше добар и стратегијата работеше за мене, бевме блиску до целта. Тогаш Бурде едноставно влета во задниот дел од мојот болид и го оштети задниот лев дел. Морав да застанам бидејќи не беше возможно да се вози оштетениот болид. Се повлеков од безбедносни причини - вели Ковалаинен. - Во врска со колизијата со Ковалаинен, тој ја смени линијата на движење два пати. На излезот од Стоув, јас бев на нормалната линија а тој влезе од внатрешната страна. Влегов однадвор, а тој се придвижи. Морав да го заобиколам од другата страна и тој повторно се придвижи. Сопре прерано, бидејќи штотуку го имаше напуштено боксот со полн резервоар и ладни гуми. Се обидував да сопрам подобро од него, но тој не смееше да ја промени линијата на движење тукутака. Беше фрустрирачки, го загубив притисокот на водата во болидот и морав да застанам во гаражата - вели Бурде со своја верзија за инцидентот. Во таборот на Мекларен и Торо Росо, не се задоволни од развојот на настаните на трката, но вината не ја препишуваат на нивниот или другиот возач. Двата тима се враќаат од Силверстоун без освоен бод, а единствените болиди кои ја завршија трката беа далеку од местата кои носат бодови; Хамилтон заврши на 16-та позиција, додека Себастијан Буеми заврши како 18-то пласиран. - Трка за заборав. Нашите перформанси беа далеку од посакуваните и далеку од тие кога победивме на пет од последните десет трки на оваа патека. Не треба да говориме многу, туку да работиме - вели Норберт Хауг, претседателот на Мерцедес. - Немавме брзина овој викенд и независно од неколкуте технички проблеми, не бевме на нивото кое се очекува од нас. Една причина за тоа е недостатокот на нови спецификации на аеродинамички компоненти. Ќе ги имаме во Унгарија и очекувам да се вратиме на стредина во поредокот - вели Франц Тост, тимскиот шеф на Торо Росо, кој се надоврза на констатацијата на Хауг дека перформансите на тимовите не биле на очекуваното ниво. f1almanah.com |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Почеток на ново ривалство?
![]() Трката за Големата награда на Британија може да донесе пресвртница во првенството, ако Себастијан Фетел со неговиот Ред Бул е во позиција да ја повтори доминантна победа на следните трки. За да бидат работите покомплицирани за водечкиот Џенсон Батон, Британецот заврши на шестата позиција, што значи Фетел надополни седум поени од неговото водство. Победникот на трката, кој го украде шоуто пред загреаните Британци, вели дека не сака да го почувствува истото чувство на своја кожа, односно да загуби пред својата публика. Германецот се пошегува со фактот што го победи Батон дома, велејќи дека не сака Батон да му врати “мило за драго” во неговата татковина, на Нирбургринг. - Бев самоуверен во пресрет на трката и знаев дека имаме добар сетап, но да извозите 60 круга на Силверстоун не е лесно - тоа е една од најпредизвикувачките патеки во светот. Потежок дел од трката е првиот налет, кога можев да притиснам силно и да создавам разлика од секунда по круг. Бев малку изненаден што секој следен круг имав секунда плус на екранот, но тоа беше позитивно изненадување - не би ми пречело да се случи истото на следните трки. Имавме добар ден. Многу сум среќен и мислам дека тоа ни дава подобар моментум и не носи во правата насока. Конк*рентите немаа добар ден, но тоа е и нашата цел - да ги расипеме нивните денови и да ги претвориме во наши! - вели победникот Фетел. Џенсон Батон го признава поразот на домашен терен, но смета дека неговиот Браун може да се врати на следните трки, бидејќи според него, неконк*рентноста во Британија главно се базирала на уникатните карактеристики на Силверстоун. - Посилни сме од Ред Бул на сопирање, но нема многу сопирање на Силверстоун. Никогаш не го притискате педалот толку силно. Има многу причини зошто не бевме конк*рентни. Загубив седум поени во однос на Фетел, што е разочарувачки, но добив десет кога тој удри во ѕидот во Монако - вели Батон. Веќе пристигнаа првите реакции од инсајдерите во Формула 1. Поранешниот трикратен шампион, Ники Лауда смета дека ова е точка на пресврт во првенството, земајќи ја в предвид одличната форма на ревидираниот болид на Ред Бул. - Фетел не направи ниту една грешка. Едноставно не можете да возите подобро од тоа - перфектно. Ако нештата вака продолжат, може да бидеме сведоци на пресвртна точка во трката за титулата, бидејќи супериорноста на модифицираниот Ред Бул е неверојатна - позитивно изненаден е Ники Лауда. Со Австриецот се сложува и помладиот сонародник, Алекс Вурц, инаку поранешен возач на Бенетон и Хонда. И Вурц ја оцени трката во Британија како пресвртна точка за Ред Бул и Браун, при што би ги смениле улогите. - Супер викенд - никој не можеше да го достигне Фетел. Ред Бул покажа до каде може да оди. Дополнително, Браун имаше проблем со наоѓање на оптималната температура на гумите. Тимот во моментов има големо водство, но кога сте под притисок и не сте најбрзи во поредокот, нештата можат многу брзо да тргнат по надолна линија. Има големи шанси да се сврти ситуацијата во шампионатот, и да се врати тензијата за сите инволвирани - вели Алекс Вурц. Дополнителен притисок врз Џенсон Батон создаде и неговиот постар сонародник, Дејвид Култхард, кој до лани седеше зад воланот на Ред Бул. - Пред неколку недели реков дека Џенсон ќе ја обезбеди титуката, но чистата победа на Ред Бул на Силверстоун ме натера да го преиспитам своето мислење. Сеуште нема видливи модификации на болидот на Браун, како Ферари и Ред Бул, па ќе биде интересно да се види како Браун ќе реагираат во Германија - вели Култхард. Додека Формула 1 возачите се подготвуваат за тринеделната пауза, а останатите инволвирани во спортот го коментираат враќањето на Ред Бул во игра, Марк Вебер ќе мора да оди на рутинска операција. При оперативниот зафат ќе бидат отстранети двата шрафа кои беа вградени во неговата десна нога. Австралиецот заработи скршеница на десната потколеница по паѓањето од велосипед на добротворна трка во неговата татковина минатиот ноември. - Треба да се извадат два фиксирачки шрафа од мојата десна потколеница. Коската заздраве доволно за шрафовите да бидат извадени, што е добра вест. Не е голема операција, само со локална анестезија - вели Вебер. f1almanah.com |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Во прашање е автомобилот но исто така и талентот
![]() Jenson Button се одбрани од нападите дека за се е заслужен неговиот автомобил, но а не и талентот, впрочем заради кој се наоѓа на пат да ја освои првата титула во кариерата. Шест победи од осум трки од стартот на сезоната го катапултираа 29-годишниот Британец на 26 поени предност во генералниот пласман на возачите во однос на второпласираниот, што таа разлика во бодовите, поранешната легенда Nigel Mansell, ја гледа како непремостива. Mansell го опишува болидот BronGP на Button како „магичен автомобил“, како потполна спротивност на минатогодишната Honda, меѓутоа, шампионот од 1992 година истакнал дека Button моментално вози најдобро од било кога во неговата деветгодишна кариера. Прашањето кое се поставува пред следната трка е токму: колку е во автомобилот, а колку во возачот? „Тоа е тешко да се одговори, бидејќи секогаш ќе има такви прашања. Кога играте во фудбалски тим, никогаш не се прашувате колку е заслужен голманот, колку одбраната, колку напаѓачите. Се гледа заложбата на целиот тим и токму тоа е Формула 1“, одговорил на ова Jenson. „Значи во прашање е целиот пакет, и кога сте во еден автомобил и со еден тим толку долго, се чувствувате како едно. Не извојувате поединци. Исто така е и со возачот, кој е битен фактот во автомобилот како и секој друг учесник во тимот“, додава Button. Шест месеци порано, со Honda која се одлучи да се повлече од овој спорт, судбината на Button и тимот не беше во завидна положба. Тогаш беше незамисливо некој да му рече дека до Силверстон ќе има 26 поени предност. „Очигледно знаеме колку имавме среќа да дојдеме во оваа позиција, но тоа сепак не ни е дадено на чинија. Работевме напорно за да стигнеме до тука. Сите би требало да бидеме горди на она што го остваривме, и да успееме не само благодарение на брзиот автомобил, туку исто така и со заслуга на целиот тим кој не направи ниедна грешка досега“, заврши Британецот. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Тимовите би продолжиле, но само без Мозли?
![]() Осумте тимови членови на Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) кои планираат паралелна гран при сериај следната сезона, велат дека со отстранување на Макс Мозли како претседател на Светската Автомобилистичка Федерација (ФИА) може да има помирување во формула 1. Мозли, кој минатата година успеа да се извлече од незгодна позиција по објавувањето на фотографии од неговиот личен живот во еден британски таблоид, сега ќе мора да направи многу повеќе да остане на позиција. Тимовите веќе го разгледуваат можниот календар за следната сезона, но со заминување на Мозли од позицијата би се отворила можност за директни преговори со Берни Еклстоун, носителот на комерцијалните права во спортот, со кого би имале поголеми шанси за договор. Мозли прво во текот на Британското ГП влезе во отворена битка со тимовите кои планираат да си заминат нарекувајќи дел од нив како "лудаци", но потоа во неделата изјави дека е подготвен за договор. Но, од ФОТА го демантираат ова. "Сега е навистина доста! Ние го кажавме нашето и тоа е многу јасно. Тоа е тоа. Ќе имаме се подготвено во следните неколку недели, бидејќи плановите не се од сега. Сакаме формула 1 шампионат организиран од ФОТА и тоа не се смени. Мислам дека добивме огромна поддршка од јавноста", вели потпретседателот на ФОТА и шеф на Тојота, Џон Хаует. БРИАТОРЕ БАРА КРАЈ НА НАВРЕДИТЕ НА МОЗЛИ Флавио Бриаторе, шефот на Рено, пак влезе во остар напад на Мозли, барајќи од него да престане да ја носи битката на лично ниво, велејќи дека 69-годишниот Англичанец не е во позиција да го прави тоа. "Се обидовме да стигнеме до компромис, покажавме отвореност, дадовме се од себе. Но, вратата која ја оставивме отворена, ни се тресна во лице. Договорот не го прави само ФОТА, туку производителите во Ф1: БМВ, Ферари, Мерцедес, Рено и Тојота. Не знам што ќе се случи", вели Бриаторе. Мозли прво отворено ги критикуваше ФОТА за состанокот на 40 милиони вредната јахта на Бриаторе во Монако, но Италијанецот се закани дека и тој може да оди лично. "Макс оди на лични дисквалификации цело време. Јас сум преголем џентлмен да го направам тоа. Но, ако сака така имам многу што да кажам за Макс. Тој треба да престане да не нарекува лудаци и слични работи, бидејќи неговиот приватен живот веќе се најде на насловните страници на Њуз оф д Ворлд", додава Бриаторе. БЕРНИ ЌЕ СЕ БОРИ ЗА ИДНИНАТА НА Ф1 Од друга страна шефот на Ф1, Берни Еклстоун вели дека не е подготвен да види како спортот колабира со формирање на паралелен шампионат. "Дадов 35 години од мојот живот и многу на формула 1. Мојот брак се растури поради формула 1, така што нема да оставам работите да се растурат поради никакви причини. Ако се анализираат проблемите, тогаш е јасно дека можат лесно да се решат. Ако ФОТА реши да продолжи со својата серија, тогаш сите ќе тужат некого и нема да има ништо. Се ќе биде завршено - целосна катастрофа. Сите ќе потрошат богатство на адвокати без причина", смета Еклстоун. Но, самиот Еклстоун смета дека секое барање за Макс Мозли да замине, само ќе го натера неговиот стар пријател да се кандидира за нов мандат како претседател во ктомври. "Искрено мислам дека Макс не планираше да се кандидира повторно, но проблемот со него е кога има предизвик, тој не се повлекува", додава Британецот. Доменикали: "КЕРС е само една скапа грешка" Шефот на тимот на Ферари, Стефано Доменикали вели дека Системот за поврат на кинетичка енергија (КЕРС) во формула 1 е само грешка, на која тимовите инвестираа милиони евра. ФИА инсистираше на промоцијата на КЕРС за оваа година, систем со кој се добива дополнителна енергија од сопирањето. Се шпекулира дека тимовите трошат по 300.000 фунти за системот по трка, а од четирите тимови кои користеа КЕРС оваа година, Мекларен, Рено, БМВ Заубер и Ферари, само Скудерија го возеше системот на Британското ГП. "Да, едноставно се работи за грешка. Знам дека потрошивме милиони евра, кои да ги потрошевме на други работи ќе бевме брзи како Ред Бул. Но, на почетокот мислевме дека се работи за добра идеја и не можеме да се криеме", вели Доменикали. Дали Шуми е мистериозниот "Стиг"? Михаел Шумахер е Стиг, познатиот анонимен лик на познатата Топ Гир емисија на ББЦ. Во неделата во последното шоу, Стиг, кој обично вози со бела кацига возеше Ферари ФХХ и го сруши предходниот рекорд за 7 секунди, по што официјално беше соопштено дека Стиг всушност е седумкратниот формула 1 шампион Михаел Шумахер. Но, подоцна ББЦ и водителот на емисијата Џереми Кларксон изјави дека се работи за шега и дека никогаш нема да откријат кој навистина е "Стиг". Ф1 ФЛЕШ Новиот американски формула 1 тим, УСФ1 размислува за Даница Патрик како можен возач за првата ГП сезона следната година. Патрик, која направи име со победа во Мотеги во ИРЛ минатата година, призна дека разговара со тимот кој вети барем еден Американец за новата сезона. "Дојдовме до моментот кога мораме да почнеме да размислуваме за возачи, и Даница е на нашата листа бидејќи е најдобропласираната Американка во ИРЛ", вели Питер Виндзор, спортскиот директор на УСФ1. Новите формула 1 болиди можеби се поблиску еден до друг, но повторно не е лесно да се претекнува. Ова го признава и возачот на Ферари, Фелипе Маса, кој вели дека двојните дифузери ги расипаа обидите на Техничката работна група за подобро тркање. "Како што беше планирано од ФИА, беше полесно да се претекнува. Но, кога се дозволија двојните дифузери, планот целосно се сврте", вели Маса. Рубенс Баричело призна дека до третото место во Силверстоун стигнал и покрај тоа што Британското ГП го стартувал со неиздржлива болка во грбот. Бразилецот од тимот на Браун ГП призна дека го повредил грбот при патувањето дома во Бразил. "При враќањето во Англија почнав да чувствувам болки во долниот дел од грбот и сакам да им се заблагодарам на лекарите кои ми помогнаа воопшто да ја стартувам трката", вели бразилскиот ветеран. |
|
![]() |
|
![]() |
|
blackeye ![]() Сениор ![]() ![]() The Body Регистриран: 24.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 4058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Конечен распад на Ф1 - од 2010 две натпреварувања 19/06/2009 20:45
|
|
Ne znam kako da pobegnem
od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noc tako bolela, Da me nisi volela.... |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Додека едни екипи го дочекуваат британското гран при со новитети на болидот, оние кои што дигнале раце од годинешнава сезона за овој викенд имаат нов дизајн на кацигата.
Ферари објави дека шасијата на болидот Ф60 за Силверстоун ќе биде полесна, но не прецизираа кои делови од повеќето тестирани новитети со сигурност ќе бидат употребени. Се знае дека било тестирано ново предно крило заедно со придружни делови во неговата периферија. Дополнително, направен е исчекор во геометријата на предната суспензија, што би требало да овозможи подобра дистрибуција на масите во предниот дел на болидот. Тоа пак, ќе придонесе за подобар аеродинамички баланс и за подобар контакт на предните гуми со подлогата, што најголем ефект треба да даде во квалификациите, бидејќи ќе овозможи постигнување на оперативна температура на пневматиците. Сите овие промени се во насока на експлоатирање на сите придобивки од КЕРС уредот, бидејќи тој со својата тежина драматично влијае врз распоредот на масите, а за ова трка и тој би требало да е олеснет. Поради сите овие промени, болидот Ф60 морал повторни да го мине и задолжителниот креш-тест на ФИА, што е сторено без проблеми. Сепак, според верувањето на Фелипе Маса, Силверстоун е слична со патеката во Турција каде што има брзи свиоци, а тоа не е конфигурација на која нивниот болид може да се истакне, за разлика од Монако. Досега пласманите во квалификациите постојано им се од шесто до осмо место, при што Маса најдобрата стратна позиција ја имал во Шпанија кога бил четврти, а Кими во Монако кога се избори за второ место. За разлика од Маса, Раиконен е оптимист дека може да освои пласман на пиедесталот. Масивни промени на болидот ќе направат и во Форс Индија, со што се надеваат дека ќе го продолжат позитивниот тренд на резултати. Тие на два пати во последните две трки ја минуваат третата квалификациска сесија и одат во втората, поради што сопственикот Виџеј Малија смета дека се добри играчи од средината, а очекува тимот да се бори за подиуми во 2011 година кога ќе се вози трката за ГН Индија. На Силверстоун возачите Физикела и Зутил ќе имаат на располагање ново предно крило, придружни детали, како и нов под, но ќе има уште помали промени во секоја област. Техничкиот директор на Тојота, Паскал Васелон, гледа добра шанса на Силверстоун да продолжат со пласмани во бодови од страна на двајцата возачи, како што и завршија во Турција. - Очекуваме да бидеме силни тука бидејќи подлогата ни одговара. До сега, бевме екстремно конк*рентни на патеките кои бараат висока воздушна ефикасност, па оптимисти сме за настапот на Силверстоун. Турција беше враќање во форма за нас и очекуваме да ги надградиме тие перформанси и да имаме конк*рентен болид. Нашите перформанси за време на зимските тестирања и на почетокот од сезоната покажаа дека одиме во вистинската насока со TF109 од самиот старт на подготовките. Немаше потреба од ревидирање на оригиналниот концепт, иако моравме да работиме на решавање на некои проблеми по Монако. Би рекол дека немаме фундаментални проблеми со болидот,- очекува директорот на одделот за шасии на Тојота. Водечката екипа Браун најави дека и за ова трка ќе имаат новитети, и тоа предно и задно крило, иако она напред веќе го апдејтирааа за трката во Истанбул. Според Рос Браун, тие тивко напредувале минатиов период, и серија на надградби наскоро би требало да бидат имплементирани. Тој очекува Баричело да биде еден од конк*рентите за победа бидејќи добро ја познава патеката и му одговара што резултатот не зависи од сензитивноста на сопирачките, што инаку често му е критична точка на другите автодроми. Баричело ги потврдува своите победнички амбици, тврдејќи дека иако добро се согласува со Џенсон, знае дека тој не би се стеснувал да победи во Бразил. Лидерот во шампионатот пак, очекува конк*рентите од Ред Бул да бидат повторно блиску, но истовремено вели дека ако Рубенс победи, а тој ја земе титулата, нема да биде разочаран. За разлика од овие размислувања на победниците, Луис Хамилтон на овој гран при викенд ќе има нов дизајн на кацигата. Тој е минатогодишен победник на оваа трка, а отако во Истанбул изјави дека сите проблеми со годинешнава неконк*рентност произлегуват од болидот, на оваа трка сака да им се заблагодари на навивачите за поддршката. Во таа насока, на врвот од кацигата ќе биде поставено знамето на Обединетото кралство, што е прва промена која некогаш ја направил на дизајнот по дебито во 2007 година. Хамилтон вели дека тоа ќе покажело не само дека е британски спортист, туку и ќе ја идентификува поддршката што ја добива од навивачите на Силверстоун. И тој, како и многумина други Британци кои се бројни во Ф1 светот, е загржен за иднината на оваа патека, велејќи дека Формула 1 нема да биде иста. Батон можеби посакува да биде запаметен како последен победник па го презакажа за август учеството во еден триатлон натпревар кој му беше предвиден за сега, но неговиот тимски шеф Браун смета дека е најважно прво да се обезбеди иднина на британското гран при како целина. |
|
![]() |
|
![]() |
|
fiks ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ![]() ![]() ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Пред последната F1 трка во Силверстоун
Батон подготвен за домашна победа БРАУН ГП СО НОВИ КРИЛА ВО БРИТАНИЈА |
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 1718192021 55> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |