|
АВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери... |
Внеси реплика | страница <1 56789 35> |
Автор | |
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 15.Мај.2009 во 00:53 |
Еве го Ме-262
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
Toecutter
Нов член Регистриран: 11.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 19 |
Испратена: 14.Мај.2009 во 19:13 |
Prv avion so strelasti krila e Me-262 imal golemo vlijanie na konstruktorite vo toa vreme. Me-163 Komet bil najbrz avion na svoeto vreme ama i golem rizik da se leta so nego.
MiG 15 e precrtan Focke-Wulf TA 183 so kopija od angliski motor R.R. Nene. I F-86 Sabre debelo se potpira na germaski proekti od WW2. Najvlijatelni avioni od WW2 : Ju-87 StuKa Ju-88 Bf-109 FW-190 Spitfire Lancaster Mosquito Il-2 Sturmovik B-17 B-24 B-29 P-51 Mustang F6F Hellcat A6M Zero Najlosi avioni od WW2 : Breda Ba-88 LaGG-3 PZL P-30 Zubr Blackburn Roc |
|
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 14.Мај.2009 во 14:45 |
На нив мислев бе,не ми текнуваа вчера а и не побарав да се подсетам. Забеган мислам дека Комета е највлијателна за понатамошниот развој на млазни авиони.
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 14.Мај.2009 во 14:36 |
а инаку што се однесува до САД и СССР да не мислиш на Mig 15 и F 86 sabre? |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 14.Мај.2009 во 14:34 |
|
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 13.Мај.2009 во 23:37 |
Еве уште една
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 13.Мај.2009 во 23:36 |
Еве ја убавицата
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 13.Мај.2009 во 23:33 |
Највлијателен авион од ВСВ според мене е германската Комета.
Прв пат во авионска историја се јавуваат закосени крила.
После тоа го користат САД И СССР за правење на првите млазни авиони,не ми текнува во моментов како се викаа,на јазик ми се.
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
fiks
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Администратор ПРАВДОЉУБЕЦ Регистриран: 18.Април.2005 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 24000 |
Испратена: 13.Мај.2009 во 23:29 |
Ај сте ја затерале темава.
Што е муабетов?
|
|
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии. |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 13.Мај.2009 во 23:16 |
Ок, сето тоа го разбирам, но сите тие авиони кои опстанале си се сервисираат редовно, а плус тоа можат да им бидат додавани разни стварчичи од воена технологија, ако го ставиш и најмоќниот авион од четириесетите да се бори во шеесетите, не може да постигне се со првичната опрема која ја имал во времето на војната
исто така, оригиналните авиони од ВСВ кои постојат денес се многу ретки, ги има по еден-два, некои се реставрирани од урнати авиони, на пример има еден P-38 кој е изваден од под мраз и целосно реновиран и денес лета по аеромитинзи во Америка, а исто така има и правење на авиони само за шоу, со друг мотор или слично ќе ги постирам наредниве денови кога ќе имам време, оти сега и ме мрзи |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Toecutter
Нов член Регистриран: 11.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 19 |
Испратена: 12.Мај.2009 во 00:04 |
Mustang posleden pat vodel vozdusni borbi vo 1969 godina za vreme na 'fudbalskata' vojna megju Honduras i El Salvador i toa Cavalier-Mustang verzijata. A normalno pokasno bil koristen kako jurisnik so uloga po potreba da presretnuva avioni i helikopteri koi se vo opseg na negovata brzina sto za centralna amerika znacelo 95% od site avioni tamu. Vo nikaragva bil koristen od 'sandinistite' protiv transportnite avioni na CIA t.e.'Air America' koi imale razno-razni avioni od C-47,preku C-119,DC-6 pa se do Hercules.Taka da moze i den denes da se koristi kako lovec protiv avioni koi moze da gi stigne i protiv site high-tech super skapi helikopteri. Jasno e deka ne moze protiv sovremenite lovci nisto koga edna raketa vozuh-vozduh e duplo poskapa od samiot Mustang ili Super Corsair ama toa e druga tema.
Zamisli P-51 ili FG-2 protiv Apache,Mi-24,Tigre,Ka-52,Lynx,Cobra ili bilo koj supersovremen jurisen helikopter. Tesko na helikopterite. Vo Koreja Corsair izleguval na kraj so MiG 15 i ostanatite lovci od prvata generacija. Katalina e hidroavion. Dakota si se koristi za transport od 1934 do denes. Ovie avioni ne se proizveduvaat seeset godini i e pravo cudo kako seuste avion star 60-70 godini uspesno leta. Od germanskite legendi mora da se spomene Ju-52 koj letal do 1982. Grozno izgleda od rebrast lim ama nemacka masina. Germancite imale edno cudo proekti podobri od sojuznicite... Najskromni bile sovetskite avioni. Naprimer Jak-3 i Jak-9 imale petpati pomals resurs od Bf-109 sto znaci remont 5 pati za vreme na 1 remont na Bf-109. Koj spored tebe se najvlijatelnite avioni od WW2 (ne mozam da recam najdobri deka e glupo) Nekoi bile fantasticni kako Me-262 ama nemale nikakva uloga vo celosnata slika. Ili Me-163. |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 11.Мај.2009 во 22:50 |
добро, ја кога зборам за пропелерки на ум ја имам Војната, а повеќе му давам заслуги на авион за акцијата која ја има видено, затоа повеќе ги ценам другите авиони од војната
сега немам толку информации за Мустангот, ама не верувам дека низ толку години ја има улогата на класичен борбен ловец, колку и да е напреден, не може да преживее во борба во ерата на млазните, има и други авиони кои останале во служба, но ја смениле функцијата еве на пример и оној Антонов ние што го имаме, престанал (колку што знам) да се произведува во девеесетите, но тоа не значи дека е најдобриот авион на светов а за Дакота и Каталина знам, но и тие се пример за менување функција, Каталина бил бомбардер, а денес се користи за гасење пожари, сепак не е исто прашањето ми е (бидејќи не знам), до кога Мустангот е во функција на Ловец? |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Toecutter
Нов член Регистриран: 11.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 19 |
Испратена: 11.Мај.2009 во 20:14 |
Pa dobro ima mnogu propaganda obicno na diskaveri i drugi kanali kako naj-ova i naj-ona avion.
Rabotata so Mustang e sto preziveal vo aktivna sluzba do 1991 vo vreme koga po neboto se motale B-2,F-117 i kompanija. Zamisli ti avion proizveduvan od 1940-45 da se koristi do 1991! P-51 originalno bil razvien kako za poddrska na kopneni trupi kako A-36 Apache. Imal golema moznost za modifikacii i izmeni taka da bil popularen niz tretiot svet. A vo samata WW2 sekako deka ne bil eden od najvlijatelnite. Drugo letalo sto predizvikuva pocit e C-47 Dakota, mada ne moze da se rece deka e ww2 avion bidejki poletal uste 1934. A se uste se koristi po svetot. Podobar dokaz za kvalitet zdravje. Catalina - uste eden primer za dolgovecnost - i den denes ima sto se koristat za gasenje pozari.Prv pat poletal 1933! Denesnite borbeni avioni se sranje im treba cela armija logistika za da poletaat a kostaat kako suvo zlato. Mnogu siromasni zemji kako nasava go koristat(koristea) Su-25 na primer koj kosta 15 mil.$ ima brzina od 970 km/h bez teret a maksimalno nosi 4.300 kg na radius od 250 km. Smesni karakteristiki za taa cena. Na primer Goodyear FG Super Corsair od peesetite (derivat na F4U Corsair) nosel 2.500 kg na 800 km radius so maks. 745 km/h prazen. Deneska takov avion bi kostal okolu 300.000$ E sega zamisli 45 FG Super Corsair za isti pari ili eden Su-25. |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Испратена: 11.Мај.2009 во 15:01 |
за се се согласуваме освен за мустангот, тој и уште некои авиони се големо кревање прашина за џабе, навистина има многу авиони од Втора Светска Војна кои се многу позаслужни
единствено може да зима поени дека е еден од понапредните авиони од негово време |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Внеси реплика | страница <1 56789 35> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |