IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Небезбедни кинески возила на нашите патишта
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Небезбедни кинески возила на нашите патишта

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака Обратен редослед
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Небезбедни кинески возила на нашите патишта
    Испратена: 29.Март.2011 во 12:31
уууф... се наежувам од помислата каква инвазија ќе биде од кинески коли...ко жути мрави... дерман ќе се нема од нив. А... Каков пазар на коли имаме ние, мамата изненадување Можеше лада 110 да влегува во мк, ни еуро3 , ни перници , ни АБС ... можеше до лани да влегува Југо без никаква опрема, можеше 101 .....   а нонстоп трубат околу некои безбедносни норми кои треба да ги поседуваат новите возила за увоз....   страшна работа.  Знам дека во Германија беше пуштена една серија Брилијанс во продажба. Од тоа испадна една „општонародна“ катастрофа.  Коливе имаат мизерно влегување в кривина, никаков квалитет и што е најлошо - при удар од 80 на сат ги снемува до задни седишта. Е сега ако му се ризикува на некого животот само за да вози нова кола , нека повели нека купува.

Тоа колку загадуваат не го ставаме ни на список на ствари кои се проблематични но :
-ужасен квалитет на делови ( резервни делови)
-танок метал што нема да може ни недела дена да трае по улициве ... ако лупнеш во една поголема дупка отиде бандашот
-пластика ко канче од кисело млеко Бучен Козјак... да ја оставиш на 40 степени во лето , нема да си ја најдиш шалтаблата после...смеење
-мотори за кои јас лично гарантирам дека нема никогаш да префрлат 100 000 километри без отварање
-да не правам муабет за рамената и амортизерите што ќе ги менуваат на година - две.
-потрошња ко тристач
-10 делови се дршат на едно штрафче.
- под хауба има многу повеќе пластика од колку што смее, а налет тоа сета е ефтина и неотпорна на високи температури.

Јас кога ја зедов веспава (кинеска - Баотиан) само кога ги видов стегите на усисната грана сето ми стана јасно што квалитет има скутерот и какво возење ќе ми понуди.

Нема потреба да се увезуваат нови проблеми. зарем не ни беше доста што го собравме сето ѓубре од запад, па сега ќе ги носиме и експериментите од истокзбунетост
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Март.2011 во 10:42
[04.11.2010] Evropa ne saka nitu da cue za niv, a vo Makedonija veke pocnaa da se otvoraat saloni za prodazba na kineski avtomobili. Dodeka Brisel ja drzi cvrsto spustena rampata za uvoz na avtomobili od Kina poznati po slabiot kvalitet i nedovolnata bezbednost kaj nas rabotite se dvizat vo sprotivna nasoka.

Ova se vozila od markata Ceri koi spored tvrdenjata na uvoznicite naskoro ke se vozele po patistata niz zemjava.

'Novite vozila ke mozat da se prodavaat od slednata nedela, odnosno prakticno od utre. Vozilata se ednas pominati na homologacija, gi poseduvaat site sertifikati, taka da toa ne e precka za bilo kakvo ponatamosno rabotenje', izjavi Igor Iliev, direktor na 'Avto - ekspert' zastapnik za Ceri vozilata.

Uvoznicite se falat deka startuvaat so prodazba, no zasega toa nema da bide mozno. Od biroto za metrologija, klucnata institucija sto dava zeleno svetlo novi avtomobili da se pustaat vo soobrakaj, za A1 negiraat deka kaj niv dosega nekoj podnel baranje za homologacija na vozilata od markata Ceri.

Za da se registrira i potoa da moze da se vozi eden avtomobil od Kina vo Makedonija potrebno e da se ispolnat okolu 120 posebni evropski regulativi. Samo sertifikat od evropska laboratorija ne e dovolen za da pocne prodazbata, toa mora da go dozvolat i domasnite institucii.

Za del od importerite kineskite vozila ne se direktna zakana za konk*rencijata, no se seriozen udar za bezbednosta na domasniot pazar koj e veke ionaka raznisan so dozvolata za uvoz na stariot avtomobilski krs od Evropa.

'Evropskite i japonskite vozila se daleku vo odnos na bezbednosnite karakteristiki i eko karakteristikite vo odnos na kineskite vozila vo momentov. Kompetentnite evropski i amerikanski testovi za bezbednosti gi okarakteriziraat najnovite modeli na kineskite vozila so mnogu losi ocenki', veli Darko Dimovski, direktor na MIDA motors.

Vo Makedonija dosega se izdadeni tri odobrenija za uvoz na kineski vozila i toa za markite Geli, Lifan i DFM. Za razlika od kaj nas vo mnogu zemji vo EU recisi i da e nevozmozno da se uvezat kineski avtomobili.

Vozilata se so poevtina cena, no najgolem del od niv se proizveduvaat so zastareni materijali, poteski se za vozenje i poveke ja zagaduvaat zivotnata sredina.

Kineskata kompanija nadlezna za Ceri vozilata pak na internet sajtovite e pretstavena kako firma plagijator na avtomobilski dizajni, vmesana vo skandali so proizvodstvo na vozila bez licenca, prekrsuvanje dogovori za isporaka.
I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING MACEDONIAN
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.