IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 55>
Автор
Порака Обратен редослед
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јуни.2009 во 04:38
Новиот Конкорд ќе разјасни многу нешта



Најавата дека сите екипи ќе потпишат нов договор „Конкорд“, со кој ќе бидат регулирани правата и обврските на учесниците во светското првенства на Формула 1, навестува и можни репозиционирања во делот на календарот. Со претходниот договор кој истече во 2006 година, тимовите беа согласни на 17 трки по сезона, но најавите на Еклстоун беа дека со новиот договор ќе се оди на бројка од 20 трки по сезона, иако тој лично преферира таа бројка да биде уште повисока.



Во 2009 година планирани се 17 трки, вклучувајќи ја и новата во Абу Даби, но наскоро кон циркусот треба да се приклучат Јужна Кореа и Индија. Покрај тоа, постојат желби за враќање во календарот на некои патеки кои биле домаќини на Формула 1 во минатото, како што е тоа случај со Имола која ја организираше трката за Големата награда на Сан Марино, а можно е да се разговара и за Австрија, каде што сопственик на Целтвег стана газдата на Ред Бул, Дитрих Матешиц. Следува кус преглед на вестите кои беа лиферувани низ медиумите, а се врзани за одредени географски локации како можно организатори на трки за Формула 1.



Откако се појавија шепекулации дека е можно враќањето на ГП Франција, се разбранува јавноста за можната патека на која би се одржала трката. Промотерите на патеката Мањи-к*р му предложиле враќање на оваа патека на премиерот на Франција, Франсоа Филон, кој пак претходно побара организирање на трката на привремена патека.

- Бараме патеки. Дали треба да се изгради нова? Веројатно да. Несомнено за тоа ќе треба време. Во меѓувреме, дали трката треба да се вози на посточека патека. За ова дискутираме... Не можеме да прифатиме дека нема да има Француско ГП до 2012. Франција го воведе автомобилското натпреварување, а првата Формула 1 Гран при се возеше во Франција - вели премиерот Филон.

Покрај Мањи-к*р, која е обновена, како кандидати за трка во Франција се и локациите Флин-Лес Муро и Вал де Франс. Сепак, најавено е дека поради политички проблеми, доведена е во прашање изградбата на патеките. Покрај тоа, патеката Пол Рикар е најавена како сериозен кандидат, иако на неа се вршат голем број на тестирања.



Промотерите на ГП САД се решени да се врати и оваа трка, која своевремено стандардно се појавуваше во Формула 1 календарот. На состанок кој бил свикан минатата недела, покрај другото, бил разгледан и проектот за враќање на фамозната Инди во најбрзиот октански спорт. Сепак, иако состанокот поминал добро, во медиумите се појавија шпекулации дека извршниот директор на патеката Индијанаполис, Тони Џорџ е блиску до разрешување од функцијата, со што во најмала рака се пролонгира враќањето на трката во САД.



Најавите говорат дека и трката во Канада повторно е пред вратите на Формула 1. Според францускиот Ла Прес, Берни Еклстоун поканил анонимен бизнисмен од Монтреал на состанок, со кој би бил разгледан договор за враќање и на Канадското ГП. Шпекулациите одат дотаму што го во Еклстоун гледаат нов промотер на трката во Канада, секако со подршка на локалните власти. Дополнително Еклстоун преговара со промотерите на трката во Аргентина, за можно враќање на Формула 1 во Буенос Аирес.

- Зборувам со луѓе во Аргентина. Само што започнавме да разговараме - изјави Британецот.

Тврдењата на Еклстоун ги потврдија и аргентинските власти.



Спротивно на кандидатите за влез во календарот, има и случаи каде опстанокот во Формула 1 е неизвесен. Најкритична е ситуацијата во Германија, каде беше предвидено наизменично да се менуваат Хокенхајмринг и Нирбургринг, со забелешка дека оваа година редот е на втората патека. Проблемот настана кога беше објавено дека Хокенхајмринг нема повеќе да биде домаќин на ГП трка, а дополнително беше најавено дека Нирбургринг нема да може да ја замени догодина. На седницата во Штутгарт, на која се разгледуваше овој проблем беше повикан и Берни Еклстоун.



- Ги земаме в предвид сите опции и резултатот останува комплетно отворен. До лето мораме да знаеме на што сме бидејќи трката во 2010 треба да биде испланирана - вели градоначалникот на Штутгарт, Дитер Гумер.

Сепак, по средбата пристигнаа оптимистички прогнози за враќање на Хокенхајмринг догодина, но сепак и во Германија допрва треба да се донесе конечна одлука.



И трката во Унгарија, која има договор до 2012 година, е доведена во прашање по истекот на истиот. Продолжувањето на договорот е неизвесно, а кога би бил продолжен, Хунгароринг би ја гледале до 2016 година. Глобалната рецесија е повторно мотивот кој ги натера промотерите да размислат добро пред да се потпише новиот договор, со кој ќе се обврзат на дополнителни четири години верност.



Сомнежи се појавија и за историската трка во Монако, по изјавата на промотерот Мишел Боери дека ако брендот Ферари исчезне од Формула 1 и кнежевството ќе престане со организација на Ф1 трки. При тоа, активниот договор со Формула 1 менаџментот истече оваа година и тоа директно ги засили стравовите дека ја гледавме последната трка низ улиците на Монте Карло. Сепак, Берни Еклстоун не ги зема здраво за готово заканите и смета дека Монте Карло е дел од календарот за секоја сезона.

- Монако е дел од Ф1 календарот и секогаш ќе биде ако мене ме прашате - вели Британецот.



Најави пристигнаа и од Јапонија, според кои сопствениците на патеката Фуџи, тимот на Тојота се решиле на продавање на патеката, а со тоа и откажување од нејзина сопственост. Според весникот Асахи, Јапонците го повлекле овој чекор поради намалување на трошоците, кои се огромни кога е во прашање поседувањето на патеката. Фуџи, која е лоцирана под падежите на истоимената планина, беше домаќин на ГН Јапонија во 2007 и 2008 година. Според принципот на наизменичност, домаќин оваа година ќе биде патеката Сузука, за догодина повторно да се врати Фуџи како патека на која се одржува трката во Јапонија.



На крајот, Абу Даби има тенденција за втора ноќна трка, откако патеката Јас Марина ќе биде осветлена со рефлектори. За време на трката во Монако беше објавен податокот од страна на промотерот Филип Гурдијан, при што трката во Обединетите Арапски Емирати ќе се вози во термин кој одговара на европската публика. Иако пред извесен период проструија информации дека има проблеми со довршувањето на патеката, истите беа експресно негирани. Ова е добар начин да се покаже дека се е потготвено за одлично деби Абу Даби на во Формула 1, зачинето со фактот што, како и Сингапур, ќе дебитира како ноќна трка. Со тоа продолжува тенденцијата на Еклстоун да се оди кон ноќни трки на тлото на Азија, што е случај и со Малезиското ГП, кое има најави дека од година може да премине во ноќна трка.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јуни.2009 во 04:31
БМВ со двоен дифузер во Турција



БМВ Заубер потврдија дека ќе го воведат ткн. "двоен дифузер" на Турското ГП следниот викенд во Истанбул. Тимот имаше нов катастрофален викенд во Монте Карло, каде што Роберт Кубица и Ник Хајдфелд прво не успеаја да ги поминат првите квалификации, а потоа Кубица се откажа во 28. круг, а Хајдфелд заврши на 11. место. БМВ има само 6 поени оваа сезона.
"Пред Турското ГП нашите резултати воопшто не се добри. Никој не очекуваше да имаме ваква сезона, а откако направивме чекор напред во Шпанија, во Монако пак бевме слаби. Во Истанбул конечно го имаме двојниот дифузер, но овој чекор назад во последните трки нема да не натера да ја смениме нашата политика", вели шефот на БМВ Заубер, Марио Тајзен
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јуни.2009 во 04:28
Тојота се откажува од Фуџи, но и од Ф1?



Сопствениците Тојота решија повеќе да не го помагаат оддржувањето на Јапонското ГП на Фуџи Спидвеј патеката, објави Асахи весникот во петокот. Патеката, поставена во подножјето на историската планина Фуџи на запад од Токио, беше домаќин на Јапонското ГП во 2007 и 2008, и требаше да се врати на календарот во 2010, бидејќи имаа договор за менување на една година со патеката Сузука, која е во сопственост на Хонда.
Според Асахи Шимбун одлуката на Тојота е донесена поради потребата да се намалат трошоците, а доаѓа откако се се погласни шпекулациите дека јапонскиот производител е подготвен наскоро да замине од Ф1. Од Тојота ги отфрлаат овие шпекулации.
"На Фуџи Спидвеј ние правиме подготовки за формула 1 трката следната сезона. Нема вистина во извештаите дека се повлекуваме", вели портпаролот на компанијата.
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Мај.2009 во 16:35
Сите тимови потпишаа за 2010, ќе се разговара понатаму
Нема опасност за бојкот на следната F1 сезона

Заканата на Ферари за откажување од формула 1 по се изгледа заврши откако во петокот тие и другите 8 формула 1 тимови поднесоа условна апликација за натпреварување во Светскиот шампионат 2010. Мекларен, БМВ, Тојота, Рено, Ред Бул Рејсинг, Торо Росо, Форс Индија и Браун ГП потврдија дека ќе се натпреваруваат во 2010, по се изгледа ставајќи крај на "граѓанската војна" со ФИА околу ограничениот буџет предвиден за новата сезона. Но, и покрај компромисите на двете страни, деветте тима јасно кажуваат дека нивното учество бара исполнување на некои барања.

"ФОТА потврдува дека сите членки се посветени да бидат вклучени во формула 1 шампионатот, а тоа се потврди со нашата желба да се намалат трошоците во следните три години, но така да се задржи техничкиот напредок и спортскиот предизвик, а во исто време да се направи приод кон новите Ф1 тимови. Овие мерки се веќе одлучени во ФОТА. Сите тимови на ФОТА прифатија да учествуваат во 2010 но само ако, Конкорд договорот биде потпишан пред 12 јуни 2009 година, по што сите тимови на ФОТА ќе се обврзат на формула 1 до 2012, и основата на регулативите за 2010 ги прават правилата од оваа година, поправени со предлозите на ФОТА", се вели во соопштението на ФОТА.

РИЧАРДС ВЛЕЗЕ СО ПРОДРАЈВ/АСТОН МАРТИН, ЛОЛА И ЛАЈТСПИД ПОТВРДИЈА

И покрај тоа што велеше дека ќе чека додека ФИА и ФОТА не се договорат, Дејвид Ричардс поднесе апликација за влез следната сезона со тимот на Продрајв. Неговата апликација била поднесена во четвртокот и се шпекулира дека тој ќе го води тимот под името Продрајв, пред да го смени во Астон Мартин до 2012.

"Болидите ќе бидат градени во седиштето на Продрајв во Бенбјури и ќе има мотори со логото на Астон Мартин, кои ќе бидат добиени од друг производител. Ова ќе бидат вистински Астон Мартин болиди. Тоа беше планот цело време", изјави Ричардс за Аутокар магазинот, но не сакаше да потврди дали Мерцедес ќе бидат снабдувачи со мотори.

Покрај тимот на Ричарс, претходно се пријавија и УСФ1 и Кампос Рејсинг, а последни кои потврдија се и британските Лола. Компанијата последен пат беше во Ф1 ви 1997 година.

"Лола Групацијата смета дека одлуките за ограничен буџет и помош при техничките работи се вистински и со нив се овозможува влез на нас како тим", се вели во соопштението на Лола.

Во исто време апликација поднесе и британскиот Формула 3 тим, Лајтспид, кој има поддршка од добро познатиот Ф1 инженер Мајк Гаскојн. Шефот на тимот Нино Џаџ, слично како УСФ1 тимот, веќе платил депозит за снабдување на мотори од британскиот Косворт.
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Мај.2009 во 04:07
ФОТА ТИМОВИТЕ СЕ ПРИЈАВИЈА ЗА СЕЗОНАТА 2010



Сите овогодишни Формула 1 тимови поднесле пријави до ФИА за Ф1 2010 првенството. Меѓутоа од ФОТА изјавија дека нивните пријави се условни, т.е. потпишување нов Конкорд договор кој ќе биде потпишан од сите страни, и тоа пред 12 Јуни.

"Обновувањето на Конкорд договорот ќе овозможи сигурност за иднината на Ф1, со права и обврски пропишани за сите страни од договорот", се вели во изјавата на ФОТА.

Во оваа изјава исто така се вели дека правилата за следната сезона да се темелат на овогодинешните правила и да бидат идентични за сите, и дополнети во склад со предлозите што ФОТА ги има доставено до ФИА."

"Сите тимови од ФОТА сега со оптимизам гледаат за иднината да проактивно и продуктивно соработуваат со ФИА, се со цел воспоставување солидни темели на кои ќе се изгради успешна иднина за Формула."
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Мај.2009 во 14:22
Мерцедес со иницијатива, Мозли подготвен за компромис?

Шефот на Мерцедес Моторспорт, Норберт Хауг, разви можно решение на несогласувањата околу ограничениот буџет пред последниот рок за пријавување за следната сезона, кој завршува денес. Германскиот производител ги поднесе своите предлози до ФИА, кои, пак, контактираат со сите други тимови за "Мерцедес Иницијативата". Тојота, Ред Бул, Рено и Ферари се заканија дека ќе си заминат од спортот и без официјален договор меѓу Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) и ФИА.

Според "Мерцедес Иницијативата" тимовите би имале ограничен буџет од 100 милиони фунти за 2010, а за ова тимовите мораат да понудат помош на сите нови тимови, како снабдување со евтини делови и делење на технички информации. Покрај тоа тимовите мораат да се обврзат дека ќе бидат во формула 1 барем до крајот на 2012 година, а од 2011 ќе биде воведен ограничениот буџет од 40 милиони фунти.

Според Аутоспорт, Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) се согласила за систем за техничко партнерство за новите тимови за 2010, по состанокот на шефовите во Лондон во средата.

МОЗЛИ Е ПОДГОТВЕН ЗА КОМПРОМИС

Претседателот на ФИА, Макс Мозли, пак, конечно, призна дека е "подготвен за компромис" околу контроверзните предлози и е оптимистички расположен дека до утре ќе се најде решение за да се спречи криза.

Досега од актуелните тимови само Вилијамс се пријави за новите правила, поради што беа исклучени од ФОТА, а се верува дека и лидерите во генерален пласман Браун ГП и малите Форс Индија се подготвени за тоа бидејќи Ф1 е нивниот единствен бизнис.

"Секако дека сум подготвен за компромис, но само ако малите и новите тимови ќе можат да работат со многу понизок буџет и нема да се многу побавни од останатите. Многу сум оптимистички расположен околу решението. Големите и малите тимови имаат различни интереси и мораме да ги заштитиме сите. Дали Ферари ќе поднесе документи до петок? Верувам во тоа. Јас сум оптимист. Ферари се многу важни за формула 1, но и формула 1 е многу важна за Ферари", додава Мозли.
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Мај.2009 во 04:36
ФОТА СО ПЛАН ЗА НОВИТЕ Ф1 ТИМОВИ



Во ФОТА договориле да се предложи систем на техничко партнерство за да им се помогне на новите тимови за влез во Ф1 2010. Оваа одлука е донесена на вчерашниот состаноок во Лондон. Како што се ближи крајниот рок за пријавување за следната сезона, тимовите се се поблиску до постигнување договор со ФИА за идните правила во Ф1. Од ФОТА се надеваатдека тој компромис би им овозможил на потенцијално новите тимови помош со што нивните трошоци во првата сезона не би надминале многу повеќе од сегашната цифра за ограничениот буџет.

ФОТА форсираат "линија на помал отпор" пристап на донесување на ограничениот буџет, со смалување на трошоците во два чекори, т.е. ово 2010 трошоците би биле ограничени до € 100 милиони, и да паднат до € 45 за следната сезона. Со системот на техничко партнерство новите тимови би добиле помош во смисла на делови(кои немаат влијание на брзината), како и некои know-how дизајни.

Иако конечен договор уште не е постигнат, се верува дека ФОТА и ФИА се блиску до резолуција до утрешниот рок
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Мај.2009 во 07:23
ВИЛИЈАМС СУСПЕНДИРАН ОД ФОТА



Откако во понеделникот екипата Вилијамс официјално поднела документи за настап во сезоната 2010 според правилата за кои останатите екипи се бунат (поради рестрикциите во буџетите), денес асоцијацијата на сите тимови го суспендира англискиот тим. Според соопштението на екипата, суспензијата е привремена и се однесува на активностите во работната група.

- Иако жалам за одлуката на ФОТА, истата ми е разбирлива. Ние како тркачки тим, како компанија чиј што единствен бизнис е Формула 1, имаме обврски кон нашите вработени инашите партнери. Оттука, поднесувањето на пријавата за учество во ниеден момент не беше доведена во прашање. Дополнително, ние сме легално обврзани со нашиот договор со ФОМ и ФИА да учествуваме во светското првенство до крајот на 2012 година,- вели сопственикот Френк Вилијамс, кој е и тимски шеф, во соопштението за медиумите издадено како реакција на спомнатата одлука.

Претходно, Френк Вилијамс изјави дека лично не ги поддржува сугерираните промени преку воведување на два сета на правила, за екипи со помал и екипи си поголем буџет, како и дека посакува да исти правила за сите. На состанокот во Лондон, на кој што беше објавено дека Ферари ја дал ФИА на суд, извршниот директор на екипата, Адам Пар, на медиумите им најави дека тие имаат намера да го почитуваат рокот предвиден од ФИА за поднесување пријави до 29 мај оваа година, а екипата продолжи да биде активен учесник во преговорите кои потоа продолжија во Монако.
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Мај.2009 во 14:42
АЛОНСО "УМОРЕН" ОД СРЕДИНАТА
На Алонсо му е "доста"

Според шпанскиот печат, Фернандо Алонсо станува се поуморен од животот во средината на формула 1. Со секој следен ден се зголемуваат знаците дека Шпанецот дефинитивно ќе си замине од Рено на крајот на сезоната, најверојатно во тимот од неговите соништа Ферари.

Во серија интервјуа во Шпанија, 27-годишниот двократен светски шампион зборуваше блескаво за Скудерија, а во неделата изјави дека "возбуден" што во анкета на еден италијански весник се покажа дека италијанските фанови го сакаат зад воланот на Ферари.

Од друга страна тој станува се понезадоволен од неговиот сегашен Р29 болид на Рено, дури иако шефот Флавио Бриаторе му вети подобар болид за Турција и победнички болид пред крајот на сезоната. Бриаторе за слабиот резултат во Монако изјави дека беше виновна мешаницата и додаде дека "Фернандо ќе можеше да се бори со Ферари и Ред Бул, но не и Браун". За Ел Мундо, Алонсо веднаш одговори.

"Нема да поминам цело време на прес-конференцијата одговорајќи на тоа што го кажал или не го кажал Флавио. Ќе воведеме нови делови за Турција, но мислам дека ќе остане исто. Тоа се случи и во Барселона - сите ветуваа многу, а ситуацијата беше непроменета", вели Алонсо.

За Диарио Ас, тој продолжи: "Се уште сум многу мотивиран, но мака ми е што заостанувам се почесто".
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Мај.2009 во 02:31
Тојота ќе остане во Формула 1?



И покрај сите најави на медиумите, шефот на тимот на Тојота, Џон Хаует, изјави дека тимот сака да остане и наредната година во првенството и дека информациите кои тој ги кажал биле извртени.

“Тоа е тука ставено намерно за да се направи дополнителна тензија во настанатава ситуација. Мислам дека тоа сега оди подалеку од Тојота, се префрла на еден или повеќе од другите индустриски тимови. Не го знам изворот, но можам само да кажам, дека во нашиот случај има јасна желба за влез во шампионатот за наредната година.” Сепак, тој појасни дека времето за пријавување до петок е многу кратко и дека тоа што тој го кажал е многу лесно, но е потешко да се направи.

Во врска со новите правила кои треба да стапат наредната година, Хаует имаше интересен одговор. Според него, ограничениот буџет на 40 милиони фунти е добар, но сето она што е дозволено доколку се почитува тој - неограничени тестирања, неограничено испитување во воздушен тунел, посилен KERS систем и подвижни крилца, бара дупло поголем буџет отколку што тие имаат оваа година, а тоа е за околу 10 пати повеќе отколку тие 40 милиони фунти!

На прашањето дали Тојота ќе продолжи во некоја друга тркачка серија доколку го напушти F1 првенството, Хаует изјави дека јапонската компанија секогаш била посветена на мотоспортот и е скоро сигурен во тоа.
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Мај.2009 во 18:15
НИКОЈ НЕ МОЖЕ ДА ГО СОПРЕ ТИМОТ НА БРАУН ГП
Батон со победата во Монако на чекор до титулата

Џенсон Батон ги отфрла тврдењата дека светската титула е веќе негова откако победи на Монако ГП трката во неделата за петта победа во шест трки во 2009. 29-годишниот Англичанец го зголеми водството на 16 поени пред својот тимски колега од Браун ГП тимот, Рубенс Баричело, кој беше втор.

"Поставувате негативна енергија со тоа што велите дека не можам да загубам. Имам предност пред останатите, но се уште ништо не е завршено, и титулата не е моја да ја загубам. Не сакам да размислувам така", вели Батон.

Британецот е само 7 возач во историјата кој победил на пет од првите шест трки во историјата на Ф1, по великаните како Алберто Аскари, Хуан Мануел Фанџо, Џим Кларк, Аиртон Сена, Најџел Менсел и Михаел Шумахер. Сите тие возачи ја имаат освоено титулата во сезоната во која стартувале така.

"Давам се од себе и во моментов тоа е доволно, но не знам што ќе се случи во следните неколку трки. Докажавме дека имаме силен болид и дека изгледаме моќно во блиска иднина. По победа на 5 трки се надевав дека ќе имам поголема предност, но повозбудливо е што првото и второто место ги делат само два поени. Но, ова е конк*рентна сезона. Ред Бул се тука, Мекларен, Ферари и Тојота се тука, и сите се борат за поени", вели Батон.

Актуелниот светски шампион Луис Хамилтон од Мекларен смета дека Батон е во одлична позиција да ја освои титулата.

"Џенсон завршува фантастична работа и секако дека е во најдобра позиција за титулата. Ако би се обложувал тогаш парите би оделе на него", вели Хамилтон.

Неверојатната позиција на Батон е уште позачудувачка кога ќе се знае дека во поголемиот дел од зимата неговиот тим се бореше за опстојување. Браун излезе од "рушевините" на тимот на Хонда, кога јапонскиот производител се повлече поради економската криза, а самиот Батон доби помала плата за тимот да опстане. Браун се уште немаат главен спонзор (освен договорот со Вирџин кој носи околу 250.000 фунти по трка), така што се уште постојат сомнежи за нивниот опстанок.

Генералниот директор на Браун, Ник Фрај пак вели дека Батон е блиску до нов договор со тимот.

"Џенсон е со нас долго време, во кое имавме неуспеси и успеси. Мојата цел и целта на тимот е да го задржиме до крајот на неговата кариера. Ништо не се сменило. Со спонзори можеби ќе можеме да си го приуштиме", вели Фрај.

РЕЗУЛТАТИ (МОНАКО ГП)

1.Џенсон Батон (Браун) 1:40:44.282 10

2.Рубенс Баричело (Браун) +7.666 8

3.Кими Раиконен (Ферари) +13.442 6

4.Фелипе Маса (Ферари) +15.110 5

5.Марк Вебер (Ред Бул) +15.730 4

6.Нико Розберг (Вилијамс) +33.586 3

7.Фернандо Алонсо (Рено) +37.839 2

8.Себастиен Бурде (Торо Росо) +1:03.142 1

9.Џанкарло Физикела (Форс Индија) +1:05.040

10.Тимо Глок (Тојота) +1 круг

11.Ник Хајдфелд (БМВ) +1 круг

12.Луис Хамилтон (Мекларен) +1 круг

13.Јарно Трули (Тојота) +1 круг

14.Адријан Зутил (Форс Индија) +1 круг

НЕ ЗАВРШИЈА

15.Казуки Накаџима (Вилијамс) +2 кругови

16.Хеики Ковалаинен (Мекларен) +26 кругови

17.Роберт Кубица (БМВ) +48 кругови

18.Себастијан Фетел (Ред Бул) +62 кругови

19.Нелсон Пике Јуниор (Рено) +66 кругови

20.Себастиен Буеми (Торо Росо) +68 кругови

ГЕНЕРАЛЕН ПЛАСМАН

ВОЗАЧИ

1.Џенсон Батон (Браун) 51

2.Рубенс Баричело (Браун) 35

3.Себастијан Фетел (Ред Бул) 23

4.Марк Вебер (Ред Бул) 19.5

5.Јарно Трули (Тојота) 14.5

6.Тимо Глок (Тојота) 12

7.Фернандо Алонсо (Рено) 11

8.Кими Раиконен (Ферари) 9

8.Луис Хамилтон (Мекларен) 9

10.Фелипе Маса (Ферари) 8

11.Нико Розберг (Вилијамс) 7.5

12.Ник Хајдфелд (БМВ) 6

13.Хеики Ковалаинен (Мекларен) 4

14.Себастиен Буеми (Торо Росо) 3

15.Себастиен Бурде (Торо Росо) 2

КОНСТРУКТОРИ

1.Браун ГП Мерцедес 86

2.Ред Бул Рејсинг Рено 42.5

3.Тојота Панасоник 26.5

4.Скудерија Ферари 17

5.Мекларен Мерцедес 13

6.Рено Ф1 11

7.Вилијамс Ф1 Тојота 7.5

8.БМВ Заубер 6

9.Скудерија Торо Росо Ферари 5

-.Форс Индија Мерцедес 0
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Мај.2009 во 18:14

Сите 10 екипи се закануваат дека ќе ја напуштат Ф1


Здружението на тимовите кои се натпреваруваат во Ф1 на претседателот на ФИА, Макс Мозли му предаде петиција во која се бара повлекување или одложување на правилата за ограничени буџети кое беше планирано за следната сезона.

Писмото што го доби Мозли е потпишано од сите десет екипи, и ако не се усвои нивното барање подготвени се да разгледаат колективно повлекување од натпреварувањето!

„Бараме и следната сезона да се применуваат правилата кои моментално се на сила, а во меѓувреме ќе се договориме за правилата за 2011 година“, изјави тим менаџерот на Ферари, Стефано Доменикали.

Потсетуваме, пречка за соработка меѓу ФОТА и ФИА претставува ограничувањето на буџетот на 40 милиони фунти со што поголемиот дел од екипите не се согласуваат, па по одделни закани за повлекување од Формула 1, стигна и колективна.
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Мај.2009 во 04:38
ОД ВИЛИЈАМС ПРВИ ПОТКЛЕКНАА



Вилијамс е првиот од сегашните Ф1 тимови со пријава за наредната Ф1 сезона, и покрај моменталната неизвесност околу правилата за идната година. Само 24 часа откако ФОТА тврдеше дека сите нејзини членови се обединети во своите напори како би добиле промена на правилата, Вилијамс одлучи да поднесе пријава за следната године.

CEO на Вилијамс, Adam Parr за Ројтерс изјавил дека оваа одлука на неговит тим не значи дека е нарушено единството на ФОТА.

"Единството на ФОТА е од најголема важност за Вилијамс. Знаете дека се придруживме кон другите членови на ФОТА во писменото обраќање кон ФИА, со барање да продолжат напорите да се пронајде компромис за правилата за 2010. "

Тимови писмено му се обратија на претседателот на ФИА Макс Мозли велејќи дека ќе се натпреваруваат до 2012, и ќе потпишат нов Конкорд договор, доколку ФИА ги измени правилата за идната година.

"Вилијамс има обврзувачки договор со FOM (Ecclestone's Formula One Management) и со ФИА да учествува во светските првенства 2008-2010. Ние бевме исплатени во целост за нашето учество во Ф1 и чуствуваме дека морално и правно сме обврзани да учествуваме во Формула 1 и во иднина како што го правевме тоа во последниве 30 години.

"Ние тоа им го должиме на нашите вработени, нашите спонзори и секако фанови, сите кои се погодени од изјавите дека тимовите можеби нема да се пријават за следната сезона на Ф1. Продолжуваме да работиме во ФОТА и со ФИА и ФОМ да најдеме заеднички прифатлив компромис, но никој не треба се сомнева во нашата лојалност кон Ф1 ФИА светското првенство. "

Останатите членови на ФОТА се очекува да се состанат во текот на неделава да одлучат што ќе прават со пријавите за следната сезона. Како што сите знаеме крајниот рок е овој петок.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Мај.2009 во 19:08
Вилнев размислува за враќање во Ф1


Поранешниот светски шампион во Формула 1, Канаѓанецот Жак Вилнев признал дека би сакал да се врати во "најбрзиот циркус" во кој 1998 година дојде до титулата шампион.

"Правилата кои ќе настапат следната сезона во Формула 1, (пр. забрана за долевање гориво) се правила кои за кои и самиот се залагав. Дефинитивно размислувам за враќање" - изјавил Вилнев, кој се наоѓа во Монте КАрло каде во недела ќе се одржи трката за големата награда на Монако.

Во 165 настапи во Формула 1 Вилнев забележа 11 победи и 23 пласмани на пиедесталот. Откако во 2006 година го напушти "најбрзиот циркус" настапуваше и во американската НАСКАР серија, а возеше и на познатата трка 24 часа Ле Ман.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.