|
Тестирања на крајот на учебната година |
Внеси реплика | страница <1 1314151617 30> |
Автор | |
KSENIJAN
Нов член Регистриран: 08.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
becenevem
Сениор Регистриран: 27.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2108 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
nema potreba od gluposi, uste poveke stresovi za ucenicite, a toa im trae cela godina a moze i cetiri.
Zasto da se testiraat ne se ucenicite avtomobili, a i rabota po struka tesko se naogja, ako najdes od prva sigurno nekoj minister ti e vrska. So testot sto se dokazuva? I sto e najvazno na kogo da mu dokazes? Na nekoj sto ti bara pari ili sexualni uslugi? Ni ocenki ne treba da se ima, sekoj neka go uci toa sto mu se dopagja, pa za vrabotuvanje neka odluci gazdata ili direktorot. Koj ne uci neka kopa, i toa e potrebno i za toa treba nekoj, nemora da gubi godina od zivotot zato nekoj ne mu dozvoli da ja pomine godinata. treba malku ucenje i treba poveke praksa, ocenkite i dnevnicite pravo vo gjubre |
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Проблемот е во тоа што оној што не учи, не копа, туку со врски добива добри оценки. Целата борба е да се стави крај на ова.
|
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
..kje ima...kje nema...fevruari...mart...april..probno testiranje... po slucaen izbor...a site znaat koja paralelka kje se testira pa si gi podgotvuvaat ucenicite...kje se namaluvaat oceni...nema da se namaluvaat...kje se kazni nastavnikot...kje se kazni/nagradi samo ako 3 godini po red pokaze isti nedoslednosti vo ocenuvanjeto. Koja e vistinskata vistina...
Пробно екстерно тестирање во април Пробното екстерно тестирање на основците и на средношколците, со кое треба да се оценува работата на професорите, ќе се спроведе во април, најавуваат од Министерството за образование и наука (МОН). Во средните училишта е предвидено учениците да ги решаваат тестовите на компјутери. Главното испитување ќе се спроведе кон крајот на учебната година. Според правилникот, за ова тестирање, кое годинава се спроведува првпат, по случаен избор ќе се избере едно одделение или клас во кој ќе се испитува работата на професорот. Тој ќе добива за 10 отсто пониска плата ако се утврди дека три години по ред оценките од тестовите не се согласуваат со оние што тој им ги пишувал на учениците во текот на учебната година. |
|
BisernA
Сениор Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
аман веќе од екстерните сите професори се СПОБУДАЛЕНИ буквално... секој час ни ги читаат стандардите, секој час не потсетуваат дека 5ките станале 3ки, и еден ученик се испрашува по цел час... реално, според тие критериуми, нема да има никој со сите 5ки по сите предмети....
|
|
La La Laaa
Нов член Регистриран: 24.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 12 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Losho Losho Losho!!!
Ne Znaat Veke Kakva Glupost I Novina Da Vovedat, Da Pokazat Kolku Sme Nie Civiliziran narod, I Kako Nie Odime Napred...haha!!! Koga Drzavata Ni E Vodena Od Prosti Lyge, Shto Da Se Ocehkuva Od Nas Koi Vo Takvi Uslovi Rasteme?!?!?! Koga Od Tie Luge Uchime?!? |
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Зарем очекувате дека еден ученик треба да има само петки? Може да е добар по математика, но ликовно да не му оди. Најчесто добрите ученици се слаби по ликовно, физичко, музичко... А тоа што останала навика да се пишуваат оценки по автоматизам и по заслуга (на родителите)... |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
ato
Група Регистриран: 08.Декември.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 76 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Двочекор
Читајќи за протестите на учениците се прашувам дали секогаш мора да се решаваат работите со протести? Се прашувам чија е вината? Дали вината е кај тие млади и невини детски размислувања, дали вината е во Министерството за образование (односно кај наставниците како нивни преставници) или вината ја сносат родителите. Ако сакаме да водиме дебата вината ке ја најдеме по малку кај сите. Сите ќе имаат аргументи за и аргументи против, но со тоа проблемот нема да се реши. За решавање на проблемот потребна е негова темелна анализа. Како прво мораме да го поставиме прашањето зошто да ги решаваме проблемите преку децата, зошто се почнува преку образованието. Зарем резултатите на наставниот кадар не се гледаат преку големиот број на студенти кои ги запишуваме на универзитети во Македонија, зарем нивната работа не се имплементира преку големиот број на млади кои заминаа своето образование да го продолжат надвор од државата. Зарем не се секаваме ние какво образование имавме зарем не сакаме да знаеме какво образование сакаме да имаме. Сметам дека мотивацијата како мерка е изгубена па затоа сега се оди на казни репрекусии и кај наставниот кадр. Зошто прво од нив се почнува? Мислам дека вината е во Владата на РМ. Зошто? Па едноставно затоа што овој закон го носи со едночекор. Сметам дека пред да се донесе овој закон и да се почне со негова имплементација во стварноста потребно е да се направи најмалку двочекор ако не и трочекор. Чекор 1. Потребно е да се мотивираат наставниците во образованието. Ако помисливте дека е во парите не господа. Мислев на демотивацијата на наставниот кадар која постои со години а никој не гледа на неа како проблем која го кочи образованието. Технолошки вишок како категорија во образованието е заборавена. Иста плата прима наставник со цел фонд на часови и наставник кој има десет, пет, два или нула часови. Да господа ова не е решено повеќе од 20 години во образованието. Напротив тие уште и се дополнително стимулирани и за своето работно време од нула часови примаат и хранарина, патарина и земаат стимул за минат труд. Значи нај платените работници во државата се баш овие наставници. Замислете кој зема плата од 300 евра за никаква работа. Замислете дека тие наставници никој нема да ги оценува и си спијат мирно, не размислуваат за припреми за часови, не размислуваат за казни поради нередовно доаѓање, не размислуваат дали ќе ги контролира директорот или инспекторот. Наровучение: Пред да се имплементира овој закон потребно е да се реши овој проблем и да се плаќаат наставниците според трудот и работата. Чекор2. Бирот за развој на образованието потребно е прво да ги изработи прашањата и тестовите кои ќе им се даваат на учениците за проверка на знаењето. Кога би биле изработени овие тестови и прашања би им биле достапни како на наставниците така и на учениците. Би можеле учениците преку целата година односно во четирите двомесечја да бидат оценувани и проверувани според нив. Тогаш би знаеле во што би се упуштале при тестирањето на крајот од годината. Не би преживувале стресови и верувам дека не би имало потреба како при реализирањето на матурскиот испит да ги симнуваме критериумите за да дојдеме до некои резултати. Не Наровучение: Пред да се имплементира овој закон да се изготват прашањата и тестовите со кои ќе се оценуваат наставниците преку учениците и да им бидат пристапни како на наставниците така и на учениците. Со така изготвени прашања да се оценуваат учениците континуирано цела година од страна на самите наставници. После согледувањето на евентуалните слабости да се отстранат истите и законот да се имплементира во стварноста. Образложение: Сметам дека овие чекори ќе доведат да се имплементираат сите новини во образованието без да се создава напната состојба меѓу наставниот кадр, учениците и родителите. Сведоци сме дека учениците неколку години се повеќе на улица отколку таму каде што им е местото во училишните клупи. Исто така сметам дека секоја новина доведува до одбојност, неприфаќање поради фактот што бегаме од непознатото, неизвесното. Затоа сметам дека Министерството за образование не треба да ја маргинализира улогата на Наставничкиот совет во училиштата и пред да ги носи и задолжува со имплементација на нови законски решенија да го слушне и нивното мислење. Тогаш нема да има обвинувања и делење на наставниот кадар на *наши* и *ваши*. Тогаш нема да има потреба проблемите во образованието да се решаваат во некои партиски комисии по партиските канцеларии, тогаш нема да има подршка или одбојност по партиска линија, тогаш нема да се размислува кој ги подржува учениците а кој не, тогаш нема да се манипулира со учениците од една или од друга страна. Како потврда на сето ова ќе споменам само уште дека и на факултетите оценката на студентите не се состои само од крајниот испит. Таа се состои еден процент од редовноста на предавања и вежби, друг процент од резултатите на колоквиумите и трет процент од резултатите на самиот испит. |
|
MIJATA
Група Регистриран: 12.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ако наставникот три години едно по друго покажува резултати од ставот (4) на овој член му престанува работниот однос!!!!!!!!!!!!!!! ЦЕЛТА ИМ Е ДАЈА ПРОМЕНАТ СТРУКТУРАТА НА НАСТАВНИЦИТЕ, НЕКОИ ПОСТОЈАНО ЌЕ БИДАТ ТЕСТИРАНИ, А НЕКОИ ПРЕКУ ЕДНА ГОДИНА ????? |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Тестирањето оди на уставен суд. Ќе стаса ли уставниот суд навреме да донесе одлука?Како тргна работава ќе се тестираат и во градинка. Сега на големо се зборува за интерно тестирање и на првооделенците. Нејсе, нека ги тестираат. Ќе научат децата дека не е така лесно да си ученик.
Екстерното тестирање на уставен тест |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Постапката почнува...значи прво оди ПИЛОТ тестирање...па откако ќе се корегираат недоследностите ќе се изврши и тестирање.Како и со матурата и со првово тестирање ќе се биде малку по флексибилни, барем оваа година. Децата бргу учат а и наставниците ќе ги подготвуваат тестовите по тие принципи. Јасно е дека од систем -учење за знаење сега ќе преминеме во систем- учење по автоматизам.
Мака мачеа наставниците да ги научат децата да одговараат со целосни и јасни реченици, сега ќе мора да ги вратат назад на систем ДА НЕ...под А...Б...В Ќе се разбие монотонијата на часовите, ќе има бајаги бисери... Наставникот: Која река е најдолга во Македонија? Ученикот: Под Б ПОДГОТОВКИТЕ ЗА ЕКСТЕРНОТО ОЦЕНУВАЊЕ ПРИВРШУВААТ
|
|
Tanjuska
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 120 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ретки се тие ученици ,кои навистина заслужуваат да ги имааат сите петки, ама по заслуга на родителите и на наставниците тоа не е така.Се дозволува константно на некои ученици да им се поклонуваат оценки,само заради тоа да не им се расипе просекот.Спротивно на тоа, ученици кои едноставно по 2-3 предмети се навистина одлични,не ги добиваат заслужените петки заради послабите оценки по другите предмети. Одсекогаш било така, така и ќе остане , за жал!
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
што ги прави сите сигурни дека повторно нема да има врски и за овие тестови? што ве прави сигурни дека доколку имале пари родителите да даваат порано, дека нема да даваат и сега? или дека ги изгубиле сите свои пријатели? нема подобар начин? |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
asan.mak
Нов член Регистриран: 03.Март.2009 Статус: Офлајн Поени: 1 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
dobro e sto ja donesi ja ovaa odluka pa da videme kolku znaat ucenicite,posto mnogi nastavnici odnosno profesori na svojot blizok komsija ili drugar ce mu naredi ocenka pozititvna pa zatoa sum mnogu blagodaren od ministerstvoto za obrazovanie
|
|
Внеси реплика | страница <1 1314151617 30> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |