IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Авиони, бродови, воена технологија
  Активни теми Активни теми RSS - АВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Затворена темаАВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 35>
Автор
Порака Обратен редослед
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Мај.2009 во 03:26
Najdobar udaren avion na site vreminja : Junkers Ju 87 StuKa, vo rusija uste den denes sekoj germanski avion od ratot e STUKA.Strav vo koski!

Hans-Ulrich Rudel unistil 519 sovetski tenka,804 drugi vozila,70 patrolni,desantni i torpedni camci, eden boen brod ('Marat'), edna krstarica ('Minsk') i eden razurnuvac so StuKa. Soboren 13 pati od protiv avionska artilerija nikogas od lovec. Soboril i 11 avioni nebare e lovec. Preziveal. Ednas se vratil na aerodrom so rekordni 269 dupki od k*rsumi,granati i srapnel posle sto pratil pismo na bladogarnost do fabrikata 'Junkers' za toa kako uspeale da stvorat avion sto ke te vrati nazad togas koga site drugi avioni bi se raspadnale.

Love is in the air.

Najdolgovecen lovec od WW2 P-51 Mustang i negovata reinkarnacija Cavalier-Mustang.Trgnat od vooruzuvanje vo Dominikanskata Republika 1984, a vo Nikaragva sluzel do 1991 !!! Vo vremeto na B-2 i F-117. Ludilo.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2009 во 02:26
Мојот омилен ловец од ВСВ
   
 
        Focke Wulf FW-190                                                                                                               
 
                                                                           
 
 
 
 
 
            
 
                                                                         
                                                                                                                             
                              
 
                                                


Изменето од fiks - 13.Мај.2009 во 23:41
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 22:04
еве нешто од комерцијалните летови Boeing 707


размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 09:18
еднаш го евидентирав Херкулесот, ама без податоци
сега испаѓа дека е стварно бед ес голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Април.2009 во 00:17
Lockheed AC-130 Gunship

General characteristics
Crew: 13
Officers: 5 (pilot, copilot, navigator, fire control officer, electronic warfare officer)
Enlisted: 8 (flight engineer, TV operator, infrared detection set operator, load master, four aerial gunners)
Length: 97 ft 9 in (29.8 m)
Wingspan: 132 ft 7 in (40.4 m)
Height: 38 ft 6 in (11.7 m)
Wing area: 1745.5 ft² (162.2 m²)
Loaded weight: 122,400 lb (55,520 kg)
Max takeoff weight: 155,000 lb (69,750 kg)
Powerplant: 4× Allison T56-A-15 turboprops, 4,910 shp (3,700 kW) each

Performance
Maximum speed: 260 knots (300 mph, 480 km/h)
Range: 2,200 nm (2,530 mi, 4,070 km)
Service ceiling: 30,000 ft (9,100 m)

Armament
AC-130A Project Gunship II
4× 7.62 mm GAU-2/A miniguns
4× 20 mm M61 Vulcan cannon
AC-130A Surprise Package, Pave Pronto, AC-130E Pave Spectre
4× 7.62 mm GAU-2/A miniguns
2× 20 mm M61 Vulcan cannon
2× 40 mm (1.58 in) L/60 Bofors cannon
AC-130E Pave Aegis
2× 20 mm M61 Vulcan cannon
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer

AC-130H Spectre
AC-130H Pave Spectre II
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer
AC-130U "Spooky" Gunship
1× 25 mm (0.984 in) 5-Barrel GAU-12/U Equalizer Gatling gun
1× 40 mm L60 Bofors cannon
1× 105 mm (4.13 in) M102 howitzer

Cost:US$132.4 million to US$190 million

      





Изменето од 10101 - 05.Април.2009 во 00:17
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Март.2009 во 13:57
извидничкиот Fieseler Fi 156

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Март.2009 во 14:54
бидејќи имаше многу љубители на руските авиони на форумов еве уште еден, користен на источниот фронт исто како Штурмовикот, само што овој е „лесен“ тежок бомбардер
Pe - 2


размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2009 во 21:34
Originally posted by fiks fiks напиша:

еве една страна горе долу доста добра за WW2

http://www.svetskirat.net/
добра страна, има и некои авиони првпат што ги гледам, а има и подетални информации за оние за кои знам
инаку јас имам еден тон нови авиони за прикажување, вреди да ги постирам?



Изменето од zabegan - 06.Март.2009 во 21:46
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2009 во 21:26
Originally posted by fiks fiks напиша:

Топот што ќе го коментираш,отворач на конзерви

Забеган а што авион е тоа бе?
фикс, за малце помислив дека ќе приумре темава голема%20насмевка
значи тоа авионот со „отварачот на конзерви“ е Hs-129B-3/Wa, германски е и е направен кон крајот на војната
инаку „отварачот“ е голем за неговото време, секој топ исфрла огромни зрна кои можат со 1-2 погодоци да срушат авион, проблемот е што брзо се распаѓаат и треба да се пука од блиску за да се има асален погодок

обично вакви топови имало на тешките бомбардери, но и на ловците
муабетот беше што овој изгледа како поголем од другите, ама може така ми се чини, може има само подолга цевка, не можев да најдам податоци
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2009 во 10:13
еве една страна горе долу доста добра за WW2

http://www.svetskirat.net/
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2009 во 09:51
Топот што ќе го коментираш,отворач на конзерви

Забеган а што авион е тоа бе?
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Јануари.2009 во 15:33
ова е Hs-129B-3/Wa 1944
видете го топот па коментирајте голема%20насмевка

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2008 во 17:28
ова може да ве интересира

Екраноплан PDF Печати Е-пошта
Понеделник, 24 Ноември 2008 03:44
ЕкранопланВо 1970-тите години за прв пат на американските сателитски фотографии за прв пат се појави овој објект се мислело дека е нормален Џамбо Џет во изградба на земја, но кога подоцна бил фотографиран пловејќи во вода, американските разузнавачи биле зачудени - "што е ова?"

 

 

 

 

 

Каспиското%20морско%20чудовиште
 

 "Каспиското морско чудовиште" на сликава се движи со брзина поголема од 500 јазли, а тежи преку 540 тони! Екраноплан не се вбројува во воздухоплови ниту во бродови, едноставно е мешавина од двете. Се движи по динамичка перница од воздух која се создава од движењето нанапред кое го остварува. Има слични карактеристики како повеќето лебдечки направи - и обете летаат на мало растојание од површината, но не може да лебди додека е неподвижен. 

Овие летачки бродови се огромни во големина и се движат со голема брзина, па се до падот на комунизмот во раните 1990-ти години беа чувани во тајност од светот. Нивната предност се состои во тоа што тие се буквално невидливи за радарите бидејќи летаат на само неколку метри од водената површина. Замислете стотици вакви бродови да нападнат една земја, буквално би биле незабележани се до моментот кога би се приближиле до самиот брег.

 

Екраноплан
 

 

Се започнало како многу амбициозна програма лансирана во 1960 година кога Екранопланот успешно ги помина сите летечки тестови. КМ или Каспискиот морски звер - 540 тонска машина била изградена со многу понапредна технологија од актуелната на Западот. Причината што е толку голем се потребите за тестирање на основите на еден ваков дизајн. Сите тестови биле успешни па во 1967 година била постигната неверојатна брзина од 500 јазли и висина од 20 метри, иако почетната максимална висина била само 3 метри. Осум КМ биле направени со различни спецификации. Како што Екранопланот забрзува, воздухот е компресиран под неговите кратки стабилизирачки крилја се додека нема доволно притисок за да биде создадена сила за подигање, која го одржува леталото во воздух. Ова е познато како Wing-In-Ground effect а овие летала уште и се нарекуваат со кратеницата WIG.

 

Екраноплан
 

 

Екраноплан
 

 

Огромната брзина која Екранопланот може да ја постигне се должи на фактот што нема триење помеѓу трупот на леталото и водата. Сите Екраноплани се амфибиски летала и лесно можат да летаат над земја или вода со огромна брзина, се додека површината е релативно рамна. Обично тргнувањето и застанувањето се извршува од вода, но не мора да биде правило.

 

Екраноплан
 

Последниот Екраноплан бил изграден во 1987 година во поранешниот Советски Сојуз и бил 100-процентна борбена платформа која можела да испалува проектили и да пренесува војници. LUN тежел 400 тони и носел 6 големи проектили на горниот дел од трупот и можел да пренесува тенкови и камиони во огромниот карго простор. Во времето на распаѓањето на Советскиот Сојуз вториот LUN бил во изработка, но поради финансиските тешкотии армијата го откажала проектот.

 

Екраноплан
(материјалот е превземен од македонскиот сајт за авијација)
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Callidus Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)
СССР

Регистриран: 13.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 21
Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2008 во 19:27
Bravo!

Redno e vekje da se osvrneme malku na NASHE proizvodstvo - dodusha vo prvo vreme sklopuvanje, ama ponatamu...proektov moze da se tera daleku.

Iako sum pesimist vo pogled na razvivanje na avion po vakov princip (sorabotka so druga zemja). Ogromen proekt e.

"Bukefal" e uspeh :)
Not one step backwards!!!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 35>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.