|
МУХАММЕД А.С. |
Внеси реплика | страница <1 2324252627> |
Автор | ||
Padisah
Сениор Регистриран: 24.Ноември.2007 Локација: Turkey Статус: Офлајн Поени: 393 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Na tvrdnju da su neke slične moralne pouke iz Časnog k*r'ana uzete iz Biblije, postoji objašnjenje koje na to daje sasvim jasan i nedvosmislen odgovor: temeljna učenja Časnog k*r'ana i Biblije sasvim su drugačija, ali neke sličnosti u moralnim poukama zaista postoje, što ne znači da su preuzete iz Biblije. Islam nas uči da je Isa, a.s., (Isus) bio Božiji poslanik, ali nas uči i tome da je i sam islam od Boga. S obzirom da im je izvor isti, sasvim je normalno da neke sličnosti moraju postojati. Jer, osnovne moralne pouke (da ljudi vjeruju u jednog Boga, da ne ubijaju, da ne kradu, da poštuju i da pomažu jedni druge, i tome slično) datiraju davno prije Isusa, i on ih je samo ponovio. Ipak, to nije razlog da ga negiramo tvrdnjom kako ih je preuzeo, kao što to u ovom slučaju rade kršćani. |
||
Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle Daimi Muzaffer Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan |
||
Padisah
Сениор Регистриран: 24.Ноември.2007 Локација: Turkey Статус: Офлајн Поени: 393 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Časni k*r'an je sažet iz svega što je dobro i trajno iz prošlih učenja i dopunjen onim što je u njima nedostajalo, a bilo je potrebno ljudima za njihov najviši moralni i duhovni razvoj. Časni k*r'an kaže da je Bog uzeo sva lijepa učenja iz prošlosti i uvrstio u našu Objavu kao učenja islama., što potvrđuju riječi: „U k*r'anu su svi propisi ispravni“ (k*r'an, 98:4) A svi ti ispravni propisi, koji su trajnog značaja i mogu se pronaći u prijašnjim učenjima, mogu samo poslužiti kao još jedan od dokaza ispravnosti učenja islama. k*r'an stoji kao sudija, što on ustvari i jeste, nad svim tim prijašnjim učenjima i ispravlja sve nepravilnosti koje se u njima nalaze. Stoga tvrdnja da je hazreti Muhamed, s.a.v.s., bio zadivljen učenjem kršćana je pogrešna i sasvim netačna. Tako nešto može izreći samo neko ko uopšte ne poznaje učenje islama, a učenje islama ima dovoljno argumenata kojima se takve tvrdnje mogu veoma lahko pobiti, što dokazuje i ovaj kratki tekst kojeg ste upravo pročitali. |
||
Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle Daimi Muzaffer Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan |
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Да, ова е муслиманскиот поглед на работите...
|
||
Do what is right, come what may...
|
||
Padisah
Сениор Регистриран: 24.Ноември.2007 Локација: Turkey Статус: Офлајн Поени: 393 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
koj pogled, koi raboti proizjasni se, ne se srami !
|
||
Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle Daimi Muzaffer Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan |
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Нема потреба да се изјаснувам - само констатирам - тоа е исламскиот поглед на работите и прашањата кои се изнесени.
|
||
Do what is right, come what may...
|
||
trebo.r.a
Сениор Регистриран: 24.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 356 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И единствениот поглед кој реално ја отсликал вистината по овие прашања. |
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Пак ќе речам... тоа е муслиманскиот поглед и муслиманската вистина за тие работи... останатите - имаат право да се согласат или не...
|
||
Do what is right, come what may...
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Koj avtoritet go tvrdi apsolutnosta na toa ??? |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Pa nema avtoritet k*ranot go veli toa i kraj tuka nema sto da se postavuvaat prasanja......
Изменето од Templarius - 18.Мај.2008 во 02:24 |
||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||
trebo.r.a
Сениор Регистриран: 24.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 356 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Токму така,за нас поголем авторитет од Qур,анот ниту имало ниту ќе има. А вие мислете си како што сакате,тоа е ваше право. |
||
temimi
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Saudi Arabia Статус: Офлајн Поени: 325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Близок до сиромашните и потребните Бог сакаше Неговиот Пратеник да биде блиску до сиромашните верници, бидејќи тие беа сметани за значаен дел од муслиманската популација. Нивната чесна човечка природа, чиста од грешноста на парите и горделивоста на високата положба не влијаеше врз нив, каде што привилегиите не ја избришаа човечката скромност. Поради тоа, луѓето знаеја дека да се биде сиромашен не е негативност, туку минлива ситуација, која немаше никаква врска со човечката личност. Истотака, беше дадено до знаење дека богатството не претставува позитивна вредност сама по себе, туку окупираноста со богатството и напуштањето на вистинскиот пат можат да го претворат богатството во негативна вредност. Од оваа причина, Мухамед успеа низ проповедање да ја зајакне положбата на сиромашните верници, кои беа поддршката за повикот и беа добороволци во пренесувањето на исламската порака, кои не се плашеа од ништо освен од Бога. Поради тоа, вистинскиот верник никогаш не смее да му го сврти грбот на сиромашниот, бидејќи богатите луѓе поради својата арогантност не можат да си дозвлат да стојат покрај нив. Ова е патот кој го трасирал Пратеникот со својот повик, патот на Бога и на научницие, кои го следат овој пат. Оваа лекција ни ја пренесува Бог, преку Својот Говор: „И не терај ги од себе оние кои наутро и навечер на Господарот свој се молат сакајќи ја наклонетоста Негова. Ти нема за нив да одговараш, а ни тие нема за тебе да одговараат, зашто, кога би ги истерал, неправеден би бил.“ (6: 52) „Биди цврсто со оние оние кои на Господарот свој Му се молат, изутрина и навечер, во желба за Лицето Негово, и не спуштај ги очите свои од нив, со желба за сјај во животот на овој свет, и не слушај го оној чиешто срце непожелно кон Нас го оставивме, кој страста своја ја следи и чиишто постапки се далеку од паметни.“ (18: 28) Бог сакаше Пратеникот да има добри односи со верниците, да ги отвори нивните срца, да направи место за нив во советот, да биде наклонет кон нив и да ги поздравува, како што е кажано во следниов стих: „А кога ќе ти дојдат оние кои во зборовите Наши веруваат, ти кажи: ,Мир со вас! Господарот ваш Самиот на Себеси си пропишал да биде милостив: ако некој од вас од лекомисленост стори лошо дело, а потоа се покае и поправи, - па, Алах, навистина, ќе прости и сомилосен ќе биде.‘“ (6: 54) |
||
Mozes da mi gi izvrtuvas zborovite, no ne i religijata!
|
||
temimi
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Saudi Arabia Статус: Офлајн Поени: 325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Толеранцијата – моралот на Божествената Порака Бог сакаше Неговиот Пратеник да ја практикува особината на толерантноста кон останатите, без тоа да има влијание врз содржината на неговата порака, а не да се однесува кон проблемите со индиферентност или да го избегнува вистинскиот пат, бидејќи отвореноста кон неверниците постои со цел да поверуваат. Оттука, Пратеникот не ги толерираше религиозните прашања за да им удоволи на неверниците, бидејќи целта не му беше да ги привлече луѓето кон себе, туку да ги убеди во прифаќањето на исламското верување. Па како можеше да ги толерира работите кои потекнуваат од нивниот невернички пат? Дури и кога многубошците му предложија на Пратеникот дека ќе го почитуваат Богот за кој тој зборува, само ако тој почитува некои од боговите во кои тие веруваа, Мухамед поттикнат од својата оданост, бидејќи тој страдаше кога слушаше како многубошците го навредуваат Неговиот Бог. Тој за малку ќе го прифатеше за размислување нивниот предлог, но Бог објави стих со кој го поддржа Пратеникот. к*ранот го опишува на овој начин: „И замалку тие да те одвратат од она што Ние ти го објавуваме, за против Нас нешто друго да изнесеш, и тогаш тие би те сметале за пријател. А да не те направевме цврст, за малку ќе им се придружеше.“ (17: 73-74) После овој настан, Пратеникот секогаш Му се молеше на Бога со оваа молитва: „Не оставај ме самиот на себеси, дури ни за краток момент како што е трепкањето на окото!“ Божјата волја е таа која постојано го штитеше и поддржуваше, која го зајакна пратеничкиот дух во секојдневите активности на Мухамед. Како резултат на ова, успешно се соочуваше во различни ситуации со својата цврста отпорност, сè со цел да им даде до знаење на неверниците дека нема место за сличност помеѓу вистисниот и погрешниот пат, ниту пак за половичноста на прописите, кои се однесуваа на божествената порака, како што Возвишениот Бог вели: „Кажи: ,Чујте, о вие кои што не верувате! Јас нема да ги обожувам оние кои што вие ги обожувате, а ниту пак вие ќе Го обожувате Оној Кого јас Го обожувам; јас не сум ги обожувал оние кои што вие сте ги обожувале, а ниту пак вие сте Го обожувале Оној Кого јас Го обожувам. Вам - вашата вера, а мене - мојата вера!‘“ (109: 1- 6) „Кажи: ,Мене ми е наредено Алах да Го обожувам, искрено исповедајќи Му ја верата, и наредено ми е да бидам првиот муслиман.‘ Кажи: ,Јас се плашам од страдањето на Големиот Ден, ако Му бидам на Господарот Свој непослушен.‘ Кажи: ,Само Алах Го обожувам искрено исповедајќи Му ја верата своја, а вие, покрај Него, обожувајте кого сакате!‘ Кажи: ,Ќе страдаат, навистина, оние кои на Судниот Ден ќе се загубат себеси и семејствата свои. Ете, тоа е вистински губиток!‘“ (39: 11-15) |
||
Mozes da mi gi izvrtuvas zborovite, no ne i religijata!
|
||
temimi
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Saudi Arabia Статус: Офлајн Поени: 325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Божјата грижа, упатство и благост кон Својот Пратеник Семоќниот Бог му ја подари на Пратеникот сета благост, грижа и упатство преку Неговата небеска грижа, преку духовните моќи кои му беа дадени, и преку Божествената Објава која постепно му се спушташе и во секоја околност, така што Мухамед континуирано беше заштитуван во периодот на пренесувањето на пораката како и во другите сегменти од животот. Според описот даден во к*ранот, Пратеникот беше тажен поради налетот на луѓето кон неверувањето и беше повредуван од нивните зборови. Дали овие негативни чувства беа базирани на однесувањето на луѓето кон него или од разочарувањето како оваа Божествена порака може да биде одбиена, со својата автентичност, благост и правда за целото човештво? Или пак овие чувства беа последица на секојдневниот предизвик кои неверниците му го поставуваа на Пратеникот, барајќи да им прикаже некакво чудо или да им доведе ангел? Или беа последица на извртувањето, исмејувањето и лажните обвинувања против него? Со Својата благост, Бог често му говореше на Пратеникот детално за ситуацијата. Ако беше тажен поради фактот дека неверувањето може да повреди, Божествениот одговор беше: „Нека не те растажуваат оние кои стремнително се движат во неверство, тие на Бога ниту малку нема да му наштетат.“ (3: 176) Ако беше вознемирен поради исмејувањето, Бог му велеше: „И на пратениците пред тебе им се потсмеваа, па потсмевачите ги стигна токму она за што се потсмеваа.“ (6: 10) Ако проблемот се однесуваше во негирањето на Бога, к*ранот смируваше: „Ние знаеме дека тебе, навистина, те растажува она што тие го велат. Тие, навистина, не те обвинуваат тебе дека ти си лажливец, туку неверниците ги порекнуваат Божјите зборови. А Пратениците за лажни беа сметани и пред тебе, па трпеа што за лаги ги клеветеа и што ги мачеа сé додека не им дојдеше помошта Наша, - а никој не може Божјите зборови да ги измени – и до тебе допреа некои вести за Пратениците.“ (6: 33-34) Кога неверниците бараа од Пратеникот да донесе од небо некое богатство или ангел, Бог јасно им даваше до знаење дека неговата мисија е само опомена, а не изведување чуда за каприцот на одметниците. Барањата беа бескрајни, без да се застане да се дискутира сериозно и објективно да се размислува за новата Божествена порака. Оттука, Бог му рече на Пратеникот неговото срце да не тагува поради нивните зборови, те да биде трпелив: „Трпелив биди! Но трпелив ќе бидеш само со Божјата помош. И не тагувај за нив, и нека не ти е тешко поради замките нивни.“ (16: 127) Овие работи беа побитни отколку игрите на многубошците. Пораката беше испратена да би се изменил целиот свет од аспект на сфаќањето на светот, делата, врските и аспирациите. Голем предизвик беше процесот на менување на ситуацијата од сите политеистички примеси, неверничкото проширување и девијацијата на полето на моралноста и негативните вредности. |
||
Mozes da mi gi izvrtuvas zborovite, no ne i religijata!
|
||
temimi
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Saudi Arabia Статус: Офлајн Поени: 325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Пратеникот како човечко суштество Големиот к*ран истакнува дека Пратеникот пред сè бил човечко суштество. Во исто време, нагласувајќи дека е дел од останатите Пратеници, со цел да ги одбие спортивставените мислења кои ја одбиваа унификацијата на Пратеник и човек. Бог сакаше Пратеникот Мухамед, да им го декларира ова на луѓето, преку к*ранскиот говор: „Кажи: ,Јас сум човек како и вие, мене ми се објавува дека вашиот Бог – е еден Бог.“ (18: 110) Истотака, Бог сакаше во овој правец да оди подетално, со цел да им ги објасни границите на неговата човечка моќ, кои немаа никаков индивидуален квалитет за да го издигнат над другите луѓе, како што е нагласено во к*ранот: „Јас не ви велам: ,Во мене се ризниците Божји.‘ - ниту: ,Мене ми е познат невидливоит свет.‘ – ниту велам: ,Јас сум ангел.‘...“ (11: 31) Овој к*рански стих се однесува на Пратеникот Ное (Нух), нека е Божјиот мир над него, но дава ист пратенички профил за сите останати Пратеници. Целта е во тоа дека пратеничката мисија не се стреми кон тоа да ги создаде луѓето со надприродни моќи. Поради ова и самиот Пратеник Мухамед, им ја повторил истата работа на неговите луѓе: „Кажи: ,Јас не ви велам: ‚Кај мене се ризниците Божји‘ - ниту: ‚Мене ми е познат невидливиот свет.‘ - ниту ви велам: ‚Јас сум ангел.’ – јас го следам само она што ми се објавува.‘“ (6: 50) Од овој к*рански стих можеме да претпоставиме дека Пратеникот Мухамед го следеше само она што му е објавено од Бога, и им го објаснуваше на луѓето. Меѓутоа Бог го подучи и со работи од невидливата страна, Тој му пренесе на Пратеникот само она што му беше потребно во исполнувањето на неговата мисија, сè со цел да има целосна слика за аспектот на Божественото знаење поврзано со практичните и интелектуалните потреби. Оваа идеја се проширува во описот на човечката фигура на Пратеникот во к*ранот, кога Бог му вели: „Кажи: ,Јас неможам ни за самиот себеси некаква корист да добијам, ниту од себеси билокаква штета да тргнам; сè бива онака како што Алах сака. А да знам да проникнувам во тајните, би стекнал многу добра, а злото би било далеку од мене. Јас само донесувам опомени и радосни вести за луѓето кои веруваат.‘“ (7: 188) Овој стих објаснува дека човечката моќ на Пратеникот нема никакви надприордни елементи за да се заштити самиот, освен низ општите закони кои Бог ги воспоставил во светот или преку поддршката и Божествената заштита која Бог му ја дал на Пратеникот во одредени моменти. |
||
Mozes da mi gi izvrtuvas zborovite, no ne i religijata!
|
||
Внеси реплика | страница <1 2324252627> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |