IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Авиони, бродови, воена технологија
  Активни теми Активни теми RSS - АВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Затворена темаАВИЈАЦИЈА-фајтери,бомбардери...

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 35>
Автор
Порака Обратен редослед
Izzi Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
BRAINIAC

Регистриран: 18.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4475
Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јуни.2009 во 19:29
(back to 21st century)

КАКО е могуче да се изгуби Airbus од радар?
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јуни.2009 во 23:09
предраг, штурмовикот е можеби еден од најголемите авијациски подвизи на Русија во ВСВ среќа

инаку еве едно авионче P-63, порано мислев дека е руски, ама испадна американски црвенеење




размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Предраг Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2009
Статус: Офлајн
Поени: 224
Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јуни.2009 во 22:40
Еве го...значи сфатив како се аплоудира...еден од многуте мои миленици...
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јуни.2009 во 20:04
Еве неколку доста влијателни американски лесни бомбардери за победа на пацификот
Douglass TBD Devastator - воведен во употреба во 1937, за негово време одличен торпедар, но напредокот на технологијата во ВСВ го прегазил, овој авион е виновен за потопување на еден јапонски носач на авиони, но сепак со текот на војната станувал се поранлив, а и торпедата му биле голема слабост кои често биле дисфункционални


TBM Avenger (Grumman) напреден авион, но многу бавен и ранлив на ловци, првиот лет му бил трагичен, откако само еден од шест авиони се вратил, но сепак со текот на војната бил се покористен, а се докажал во многу битки, како Мидвеј, а еден од пилотите бил и Џорџ Буш (се чудев малце на ова)


Douglas SBD Dauntless - прв обрушавач што ја видел војната, доста назаден за нејзиниот почеток, лесна мета, но како и да е, успеал да потопи по некое бротче кај Java, на крај бил заменет од SB2C

SB2C - 4 Curtiss Helldiver, заменик на SB2C Helldiver, со подобри електронски системи и хидраулика, еден од виновниците за потопување на срцето на јапонската флота, бродот Јамато




Изменето од zabegan - 11.Јуни.2009 во 20:23
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Мај.2009 во 12:12
eve drug
F-22 Raptor

Data from USAF,F-22 Raptor Team web site,Lockheed Martin,Aviation Week,and Journal of Electronic Defense

General characteristics
Crew: 1
Length: 62 ft 1 in (18.90 m)
Wingspan: 44 ft 6 in (13.56 m)
Height: 16 ft 8 in (5.08 m)
Wing area: 840 ft² (78.04 m²)
Airfoil: NACA 64A?05.92 root, NACA 64A?04.29 tip
Empty weight: 43,430 lb (19,700 kg[1][114])
Loaded weight: 64,460 lb (29,300 kg[115])
Max takeoff weight: 83,500 lb (38,000 kg)
Powerplant: 2× Pratt & Whitney F119-PW-100 Pitch Thrust vectoring turbofans, 35,000+ lb (156+ kN) each
Fuel capacity: 18,000 lb (8,200 kg) internally,[1][114] or 26,000 lb (11,900 kg) with two external fuel tanks[1][114]

Performance
Maximum speed:
At altitude: Mach 2.25 (1,500 mph, 2,410 km/h)[46]
Supercruise: Mach 1.82 (1,220 mph, 1,963 km/h)[46]
Range: 1,600 nmi (1,840 mi, 2,960 km) with 2 external fuel tanks
Combat radius: 410 nmi[113] (471 mi, 759 km)
Ferry range: 2,000 mi (1,738 nmi, 3,219 km)
Service ceiling: 65,000 ft (19,812 m)
Wing loading: 66 lb/ft² (322 kg/m²)
Thrust/weight: 1.08 (1.26 with 50% fuel)
Maximum g-load: -3.0/+9.0 g[46]

Armament
Guns: 1× 20 mm (0.787 in) M61A2 Vulcan gatling gun in starboard wing root, 480 rounds
Air to air loadout:
6× AIM-120 AMRAAM
2× AIM-9 Sidewinder
Air to ground loadout:
2× AIM-120 AMRAAM and
2× AIM-9 Sidewinder and one of the following:
2× 1,000 lb (450 kg) JDAM or
2× Wind Corrected Munitions Dispensers (WCMDs) or
8× 250 lb (110 kg) GBU-39 Small Diameter Bombs
Hardpoints: 4× under-wing pylon stations can be fitted to carry 600 US gallon Sargent Fletcher drop tanks or weapons, each with a capacity of about 5,000 lb (2,268 kg).

Avionics
RWR (Radar warning receiver): 250 nmi (463 km) or more
Radar: 125-150 miles (200-240 km) against 1 m2 (11 sq ft) targets (estimated range)



Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Мај.2009 во 13:24
Груман бил еден од најголемите производители за америчката морнарица, негови најпознати авиони се „мачките“
F4F Wildcat, првиот ловец на груман кој ја видел војната, имал неколку недостатоци, но тоа не ги спречувало пилотите да соборат повеќе „нули“


F6F Hellcat можеби најуспешен авион на Пацификот (на САД), дизајниран е како „убиец на нули“ според недостатоците на јапонската нула, кои биле лесно утврдени, многу подобар од неговиот претходник, со појак мотор и со модификација на тркалата за слетување, се вика дека имал 11:1 убиства

F8F Bearcat далеку подобар од неговите претходници, но сепак стигнал многу касно за да учествува во војната

има уште неколку „мачки“ но само овие учествувале во војната
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Мај.2009 во 13:01
F4U Corsair еден од успешните ловци на Америка, дизајниран е за морнарицата, но долгиот нос му оневозможувал да слетува на кратки писти како носач на авиони, па бил ограничен на окупираните јапонски острови, но битно во небо бил одличен

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 23:22
Dobro sega vo Pearl Harbour se borele P-36 Mohawk sto e prethodnik na P-40 ima zvezdast motor, mnogu lici na P-40 a za vo Kina tocno bil dosta uspesen vo AVG na Clair Lee Chenault.Edna eskadrila duri bila koristena kako licna zastita na Chang Kai Shek koga patuval so DC-3.Izdrzliv avion vo sekoj slucaj.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 16:33
P40 Warhawk, успешен авион, американците го користеле за ниски напади и одбрана (пр. во Перл Харбор собориле по некоја нула), а исто така е познат по некои херојски пилоти како flying tigers во кина, но сепак, со текот на војната малце застарел и се помалку бил користен
 

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 02:36
Inaku za najlosite avioni od WW2 :

Breda Ba-88 bil tolku beznadezen sto italijanite go koristele kako CEL na aerodromite da gi zastitat malkute G-55 i P-108!

LaGG-3 'Lakiran Garantiran Grob'! Imal neprijatna osobina da se raspadne vo let.

PZL P-30 Zubr 'Letecki sandak'.Katastrofalni letacki osobini,slabo reagiral na komandite. Edinstvenata polska eskadrila koja poletala protiv germanicte zavrsila tragicno.Od 9 avioni ne se vratil nieden.

Blackburn Roc. Mornaricki lovec na britancite,soboril eden britanski avion po greska,edinstvenata pobeda.Iako bil ednomotoren imal mitraleska kula na grbot sto predizvikuvala golem vozdusen otpor.Lovec inferioren na bombarderi kako He-111 i Do-17 koi go lovele nego mesto ovaj niv.
Кон врв
Toecutter Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 02:26
Me-262 mozel da nosi bombi vo prvata verzija,pricinata e druga.Toa sto im trebalo 3 godini da go vovedat vo operatvna upotreba glavno e idiotizmot na ministerot na avijacija Milch koj smetal deka ne mora da se razviva mlazen lovec koga Bf-109 i FW-190 si ja vrsat rabotata.Ko stanalo jasno deka nema da mozat da gi zaprat lankasterite i b-17 bilo veke kasno.Isti slucaj e i so najdobriot noken lovec He-219 Uhu koj e proizveden vo 250 komada.Da ne prajme muabet za Do-335 Pfeil najbrziot operativen klipen lovec na site vreminja (781 km/h) koj za zal ne videl borba, a bile napraveni 70-80 parcinja.Imam edna kniga za Eric Brown pilotot koj drzi svetski rekord vo broj na avioni so koi letal, okolu 500 tipovi ne smetajki gi podvarijantite.Bil pilot-ispituvac koj pretezno letal so prototipovi.Posle vojnata gi testiral Me-262 ('avion so strasen potencijal'), Me-163 ('Najzestoko dozivuvanje koe sum go imal vo karierata') i Do-335 Pfeil ('Sreka za nasite piloti sto ovaa masina ne vleze vo borba').
Dobro i soljuznicite ne spiele go spremale P-80 Shooting star nekolku pratile vo Italija vo April 1945 ama bilo veke kasno,'Meteor' na anglicanite,iako bil daleku od Me-262,'Vampire', F8F Bear, Dark Shark, Super-Corsair, P-82 Twin Mustang, La-11, P-61 Black Widow i pred se A-26 Invader i B-36 Peacemaker so koi ke si imale maka germancite. Japan isto taka imal dobri proekti NIK Shiiden, J8 (Varijanta na Me-163) i drugi.

Se na se najgolemata zakana za sojuznicite ne bi bile lovcite tuku novite raketi zemja-vozduh 'Rheintochter','Schmetterling' i 'Wasserfall' koi dokolku navreme se razviele bukvalno ke go iscistele neboto nad germanija.Sojuznicite nemale ama bas nisto slicno.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 01:03
Еве се виновниците за пропаста на Германската воена индустрија
 
Авро Ланкастер
 
 Б-17


Изменето од fiks - 15.Мај.2009 во 01:04
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 01:00
Да произведеа повеќе вакви ловци,не како што сакал Хитлер од почеток да биде бомбардер Ме-262 можеби ќе имаа некоја шанса да завладеат со небото над Геманија и така да избегната тотален крах од воздушните удари на сојузниците.
Ланкастер и Б-17 им ја уништиле цела инфраструктура на Германската воена индустрија
 
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 00:55
Еве податоци за Ме-262,сега се на англиски,ам ќе се снајде тој што го интересирасреќа
 


HISTORY:
First Flight 18 April 1941 (with piston engine)
25 March 1942 (with jet engines)
Service Entry

30 June 1944

CREW: (Me 262A) 1 pilot
(Me 262B) 1 pilot and 1 radar officer

ESTIMATED COST:

unknown

AIRFOIL SECTIONS:
Wing Root NACA 00011-0.825-35
Wing Tip

NACA 00009-1.1-40

DIMENSIONS:
Length 34.79 ft (10.60 m)
Wingspan 40.96 ft (12.48 m)
Height 12.58 ft (3.84 m)
Wing Area 233.58 ft2 (21.70 m2)
Canard Area

not applicable

WEIGHTS:
Empty (Me 262A-1a) 8,380 lb (3,800 kg)
(Me 262B-1a) 9,700 lb (4,400 kg)
Typical Load 14,110 lb (6,400 kg)
Max Takeoff 15,720 lb (7,130 kg)
Fuel Capacity 635 gal (2,400 L)
Max Payload

at least 2,200 lb (1,000 kg)

PROPULSION:
Powerplant two Junkers Jumo 004B-1/-2/-3 axial turbojets
Thrust 3,968 lb (17.7 kN)

PERFORMANCE:
Max Level Speed at altitude:
(Me 262A-1a) 540 mph (870 km/h) at 19,685 ft (6,000 m)
(Me 262A-2a) 470 mph (755 km/h)
(Me 262B-1a) 495 mph (800 km/h)
at sea level: 515 mph (825 km/h)
Initial Climb Rate 3,935 ft (1,200 m) / min
Service Ceiling 37,565 ft (11,450 m)
Range 565 nm (1,050 km)
g-Limits unknown

ARMAMENT:
Gun (Me 262A-1a) four 30-mm MK 108 cannons (two w/100 rds ea, two w/80 rds ea)
(Me 262B-2a) some equipped with one 50-mm MK 114 cannon
Stations two external hardpoints
Air-to-Air Missile none
Air-to-Surface Missile none
Bomb (Me 262A-2a) up to two 1,100 lb (500 kg) bombs
Other (Me 262A-1b) up to 24 55-mm R4/M rockets
(Me 262B-2a) up to 48 55-mm R4/M rockets

KNOWN VARIANTS:
Me 262 V1 First prototype initially fitted with a piston engine to test flight characteristics, later fitted with two B.M.W. 003 turbojets
Me 262 V2 through V12 Test aircraft
Me 262A-0 Preproduction aircraft
Me 262A-1a Schwalbe Production single-seat fighter interceptor fitted with four cannons in the nose
Me 262A-1b Single-seat interceptor fitted with R4M air-to-air rockets
Me 262A-2a Sturmvogel Single-seat bomber based on the Me 262A-1a
Me 262A-5a Reconnaissance model
Me 262B-1a Two-seat trainer
Me 262B-1a/U1 Early two-seat night fighter equipped with a radar in the nose
Me 262B-2a Improved two-seat night fighter
Me 262C Test aircraft fitted with rocket-assisted takeoff gear; 3 built

KNOWN COMBAT RECORD:

World War II (Germany, 1944-1945)

KNOWN OPERATORS:

Germany, Deutsche Luftwaffe (German Air Force)

3-VIEW SCHEMATIC:
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 35>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,297 секунди.