IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Дали наставникот може да го поттикне ученикот
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали наставникот може да го поттикне ученикот

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 10>
Автор
Порака Обратен редослед
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 20:35
Do IV zenskite deca najmnogu sakaat da bidat ucitelki...a mashkite fudbaleri... piloti i doktori...posle...do VIII ic ne gi interesira shto ke bidat..tuku imidzot...flizurceto...bubulcinjata... ne ste svesni kolku se mili...nema po ubava profesija...I DAAAA nastavnikot/profesorot moze mnogu da napravi decata da go zasakaat shkoloto...da gi motivira da ucat...da stanat luge...roditelite mnogu malku imaat vreme...
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 20:26
Афинитетите кај детето се менуваат од година во година. Ако во петто оделение сака да биде космонауит, во шесто - доктор, во прва година - инжинер по атомска физика, пред крајот на четврта ќе открие дека најмногу му одговара да биде адвокат, но ќе се откаже од таа идеја, бидејќи ќе сфати дека има многу правници беа работа и ќе се запише на факултет за кој во претходниот живот и не сонувал.
Туку да апсолвираме со Да или Не - може ли професорот да го насочи во тоа или не?
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
Monuska Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 27.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2128
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Monuska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 20:11
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Malku docna se vklucuvam vo temava ama eve go i moeto mislenje... Sekoe dete moze da bide pottiknato na soodveten nacin a profesorot ako e vistinski psiholog toj nacin moze da go odredi. Sepak, gi ima sekakvi po svetov ako pogolem del od niv moze da bidat pottiknati za del od niv nema lek, takvite najdobro e da se ostavat da pronajdat sami sto gi interesira i dali voopsto gi interesira nesto povrzano so obrazovanie, no se na se sekoe dete e vredno malku trud od strana na profesorot.


Погрешно е мислењето дека професорот треба да ги потикнува учениците во правец на тоа од нив да направи доктори, инженери, правници... Негова примарна задача би требало да биде да потикне кај ученикот процес на вградување на позитивни вредности, наспроти негативните кои се примаат од улицата.
Има еден убав филм на оваа тема со Мишел Фајфер како професорка во државно училиште во кое учат деца кои државата ги отпишала како деликвенти. Не обрнав внимание на насловот на филмот.



Pa ne ni mislev na takvo pottiknuvanje, dosta ni se doktori, inzenjeri i pravnici vo drzavava. Mislev da go pottikne da najde sto samoto dete go interesira i so sto saka da se zanimava, da go pronajde svojot talent. A za pozitivni vrednosti, mislam deka profesorite nemaat bas vreme za seto toa, sepak se toa zavisi od nacinot na predavanje. Decata se kako sungjeri se vpivaat i od se ucat (odnesuvanje, zboruvanje, iskrenost...) pa so toa se ucat i na dobro i na loso.
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 20:00
Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Malku docna se vklucuvam vo temava ama eve go i moeto mislenje... Sekoe dete moze da bide pottiknato na soodveten nacin a profesorot ako e vistinski psiholog toj nacin moze da go odredi. Sepak, gi ima sekakvi po svetov ako pogolem del od niv moze da bidat pottiknati za del od niv nema lek, takvite najdobro e da se ostavat da pronajdat sami sto gi interesira i dali voopsto gi interesira nesto povrzano so obrazovanie, no se na se sekoe dete e vredno malku trud od strana na profesorot.


Погрешно е мислењето дека професорот треба да ги потикнува учениците во правец на тоа од нив да направи доктори, инженери, правници... Негова примарна задача би требало да биде да потикне кај ученикот процес на вградување на позитивни вредности, наспроти негативните кои се примаат од улицата.
Има еден убав филм на оваа тема со Мишел Фајфер како професорка во државно училиште во кое учат деца кои државата ги отпишала како деликвенти. Не обрнав внимание на насловот на филмот.
Кон врв
Monuska Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 27.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2128
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Monuska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 19:42
Malku docna se vklucuvam vo temava ama eve go i moeto mislenje... Sekoe dete moze da bide pottiknato na soodveten nacin a profesorot ako e vistinski psiholog toj nacin moze da go odredi. Sepak, gi ima sekakvi po svetov ako pogolem del od niv moze da bidat pottiknati za del od niv nema lek, takvite najdobro e da se ostavat da pronajdat sami sto gi interesira i dali voopsto gi interesira nesto povrzano so obrazovanie, no se na se sekoe dete e vredno malku trud od strana na profesorot.
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 19:30
Originally posted by Viks Viks напиша:


Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by devojka21 devojka21 напиша:

"зошто учениците се оптоваруваат со оценката. Што ти вреди петката по историја ако на „Милионер“ не знаеш која година умрел Александар Македонски? "


нашиот образовен систем го наметнува тоа

како некој ке оди нагоре ако нема убави оценки

????????

како ке се запише каде сака во средно или на факултет

??Мене не ми е драго но денес учениците се во трка па оценки ане по знаење .Тоа мора да се признае


Колку ќе ти помогнат лажните петки кога ќе се вработиш?
а можеби и нема да ти помогнат или одмогнат при вработување оценките , ама прашањето беше несто друго , за кое јас мислам дека можае наставникот д аго потикне ученикот , независно од платата  или било кои други фактори, еден од проблемите можеби и е платата ,или пак можеби големината на паралелките каде нормално неможе на секој ученик да му се посвети доволно внимание или пак можеби несоодветното образование на тие наставници кои не се способни з атоа изненадување


Тоа и јас го зборувам ако ме сфати. Како наставникот може да го поттикне ученикот во ова демотивирачко и деструктивно време: Само ако му ги отвори очите дека за успех е потребно знаење а не оценка.
Кон врв
Viks Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 26.Октомври.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 120
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Viks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 19:24
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by devojka21 devojka21 напиша:

"зошто учениците се оптоваруваат со оценката. Што ти вреди петката по историја ако на „Милионер“ не знаеш која година умрел Александар Македонски? "


нашиот образовен систем го наметнува тоа

како некој ке оди нагоре ако нема убави оценки

????????

како ке се запише каде сака во средно или на факултет

??Мене не ми е драго но денес учениците се во трка па оценки ане по знаење .Тоа мора да се признае


Колку ќе ти помогнат лажните петки кога ќе се вработиш?


а можеби и нема да ти помогнат или одмогнат при вработување оценките , ама прашањето беше несто друго , за кое јас мислам дека можае наставникот д аго потикне ученикот , независно од платата  или било кои други фактори, еден од проблемите можеби и е платата ,или пак можеби големината на паралелките каде нормално неможе на секој ученик да му се посвети доволно внимание или пак можеби несоодветното образование на тие наставници кои не се способни з атоа изненадување
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 16:39
Originally posted by devojka21 devojka21 напиша:

"зошто учениците се оптоваруваат со оценката. Што ти вреди петката по историја ако на „Милионер“ не знаеш која година умрел Александар Македонски? "


нашиот образовен систем го наметнува тоа

како некој ке оди нагоре ако нема убави оценки

????????

како ке се запише каде сака во средно или на факултет

??Мене не ми е драго но денес учениците се во трка па оценки ане по знаење .Тоа мора да се признае


Колку ќе ти помогнат лажните петки кога ќе се вработиш?
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 15:59
Originally posted by marco_antony marco_antony напиша:



zdravo majstorce62 ...

se slozuvam so tebe ...
mada sepak treba da se prezivee mesecot nekako ...
nemoe da se zivee samo na voda i vozduh ...

no od spisokot bi go trgnal Milcho Manchevski ...
pa toj so negovite filmovi vo kolektivnata svest kaj zapadot ...
ne prikaza kako tuka da sme zaostanati ...

jas mislam deka ne sme do tolku ...
eve kakvi mladi genii izleguvaat ...
da smenime nesto ....

stetata sto ke ni ja napravi Milcho Manchevski so negovite filmovi ...
ke bide ogromna ...

sto ne snimime film za filip II ...

film za aleksandar makedonski ...

za gradto Alkomena kade ziveele generalite na Aleksadar ...

za Ptolomeite ...
za Cleopatra VII ...

toa da se promovira ...

a ne zaostanatosta ...

Милчо и самиот не се декларира како реалист во филмската уметност. Пораката на неговите филмови не произлегува од содржината на филмот туку од метафората. Неговите филмови се метафора на животот.
Го спомнав како признат режисер во светот, а не како автор на депласирани содржини за Македонија и Македонците ( Ако мислиш на „Пред дождот“ )Одсуството од Македонија се забележува од авион во содржинскиот дел на неговите филмови. Немам намера да бидам апологет на Милчо, ниту пак со овој коментар да отворам нова тема.
Поздрав.


Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 15:45
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Образованието е специфична професија.Платата никогаш нема да биде
соодветна награда за успехот на наставникот. Најголема награда и
сатисфакција, според мене, е успехот што ќе постигне ученикот во
животот, односно местото што ќе го заземе во општеството. Верувам дека
професорите на Илчо Манчевски, Симеон Трпчевски, Тоше Проевски, Венко
Андоновски и други успешни нашинци, се гордеат денес со нив (особено
кога некој од нив ќе си го спомне својот заслужен професор)_____________________________________________________________________Se soglasuvam deka deka platata ne e soodvetna nagrada. Celta ne bi beshe malata /golemata plata...Tuku nemanjeto kriteriumi...vo isplatata na istata...vo penzioniranjeto...vo neizvrshuvanjeto na rabotnite zadaci..... Sega imav gosti od Kanada...tamu gradinkite/ucilishtata rabotat pola cas poveke od drugite institucii.Ako roditelot ne dojde da si go zeme deteto za toj pola cas vednash se repka po dzebot...plaka po 10 dolari  za sekoj segment shto e angaziran za vreme na negovoto kasnenje...struja, voda, personal...e ni ministritrite tamoshni ne si dozvoluvaat da kasnat...Kaj nas onoj od klasicna shtom zvoni go pushta deteto vednash doma i tuka zavrshuvaat negovite obvrski kon ucenikot...a nastavnikot vo celodnevna e dolzen da go cuva deteto dodeka ne dojde roditelot...pa makar i da kasni 2 -3 saati... Znaci ako site kocki se na mesto...mozeme da zboruvame za razmisluvanje za motivacija...Vaka so isti arshin za site...plus privilegija za bogatite...nema motivacija...samo diskriminacija.


Можеби твоето размислување ќе го прочита некој од оние фактори кои можат да променат нешто на подобро и ќе се подзамисли над проблемот Образование и критериуми на наградување во него. Јас не сум од тие. Само изнесов еден сегмент од проблемот каде се може да се најде задоволство во професијата. А што се однесува до Канада... Далеку е таа: и географски и цивилизациски. Еднаш работев во една вошлива телевизија и им понудив прект од дваесетина сценарија по цена педесет ДМ од сценарио. Вошливиот газда ми рече дека се многу и дека можат да ми платат триесет ДМ од сценарио. Не се согласив и реков дека во Америка со едно сценарио се купува куќетина. А тој ми рече - знаеш ли ти колку заработуваат луѓето од мојата бранша? Значи секој си ја врти водата на својата воденица.
Апсолутно се согласувам дека платите на наставниците се мали и тие директно влијаат на нивниот дигнитет и нивното достоинство. Но од друага страна во прашање се децата кои треба да бидат насочени на вистинскиот пат. Наставникот мора да балансира меѓу личните потреби и позивот на професијата во интерес на учениците.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 14:15
Образованието е специфична професија.Платата никогаш нема да биде соодветна награда за успехот на наставникот. Најголема награда и сатисфакција, според мене, е успехот што ќе постигне ученикот во животот, односно местото што ќе го заземе во општеството. Верувам дека професорите на Илчо Манчевски, Симеон Трпчевски, Тоше Проевски, Венко Андоновски и други успешни нашинци, се гордеат денес со нив (особено кога некој од нив ќе си го спомне својот заслужен професор)
_____________________________________________________________________
Se soglasuvam deka deka platata ne e soodvetna nagrada. Celta ne bi beshe malata /golemata plata...Tuku nemanjeto kriteriumi...vo isplatata na istata...vo penzioniranjeto...vo neizvrshuvanjeto na rabotnite zadaci..... Sega imav gosti od Kanada...tamu gradinkite/ucilishtata rabotat pola cas poveke od drugite institucii.Ako roditelot ne dojde da si go zeme deteto za toj pola cas vednash se repka po dzebot...plaka po 10 dolari  za sekoj segment shto e angaziran za vreme na negovoto kasnenje...struja, voda, personal...e ni ministritrite tamoshni ne si dozvoluvaat da kasnat...Kaj nas onoj od klasicna shtom zvoni go pushta deteto vednash doma i tuka zavrshuvaat negovite obvrski kon ucenikot...a nastavnikot vo celodnevna e dolzen da go cuva deteto dodeka ne dojde roditelot...pa makar i da kasni 2 -3 saati... Znaci ako site kocki se na mesto...mozeme da zboruvame za razmisluvanje za motivacija...Vaka so isti arshin za site...plus privilegija za bogatite...nema motivacija...samo diskriminacija.
Кон врв
marco_antony Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 11062
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marco_antony Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 11:59


zdravo majstorce62 ...

se slozuvam so tebe ...
mada sepak treba da se prezivee mesecot nekako ...
nemoe da se zivee samo na voda i vozduh ...

no od spisokot bi go trgnal Milcho Manchevski ...
pa toj so negovite filmovi vo kolektivnata svest kaj zapadot ...
ne prikaza kako tuka da sme zaostanati ...

jas mislam deka ne sme do tolku ...
eve kakvi mladi genii izleguvaat ...
da smenime nesto ....

stetata sto ke ni ja napravi Milcho Manchevski so negovite filmovi ...
ke bide ogromna ...

sto ne snimime film za filip II ...

film za aleksandar makedonski ...

za gradto Alkomena kade ziveele generalite na Aleksadar ...

za Ptolomeite ...
za Cleopatra VII ...

toa da se promovira ...

a ne zaostanatosta ...


                             PARADISE MACEDONIA
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 11:51
Originally posted by Julija Julija напиша:

Originally posted by LouWeed LouWeed напиша:

Originally posted by orlov orlov напиша:

So platata koja ja imaat teshko deka voopshto na taa tema razmisluvaat.


a zasto vo makedonija se po platata se meri????

preku glava od vakvo kukanje.... [:-&]


Се' се мери со плата, зашто некои живеат само од неа...

Образованието е специфична професија.Платата никогаш нема да биде соодветна награда за успехот на наставникот. Најголема награда и сатисфакција, според мене, е успехот што ќе постигне ученикот во животот, односно местото што ќе го заземе во општеството. Верувам дека професорите на Илчо Манчевски, Симеон Трпчевски, Тоше Проевски, Венко Андоновски и други успешни нашинци, се гордеат денес со нив (особено кога некој од нив ќе си го спомне својот заслужен професор)

Изменето од majstorce62 - 03.Јануари.2008 во 11:52
Кон врв
marco_antony Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 11062
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marco_antony Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2008 во 08:53


za zal ovaa plocha se vrti momentalno mamma ...
nesvatlivi raboti ...

sepak ima nesto vo minimum napor - maksimum profit !!!

no stetata se pravi kaj decata ...
koi zaradi nekoi nastavnici ...
moze da gi upropastat vo zivotot ...

mislam deka za se treba da se stavi minimum ispod koj ne semee da se odi ...

na primer ...
imame taksisti ...
imame divi taksisti ...
gradski avtobusi ...

nekoj napisal ... vozime za 10 denari ...

drug ... nie za 5 denari ...

nekoj razmisluva i za bezpari ...

a treba da se stavi dolna granica ...
ispod koja ednostavno ne moze ...

se znae deka i nastavnikot ili bilo koj ...
treba da prezivee ...
bez koj osnoven minimum ednostavno ne moze ...
ima nastavnici i nastavnici ...
ama ako nema pari za egzistencija ...
sto ocekuvame od nego ???

od druga strana ...
se pokaza deka ulicnata skola e poefikasna ...
mnogu ludje ...
primenuvajki ja taa skola ...
imaat ogromni kapitali ...

i sega,
koj e vo pravo ???

da ucime i da zatupime ...
ili da ucime ulicna skola i da sme uspesni ???

to be .or. not to be ?

that is a question ???

                             PARADISE MACEDONIA
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 10>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 1,031 секунди.