|
Неколку прашања |
Внеси реплика |
Автор | ||
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 17.Јуни.2011 во 00:47 |
|
Хах. |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
It's not a Canon. It's a CALCULATOR |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
It's not a camera. It's a Canon. ;)
A ова мора во потпис да го додадам. Изменето од pecok - 16.Јуни.2011 во 03:46 |
||
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Имаш уште многу да учиш за да работиш паметно. Подобро повеќе читање, а помалце зборување. Бараш сенки за да правиш компензација на експозиција место да прочиташ упатство за употреба на апаратот. Тоа ти е исто како да си влегуваш дома преку балконот од комшиите затоа што не знаеш како да си отклучиш.
Битно одма се фати за вотермаркс и тој фамозен имиџ конвертер како да некој ќе се засили да ти кради симболиките. |
||
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Работи паметно, а не многу.
|
||
mdeni
Сениор Регистриран: 23.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 719 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Фино кажано. Намести си во камерата сетинзи кои ти одговараат, и ќе добиеш скоро готов ЈПГ од камера. Ако сликаш RAW тогаш мести на компјутер. ЈПГ = камера РАВ = компјутер. |
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ne mora da go pravish toa, da go vrtish fotoaparatot kon posvetlo i potemno mesto za da pravish menuvanje na ekspozicijata, tuku da go koristish kopcheto koe e nameneto za toa i so koe precizno se koregira ekspozicijata od +/- edna tretina blenda do nekolku blendi. Ili kamerata postavi ja vo braketing mode i taa toa kje go pravi avtomatski na sekoe pritiskanje na okinuvachot. |
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ako dozvolish, ova ne e najkorektno kazhano... displejot ne pokazhuva RAW, tuku JPG slika. Imeno, pri pravenjeto RAW file fotokamerata vednash pravi i JPG konverzija so pomala rezolucija i tezhina spored postavenite parametri vo teloto za da mozhe da go prikazhe dobieniot rezultat od fotografiranjeto na displejot. Kaj Nikonite teloto so sekoj RAW pravi ushte 2 JPG fajla koi se zapishani (embeded) vo RAW fajlot i zatoa ne mozhat da se vidat kako posebni JPG fajlovi zapishani na kartichkata. No tie mozhat mnogu ednostavno i brzo da se ekstrahiraat od RAW fajlot so mali programchinja koi mozhat da se najdat i besplatno. Poradi toa, dokolku pri fotograiranjeto e potrebno da se ima i mali JPG fajlovi za prakjanje po email, postiranje po web-stranici ili prezentiranje, togash nema potreba od fotogafiranje paralelno RAW+JPG i odzemanje dodatno mesto od memorijskata kartichka, tuku treba samo da se ekstrahiraat ovie vrzani JPG fajlovi. Onoj pogolemiot e dovolen za pravenje fotografii so dimenzii od 12X18 santimetri (pa duri i pogolemi). Inaku se slozhuvam deka dokolku se bara ultimativen kvalitet od fotokamerata treba da se fotografira vo RAW i toa so site parametri koi go odreduvaat fajlot postaveni na 0. No to ne znachi deka mora da bide tokmu taka dokolku imame potreba od pravenje i dostavuvanje na golem broj fotografii za kuso vreme od koi ne se bara site da bidat besprekorno napraveni. Vo toj sluchaj mozheme bez problem da fotogafirame so nekoi parametri postaveni na pozicii koi kje ni garantiraat potreben kvalitet direktno od teloto na kamerata so toa shto podocna, dokolku e potrebno nekoi od niv da bidat doraboteni za najvisok kvalitet, da se vratime na RAW fajlovite i so soodvetniot softver site odnapred postaveni setinzi da gi vratime na 0. |
||
itan14
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 30.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 545 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јас лично сликам во RAW, за да можам подоцна да се вратам на тоа што го забележил сензорот, а сетизите ми се на 0 на сите функции. Подоцна софтверски сетирам се. За sharpness за најголем квалитет за да нема артефакти менувам lab color, lightness каналот го острам со smart sharpen, враќам во РГБ(ако е за принт прво зголемувам до форматот кој сакам да се печати на 300 dpi со genuine fractals, гледам како ке изгледа на 50% зголемување, и тоа ке се добие на принт). За црно бели наједноставно ми е подоцна да одберам црно бела конверзија. Од друга страна некои тела сликаат во RAW, а може да прикажат B&W на дисплејот, за да можеш веднаш да процениш. За споделувањето, не знам како е кај тој канон (и кај никоните), знам дека кај понапредните има засебен dial за бленда, засебен за експозиција, и нема губење време. Лично најчесто сликам во мануелен мод, и уште почесто со мануелен фокус, ама тоа е лична преференца. |
||
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И да прашам, дали е подобро да зголемам контраст и сатурација директно на апаратот или тоа да го правам софверски? И колку препорачувате да биде Sharpness на апаратот (сега за сега е на 0) без да губам на деталност и квалитет или и тоа софтверски? И дали е подобро да сликам во црно-бело преку апаратот или подобро е подоцна софтверски да ги правам црно-бели?
И доста прашувам ај и да споделам нешто. Брзо менување на Shutter Speed и Aperture: Функционира само кога апаратот е наместен автоматски да ги одредува во зависнот од програмата што ја користите (појма немам како е кај другиве ама канон има неколку модови, авто, авто со концентрација на брзина или aperture, итн). Сврете го апаратот кон потемно место за да сетирате поголема експозиција (брзина или апертуре), кон посветло за помала (брзина или апертуре), итн. Сликнете го објектот што го сликате 3 пати, со различен сетинг и сте завршиле работа. Го научив од фотограф на нет и е добро зошто менување на овие сетинзи рачно одзема доста повеќе време особено затоа што кај канон за смена треба да кликаш две копчиња одеднаш што е малку незгодно ако се брзаш. |
||
Внеси реплика | |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |