|
Motiv? |
Внеси реплика | страница 12> |
Автор | ||
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 27.Октомври.2008 во 00:52 |
|
me interesira koi vi se prioritetite koga fotografirate... dali gi birate motivite vnimatelno i poveke vreme posvetuvate na toa; ili se obiduvate da napravite dobra kompozicija i kadar, i od bilo sto da izvadite dobra fotografija... dali vi e poveke vazno toa sto fotografirate, ili kako go fotografirate?
se razbira, site se stremime kon dvete, no licnite prioriteti nalagaat nesto sepak da bide br.1 kriterium koga fotografirame. ima fotografi koi se spremni cel den da go potrosat vo cekanje na vistinskiot kadar, cesto duri i samo od edno mesto; ima lugje koi mnogu fotografiraat i potoa pravat selekcija na najdobrite... ova go prasuvam od pricina sto mislam deka e mnogu biten element kon gradenjeto na sopstven stil i prepoznatlivost vo delata na eden avtor. site se stremime kon toa, site se voodushevuvame na poznati avtori so svoj "pechat" i sakame da zabelezuvame povtoruvanja vo "sistemot" kaj tugjite portfolija od tipot na specificna obrabotka, interesno kadriranje, lucidno biranje na modeli za portreti, dobro cuvstvo za postavuvanje na scena za konceptualna fotografija itn... koja e vasata definicija kako fotograf i sto e za vas dobar motiv? (se razbira, ako imate) na primer, jas smetam za sebe deka seushte lutam kako fotograf, imam premnogu amplitudi vo stilot i vo sodrzinata, no deka sum dosta prebirliv so motivite sto gi fotografiram... ponekogas znam da izbrisam pristojni fotki od aparat (koga slikam digitalno, se razbira) samo zaradi toa sto sum mislel deka se prazni... i za da bidam pojasen, koga prasuvam za vasiot workflow, ne mislam na toa sto objektivi koristite, dali koristite dogi ekspozicii i koi akcii vo ps vi se favoriti vo momentov... me interesira vasata filozofija na sozdavanje na fotografija... pozdrav |
||
Vojkan
Сениор Регистриран: 02.Мај.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 387 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Да не веруваш, ама скоро цел ден мислам на темава. Ама никако да го дефинирам она што ми е во главата.
Порано сликав се и сешто, ама само на еден начин. Сега сликам помалку работи, ама од разни „агли“. Сепак, уште сум многу даааааааалеку од нешто конкретно, нешто што би се нарекло стил. Се уште сум во забавиште и таму ќе бидам се додека не најдам начин како некои идеи да ги преточам во дело. Тогаш, можеби ќе прејдам во основно школо. Поздрав |
||
Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
||
dimi
Сениор Регистриран: 20.Септември.2005 Статус: Офлајн Поени: 406 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Slicno kako sto kaza, i jas lutam so stilot i se uste go nemam definirano, pa zatoa nemam nekoja konkreten "sistem" na fotografiranje i obrabotka.
Od druga strana ne sakam da se ogranicam vo sopstveniot stil, bidejki toa najcesto dava sigurnost i sprecuva eksperimenti nadvor od provereniot set up, stilot koj dava komfor, nasokite, shinite , na koj dosega sum "vozel". Obozavam da se "zae*am" vo procesot, no toa e prokleto tesko da se napravi.
Mojot idealen nacin na rabota e koga odam na teren so podgotvena ideja koja sakam da ja dolovam i prenesam na mediumot. Ponekogas rabotata otvora i nekoi novi nasoki i idei sto predhodno ne sum gi predvidel.
Edna od rabotite sto ne ja sakam kaj digitalcite e sto ovozmozuvaat da izlezes na teren i da "shkrapas" gluposti se dodeka edna od fotkite ne ti se pogodi.
zatoa preferiram da slikam pomalku, a povekje da mislam i da rabotam na kadarot, svetloto, idejata i realiziranjeto na prikaznata. sepak toa e idealen slucaj sto najcesto ne se ostvaruva :)
vo posledniot period pocnav da si gi zapisuvcam ideite so nacinot, uslovite, svetloto i modelot so koi bi sakal da gi realiziram i kje se trudam takviot nacin na planiranje i rabotata na sozdavanje edna fotografija koja celosno kje me zadovoli, da mi stane del od praksata... i mozebi del od "pecatot"
|
||
pekisix
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Нов член Регистриран: 28.Мај.2007 Статус: Офлајн Поени: 29 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Branko, temata e odlicna i ubavo nekoj se setil da otvori vakva tema. :) Pa kako i site do sega sto go kazaa svoeto misenje, kako toa lutaat niz pravcite na fotografijata, taka i jas. Nesakam i ne sum ogranicen iako se zadrzvam na oderedeni raboti ako mi se interesni.
Mnogu cesto, koga sakam nesto da postignam razmisluvam kako da go napravam toa i sto se mi e potrebno za toa i dali imam uslovi, a ako nemam se obiduvam da gi sozdadam kolku so mozam. Ubava rabota sto ja osekam e toa sto sekogs postoi potreba za nesto poveke i za nekakov pogolem predizik. Ima dosta luge koi gi poznavam koj dolgo vreme tapkaat vo edno isto mesto i ne napreduvaat t.e. ne se ni trudat da postignat nesto poveke. Mojata filozofija za sodavanje na fotografija... pre se, iako rekov deka ne sum ogranicen i deka fotografiram ama bukvalno se sto ke mi se vidi interesno, dalata koi gi smetam za gradenje na sopstven i prepoznatliv stil da bidat kolku sto mozi po orginalni. Kolku uspevam vo toa...? Sam nema da odgovoram na ova. Bas bi sakal da procitam mislenja i iskustva od poveke clenovi na forumot, pa luge pisete, temata e stvarno interesna, za razlika od nekakvi prekukuvanja okolu kamerite Pozdav Petar |
||
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
pocnav da se somnevam deka nekoj voopsto ke napise nesto na temava... ama imalo svetlina na krajot od tunelot
inaku, mislam deka stilot na eden avtor (koga ke se definira) go obelezuva nego bez razlika koj "zanr" vo fotografijata ke fotografira. isto mislam deka e i so eksperimentiranjeto... bez razlika kolku se eksperimentira, sepak mislam deka stilot ke "provee" niz delata... mozebi fazata na portreti (na primer) ke zavrsi; kako avtor fotografot ke napreduva vo konceptualna fotografija (na primer), ama prepoznatlivosta ke ostane... Vojkan, poveketo od nas seushte se vo zabavishte koga stanuva zbor za art fotografija. mislam deka toa ima mnogu malku vrska so poznavanjeto na bazichniot fotografski jazik i tehnika, a mnogu poveke so zivotnoto iskustvo i mentalniot/intelektualniot kapacitet... za mene interesen fotograf e onoj koj sto ima da mi kaze nesto so svojata fotografija, ne onoj koj ke izvadi bezprekorna kompozicija i tehnicki sovrsena fotografija... mozebi povaznoto prasanje na temava e vsushnost prasanjeto, kolku mislite deka znaci zivotnoto iskustvo, intelektualniot kapacitet i edukacijata (ovde ne mislam na fotografska edukacija) vs. fotografskoto znaenje i poznavanje na tehnikite? Изменето од branko_k - 27.Октомври.2008 во 19:19 |
||
Vojkan
Сениор Регистриран: 02.Мај.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 387 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Па едното со другото е поврзано (мислам на фотографска граматика/техника и животно искуство) кога станува збор за крајниот резултат, со тоа што искуството (животно) секогаш има силно влијание врз делата. Барем за мене. Ух, ни сам себе не се разбирам понекогаш!
Малку е тешко да се зборува за ова, зашто понекогаш луѓе без големо искуство (барем од дистанца гледано) имаат добри дела (или барем така изгледаат - не зборувам само за фотографија и за арт). И обратно - луѓе со големо искуство не можат да се изразат. А многу имаат нешто да „кажат“, ама знаат како. И тука мислам дека може да се дојде до термин - канализирање. Како да го канализираме наталоженото и да го исфрлиме на површина? Ако ја тргнеме комерцијалната или применета фотографија, ова е посебно важно за арт-фото (па и други видови изразување). Зошто важно? Па некако ми доаѓа дека техниката (колку и да е „примитивна“) може да помогне при изразувањето. Може да помогне при канализирањето до одредена мера. И каде е тука потенцијалот на индивидуата? Или интелектуалниот капацитет? Кој ќе го знае. Мислам дека многу луѓе имаат потенцијал (можеби сите имаме), ама капацитетот кај некои е толкав да не можат дадат повеќе. Не можат да канализираат. Можеби е неумесна споредбава, ама морам да симплифицирам. На пример за мене Македонија има потенцијал, ама нема капацитет тоа да го искористи. А капацитетот може да се зголеми само преку вежбање, учење, техника, знаења. п.с. Сакав да зборувам како ги гледам моите фотки од фројдовски аспект и моето животно искуство, ама на друга страна тргнав. Изменето од Vojkan - 27.Октомври.2008 во 21:05 |
||
Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
||
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
da ja ostavime za moment tehnikata na strana (pod pretpostavka deka poveketo imame sovladano dobar del od nea)... zivotnoto iskustvo go kazav kako dodatok na intelektualniot i mentalniot kapacitet (pod koj mnogu poednostaveno podrazbiram sposobnost da se bide kreativen + educiranost)... toa ne znaci deka lugjeto so golemo iskustvo po default imaat kreativni sposobnosti (kako sto kaza i ti)...
poentata mi e: 1. poseduvanjeto na sto poveke od ovie parametri mu ovozmozuva na avtorot pogolema kontrola vrz svoite dela... 2. kolku pogolema kontrola vrz svoite dela, tolku pogolema sansa avtorot pravilno da gi pretoci svoite cuvstva i misli vo nesto konkretno (fotografija vo slucajov) 3. koga avtorot go kazuva toa sto go misli i cuvstvuva preku svoite dela, a pritoa dopira do odredena publika, togas toj najmnogu se priblizuva do umetnosta (pod pretpostavka deka go zadovoluva parametarot na intelektualen kapacitet)... 4. vrednosta na negovata umetnost mnogu ke zavisi od samiot avtor kako lichnost, kako intelekt, edukacija, zivotno iskustvo, mentalna sila itn... sto povisoko ke bidat ovie parametri na skalata, tolku poveke tezina i vrednost ke imaat negovite dela... sekako, teoretski Изменето од branko_k - 27.Октомври.2008 во 21:34 |
||
Vojkan
Сениор Регистриран: 02.Мај.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 387 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Генерално се согласувам со тебе.
Теоретски може да се каже дека вредноста е еднаквопропорционална на искуството, едукацијата..., но во пракса многу ќе зависи од нешто друго кое се навестува во точка бр. 3. Мислам дека точката бр. 3 одлично претставува некои работи. ...допира до публиката со своите дела... при тоа исполнувајќи одредени параметри. Секако, има исклучоци од ова правило, но во принцип, мислам дека држи вода. Тоа што се навестува тука е способноста на авторот. Голем дел ќе се сведе на способноста на авторот да допре до одредена публика и начинот на кој го прави тоа. И тука се отвора едно друго прашање за мене - способноста на публиката да прими и да препознае. И корелацијата на капацитети и потенцијалите на публиката и авторот. Ух, се надевам дека сум јасен и дека, уште поважно, те разбирам. Поздрав |
||
Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
||
Dogi
Сениор Регистриран: 19.Април.2005 Статус: Офлајн Поени: 3168 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ова секако држи вода, но сепак размисли малку и од оваа страна. што ако некој каже кој е атентаторот на Кенеди, ама го каже тоа онака пијан, во пијано друштво, несериозно, па и потсмешливо? ќе ја разберат сите вистината? не би рекол. значи начинот на кажување е исто така битен, не само содржината на она што ќе се истресе пред увидот на публиката.
мислам дека фотографијата не треба да биде нешто што сите го виделе, туку напротив, нешто што многумина не го виделе. а нештото било пред нив. тоа е мојата филозофија, барем засега. на крај сето ова се сведува на принудување на публиката да види нешто што можеби не сакала да види, како децава на мостот, КАМЕН! кои сите ги приметуваат како растат, ама ... |
||
Јас сум мајстор!
Кликни овде за комуникација со мене (потоа кликнете во полето 'Edit nickname' и впишете го вашето име) |
||
emilio
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 13.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 73 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Темата и идејата кај мене доаѓаат спонтано,поточно оставам на инстиктот да работи за мене.Концептот го градам во моментот кога ќе се јави идејата да направам нешто преку што ќе ја изедначам мојата креативност со чувство на потполно душевно задоволство.Главната инаспирација ми е сокриената творечка енергија,која ја црпам во состојба на длабоко нурнкање во скриените делови на подсвеста.Не секогаш лесно се постигнува сето ова,со оглед на вистината во која живееме и релноста која не опкружува со сите нејзини недостатоци.Сепак во одредени моменти на битието желбата за креација и откривање на нешто ново ми отвара нови прашања со кој секогаш се соочувам на кој духовното длабоко во сите нас секогаш се стреми да најде ОДГОВОР. Кога говориме за“изграден стил“јас лично се уште сум далеку од тоа да можам да се сконцетрирам на нешто одредено иако секоје битие се стреми кон својата оргиналност.Всушност се уште “лутам“во потрага на својте вредности.Во секој случај се уште го чекам моментот кога ќе можам да викнам “ЕУРЕКА“! Изменето од emilio - 28.Октомври.2008 во 17:03 |
||
You create your own universe as you go along!
|
||
Marie!
Нов член Регистриран: 25.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 8 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Problemot kaj nekoi avtori e sto premnogu dolgo cekaat za da vikanat "EUREKA", a vremeto pominuva i ne gazi. Vrakjane nazad nema.. Ke se pravat greski i od niv ke se uci!
Za da se napravi nekoe delo vazna e formata sekako no na kraj sustinata e onaa koja go pravi bezvremensko, a za toa e potreben ogromen umstven kapacitet (kreativnost koja mora da proizleze od educiranosta). Ne mozes da zivees vo "MATRICATA" i da bides "dlabok"... taka sekogas zaglavuvas grebejki po povrsinata. Za da ja vidis pogolemata slika mora da se povleces nanazad bez predrasudi, (toa znaci da si otvoren kon se sto doagja) bez prevezot na emocii koj prvenstveno go koristime za samozalazuvanje. UMSTVENA PODGOTOVKA (povekje aludiram na EDUKACIJATA otkolku na zivotnoto iskustvo (KVALITET pred KVANTITET)+ EMOCII + TALENT(prepoznavanje i soodvetno kanaliziranje)+ SREKJA (vistinsko vreme i mesto)= USPEH aha.. i motivot bese... Obicno odnapred imam smisleno sto sakam da kazam, imam raboten naslov i znam sto sakam da napravam. Znam kakva ke mi bide atmosferata, svetloto/senkite, bojata. Vo procesot na sozdavanje koj mi e najdrag obicno spontano se slucuvaat promeni ili se ragja nova ideja i rabotata zema poinakov pravec. Cela srekja za mene ako na kraj "deloto" go smetam za uspesno, togas sum presrekjna Ova mozebi zvuci poseriozno otkolku sto izgleda bidejki ne sum avtor koj ima kojznae kakvo iskustvo ama jas taka funkcioniram pozdrav |
||
I am a GIRL!
|
||
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
kaj poveketo "eureka" ne doagja nikogas. fala bogu sto e taka, inaku otide umetnosta vo kich... najgolemiot problem na denesnicata e prepoznavanjeto na vistinskata vrednost... hiperprodukcijata ja ubiva umetnosta, "you must unlearn what you have learned..."
|
||
stariot
Сениор Регистриран: 20.Август.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 194 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Dosta inetresna tema. Ajde i jas da dadam viduvanje na mojot nacin na rabota.
Porano bev apla Dzukela. Slikav se i sesto, od site mozni agli i pozicii, so site mozni blendi i expozicii. Potoa, pocnav malku da razmisluvam okolu toa sto znaci fotografijata. I pocnav da svakam nekoi raboti... Mislam deka ima minimalen progres za razlika od koga pocnuvav (iako za ova treba drugite da procenat). Seapk, za razlika od Vojkan, jas sum seuste daleku od zabaviste. Motivi najmnogu mi doagaat koga gledam filmovi ili koga citam. Ke mi se dopadne nekoj kadar, pa vo msilite go preureduvam po moj terk. Mozebi, toa i ne e tolku kreativno, bidejki pojdovnata tocka ja "krades" od nekoj drug. No, sepak, mora od negde da se pocne. Posebno sakam, koga vo nekoj spontan moment, ke mozam da vlijaam, odnosno da gi rasporedam lugeto, elementite, onaka jas kako sto posakuvam i smetam deka ke bidat optimalni za da ja postignam celta sto sum ja zamislil. No, ne se trudam po sekoja cena da izvadam kadar od sekoja situacija. Pocesto mi doagaat idei za realizacija, reziranje na nekoj kadar. Nekoi idei dosega sum uspeal da gi realiziram, no poveketo, za zal, ne. Najcesto poradi nemanje vreme. A, ponekogas i poradi zaboravanje. Vednas ke pocnam da go kopiram Dimi vo vrska so zapisuvanjeto. Odlicna navika. Изменето од stariot - 29.Октомври.2008 во 03:16 |
||
Najdobro e da molcis i da te smetaat za budala, otkolku da kazes nesto i site somnezi da isceznat.
|
||
wilena
Нов член Регистриран: 12.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 7 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Се` е приказна. Јас ако имам приказна си правам моја фотографија и обратно - ако имам фотографија си правам моја приказна. И си ја премолчувам или делумно ја пишувам во опис. Секој што ќе ја види ќе си има негова приказна. И во тоа е убавината. Слободата да си направиш своја приказна за тоа што си го видел. Начинот на кој ќе го доживееш она што некој се потрудил да ти го пружи. Дали ќе се плеснеш по чело, ќе замижеш, ќе воздивнеш, ќе испушташ крици, или едноставно ќе кликнеш на next и тоа што си го видел нема да ти го промени денот. Не треба да постои „мотив“. Со прекумерна употреба на тој збор, ќе навлеземе во -ИЗАМ терминологијата и тогаш скроз сме заборавиле на детската игра. Затоа што, за да почувствуваш нешто, треба да бидеш дете. Да чувствуваш, а не да мислиш. И да измислуваш приказни и да живееш во земјата на чудата. И да твориш. Без притисоци, без политика, без -ИЗМИ. Тогаш ќе ја имаш совршената фотографија.
А кога некој на зафрканција ќе каже кој го убил Кенеди, можеби и ќе има такви кои ќе слушнат. Без да преземаат нешто, само да слушнат. |
||
Внеси реплика | страница 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |