IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Авиони, бродови, воена технологија
  Активни теми Активни теми RSS - АВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Затворена темаАВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2627282930 35>
Автор
Порака
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Април.2009 во 00:17
Lockheed AC-130 Gunship

General characteristics
Crew: 13
Officers: 5 (pilot, copilot, navigator, fire control officer, electronic warfare officer)
Enlisted: 8 (flight engineer, TV operator, infrared detection set operator, load master, four aerial gunners)
Length: 97 ft 9 in (29.8 m)
Wingspan: 132 ft 7 in (40.4 m)
Height: 38 ft 6 in (11.7 m)
Wing area: 1745.5 ft² (162.2 m²)
Loaded weight: 122,400 lb (55,520 kg)
Max takeoff weight: 155,000 lb (69,750 kg)
Powerplant: 4× Allison T56-A-15 turboprops, 4,910 shp (3,700 kW) each

Performance
Maximum speed: 260 knots (300 mph, 480 km/h)
Range: 2,200 nm (2,530 mi, 4,070 km)
Service ceiling: 30,000 ft (9,100 m)

Armament
AC-130A Project Gunship II
4× 7.62 mm GAU-2/A miniguns
4× 20 mm M61 Vulcan cannon
AC-130A Surprise Package, Pave Pronto, AC-130E Pave Spectre
4× 7.62 mm GAU-2/A miniguns
2× 20 mm M61 Vulcan cannon
2× 40 mm (1.58 in) L/60 Bofors cannon
AC-130E Pave Aegis
2× 20 mm M61 Vulcan cannon
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer

AC-130H Spectre
AC-130H Pave Spectre II
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer
AC-130U "Spooky" Gunship
1× 25 mm (0.984 in) 5-Barrel GAU-12/U Equalizer Gatling gun
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer

Cost:US$132.4 million to US$190 million

      





Изменето од 10101 - 05.Април.2009 во 00:17
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 09:18
еднаш го евидентирав Херкулесот, ама без податоци
сега испаѓа дека е стварно бед ес голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 22:04
еве нешто од комерцијалните летови Boeing 707


размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2009 во 02:26
Мојот омилен ловец од ВСВ
   
 
        Focke Wulf FW-190                                                                                                               
 
                                                                           
 
 
 
 
 
            
 
                                                                         
                                                                                                                             
                              
 
                                                


Изменето од fiks - 13.Мај.2009 во 23:41
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Мај.2009 во 03:26
Najdobar udaren avion na site vreminja : Junkers Ju 87 StuKa, vo rusija uste den denes sekoj germanski avion od ratot e STUKA.Strav vo koski!

Hans-Ulrich Rudel unistil 519 sovetski tenka,804 drugi vozila,70 patrolni,desantni i torpedni camci, eden boen brod ('Marat'), edna krstarica ('Minsk') i eden razurnuvac so StuKa. Soboren 13 pati od protiv avionska artilerija nikogas od lovec. Soboril i 11 avioni nebare e lovec. Preziveal. Ednas se vratil na aerodrom so rekordni 269 dupki od k*rsumi,granati i srapnel posle sto pratil pismo na bladogarnost do fabrikata 'Junkers' za toa kako uspeale da stvorat avion sto ke te vrati nazad togas koga site drugi avioni bi se raspadnale.

Love is in the air.

Najdolgovecen lovec od WW2 P-51 Mustang i negovata reinkarnacija Cavalier-Mustang.Trgnat od vooruzuvanje vo Dominikanskata Republika 1984, a vo Nikaragva sluzel do 1991 !!! Vo vremeto na B-2 i F-117. Ludilo.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Мај.2009 во 15:01
за се се согласуваме освен за мустангот, тој и уште некои авиони се големо кревање прашина за џабе, навистина има многу авиони од Втора Светска Војна кои се многу позаслужни
единствено може да зима поени дека е еден од понапредните авиони од негово време
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Мај.2009 во 20:14
Pa dobro ima mnogu propaganda obicno na diskaveri i drugi kanali kako naj-ova i naj-ona avion.
Rabotata so Mustang e sto preziveal vo aktivna sluzba do 1991 vo vreme koga po neboto se motale B-2,F-117 i kompanija. Zamisli ti avion proizveduvan od 1940-45 da se koristi do 1991! P-51 originalno bil razvien kako za poddrska na kopneni trupi kako A-36 Apache.
Imal golema moznost za modifikacii i izmeni taka da bil popularen niz tretiot svet. A vo samata WW2 sekako deka ne bil eden od najvlijatelnite.
Drugo letalo sto predizvikuva pocit e C-47 Dakota, mada ne moze da se rece deka e ww2 avion bidejki poletal uste 1934. A se uste se koristi po svetot. Podobar dokaz za kvalitet zdravje.
Catalina - uste eden primer za dolgovecnost - i den denes ima sto se koristat za gasenje pozari.Prv pat poletal 1933!

Denesnite borbeni avioni se sranje im treba cela armija logistika za da poletaat a kostaat kako suvo zlato.

Mnogu siromasni zemji kako nasava go koristat(koristea) Su-25 na primer koj kosta 15 mil.$ ima brzina od 970 km/h bez teret a maksimalno nosi 4.300 kg na radius od 250 km. Smesni karakteristiki za taa cena. Na primer Goodyear FG Super Corsair od peesetite (derivat na F4U Corsair) nosel 2.500 kg na 800 km radius so maks. 745 km/h prazen. Deneska takov avion bi kostal okolu 300.000$
E sega zamisli 45 FG Super Corsair za isti pari ili eden Su-25.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Мај.2009 во 22:50
добро, ја кога зборам за пропелерки на ум ја имам Војната, а повеќе му давам заслуги на авион за акцијата која ја има видено, затоа повеќе ги ценам другите авиони од војната
сега немам толку информации за Мустангот, ама не верувам дека низ толку години ја има улогата на класичен борбен ловец, колку и да е напреден, не може да преживее во борба во ерата на млазните, има и други авиони кои останале во служба, но ја смениле функцијата
еве на пример и оној Антонов ние што го имаме, престанал (колку што знам) да се произведува во девеесетите, но тоа не значи дека е најдобриот авион на светов
а за Дакота и Каталина знам, но и тие се пример за менување функција, Каталина бил бомбардер, а денес се користи за гасење пожари, сепак не е исто

прашањето ми е (бидејќи не знам), до кога Мустангот е во функција на Ловец?
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Мај.2009 во 00:04
Mustang posleden pat vodel vozdusni borbi vo 1969 godina za vreme na 'fudbalskata' vojna megju Honduras i El Salvador i toa Cavalier-Mustang verzijata. A normalno pokasno bil koristen kako jurisnik so uloga po potreba da presretnuva avioni i helikopteri koi se vo opseg na negovata brzina sto za centralna amerika znacelo 95% od site avioni tamu. Vo nikaragva bil koristen od 'sandinistite' protiv transportnite avioni na CIA t.e.'Air America' koi imale razno-razni avioni od C-47,preku C-119,DC-6 pa se do Hercules.Taka da moze i den denes da se koristi kako lovec protiv avioni koi moze da gi stigne i protiv site high-tech super skapi helikopteri. Jasno e deka ne moze protiv sovremenite lovci nisto koga edna raketa vozuh-vozduh e duplo poskapa od samiot Mustang ili Super Corsair ama toa e druga tema.

Zamisli P-51 ili FG-2 protiv Apache,Mi-24,Tigre,Ka-52,Lynx,Cobra ili bilo koj supersovremen jurisen helikopter. Tesko na helikopterite.

Vo Koreja Corsair izleguval na kraj so MiG 15 i ostanatite lovci od prvata generacija.

Katalina e hidroavion. Dakota si se koristi za transport od 1934 do denes.

Ovie avioni ne se proizveduvaat seeset godini i e pravo cudo kako seuste avion star 60-70 godini uspesno leta.

Od germanskite legendi mora da se spomene Ju-52 koj letal do 1982. Grozno izgleda od rebrast lim ama nemacka masina.

Germancite imale edno cudo proekti podobri od sojuznicite...

Najskromni bile sovetskite avioni. Naprimer Jak-3 i Jak-9 imale petpati pomals resurs od Bf-109 sto znaci remont 5 pati za vreme na 1 remont na Bf-109.

Koj spored tebe se najvlijatelnite avioni od WW2 (ne mozam da recam najdobri deka e glupo) Nekoi bile fantasticni kako Me-262 ama nemale nikakva uloga vo celosnata slika. Ili Me-163.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 23:16
Ок, сето тоа го разбирам, но сите тие авиони кои опстанале си се сервисираат редовно, а плус тоа можат да им бидат додавани разни стварчичи од воена технологија, ако го ставиш и најмоќниот авион од четириесетите да се бори во шеесетите, не може да постигне се со првичната опрема која ја имал во времето на војната
исто така, оригиналните авиони од ВСВ кои постојат денес се многу ретки, ги има по еден-два, некои се реставрирани од урнати авиони, на пример има еден P-38 кој е изваден од под мраз и целосно реновиран и денес лета по аеромитинзи во Америка, а исто така има и правење на авиони само за шоу, со друг мотор или слично


ќе ги постирам наредниве денови кога ќе имам време, оти сега и ме мрзи

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 23:29
Ај сте ја затерале темава.
Што е муабетов?среќа
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 23:33
Највлијателен авион од ВСВ според мене е германската Комета.
Прв пат во авионска историја се јавуваат закосени крила.
После тоа го користат САД И СССР за правење на првите млазни авиони,не ми текнува во моментов како се викаа,на јазик ми се.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 23:36
Еве ја убавицата
 
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 23:37
Еве уште една
 
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2627282930 35>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,113 секунди.