|
За Иконите (само текст, без слики!) |
Внеси реплика | страница <1 3738394041 57> |
Автор | |
Tetratka
Сениор Регистриран: 25.Септември.2008 Локација: дрвара Статус: Офлајн Поени: 5153 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Тука имаме доволно историски докази и артефакти за ПОСТОЕЊЕТО НА ИКОНИ УШТЕ НА САМИОТ ПОЧЕТОК!!!
3- 4 век ИКОНИ ВО МАКЕДОНИЈА!!!
или археолозите и историчарите се лажговци...
Изменето од Tetratka - 30.Ноември.2008 во 15:19 |
|
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!
|
|
Marko sk
Сениор Регистриран: 08.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 887 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Edno struchno prashanje do poznavachite na ikonite:
Poslednive godini kako da stana moda da se stavaat ikoni po kancelariite, kabinetite i t.n.. No prashanjevo e od sosema druga priroda t.e. od eden razgovor koj denovive se povede okolu ikonive, se postavi prashanjeto: Dali vo prvoslavieto ikonite imaat nekakva gradacija po nivnoto znachenje, sodrzhina, relig. koncept i sl., ili pak takvi gradacii nema ? Razgovorot se povede po osnov sl. ikona, koja navistina e preubava za koja se veli deka pogledot na Bogorodica e eden od najdlabokite i najchuvstvitelnite pogledi voopshto naslikani: Od koga datira ovaa ikona i koj e nejizniot avtor ? Изменето од Marko sk - 26.Февруари.2009 во 22:43 |
|
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Барем колку што ја знам,нема некоја си градација по важност која е поважна или не.(барем ја не сум се сретнал со такво нешто).
Знам само дека Иконата на Христос е основата на иконопочитувањето,нели дека Бог се овоплотил во тело. Па потоа исто така многу важни се и иконите во која е преставена и Богородица,која во православната традиција,речиси секогаш(со мали исклучоци),е со Христос.Богородица може да се претстави во три верзии.Првата е кога е сама преставена.Тука се истакнува како молителка за сиот свет.Во олтарот е така преставена.(Истотака има примери на вакво преставување во катакомбите). Другата е кога малиот Христос е свртен кон гледателот на иконата а Богородица го држи во позадина.Оваа престава ја истакнува божествената природа на Христа. Додека трета верзија е кога Христос е свртен кон Богородица,(како што е во случајов). Овдека се истакнува пак човечката природа на Богочовекот. Според стилот ми изгеда дека е од византиски стил(лично мене најубав ми е) додека за автор неможе да стане збор бидејќи иконописците не се потпишувале на своите дела и се копирале секогаш иконите што веќе постојат. Изменето од ahmar1 - 27.Февруари.2009 во 14:01 |
|
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|
AlDra
Сениор Регистриран: 06.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 823 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Може едно прашање?
Колку пати и каде во Библијата се употребува зборот ,,икона’’? |
|
Tetratka
Сениор Регистриран: 25.Септември.2008 Локација: дрвара Статус: Офлајн Поени: 5153 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
имаш 39 страни со коментари за тоа - и не биди досаден
|
|
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!
|
|
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Коментар кој дирекно го содржи одговорот на неговото прашање не постои, а ако тебе ти е досаден не мора да го читаш, едноставно заобиколи го. Сигурно е поинтересен отколку тековните дискутирања на останатите теми
Доколку го земеме буквалното значење на зборот икона ( eikōn = слика, лик), тогаш тој старогрчки збор се појавува 22 во Новиот Завет (Стариот Завет е на староеврејски јазици пишуван и не го содржи грчкиот збор икона).
Тој збор се појавува на пример во ситуацијата кога Исус прашува "чиј лик е на парата (цезаревиот нели)", потоа Исус е наречен "слика на невидливиот Бог", потоа мажот е наречен "слика и слава на Бог" итн. Но, секако приметувате, значењето на овие слики и ликови се далеку од денешното значење на зборот "икона" во нашиот јазик.
Денешното општо значење на зборот "икона" не е каква било слика, туку слика посветена за религиска употреба, слика пред која православниот верник се поклонува, се моли, ја бакнува, пред која, како што тие велат, се подигнува молитвено расположение и сл.
Значи, согласно денешното значење на зборот "икона" во македонскиот јазик, НЕ ПОСТОИ НИТУ ЕДНА ИКОНА во Светото Писмо освен "Иконата на Ѕверот" која е околу десетина пати спомната во последната библиска книга - Откровението. (Отк. 13:14; 14:9; 14:11; 15:2; 16:2; 19:20; 20:4) Изменето од EvAngelos - 28.Март.2009 во 13:09 |
|
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Буквалниот превод на библија значи книга.
А ние да не се ридаме толку против учењето на Црквата и Светите Отци, да не би си навлекле нешто против себе. |
|
Marko sk
Сениор Регистриран: 08.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 887 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ahmar, blagodaram za odgovorot, duri sega vidov deka si dal komentar - soliden info na moite prashanja za ikonite.
Изменето од Marko sk - 29.Март.2009 во 22:41 |
|
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Брате евангелосе,обвинуваш дека тоа го немало во библијата,и дека ние православните со иконопочитувањето, праиме нешто што го немало во Библијата.
Твој заклучок- тоа е лошо. Но ај ја да те потцетам дека во таа истата библија што ја спомнуваш има совет од светиот апстол Павле кои кандидати од верните се достојни да бидат ракоположени за ѓакони,презвитери(свештеници)и епископи(владици). Додека верската организација нa која припаѓаш НЕМА НИШТО ОД ТОА ШТО РЕКОЛ АПОСТОСТОЛОТ ПАВЛЕ ДА ДА СЕ ПРАВИ. мој заклучок-ептен лошо!!!! Изменето од ahmar1 - 30.Март.2009 во 12:03 |
|
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па ете, ептен е лошо што ја споменуваат Света Троица, а тоа го нема никаде во Светото Писмо. Но, јас пак да потенцирам. Кога некој многу ќе прохули на Светиот Дух и на Богородица, Господ допушта големи искушенија, за тој што прохулил, да се покае. |
|
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ahmar1, пишуваш големи лаги и клевети кои јас не би сакал да ги коментирам и да одам офф-топик.
Само би те корегирал ако ми дозволиш. Презвитери не се свештеници, туку старешини. Титула "свештеник" во новозаветната Црква не постои. Свештеник и Првосвештеник е само Исус Христос, а секој оној кој се обидува да му ја узурпира таа позиција на Христос богохули.
Исто така епископите не се никакви "владици", туку зборот епископ (епископос) значи надгледувач, надзорник - така што тие се надзорници, а не "владици".
makarios, да не си пушнал ти нешто вака сабајлечки?
Каде виде некој тука да хули на Светиот Дух и на блажената Марија?
Патем, Исус рече дека секој грев и секоја хула што луѓето ќе ја изречат и против Исус Христос ќе им биде простена, а ти погоре ја ставаш измислената хула кон блажената Марија во ист кош со хулата на Светиот Дух.
Со други зборови велиш: ако похулиме кон Марија нема да ни се прости, додека Исус вели дека доколку похулиме и кон Христос ќе ни се прости.
Зарем не е ова уште еден доказ (од плејадата докази) дека вие ја воздигнувате Марија неспоредливо повисоко и од Исус?
|
|
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|
DDarko
Сениор Миротворец Регистриран: 14.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 4356 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Во Протестанските нема ритуали...Нема икони...Нема златни просветени чаши, ова она.. Во скоро сите Протестански Цркви, Библијата е клучот на верата, се молиме на еден Господ, а не на Светците и Ангелите, зашто Господ е Тој Кој одговара на молитвите наши! |
|
DDarko
Сениор Миротворец Регистриран: 14.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 4356 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не може нам да ни помогне ланче со крст потопено во света вода, не може нам да ни помогне никаква си икона напрскана со босилак кој бил потопен во света вода, нам може да ни помогне само Бог, зашто Тој е Голем и Тој е Создателот на сите созданија, зар ќе се поклонуваме на созданијата?
Тоа што Протестантите се потпират на Бог и Словото не е грешно, зашто Словото ја има најголемата врска со Бог! ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН
1 Во почеток беше Словото, и Словото беше во Бога, и Словото беше Бог. 2 Тоа беше во почетокот во Бога.
|
|
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Darko, ти пишав и на другата тема, прочитај ги православните толкувањата.
Мало потсетување: Нели тој Езекија ги отстрани неговите високи места и неговите жртвеници и им заповеда на Јудејците и на Ерусалимците говорејќи: „Клањајте се пред еден жртвеник и кадете врз него!“ Господ му рече на Мојсеја: „Во првиот ден на првиот месец издигни го Шаторот на средбата. Таму стави го Ковчегот на сведоштвото, потоа засолни го Ковчегот со завеса. ... Златниот жртвеник го смести во Шаторот на средбата, пред завесата. Запали врз него благомиризлив темјан, како што Господ му нареди на Мојсеја. Потоа ја закачи завесата на влезот во Шаторот. Оти скинијата беше направена вака: во првиот дел светилникот, трпезата и лебовото предложение; тој дел наречен Свјатаја. А зад втората завеса од скинијата беше делот, наречен Свјатаја Свјатих; во неа се наоѓаше златната кадилница и од сите страни опкован со злато Ковчегот на заветот, во кој стоеја златниот сад со мана и расцутениот жезал на Арона, како и плочите на заветот, а над него херувими на славата, што го осенуваа очистилиштето... Шаторот направи го од десет завеси: од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен. На нив нека бидат извезени ликови на херувими - дело на уметник.... Направи завеса од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен. Нека се навезени херувими врз неа. Обеси ја на четири столба од багремово дрво, обложено со злато, со куки од злато, а врз четири подножја од сребро. Обеси ја завесата на куките. Тогаш внеси го Ковчегот на сведоштвото тука зад завесата. Така завесата нека ти го одделува Светилиштето од Светилиштето над Светилиштата. Стави го Шаторот над Ковчегот на сведоштвото во Светината над светините. И така најискусните луѓе меѓу трудбениците го направија Шаторот. Го направија од десет завеси од преден лен и од љубичесто, црвено и темноцрвено предено. Ликови на херувими беа извезани врз нив.... Направија завеса од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од преден лен; ја направија со извезани херувими. Во дворницата на Светињата над светиите направи два херувими, леано дело. И нив ги обложи со злато. Крилата на херувимите беа долги дваесет лакти: едното крило од пет лакти го допираше храмскиот ѕид, а второто од пет лакти го допираше крилото на другиот херувим. Така и крилото на вториот херувим, од пет лакти, го допираше ѕидот на Домот. Другото крило, од пет лакти, се спојуваше со крилото на другиот херувим. Раширените крила на херувимите имаа дваесет лакти. Херувимите стоеја простум, со лицата свртени кон Домот. Сведоштвото што ќе ти го дадам, положи го во Ковчегот. Очистилиштето направи го исто така од чисто злато. Нека биде долго два ипол лакти, а широко лакот ипол. Искови и два херувима од злато за двата краја на Очистилиштето. Направи еден херувим за едниот крај, а другиот херувим за другиот крај. Прицврсти ги на двата краја на Очистилиштето, да составуваат еден дел со него. Херувимите нека ги рашират своите крилја во височина така што ќе го засолнуваат со крилјата Очистилиштето. Нека бидат со лицето свртени еден кон друг, ама така да лицата на херувимите гледаат во Очистилиштето. Очистилиштето стави го на Ковчегот, а во Ковчегот положи ги плочите на Сведоштвото што ќе ти ги дадам. Тука ќе се состанувам Јас со тебе и одозгора, од над Очистилиштето - меѓу оние два херувима што се на Ковчегот на плочите на Сведоштвото - ќе ти ги соопштувам сите заповеди наменети на Израелците. п.с. Да те потсетам дека Светото Писмо како што го знаеме денеска почнало да се канонизира во четвртиот век, а канонот на Светото Писмо бил завршен во седмиот век. Првобитните христијани го немале целото Свето Писмо, и тие своето учење го држеле од преданијата пренесени од апостолите. |
|
Внеси реплика | страница <1 3738394041 57> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |