IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - За Иконите (само текст, без слики!)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

За Иконите (само текст, без слики!)

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 54555657>
Автор
Порака Обратен редослед
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Октомври.2008 во 08:52
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

... Ако иконите, ниту се заповедани, ниту се потребни за нашата комуникација со Господ, тогаш зошто да ги употребуваме и со тоа да ги соблазнуваме кон иконопоклонство мнозинството од нашите браќа и сестри??? Апостол Павле рекол дека, иако му е дозволено да јаде месо, дека ако некој негов брат го соблазнува неговото јадење на месо, тој нема никогаш да јаде месо! Зошто да не се поучиме од овој пример и ние истото да си го речеме? Внимавајте, Павле тоа го вели само за еден негов брат, а ние овде збориме за 90% од нашите браќа и сестри!! Зошто да не речеме и ние како Павле: "Ако некој мој брат или сестра се соблазнува кон иконите, тогаш јас нема да користам икони довека"! Има ли во нас толкава ревност и љубов кон нашите браќа и сестри каква што имала кај Павле? Зошто да не се жртвуваме од и онака забранета работа во Библијата за да не ги соблазниме нашите брака и сестри кои имаат слабост кон икони?
...


Евангелосе, те прашувам како човек кој нее достоен да се нарече прав Христијанин а верува и исповедува дека ИСУС е ГОСПОД и Силата БОЖЈА Го воскресна од мртвите. Како човек што без човечко орудие се бори (прво кајсебе па после кај другите) против неверата и нељубовта за која сведочи Евангелието. Како човек кој не се поклонува на иконите и покрај тоа што е роден во православието: Дали книжниците - што не Го препознаа ИСУСА ГОСПОДА, не му веруваа и го предадоја на крст - се поклонуваа на икони или не?
Ако не се поклонувале, дали поради нивното непоклонување на икони, склуптури, камења, ... се подобри од оние Христијани што се поклонуваат?

Јас ја гледам Иконата Христова во очите на секој кој со цело срце ЉУБИ, ВЕРУВА, се НАДЕВА, без разлика на која деноминација тој и припаѓа!

Се радува на твојот одговор

спирос


п.с. БОГ да чува секого од книжничкиот и паганскиот квасец!

АМИН
.
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Октомври.2008 во 04:09
Originally posted by Messenger Messenger напиша:


Vsushnost mislev na IDOLI od kipovi i sliki. Poentata mi beshe deka Bog ne zabranuva da se pravat sliki i kipovi od bilo sto, tuku da ne se pravi IDOLOTARIJA od niv.
 
Мислам дека, верувам ќе се сложиш, јас и ти сме на иста фрекфенција.
 
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Господ е голем Уметник и не е против уметноста. Тој го направил човекот по Својот образец и му дал креативен и уметнички дух. Но тоа што Бог не го одобрува е фетиширање на уметнички дела, или нивно осветување и прогласување за божествени реликвии.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Октомври.2008 во 02:20
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Vtoriot Bozhji zakon malu parafrazirano veli "ne pravi za sebe IDOL... od se sto postoi kako vidlivo i nevidlivo... oti samo Jas sum tvoj Gospod, Bog tvoj."


Малку или повеќе парафразирано, можеби и вели така, но ако го цитираме дословно, тој вели:

"Не прави за себе идол, ниту некаква слика на она..."(Излез 20:5)


Значи посебно е нагласено да не се прават идоли, а посебно слики, во нашето општење со Бог.



Vsushnost mislev na IDOLI od kipovi i sliki. Poentata mi beshe deka Bog ne zabranuva da se pravat sliki i kipovi od bilo sto, tuku da ne se pravi IDOLOTARIJA od niv.

Inaku, vredi da se razgleda malu poprecizno i podetalno kako e vo originalniot tekst za da se utvrdi tochno sto e napishano i sto se podrazbira pod prevodot idoli. Imeno, ushte od preistorija, site idoli bile vsushnost kipovi ili nekakvi vajarski dela od najrazlichna golemina, a ne sliki. Zatoa mislam deka znachenjeto na originalniot tekst, ako go prevedeme so zgolemena jasnotija, bi bilo "ne pravi za sebe kipovi, nitu nekakvi sliki na ona....

Vaka, gledana od perspektiva na nasheto vreme, zapovedta zvuchi pofokusirano, posredeno i pojasno.

Znachi zabraneto e pravenje idoli od vajarskite i slikarskite dela, no ne se zabranuva nivnoto kreiranje. Toa e vekje ogromna razlika. Taka jas, na primer, mozham da imam slika od Sv Nikola zatoa sto sakam da go imam onoj sto mu udril tupanica vo Nikea na svojot sogovornik i zatoa sto tokmu poradi nego se sozdade likot Dedo Mraz, bez da pravam od nego nikakov idol.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Октомври.2008 во 00:29
Пентакосталец - не ти го ни разбирам коментаров... но ме поттикна да одговорам на нешто што беше спомнато во првичниот пост од Евангелос.

Спомнати беа цените на иконите. Дали некогаш Евангелосе си поминал во некоја уметничка галерија и си проверил колку чини едно високо квалитетно уметничко дело?! Особено ако е изработено со позлата, која е доста скапа?
Јас, бидејќи потекнувам токму од уметички кругови (иако различна уметност), лично сметам дека 350 евра за уметничко дело со таков квалитет е премногу ниска цена! Дали си свесен колку часови, денови (поточно недели) труд е изработка на една таква слика? Дали си свесен колку години се потребни во развивање на талентот? Дали си свесен дека е тоа нешто што не секој може да го направи и со самото тоа има поголема вредност (зборувам за уметничкиот аспект)? 350 евра е ништожна сума и е потценување на уметниците ако ме прашуваш мене...
Се разбира - оние кои не можат да си дозволат скапи оригинални дела, го прават она што сите останати го правиме кога сакаме да имаме приказ на уметничките дела од големите мајстори, без да платиме соодветна цена - односно - купуваат репродукции. Репродукции на икони чинат од 50-тина денари, па нагоре - во зависност од материјалот на кој се печати и од квалитетот на принтот (што истотака нема никаква врска со самата црква, туку со фирмите кои печатат - истата таа фирма ќе ти наплати исто толку пари кога ќе порачаш репродукција од Ван Гог на пример). Доколку некој нема пари ни за тоа, а сака да има икони дома - има луѓе кои печатат бесплатно неколку пати во годината и ги раздаваат во црквите за посиромашните.
Така што - муабетот дека е тоа бизнис - не држи воопшто, затоа што ако е така - тогаш е лошо проценет бизнис и е многу ефтин, искрено речено.
Do what is right, come what may...
Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 23:39
Brat zidarski sorry vaka ali dosta mi e od gledaje ikjoni mikoni aj jas kje ti nacrtam edna slika od Marija odf koj sakas vikni si POP kje ti ja poprska nz so praat plati mi za umetnickoto delo i moli i se cel mesec moze kje te cue{I SIDOT IMAAT USI,VO OVOJ SLUCAJ IKONATA}
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 22:16
Евангелосе - чуму празни муабети...?
Еврејскиот израз за поклонување во форма на поздрав е
"כפף" што најпрецизно преведено значи наклонување. Се изговара нешто слично на Хаф (Х-то е од оние што се изговараат како комбинација меѓу К и Х, a Ф-то меѓу П и Ф).
Шаках (поточно Шак'х) значи друг вид на поклонување - кој може да се употреби кон човек, но повторно, во формата на стравопочит кон него. Многу ретко, може овој збор да се употреби за обичен поздрав, затоа што има религиозна конотација.
Do what is right, come what may...
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 20:02

zidarski, ај те молам кажи ми како велеле старозавените евреи за обичното поклонување? Значи не за она "ничкум" клањање, туку за она обичноно поклонување во форма на поздрав. среќа

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 19:27
Шак'х - значи токму тоа - клањање (како кон крал, Бог и слично...). Ретко може да се употреби како поклонување (но и тогаш, најчесто се користи во форма на изразување на стравопочит).
Примерот со Петар што упорно го даваш само го потврдува тоа што го велам! Човекот паѓа пред Петар НИЧКУМ! (Се клања пред него) Неговиот однос кон Петар е како што би требало да биде кон Бог (само кон Бога може да се клањаме и паѓаме ничкум до земја). Затоа Петар вели - јас сум само човек - СТАНИ! (Значи - не се поклонил само пред него во форма на поздрав, туку паднал ничкум пред него). Како што реков - конкретниот пример точно го опишува она за кое зборувам.
Do what is right, come what may...
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 19:02
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by belichka belichka напиша:

Bidejki nekoi ne prekoruvaat sto se poklonuvame na ikonite i gi pocituvame ikonite na Spasitelot i vladicicata nasa, , kako i ikonite na ostanatite svetiteli i ugodnici Hristovi, neka slusnat deka Bog vo pocetokot go stvoril covekot po sopstvena ikona(slika, obraz). Poradi, sto se poklonuvame eden na drug, ako ne zasto sme sozdadeni po ikonata Bozja?

 

Тогаш зошто светиот апостол Петар му забранил на Корнелиј да се поклони пред него т.е. пред, како што ти велиш, иконата Божја? Или пак во случајов Петар не бил создаден по образецот/иконата Божја?

 



Od smirenie   


Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 19:00
Originally posted by belichka belichka напиша:

Bidejki nekoi ne prekoruvaat sto se poklonuvame na ikonite i gi pocituvame ikonite na Spasitelot i vladicicata nasa, , kako i ikonite na ostanatite svetiteli i ugodnici Hristovi, neka slusnat deka Bog vo pocetokot go stvoril covekot po sopstvena ikona(slika, obraz). Poradi, sto se poklonuvame eden na drug, ako ne zasto sme sozdadeni po ikonata Bozja?
 
Тогаш зошто светиот апостол Петар му забранил на Корнелиј да се поклони пред него т.е. пред, како што ти велиш, иконата Божја? Или пак во случајов Петар не бил создаден по образецот/иконата Божја?
 
"А кога Петар влегуваше, Корнелиј го пречека, падна пред неговите нозе и се поклони. Петар го подигна, велејќи: “Стани! И јас сум само човек!"
(Дела 10:25-26)
 
Значи Петар го укорил Корнелиј велејќи: "Стани, и јас сум човек"
а не го пофалил велејќи: "браво, така треба, јас сум икона Божја" голема%20насмевка
 
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Заповедта вели - не се клањајте, а не не се поклонувајте. Тоа се две навидум слични, но сосема различни работи.
 
хаха сполај ти, што слатко ме насмеа со ова. Зарем со цел памет мислеше дека јас ќе преминам преку вакво нешто? тајм%20аут
Библијата, во Стариот Завет, каде што е напишана втората Божја заповед, не постојат два различни зборови за поклонување и клањање, туку еден збор = שׁחה (шаках).
Овој збор се појавува вкупно 193 пати во Стариот Завет, и на местата каде што во македонскиот превод стои "клањаш", и на местата каде што стои "поклонуваш" - Бог и на двете места го ипотребува истиот збор - шаках.
Оттаму, не ти држи ова аргументов дека Бог одобрувал поклонување, а не одобрувал клањање на слики, затоа што тие два збора во староеврејскиот јазик се исти.
 
Originally posted by Messenger Messenger напиша:


Vtoriot Bozhji zakon malu parafrazirano veli "ne pravi za sebe IDOL... od se sto postoi kako vidlivo i nevidlivo... oti samo Jas sum tvoj Gospod, Bog tvoj."
 
Малку или повеќе парафразирано, можеби и вели така, но ако го цитираме дословно, тој вели:
"Не прави за себе идол, ниту некаква слика на она..."
(Излез 20:5)
 
Значи посебно е нагласено да не се прават идоли, а посебно слики, во нашето општење со Бог.


Изменето од EvAngelos - 10.Октомври.2008 во 19:05
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 18:39


Bidejki nekoi ne prekoruvaat sto se poklonuvame na ikonite i gi pocituvame ikonite na Spasitelot i Vladicicata nasa, kako i ikonite na ostanatite svetiteli i ugodnici Hristovi,neka slusnat deka Bog vo pocetokot go stvoril covekot po sopstvena ikona(slika, obraz).


Poradi, sto se poklonuvame eden na drug,
ako ne zasto sme sozdadeni po ikonata Bozja?
Kako sto veli bogonosniot i znajniot na bozestvenite raboti, Vasilij Veliki, pocituvanjeto upateno kon ikonata dostignuva do praobrazot;
a praobrazot(prvoloj,prototip) e ona sto na ikonata
e izobrazeno, od koe proizleguva obrazot.

Poradi sto Mojseeviot narod, zastanat vo krug, se poklonuval na shatorot, koj bil ikona i obraz na nebeskite stvarnosti, ili na celokupnata tvorba?
Gospod Bog mu veli na Mojsej: ..."Gledaj napravi go se ova po slikata(obrazot) koja ti e pokazana na gorata. Zarem, heruvimite koi pravele senka na zrtvenikot, ne e delo na coveckata raka?
Sto li e procueniot hram vo Erusalim?
Neli e rakotvoren i od covecka veshtina na nivnite race.

Bozestvenoto pismo, megjutoa, gi osuduva onie koi
se poklonuvaat na kipovite, no i onie koi se poklonuvaat na demonite.
Elinite prinesuvale zrtvi, a prinesuvale zrtvi
i Judeite na Boga. I beshe Elinskoto zrtvoprinesuvanje otfrleno i osudeno, a zrtvata na pravednite prifatena
od Boga.
Bidejki Noe prinese zrtva i Bog omirisa miris od pravednik, zasto primi miris na dobra volja i Blagodarnost upatena Nemu.
Taka, kipovite Elinski, izobrazuvanjeto demonsko, i bile otfrleni i zabraneti.
Zgora na toa, koj e vo sostojba da go izobrazi nevidliviot i beztelesniot, neopisiviot i neizobraziviot Bog.
Prema toa, izobrauvanjeto na ona sto e bozestveno
znak na krajno bezumie i bescestie.Otuka vo stariot
zavet ne bila voobicaena upotrebata na ikonata.

No, bidejki Bog po golemata Negova Milost postana covek za nashe spasenie, i toa ne kako onaka kako sto se javil na Avrraam i prorocite, tuku navistina sushtinski postana covek ziveejki na zemjata so lugeto cudotvorel, stradal, i bil raspnat voskresnal i se voznel, i seto toa navistina se slucilo, lugeto toa go videle i zapisale pa da se sekjavame i poucime i nie koi togash ne sme bile prisutni, da iako ne sme videle da poveruvame i da se udostoime so blazenstvata Gospodovi.

Bidejki site ne site znaat da citaat i raziraat od pismoto svetite otci odlucija toa, kako nekakvidela da bide na ikonite zapisano, poradi spomnuvanje. Bidejki mnogupati nemajki go na um Hristovoto raspetie ni doagja sekjavanje na spasonosnoto stradanje, i pagjajki nazemja se poklonuvame ne na materijata tuku na onoj koj bil raspnat, kako sto ne se poklonuvame na materijata od Evangelieto nitu na materijata na krstot tuku na nivnioot voobraz.
Bidejki po sto se razlkuva krstot koj sto go nema obrazot Hristov od onoj koj go ima? Isto taka koga stanuva zbor za Bogomaterijata; bidejki pocituvanjeto koe e kon nea prikazano, go upatuvame kon Onoj koj od nea se vooplotil.

Na slicen nacin i golemite dela na koj gi stvorile svetitelite ne potiknuvaat na covecnost i revnost
i podrzuvanje na nivnite vrednosti i slavata Bozja. Bidejki kako sto sponavme, pocitta koja ja ukazuvame kon blagodarnite sosluziteli ja pokazuvaat blagonaklonosta kon zaednickiot Vladika, pocituvanjeto kon ikonata preogja na prvolikot.


Se spomnuva predanieto deka carot Avgar koj vladeel vo gradot Edesa, go ispratil slikarot da go izobrazi likot Gospodov-Hristov, no toj ne bil vo sostojba poradi blesokot na Negovoto Lice, a Hristos go priklonil svoeto lice na edno platno i go izobrazil vo nego Svojot Lik taka mu go pratil na Avagar, koj toa go baral.


A deka apostolite mnogu toa nezapisano ni go predadoa,
za toa pisuva apostol Pavle :..."Znaci taka brakja, zastanete cvrsto i pridrzuvajte se kon predanijata,
na koi sme nauceni, bilo preku nashiot zbor ili preku poslanijata"
A, na korintjanite im napisal ..." Ve pofaluvam, brakja sto se moe pametite i go vrsh*te predanieto kako sto vi go predadov"...

Sveti Jovan Damaskin

Изменето од belichka - 10.Октомври.2008 во 18:50
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
gospel Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 01.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 405
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gospel Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 16:44
EVANGELOS,

ODLICEN POST, ODLICNO OBJASNETO.

SAMO KOJ IMA SRCE DA GO RAZBERI I DA GO PRIMI TOA?

Pozdrav, Gospel.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 16:15
Gi razbiram i dvete strani, bidejki sme svedoci na se i seshto vo svetov.

Vtoriot Bozhji zakon malu parafrazirano veli "ne pravi za sebe IDOL... od se sto postoi kako vidlivo i nevidlivo... oti samo Jas sum tvoj Gospod, Bog tvoj."

Zakonot e potpolno jasen. Ne se stava zabrana na pravenje sliki i skulpturi na se sto ke posaka chovekot, tuku se zabranuva tie sliki i skulpturi da mu pretstavuvaat bogovi i idoli i da se pochituvaat kako bozhenstveni svetinji so nivno klanjanje i sluzhenje.

Sega, sekoj chovek si znae kako se odnesuva kon slikite sto gi poseduva ili gi posetuva. Dali kon niv se odnesuva protiv Bozhjata naredba ili tie za nego pretstavuvaat samo eden respekt, potsetnik ili pomoshen "alat" so koj se sluzhi za da go fokusira svojot duh na Bohzjiot pat.

Da se bojadisaat site vernici so edna boja i da se nabedat site lugje za prekrshuvanje na Bozhjiot zakon mislam deka ne e vo red. Toa e grev. Sekoj chovek si ima svoj odnos prema Boga i sekoj posebno odgovara za svoite postapki.

Na krajot, mislam deka nema nitu eden chovek po nekoj avtoamtizam da stane pogolem vernik ako mu se trgnat ikonite od pred ochi. Chovekot, kako sto e sozdaden od Boga, slikite sekogash si gi kreira vo svojot um. Dali tie ke gi materijalizira kako ikoni ili ne, vo sushtina ne menuva nishto substicijalno. Toj sekogash slikite gi sozdava i gi nosi vo sebe.

A toa se sreduva samo so krevanje na svesta, so prosvetluvanje, a ne so potsmevanje, krtikuvanje, zakani, zakoni i kaznuvanje. Svesta ne se tura so inka, ne se dobiva kako bolest, ne se prima kako shtafeta i ne se implementira so sila, tuku se dorasnuva i se doagja do nea, a prosvetluvanjeto im se sluchuva na lugjeto. Toa ne se izsiluva i nateruva.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2008 во 15:37
Историски е неточно дека христијаните не употребувале никакви слики до тристотата година. Има слики кои датираат и порано од 300 г.н.е.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 54555657>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.