|
Дали... |
Внеси реплика | страница <1 3456> |
Автор | |
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Стихот никаде не кажува дека Исус станал грешник! Точно - тој ја прими нашата грешност, но не стана грешник! Тој не застана пред Отецот за да Му се суди. Грешникот се знае каде завршува. Според вас - Исус значи не можел да влезе во Рајот?!?!?! Затоа што нема податок дека се покајал пред да замине од овој свет, туку напротив - се помолува за прошка на гревовите на сите останати, но не и на своите - од проста причина што е Безгрешен!
Така што - според вас, ако е грешник, и не се покајал пред да замине од овој свет - тогаш не е во рајот... |
|
Do what is right, come what may...
|
|
izvoren
Сениор Регистриран: 12.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 700 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ние преку Неговата праведност станавме праведни, така?А Тој преку нашата грешност што стана?Можеше Бог да направи план секој да си одговара за својата грешност па тогаш немаше Христос да умира распнат за нас .Тој нели умре за нашите гревови, ги презема значи умре како грешник не како праведник .
|
|
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Тој не ослободи од нашите гревови, ги понесе со себе, но не стана грешник!
Сериозно прашувам - ако е грешник и не се покајал за своите гревови пред да замине од овој свет, тогаш значи дека не е во рајот?! (според истото тоа Слово кое го проповедаше тука на земјата) |
|
Do what is right, come what may...
|
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
zidarski, мислам дека ова премина во игра на зборови или пак различна дефиниција на зборот грешник. Според тебе грешник е оној кој лично направил грев, а според мене грешник е оној кој има грев. Џабе се убедуваме, кога имаме различна дефиницја за грешник.
Ако Библијата може да ги нарекува праведници оние кои згрешиле, но чии гревови биле земени од нив и ставени на Христос, тогаш зошто да не може и обратното, да биде наречен грешник Оној Кој не направил грев, а врз Кого биле натрупани гревовите од грешниците?
|
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Затоа што тогаш никој не е Безгрешен, а како што знаеме - Исус бил Безгрешен. И да не го направил лично гревот, ако има грев, треба да се покае за него - ако не се покае, ќе замине на оној свет со грев на душата... на таквите ќе им се суди. Дали на Исус му се судело?
Да, тој платил за нашите гревови, ги искупил, се ЖРТВУВАЛ! Но нашите гревови не станаа Негови со тоа, а се поништија! |
|
Do what is right, come what may...
|
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Немало потреба да се кае затоа што Тој не ги направил тие гревови. Само makarios може да се покае за нешто што не го направил, но не и некој друг. Што би требало Исус да рече? Прости ми Татко што Pravoslaven украде кола, прости ми Татко нема повеќе да правам така. Нема логика така? Епа затоа и нема потреба за покајание. Да се покаеш, во библиска смисла на зборот, значи да се одвратиш од грешниот живот, но Христос немал таков живот, и затоа нема потреба од покајание. Тој доброволно се понуди да ги земе гревовите и да стане грешник и проклетство и да си ја добие казната за гревовите кои си ги земал на плеќи.
Еве ти и една симболика од Стариот Завет. Првосвештеникот земал совршено јагне, а потоа ги положувал рацете на него и ги исповедал гревовите свои и на народот. Со тоа, на симболичен начин, гревовите се пренесувале на јагнето и потоа тоа станувало грешно јагне и како такво се погубувало (се колело). Тоа е само слика на Исус - Пасхалното Јагне.
Инаку за тоа рај-пекол, кажи ми дали може нешто проклето да влезе во Рајот?
И ако не може, тогаш како влегол Исус?
|
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Исаија 53,6
Господ ги возложи на Него (Исус) беззаконијата на сите нас.
Јован 1,29
Утреден Јован Го виде Исуса како доаѓа при него и рече: „Еве Го Божјото Јагне, Кое ги зема гревовите на светот!
Штом ги земал, значи Негови станале
|
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Очигледно имаме сосема различно разбирање за многу работи во Библијата.
Јас сепак - останувам на тоа дека Тој сепак не станал грешник, туку само ги платил нашите гревови со животот свој земен и со маката на крстот. Станува Грев, значи станува жртва, а не станува грешен. Но тоа е само мое разбирање, не се ни обидувам да го наметнам како твое. |
|
Do what is right, come what may...
|
|
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се разминуваме со поракиве...
Ги земал, не значи дека станале Негови! Тоа е твое толкување. Ако јас земам пари од некого од Канада и ги донесам на некој друг во Скопје, ниту стануваат парите мои, ниту ги должам тие пари. Исус ги зема нашите гревови, но не ги направи свои, а ги поништи! Ако не е така - тогаш каде се тие гревови сега? Кај Него? Ги чува за секој случај? Ќе ни Суди и за нив на Судниот Ден?! |
|
Do what is right, come what may...
|
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ах тоа твое "значи". Тоа е проблемот што цело време те прати во твоето поинакво разбирање на Библијата.
Ако грев значело жртва, таму ќе пишувало "Бог Го направи жртва", но таму пишува "Бог Го направи грев". Нема тука значи мачи, ни се допаѓало тоа нам или не, Исус станал грев на крстот.
Не треба да ја менуваме Библијата согласно нашите убедувања, туку треба ние да се менуваме и нашите убедувања согласно она што таа го вели. Тоа беше првата лекција која јас ја добив за правилно читање на Библијата.
п.с. не ти е добра илустрацијата. Исус не ги земал гревовите од луѓето за да му ги подари на Таткото, туку за да умре за нив.
Од друга страна, гревот не е некоја црна чаша сок или некоја сметка од банка. Кој знае е што е, не е наше тоа да претпоставуваме. Наше е да читаме тоа што го пишува и да веруваме во него. Изменето од Pravoslaven - 23.Јануари.2009 во 01:40 |
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Добро, ајде, нема да ја менуваме Библијата и нема да ја толкуваме како што ја разбираме, туку директно ќе го читаме текстот кој таму го пишува.
Во Библијата се вели: Бог Го направи грев. Каде во Библијата вели - Исус стана грешен или Исус стана грешник...? |
|
Do what is right, come what may...
|
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се зависи од тоа како ќе го дефинираме зборот "грешник", дали како човек што направил грев, или како човек што има грев. И уште нешто. Прочитај го внимателно следниов стих:
Галатјани: 3:13 Христос нè откупи од проклетството на Законот, откако стана проклетство за нас, зашто е пишано: „Проклет да е секој, кој виси на дрво!”
Ако е проклет Оној кој е наречен "проклетство", тогаш дали е грешен оној кој е наречен "грев"?
Проклетство - Проклет
Грев - ???
|
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
zidarski, овој проблем на означување/нарекување (грешник, грев, или само осуденик заради гревовите) на Христос во моментот на превземањето на гревовите на крстос го поистоветувам со именувањето на блажената Марија на 3от вселенски собор. Додека Несториј се обидувал да ја нарече Марија Христородица за да потенцира на тоа дека Марија е родителка само на човечката природа на Исус, повеќето епископи бурно реагирале на ова осудувајќи го Несториј дека на тој начин од тоа ќе произлезе дека Исус не е Бог и затоа треба Марија да ја наречат Богородица за да се знае дека таа Го родила Оној Кој е Бог. И така оваа страна победила во расправијата и од тогаш Марија ја добива официјално титулата "Богородица" што понатаму ќе резултира со нејзино обожавање и култивизирање заради тоа "Бого" во нејзината титула. Така е и со оваа недоумица. Ако речеме дека Христос, откако ги превземал на Себе нашите гревови на крстос, Тој станал "грешник", тогаш многу е веројатно некои понатаму да го нарекуваат Исус "грешник" и надвор од наведениот контекст, па со тоа да извлечат учење дека Исус правел гревови и затоа е грешник. Ваквата пракса на масата е неизбежна и илјада пати повторена во историјата на христијанството и човештвото.
Затоа, покрај се, откако размислив, сметам дека подобро е да не се нарекува Христос "грешник" во моментот кога ги земал гревовите на себе, туку да се користат други зборови како: жртва, Пасхално Јагне, може и осуденик и сл.
|
|
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|
ANITA11
Сениор Регистриран: 04.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 21488 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
Внеси реплика | страница <1 3456> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |