|
Nikkor објективи |
Внеси реплика | страница 12> |
Автор | |||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 11.Мај.2020 во 22:22 |
||
ако заприметите поубо она што на фотката горе и фали е добар отсјај околу месечината, нешто што со телефото леќите ете го има, но далеку ет од профи оштар Отсјај в Леќа > sharp Lens Flare т.е. зум-објективите вадат заматен отсјај ... во принцип со UV филтер или поларизатор може да имате среќа доколку филтрите се ефтини та ко шкарт даваат отсјај, што и немора да е лоша работа зависно кога [1] но во овој случај така ќе ги изреметите озбилно тоновите во фотката та гледајте да не ви е бадијала маката, можеби низ леери потоа во фотошоп да си игратте доколку имате два апарата со едниот бркајќи го отсјајов виа ув-филтер а со другиот задржувајќи ги природните тонови, веројатно тро би требало да ви се подзакосени кадрите за да вака потоа извадите еден 'стереоскопски" ... за ваква егзибиција, она што ви треба е правилно реметење на експозицијата, а што подолго е отворена блендата толку поголем отсјај во фотката, иако кај долгата-експозиција малку треба за се да ви ојде во чкрабаница доколку и малку се мрде апарато т.е. не фотографирате со даљинско, порано си имаше инстант опција ко B-position за ова, додека сега кај дигиталците треба да си играте тро оштроумно околу објективите и експозицијата ( претпоставувам з'ш свој длср никогаш и не сум имал ... еве некои интересни абери на кои им фали само бактерии спори или вируси по леќите за поспектакуларни експерименти ... How Aperture Shapes LENS FLARE https://fstoppers.com/originals/how-much-use-uv-or-protection-filter-your-lens-338292 How To Capture PERFECT Sun Flares https://www.bhphotovideo.com/explora/photography/tips-and-solutions/create-compelling-star-effects-sun-stars-starbursts-photos dont use wide lenses it has dramatic results |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
https://www.bhphotovideo.com/explora/photography/features/solar-eclipse-photography-faq http://www.mkrgeo-blog.com/top-21-things-to-see-during-solar-eclipse/ https://thedeadpixelssociety.com/how-to-photograph-the-eclipse-nikons-top-10-tips-and-instructional-videos/ https://www.nikonusa.com/en/learn-and-explore/videos.page https://www.dpreview.com/forums/thread/4376519#forum-post-62454092 https://www.nikonusa.com/en/learn-and-explore/a/products-and-innovation/nikon-z-series-mount-adapter-ftz.html https://hdr-astrophotography.com/high-resolution-2019-total-solar-eclipse/ |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
сега то феснелот на Никон COOLPIX P900 ја имаа зумајла опцијата т.е. P1000 има 3000мм распон, а што во однос 1k долари цената за поинт-енд-шут камера (ултра-хајтек-идиот) е чудна направија .... сепак во однос Z~7 мирорлесот е (ајт) трипати поефтина смешка Moon Shots compared Nikon P1000 vs Z 7 with 600 mm https://www.dpreview.com/forums/thread/4312306#forum-post-61548835 |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
се откaжувам од Никор и Никон како појaва во однос Видеоарт егзибиционизам! бар додека не ми посочи некој поефтина поергономична попрактична алтернатива за следниов Оптек пајплаин од фото-тенеќиња ... мислам може Оптека објективот да се монтира на никон куќиште, но зошто фото-телескопите им се вишок на јапонците не ми е јасно [1] мислам сега им се [1] иако логично се дофати ли Чоек до еден ваков зијан нема [2] или можеби тро од тро [2] но конечно никогаш не е проблем да се брка DIY инвентивност [3] нејсе, знaчи фората е во цената за кинеската Оптека [1][1][1] плус бидејќи стабилизаторот кај Никон е во објективот а не апаратот, та нормал поуба алтернатива од куќиште за оптеката би бил пр. Сони [2][2] ем римоут-кинчрол ту мејк Диџитал~Смут~Зум кој кај Канон е оптички но од солен посолен објективот [3] којзнае посетне може и тајмлапс муабети да се доредуваат [4 [size=](во последнава фуснота бидејќи вимео не подржуе веќе флеш тагирање мора да го цитирате постoт за да ги фтасате адресите на постираните видеа во нишката) требит само супер-сончев ден за компезанција на експозицијата што и баш го нема на следното видео т.е. кадрирал терсене агли а можеби би помогнало ако во околина има рефрактирачки површини сепaк ако од ВидеоАрт ви се врти на АРТВидео тогај на ред во банка ... ех да имаше купче Филмски или Фото Работилници ко ЕдВуд некогаш кизнај може би станале вкви Секции норма по Училишта и Факултети ... https://www.techradar.com/news/best-super-telephoto-zoom-lenses велат Тамрон хед ишус камо да можеше сето тоа стакло на оптеката да е протнато и низ јапонски ноу-хау [1] или да беше песна да се подмачкуе дополнително ... сепак Никор рулз, ама доколку Чоек има европски стандард ем ’кде да си истресе опремата а да нежалит, пример з’ш ја чувал убо од влага [1][1][1] ем замотана во вреќа заради екстра амортизација [2][2]-[2][2] иако новите објективи заради електрониката и во ваков случај можат да дочекаат дефект нели кога се оит по планиње или џунгли [3][3] чудно ова е Скап Спорт а не пак Хоби, но денеска со видео опцијата кај дигиталците доколку има Чоек осет за композиција тајминг и пред се приказна, оние 5 сантима зад апарато ко око кое слуша ем волја на Рибар, и’ чинам тнко а бар да не ја исплати опрема, често се мајтапиме со колеги по фото-вокација бреј како никому не му сече да праи документарец за чекоро и кондурите на удбалитичарите кајнас штикла им зуцкала одоколу постојано па требит и токму микрофон [1][1][1] во основа едно е приказна а сосем друго занает на прикажување, порано ми се случувало да фатам неповторлив момент и со SLR ем последен чкрап згора на тоа сум биднал свесен дури после годиње откако сум развил филмо, напати тргнав да правам в Соба подома инсталација од Фото~Завеса онака фотките перфорирани на краевите и споени со алки или ластичина, се пишманив кога сконтав дека поубав ефект би имало со Прозирен Паус на кој би сртал и боел можеби сцени прецртани и пребоени од фотки во позадина итн. Среќа баталив з’ш почна да врти муабето на стрипуваните ташен садомазо сликовници, Живот поарно не се фаќај на Оро ми ет премисата ако не мислиш да го Играш, што во овој случај би значело Печатница и Филмска Работилница во еден Пинбал од квалитетно изгубено време во однос Растење Дружење Живеење ... апаритиве се веројатно добри за Чоек да си пробува Трпение кога опрема од илјадници евра ќе му накисне се запали или прекрши, се’ останато е само фантазмзгорична заробена енергија од која аир имаат само Глувонеми Трансери, секоја Чест ако сте еден/на од нив ... ин есенс филминг ис лајк кукинг > колку повеќе знаење толку повкусно јадење ико поинт оф интерес треб да се и нмирниците емоционлно интелигентно http://www.naturalart.ca/artist/techniques.html#anchor_justhowbig https://www.nikonians.org/reviews/dof-and-hyperfocal-distance-tables-and-calculator/p/all никор телефото леќи > даунсајд биг енд хеви |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
никор леќи за акцијаши http://www.nikon.ph/en_PH/product/action-cameras/keymission-360#tech_specs [1][2][3] ако пак снимката се ремети дополнително во афтерефктс (па и фотошоп виа филмстрип формат) уба радост за очи во прилог дадена фото-сесија т.е. скиткањето по или бркањето на даден кадар/ри ... претпоставувам со е-леќите пост претходно утре и со вакви камерчиња ќе се вадат супер откачени фиксни кадри, особен бонус ако истите се бираат од видео ретроактивно ... конечно кога ќе фатите птичји кадри поинаку а тро поефтино [1[2] https://www.bhphotovideo.com/c/compare/Nikon_KeyMission_360_4K_Action_Camera_vs_Kodak_PIXPRO_SP360_4K_Action_Camera__vs_GoPro_MAX_360_Action_Camera_vs_YI_Technology_360_VR_Camera] https://www.bhphotovideo.com/c/compare/Z_CAM_E2C_Professional_4K_Cinema_Camera_vs_Blackmagic_Design_Micro_Cinema_Camera_vs_Canon_EOS_C100_Cinema_EOS_Camera_with_Dual_Pixel_CMOS_AF_Body_Only/ |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
7-ми пост после последниот :) абери кои ми скубнале од линкои угоре или ќе си легнеа убо попатно ... https://lavinia.as.arizona.edu/~mtuell/images/extrememacro.html чек’дис’аут [1][1][1][2][3] студиски еснаф [1][2][3] https://www.edmundoptics.eu/resources/application-notes/imaging/introduction-to-liquid-lenses/ [1][1][1][1] https://www.dpreview.com/forums/post/36735046 |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
колку и да сум про-никор фан, објективно, сепак канон е закон бар за сега а во однос сензорите кај DLSR-ките, не сите, но и Самсунг им дише во врат бар за DPAF дуал-пиксел технологијата која велат и никон ја има патентирано но на ачик ја имаат само кај најновата Z серија, а додека ја сторат седостапна веќе куќиштата кај каноните ќе можете да ги најдете на старо за поетино, со цел ризик што си оди со купување на старо изреметени сензори, а потоа со аналог адаптер би можеле да импровизирате спојка меѓу канон сензор и никор објектив, ништо страшно доколку DPAF е посреди за да го компензира автофокусот ... https://improvephotography.com/53668/dual-pixel-autofocus-what-is-it-and-what-cameras-have-it/ ова технологија се шушка дека е склет, но во основа е некаква нивелација помеѓу cmos и ccd сензорите која митс’д’хангри’маркет’фор’чип’иновејшн [1] од друга страна наредните десет години сензорите ќе станат се подостапни и понапумпани, што веќе и сега е случај [1][2] што пак упатува на тоа дека сега не е време за брзање со купување скапа опрема, туку попрво искористување олдскул т.е. нејзино специјализирање за да извадите аналогни фотки и со Зенит ко дигитални со ФејзВан резолуција [3] плус она што може да се стори со некои слр-ки тешко со дигиталци [4] а кога би споредувале како зијан целулоидниот филм никогаш нема да ви загине ем можете да си го искенирате т.е. дигитализирате, додека дигиталните фотки малку треба за да ви загинат! на страна што ќе се стрес’ете ако некој ви гибнал опремата, а не пак истата да ја позајмите! единствен логичен дигитален избор мене ми ет за видео опрема [u">1] иако оптиката си ет солена [2] но аналогната тро поскапа или недостапна [3] иако бувљак рулз [4] ... Изменето од Zelenikovo - 22.Септември.2019 во 12:38 |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
горнава контра кажует се’, та ем имате убав објектив за макро фотографија ем можете да го користите за панорами јасно виа стичинг програм [1] за таа цена оит и со супер лесна тежина од 200 грама ...
исто и другите поефтини никор објективи можат да се користат адекватно ... https://www.flickr.com/groups/nikon_d5200/discuss/72157645431600472/ [1][2] [1] http://www.nikon.co.za/en_ZA/learn_and_explore/exploring_nikkor?ID=templatedata/en_Asia/taggable_content/data/learn_and_explore/Exploring-NIKKOR-Lenses-Mongolia-AF-S-NIKKOR-50mm-f1.8G&Category=learn-and-explore-new&Section=discover-nikon/nikkor-lenses/exploring-nikkor
|
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
во предпоследниот линк вели канон е единствен меѓу големите што думал за екстрим-макро леќи, што не е точно! https://redbook-jp.com/redbook-e/macro/ma35.html http://earthpics.ca/wp/equipment/sale-35mm-macro-nikkor/ https://redbook-jp.com/redbook-e/macro/ma19.html http://kamepa.ru/articles.htm?id=46 ~ modern https://photographylife.com/reviews/nikon-40mm-f2-8g-dx контра |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
споредбата од почетокот на постот горе, еве може да се стори и како споредба меѓу скапо и аздис, иако од ова аздисување (во својата екстремна форма) потекует прва дигитал-лига во средовечност [1] но кога ќе се споредат цените меѓу нормал аздис и нормал скапо а во однос перформансите излегува дека и на млади години не е фрка да се слини по Nikon Z куќишта и Nikkor Z објективи https://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Phase-One-P40-Plus-versus-Nikon-Z7___592_1270 сепак добро е да се знае дека постои воедно и инстант антифенси критика [1][2] ~синкир тука муабетов треба да сврти виа болдираното кон технолошка споредба т.е. зошто мирорлес опрема ќе ет од поголема корист, впрочем не е само цената гајрет ... https://www.imaging-resource.com/news/2014/05/02/the-end-of-onion-ring-bokeh-panasonic-beats-the-curse-of-aspheric-lenses но веројатно доаѓа време кога цената ќе бидне релативна спона во однос објективите кои денес се солени бидејќи постојниот процес за калапење огледалца [1][2] не добил пандан, бар не се’ до скоро ... https://www.photonics.com/Articles/Hot_Embossing_Rivals_Molding/a31498 иако се ми чини дека она што ќе го дочека пазарот попрво е шмирглање на постојните техники до перфекција [1] евентуално думсдеј закрпи [2][2][3] а на сето тоа и планед-обсоленс профитабилна гачка сигурно, заради што попаметно е да си инвестирате волјата времето и парите во нешто пооригинално освен подостапно налик ... http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=31573&title=contact-printing ~предожбиве и претпоставкиве упатуваат пак на крајот од претходниот пост дека најубо е да се држите и паралелно ако не исклучиво на олдскул фото-тенеќиња како не би припаѓале во скапотилук-депресии или хајтек-фрикологии, нели за да хобито или занаетот врти кон уметност наместо материјализам, што пак значи отворен простор и за импровизации налик FreeLensing [1][2.1][2.2][2.3] а доколку веќе трошите камен на хајтек тоа сторете го за направии налик микроскопи со кои исто ќе си импровизирате подобно фриленсерски [3] [4][5][6][6][7] за‘extreme macro’ photography со простор и за турбо-стичинг панорами за гигапан пејсажи ... https://www.canadiannaturephotographer.com/photomicrography_tips.html https://en.wikipedia.org/wiki/Afocal_photography#Digital_afocal_photography http://www.quekett.org/resources/article-archive/modifying-microscope-photography http://extreme-macro.co.uk/extreme-macro-lenses/ https://www.theguardian.com/environment/gallery/2017/oct/08/nikon-small-world-photomicrography-competition-2017-pictures Изменето од Zelenikovo - 20.Септември.2019 во 16:16 |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
да не излезе дека сум еугенофоб, еве тро пофален пост за некоја еугенија :) иако би рекол за повеќето аматерки евгении кај нас и ова е скап-пајплаин! http://eugenia.queru.com/2018/04/24/shoot-a-feature-film-with-just-1000-worth-of-equipment/ http://eugenia.queru.com/2018/09/29/shooting-a-movie-you-only-need-two-lenses/ заради нишкава да речам еквивалент на 7artisans e NikkorZ/S иако сосем нова приказна, претпоставувам ако на ова се додаде добра атмосфера како компоиција кадар и светло ќе излегваат супер нискобузетни видеоспотови реклами и видеоартови, прашање е само зошто кај нас сеуште нема некој филантроп кој ќе отвори лизинг или рен-а-кам компанија која на фотоентузијастите по фото-клубовите ќе им даде така подршка да се калат во професионалци на кои така просторот за креативност ќе им биде далеку поголем него инерцијата за комерцијално занаетчиство! https://www.photoxels.com/nikon-announces-three-z-mount-s-line-lenses-and-the-nikkor-z-lens-roadmap/ [1] https://www.nikonusa.com/en/nikon-products/product/mirrorless-lenses/nikkor-z-14-30mm-f%252f4-s.html https://www.digitalcameraworld.com/reviews/nikon-nikkor-z-14-30mm-f4-s-review
интересно имаат ли точка на топење/смрзнување новиве објективи, сите информации ќе ги најде Чоек но овие ги кријат :) туку матер фор аматер ... The ability to assign aperture control on the lens ring is interesting for video. Do you know if the aperture changes are stepless – which is needed when filming? [1]
сепак авијација није шала
learn bokeh [1][2] By having an f1.8 lens that you shoot at f1.8, you get better bokeh. You’ll even get better bokeh at f2 or f2.8 because you’ll still be getting less geometry in the out of focus highlights. [3 ~ затоа секогаш ИМПРОВИЗИРАЈТЕ пред да се заглавите со опрема предпродукциски, едно време имаше ЕД ВУД Филмска Работилница 90-ти и тро потака, но откако ЛАЛЕ замина немам чуено дали постои нешто слично, таму некогаш секој од дома носеше што имаше и опрема се споделуваше, камо да размислуваат и денес така сложно младите ... импровизација значи Слобода дури и кога професионално делкате кадри, иако импровизира само оној кој не е заробен трендовски но и знае како да компензира, ѐ нормал постпродукциски да дополни недостатоци ... https://camerapedia.fandom.com/wiki/Jupiter_(lenses) https://www.pentaxforums.com/userreviews/jupiter-11a-4-135-135mm-f4.html https://www.dpreview.com/forums/thread/4161422 https://camerapedia.fandom.com/wiki/Helios-44 https://sleeklens.com/helios-44m-4-lens-review/ https://www.vintagelensesforvideo.com/helios-44-2-58mm-test/ - Personally I prefer the Helios 44-2 which has the step-less aperture ring on the front Изменето од Zelenikovo - 12.Мај.2019 во 23:43 |
|||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Zelenikovo
Сениор Регистриран: 16.Јуни.2018 Статус: Офлајн Поени: 809 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
тро офтопик ко за мој последен пост во нишкава ... ако имате волја за лабараториски чистачки табиет мој совет ет ЗАБОРАВЕТЕ НА ДИГИТАЛЦИТЕ во најдобар случај се скапи (а непрокопсани [1][2]) а во најлош она што ќе го добиете од 35мм камера никогаш нема да го добиете од дигиталец, ризик плус ет и соларна бура, иако треба абер како да се тера со олдскул фото направии, аналогно налик возење кола треба да знаете до каде и како со истата може да терате, пред се' да имате осет за Композиција во Кадар, Алатки на Апарат и Волја за Развивање ... https://petapixel.com/2015/05/26/film-vs-digital-a-comparison-of-the-advantages-and-disadvantages/ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=329&PID=34258#34258 https://www.35mmc.com/category/repairs-mods-tutorials-downloads/ пардон горе имам превид и канонот беше слр-ка, односно чинам последниот 35мм сој од канонци, фамозниот еос300, иако имаше доста напредни дигитални функции во однос сензорот функциите и дисплејчето, интересно имав табиет да не го скинам апарат од рамо бркајќи во од кадри, но немајќи пари за развивање ниту пак Лабос по дома та ретко што од фотнатото виде бел ден собирајќи ги филмоите од разонода, нели кога нема да се намачиш мануелно да фокусираш и штимаш нормално нема ниту многу да се замарш откако ти помине меракот по направијата иако собираш успат спомени за некое подобро утре на принтана реалност ... во меѓувреме што останало кај останало од филмои но излегоа дигиталците а нив пак ги третирав и третирам како стопмоушн муабет, најчесто фоткајки со идиоти бркајки попрво сцени и раК*рси а сетне ретуширајќи ги ко локум во чај неретко и алва во кафе ... https://www.photo.net/discuss/threads/camera-market-dominator-in-1960s-70s-and-80s.431046/ https://www.photrio.com/forum/threads/what-was-the-nikon-equivalent-to-the-canon-ae-1-in-the-day.123575/page-4 https://www.photo.net/discuss/forums/classic-manual-cameras.1903/ |
|||
Внеси реплика | страница 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |