|
Тестирања на крајот на учебната година |
Внеси реплика | страница <1 56789 30> |
Автор | ||
BisernA
Сениор Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
е значи колку се мозоци...... предметите за тестирање ги одбира комисија...... составена од професори од училиштето...... класниот на ,,не е битно кој клас,, им е надгледувач на полагањето...... и член во комисија....
комисијата претходно се договарала во кој клас ќе се изврши тестирањето заедно со професорите...... никој не си полага кај класниот само заради тоа што класниот е пристрасен... туку секој професор ќе биде тестиран во класот каде што има најмногу 3ки логикава им е опасна..... а се тресеа на почетокот кога требаше од министерството некој да им го одредува предметот...... и за што е тестирањето кога однапред ПАК и пак и пак е се наместено ?? |
||
Omar
Сениор Too young to die... Регистриран: 22.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 12633 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
тешко на децата.... Знам како ми било кога бев средношколец....
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Сатира, политички пресметки или нешто трето. Додека возрасните се надмудруваат децата вистински дебатираат. Ова се вика комедија.
Осмоодделенците и судиите во ист ден ќе полагаат тестови
Истиот ден, уставните судии ќе одлучуваат дали ќе поведат постапка
по иницијативата на битолчанката Анастасија Кочова, која смета дека
екстерното оценување е неуставно. Во пресрет на седницата на Уставниот суд, во Куманово, се одржа дебата за екстерното оценување. Професорите сметаа дека екстерното оценување, пак, го протежира кампањското учење. |
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ubavo kazano,..samo,.bash naprotiv,..jas mislam deka samo shupelki i ima,..i toa od site vidovi ,..drva!
|
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
којсумјас
Сениор Регистриран: 22.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4543 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Pogolema glupost do sega nemalo...(barem vaka ko sto mi teknuva)...
ama deka ke ima ponatamu..ne se somnevam.... vo obrazovanie, otsekogas imalo nmogu koi ne treba da se tamu... i sekogas se glavni onie koi nikogas ne zemale dnevnik vo raka... a be studentite imaat kolokviumi...si polagaat parcijalno... a ovie zapnale deca odednas da polagaat za materijalot od cela godina... i sea decava se zbesnaa ucejki... stresovi... zosto...???? za nekoi glupaci sto nemaat poim deka osnovnoto obrazovanie... ne e samo obrazovanie... tuku i vospituvanje... i deka ne sekogas ocenkata treba da bide odraz samo na znaenjeto... tuku tuka ima i milion drugi faktori... koi dobar pedagog mora da gi zeme vo predvid... vakvo polaganje moze samo na fakultet... ne vo osnovno obrazovanie... a ako ne znaat kolku im e kvaliteten nastavniot kadar... ima drugi nacini da doznaat... kako prvo... neka ne primaat sekogo na pedagoski fakultet... zosto od sekoe drvo... supelka ne biduva... Изменето од којсумјас - 18.Мај.2009 во 18:55 |
||
BisernA
Сениор Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
социологија е премногу лесен предмет во кој поимите се општо познати и не е потребно многу учење !!! а англиски учам веќе 13 години..... не си ги кревам акциите бидејќи сигурна сум дека овие два предмета ќе ги положам... не знам дали ќе беше убаво ако ми се паднеше физика или историја среќа е ова да ти се падне |
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Mnogu ubava i izdrzana analiza na problemot eksterno ocenuvanje vo Dnevnik. Staven akcent tokmu na ona koe site prakticari go zboruvaat, ne ednakvi shansi za site, ne ednakvi moznosti.
Екстерно или екстремно тестирање И покрај тоа што сметам дека оценување и контрола на наставниците е неопходно, сепак како родител на две деца, би сакала да добијам одговор од Министерството за образование на неколку дилеми. Дали досега постоеја стандардни критериуми за оценување на национално ниво, па сега се воведуваат фронтално на национално ниво. Ако некој не знае како изгледаат, нека погледне критериуми од некоја од малку развиените земји. И, каде е педагошкиот дел од оцената, трудот, континуитетот, коректното однесување и се' друго што влегува во оценката? Каде е практичниот дел од оценката? Зар ова е конк*рентна работна сила, која знае само информации како за на квиз? Дали некој направил анализи на оценките на матурантите и приемните тестови при упис на факултет од минатите години? Од таква анализа можело да се увиди многу за ситуацијата со постојните критериуми, ситуацијата на терен. Конечно, приемните испити се ништо друго туку легитимни екстерни тестови, кои не демотивираат, и најдоброто од се', ги води трета странка. Колку долго оваа нонсенс ментална вежба е пилотирана, па да се увидат недостатоци, да се направат корекции и подобрувања, особено што вакво нешто нигде во свет не е ниту помислено? Матурата која се воведе прв пат минатата година имаше пилотирање две години, па повторно се прават обуки за прегледувачите за „дотерување“ на критериумите по согледани неправилности. Дали некој ги запознал учениците со електронскиот систем? Што ќе се случи ако некој ученик добие погрешна оценка или две поради негови недоволни компјутерски вештини, или можеби едноставно заради недоволна усовршеност на системот со кој ќе бидат тестирани? Кому да му се жалиме? Според правилникот за овој начин за оценување, одредени процент од наставниците ќе бидат наградени, а друг казнети следната година. Убаво, но дали е дефинирано во правилникот дали ова ќе важи на национално ниво или на ниво на училиште? Ако е на ниво на училиште, може да се случи во едно училиште да биде награден наставник со отстапување од 5 отсто, а во друго училиште наставник да биде казнет за отстапување од 4 отсто. Дали за ова некој размисли и има решение? Дали некој мислеше пред да воведе екстерно тестирање за матурантите, покрај 4 испити и матурска тема (од огромна важност за нивната иднина), требаше да полагаат и друг предмет (или во полош случај два предмети) за да можат да се оценат нивните наставници? Зарем се малку овие испити во нивната прва пред-факултетска мајско-јунска испитна сесија? Во годината на најголемата раскрсница на матурантите, зарем не мислевте дека воведување на ваква важна работа особено во време на матурските вечери едноставно не е фер? После се што се случуваше и она што беше изјавено, можеби треба да прашам, дали некој ова го мислеше минатата година кога се донесуваше законот? Како што стои во правилникот, тестирањето ќе се изведува во периодот од 1 до 10 јуни. Ако моето дете има тестирање на 1 и 4 јуни претпладне, а таа недела е на настава во попладневната смена, дали ќе треба да оди на настава, или целиот клас ќе биде ослободен, за да може да се подготви за следното тестирање (станува збор за годишни тестирања)? Дали ова значи дека часовите од 1 до 10 јуни ќе бидат хаос, и школската година ќе заврши неофицијално на 31 мај? Од муабети на ученици во автобус, дознавам дека учебникот по Филозофија за некоја година има 350 (со зборови: триста и педесет) страни полни со текст. За почеток би прашала, кои критериуми ги исполнувал за да биде одобрен? А понатаму, дали класовите кои ќе бидат оценети по овој предмет ќе успеат временски да го поминат сиот материјал, споредено со материјал од предмет чиј учебник е 100-тина страни? И покрај ова, некој ќе споредува оценки? Долгорочно гледано, бидејќи ова е утврдено со закон, прашањето е, што после неколку годишна примена, наставниците ќе бидат оценувани, оценувани - преоценувани, па ќе ја научат лекцијата, дека треба да бидат построги во оценувањето, бидејќи се мери отстапувањето, но дали тие подобро ќе предаваат, дали повеќе ќе се трудат да се поправат како педагози и методичари? Што со учениците кои имаат единици, а да не зборуваме за оние со доволен број на единици за да ја паднат годината? Кога ќе им се заклучат оценките? На крај: дали некој имаше визија за сето ова, како треба да изгледа, секој најситен детал и што се сака да се постигне со ова? Или повторно уште еден експеримент? |
||
Dark HaCkeR
Сениор Хакериште Регистриран: 20.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 683 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Лее ако те фане тремата па од 5 да добиеш 2 на тестот па така да и професорот ке го казнат а и ти ке си одиш со намалена оценка па поарно не ке можеше,Девојче-то само што си ги крева акциите знаеме дека си ногу паметна |
||
BisernA
Сениор Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
мене ми се падна англиски и социологија...... поарно не можеше така да...... капата настрана..... веќе имам положено
|
||
SLAVEVAT
Нов член Регистриран: 15.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 7 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Мене ми е супер математика ми се падна
|
||
G1RL
Сениор Регистриран: 09.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 103 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
mene matematika...
|
||
TODAY COULD BE YOUR BEST, WORST OR LAST DAY IN YOUR LIFE...
|
||
debar_girl
Нов член Регистриран: 05.Мај.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
lele mene super si mi padna hemija i makedonski superrrrrrrrrrrrrrrrr
|
||
mama miaaaa>..............
|
||
Schumacher
Сениор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 396 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ти цела книга да ја знаеш (во мојот случај 120 страници текст) треба да имаш микро чип во главата, па и тој не е сигурно дека ќе издржи. Инаку доколку планираат да не паднат и да повторуваме, добро им иде, а доколку сакаат да не донесат до степен на самоубиство, тоа веке им успеа. Инаку како што тргнала работава Кај мене во одд. ке има 15 единици на 22 ученика! Резултат: Подобро да го нема екстерното отценување.
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Протести, изјави, шпекулации. МОН ги тера работите со подготовките, родителите и учениците ја чекаат одлуката на уставен суд. И ко по обичај кај нас одлуките се носат во 5 до 12.
Екстерното оценување останува |
||
Внеси реплика | страница <1 56789 30> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |