IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ПРОЛОГ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ПРОЛОГ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 16>
Автор
Порака Обратен редослед
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Февруари.2007 во 14:58

4 ФЕВРУАРИ/17 ФЕВРУАРИ

1. Преп. Исидор Пелусиот. Родум е Египќанец, син на угледни родители и роднина на александриските патријарси Теофил и Кирил. Проучувајќи ги сите светски науки, тој се одрекол од богатството и светската слава и целиот се предал на духовен живот заради љубовта Христова. Бил голем и усрден бранител и толкувач на православната вера. Според тврдењето на историчарот Никифор, св. Исидор напишал преку десет илјади писма на разни лица, во кои едни ги укорувал, други ги советувал, трети тешел, четврти ги поучувал. 'Поважно е да се поучуваме на добродетелен живот отколку на красноречиво проповедање", напишал тој во едно писмо. Во друго вели: 'Ако некој пожелува добродетелите да му се покажат големи, нека ги смета за мали и тие навистина ќе се покажат големи”. Прво и основно правило за св. Исидор било: прво да се твори, па тогаш да се учи, по примерот на Господа Исуса. Во времето на гонењето на св. Златоуст, кога сиот свет се поделил на два табора, едниот за, а другиот против овој голем столб на православието, св. Исидор застанал на страната од Златоуст. Тој му пишувал на патријархот Теофил какво големо светило на Црквата е Златоуст и го молел да ја остави омразата спрема него. Поживеал долго, сработил многу, прославувајќи Го Христа Бога со животот и перото и се преселил во Царството Христово околу 436 година.

            2. Преп. Никола Исповедник. Овој светител бил од островот Крит. Дошол во Цариград да го посети својот роднина Теодор, игуменот на Студитскиот манастир, па тука и останал и се замонашил. Како монах Никола ги поминал сите подвизи заради спасението на својата душа. Во времето на гонењето на Црквата од страна на Лав Ерменинот, Теодор и Никола биле остро мачени, понижувани, биени со воловски жили, најпосле фрлени во самица каде што самувале три години. По смртта на св. Теодор, Никола станал игумен студитски. Уште додека живеел, правел чуда со силата на благодатта Божја. Така, ја исцелил од болест Евдокија, жената на царот Василиј, и Елена, жената на патрикот Мануил. На Теофила Мелисен, угледен благородник, на кого не можеле да му се задржат децата, му ја благословил новородената ќерка и прорекол дека ќе живее и ќе биде многуплодна, коешто и се случило на радост на родителите. На самиот ден на смртта, ги повикал монасите и ги запрашал што им недостасува? 'Жито"  - одговориле монасите. Тогаш претсмртникот рекол: 'Оној Кој го исхранил Израилот во пустината ќе ви испрати и на вас изобилно пченица по три дена”. И навистина на третиот ден допловил под манастирот еден брод полн со жито испратен од царот Василиј. Се преселил во царството небесно во 75 година на својот живот, на 4 февруари 868 година.

            3. Св. Новомч. Јосиф. Родум е од Алеп. Приморуван од Турците да се потурчи, Јосиф на само што го одбил тоа, ами почнал да ги разобличува мухамеданските лаги и да ја фали Христовата вера. Поради тоа бил мачен и обезглавен во 1686 год.

Изменето од sard - 18.Февруари.2007 во 17:00
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Февруари.2007 во 10:54
 
НИКЕОЦАРИГРАДСКИ СИМВОЛ ВЕРЕ
 

Верујем у једнога Бога Оца, Сведржитеља, Творца неба и земље и свега видљивог и невидљивог.
И у једнога Господа Исуса Христа, Сина Божијег, Јединородног, од Оца рођеног пре свих векова; Светлост од Светлости, Бога истинитог од Бога истинитог; рођеног, а не створеног, једносуштног Оцу, кроз Кога је све постало;
Који је ради нас људи и ради нашег спасења сишао с небеса, и оваплотио се од Духа Светога и Марије Дјеве, и постао човек;
И Који је распет за нас у време Понтија Пилата, и страдао и погребен;
И Који је васкрсао у трећи дан, по Писму;
И Који се вазнео на небеса и седи са десне стране Оца;
И Који ће опет доћи са славом, да суди живима и мртвима, Његовом царству неће бити краја.
И у Духа Светога, Господа, Животворног, Који од Оца исходи, Који се са Оцем и Сином заједно поштује и заједно слави, Који је говорио кроз пророке.
Уједну, свету, саборну и апостолску Цркву.
Исповедам једно крштење за опроштење грехова.
Чекам васкрсење мртвих.
И живот будућег века. Амин.
 
 

Канони Другог васељенског сабора
1. Свети Оци сабрани у Константинопољу (Цариграду), одредили су да се не одбацује вера три стотине осамнаест Отаца сабраних у Никеји у Витинији, већ да она ( вера) остане чврста; да се анатемише свака јерес а посебно евномијани или евдоксијани, и полуаријанци или духоборци, и савелијани, и маркелијани, и фотинијани, и аполинаријевци.
2. Епископи да не проширују свој а права (власт) преко граница својих цркава, нити да ремете цркве, него по правилима (канонима), епископ Александрије да управља само у Египту; источни епископи да начелствују само на Истоку, чувајући преимућства Антиохијске цркве по правилима (канонима) никејским. Такође епископи азијске области да управљају само у Азији; они из Понта само у Понту, они из Тракије само у Тракији да управљају. Ако нису позвани, епископи да не прекорачују права за рукоположења, или због неких других црквених послова. При чувању горе прописаног правила о управи, јасно је да ће у свакој области управљати сабор те области, као што је одређено у Никеји. Црква Божија која је код иноплемених народа (варвара) дужна је да буде управљана по поретку који се држи од Отаца.
3. Епископ Константинопоља (Цариграда) да има првенство (преимућство) части после епископа Рима ( римског епископа), зато што је овај ( град) нови Рим.
4. 0 Максиму Кинику и нередима које је он изазвао у Константинопољу (Цариграду): нити је Максим био, нити јесте епископ, нити од њега рукоположени на било који степен клира: Све што је учињено за њега, и све што је он учинио, нека је ништавно.
5. Од западних списа, примамо и ми оне из Антиохије који исповедају једно Божанство Оца и Сина и Светога Духа.
6. Пошто су многи желећи да помуте и изврну добар црквени поредак, непријатељски и клеветнички умишљају на православне епископе који управљају црквама, неке кривице (оптужбе), не због другог сем да окаљају углед свештеника, и да изазову пометњу у мирном народу. Зато свети Сабор епископа окупљених у Константинопољу (Цариграду) одлучио је: недопустити тужиоцима без испитивања, нити свима дозволити да износе оптужбе на црквене управитеље, али ни све искључити. Ако неко изнесе на епископа неки свој, тојест посебан прекор  да се обогатио или је пак од њега ( епископа) због нечега другог праведно страдао, при таквим оптужбама не разматрати ни личност ( тужиоца) ни веру (поверење) његову. Јер, треба на сваки начин даје слободна савест епископа, а онај ко се сматра оклеветаним, мора наћи задовољење, ма каквог да је поверења (вере). Ако је на епископа изнета црквена оптужба, тада треба разматрати личност тужиоца. Најпре, недозвољавати јеретицима да износе оптужбе на православне епископе у црквеним делима. Јеретицима називамо како оне који су одавно искључени из Цркве, тако и оне које смо после тога анатемисали. Сем ових и оне који се претварају да исповедају здраву веру, али који су се оделили и окупљају сабрања против наших канонских епископа. Још ако су неки из Цркве, раније због неких узрока били осуђени и избачени, или одлучени, било да су из клира, било из реда световњака, и њима да не буде дозвољено да оптужуј у епископа док најпре не скину своју оптужбу са себе. Слично, и од оних који су се сами подвргли оптужби, не треба примати оптужбе на епископа, или на друге клирике, док најпре не докажу своју невиност, од, на њих изнетих оптужби (кривица). Ако неки који нису ни јеретици, нити су у црквеној заједници, ни осуђени или унапред оптужени, кажу да имају нешто против епископа по црквеним питањима, таквима свети Сабор заповеда да најпре изнесу своје оптужбе пред све обласне епископе, и пред њима да доказима потврде кривице којима оптужују епископа. Ако се догоди (покаже) да епископи једне области не могу да правилно пресуде по изнетим на епископа оптужбама, тада они ( тужиоци) да приступе већем сабору епископа велике области који су сазвани због овог повода. Они опет не могу изнети оптужбу пре него што писмено не изјаве да ће се потчинити истој казни, ако би по испитивању дела, се показало да су клеветници епископа кога оптужују. Ако ко презревши издане одредбе усуди се, или позове се на царски глас, или судове световних управитеља, или узнемири васељенски Сабор, и нашкоди части свих епископа области, такав да не буде примљен са тужбом као онај који наноси увреду (ружи) правила (каноне), и као онај који је нарушио добар црквени поредак.
7. Они који се од јеретика присаједињују православљу (прихватају православље) и наследство (удео) оних који се спасавају, примамо их подвргавањем по следећем обреду: аријанце, македонијевце и саватијане, и новацијане који себе називају чистима и најбољим, и четрнаестнике или тетрадите, и аполинаријевце:
пошто они дају ливелус (писмено исповедање православне вере) и анатемишу (прокуну) сваку јерес која не учи (не мисли) како учи света Божија, католичанска и апостолска Црква, примамо их запечаћујући, то јест помазујући светим миром најпре чело, и очи, и ноздрве, и уста, и уши, запечаћујући их говоримо: „Печат дара Духа Светога". А евномијане, који се крштавају једним погњурењем, и монтанисте које овде зову фриги, и савелијане који уче о иопаторству (синоочинству), и друга погубна (дела) чине, и све остале јеретике (јер је овде много таквих, који највише долазе из галатских земаља); све њих који желе да се присаједине православљу примамо као многобожце (Јелине). У први дан чинимо их хришћанима, у други оглашенима (катихуменима), затим у трећи заклињемо их са трикратним дувањем у лице, и у уши. И тако их оглашавамо, и чинимо да пребивају у Цркви и да слушају Свето писмо, и тек тада их крштавамо.
  <script language="JavaScript" src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mc/mc.js">< ="" ="http://geocities.com/js_source/geov2.js">geovisit();
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 10:07

Isus gi pra}a dvanaesette Svoi u~enici, gi ovlastuva i gi upatuva.

 

10. Isus gi pra}a dvanaesette Svoi u~enici, gi ovlastuva i gi upatuva.

 

 

1. I *koga gi povika Svoite

dvanaeset u~enici, im dade vlast nad ne~istite duhovi, da gi izgonuvaat i da lekuvaat sekakva bolest i sekakva

 nemo}.

*Marko 6,7; *Luka 9,1;

2. A imiwata na dvanaesette apostoli se ovie: prviot Simon, *nare~en Petar, i

Andrej, brat negov; Jakov Zevedeev i Jovan, bratot negov;

*Jovan 1,42;

3. Filip i Vartolomej, Toma i Matej

mitnikot, Jakov Alfeev i Levij, nare~en Tadej,

4. *Simon Kananit i Juda Iskariot, koj i Go predade.

*Luka

6,15;

5. Tie dvanaeset du{i gi isprati Isus i im zapoveda, govorej}i: <Po pat kon neznabo{ci ne odete i vo

samarjanski grad ne vleguvajte;

6. *a odete najve}e pri zagubenite ovci na Izraileviot dom;

*Mat.15,24; *Dela

 13,46;

7. I odej}i, propovedajte i ka`uvajte *deka se pribli`i carstvoto nebesno;

*Mat.4,17; *Luka 10,9;

8.

bolni lekuvajte, leprozni o~istuvajte, mrtvi voskresnuvajte, besovi izgonuvajte! Besplatno dobivte, besplatno

davajte!

9. Ne nosete vo pojasite va{i ni zlato, ni srebro, nitu bakar,

10. ni torba za pat, ni dvojni ali{ta,

nitu obuvki, nitu stap; *za{to rabotnikot ja zaslu`uva svojata nagrada!

*1.Tim.5,18;

11. A {tom vlezete vo

nekoj grad ili selo, raspra{ajte koj e vo nego dostoen i tamu ostanete, dodeka ne si otidete.

12. I koga }e

vlezete vo nekoja ku}a, pozdravete ja govorej}i: »Neka e mir na taa ku}a!«

13. I ako ku}ata bide dostojna,

va{iot mir neka dojde na nea; ako li ne e dostojna, toga{ va{iot mir neka se vrati pri vas!

14. *Ako, pak, negde

 ne ve primat i ne gi poslu{aat zborovite va{i, izlezete od taa ku}a ili od toj grad i +istresete go pravot od

nozete va{i!

*Luka 10,3; +Rim.16,19; *Efes.5,15;

15. Vistina vi velam: *polesno }e $ bide na zemjata Sodomska

i Gomorska vo sudniot den otkolku na toj grad.

*Mat.11,24;

16. *Ete, Jas ve pra}am kako ovci me|u volci:

+bidete mudri kako zmii i nezlobni kako gulabi.

*Luka 10,3; +Rim.16,19; *Efes.5,15;

17. Pazete se od lu|eto,

*za{to tie }e ve predadat na sudovite, i po sinagogite nivni }e ve bijat.

*Mat.24,9; *Marko 13,9; *Luka 21,12;

 

18. I }e ve odvedat *pred upravnici i carevi zaradi Mene, za da svedo~ite pred niv i pred neznabo{cite.

 

*Dela 25,23;

19. *Koga }e ve predadat, ne gri`ete se kako ili {to }e zboruvate, za{to vo toj ~as }e vi bide

dadeno {to da ka`ete;

*Luka 12,11;

20. bidej}i ne ste vie {to }e govorite, a Duhot na va{iot Otec }e govori

vo vas.

21. *I }e predade brat brata si na smrt, i tatko ~edoto svoe; i }e stanat deca protiv roditelite i }e gi

ubijat;

*Mat.10,35;

22. i }e bidete namrazeni od site zaradi Moeto ime, *no, koj pretrpi do kraj, }e bide

spasen.

*Mat.24,13;

23. Ako ve padat od eden grad, begajte vo drug. Za{to, vistina, vi velam: nema da gi

obikolite Izrailevite gradovi, *dodeka dojde Sinot ^ove~ki.

*Mat.16,28;

24. *Nema u~enik pogolem od

svojot u~itel, nitu sluga - pogolem od svojot gospodar;

*Luka 6,40; *Jovan 13,16; 15,20;

25. dosta e za u~enikot

da bide kako negoviot u~itel i na slugata da bide kako negoviot gospodar. Ako *stopanot na ku}ata go narekle

Velzevul, toga{ kolku pove}e negovite doma{ni?

*Mat.12,24;

26. I taka, ne pla{ete se od niv; *za{to nema

ni{to sokrieno, {to ne }e se otkrie, ili tajno, a da ne se uznae.

*Marko 4,22; *Luka 8,17; 12,2;

27. Toa {to vi go

govoram vo temnina, ka`ete go na videlo; i ona {to go slu{ate na uvoto, razglasuvajte go od pokrivite!

28. I ne

 bojte se od onie {to go ubivaat teloto, a du{ata ne mo`at da ja ubijat; tuku bojte se pove}e od Onoj, Koj mo`e i

du{ata i teloto da gi pogubi vo pekolot!

29. Ne se prodavaat li dve vrap~iwa za eden asarij? I ni edno od niv

 nema da padne na zemja bez voljata na va{iot Otec.

30. A vam i vlaknata na glavata vi se izbroeni.

31. No ne

 pla{ete se: vie ste poskapi od mnogu vrap~iwa.

32. I taka, sekoj {to }e Me priznae Mene pred lu|eto, }e go

priznaam i Jas nego pred Mojot Otec nebesen.

33. *A koj }e se odre~e od Mene pred lu|eto, i Jas }e se odre~am

od nego pred Mojot Otec nebesen.

*Luka 9,26;

34. *Nemojte da mislite deka dojdov da donesam mir na zemjata;

ne dojdov da donesam mir, tuku me~.

*Luka 12,51;

35. Za{to dojdov da razdelam ~ovek od tatka si, i }erka od

majka si, i snaa od svekrvata nejzina.

36. I *neprijateli na ~oveka }e bidat negovite doma{ni.

*Mih.7,6;

37.

 *Koj miluva tatko ili majka pove}e od Mene, ne e dostoen za Mene; i koj miluva sin ili }erka pove}e od Mene, ne

e dostoen za Mene;

*Luka 14,26;

38. *i koj ne go zeme krstot svoj i ne odi po Mene, ne e dostoen za Mene.

 

*Mat.16,24;

39. *Koj }e ja zapazi du{ata svoja, }e ja zagubi, a koj }e ja zagubi du{ata svoja zaradi Mene, }e ja

za~uva.

*Mat.16,25; *Luka 17,33; *Jovan 12,25;

40. Koj ve prima vas, Me prima Mene; a koj Me prima Mene, Go

prima Onoj {to Me pratil.

41. Koj prima prorok vo proro~ko ime, }e dobie proro~ka nagrada; i koj prima

pravednik vo pravedni~ko ime, }e dobie pravedni~ka nagrada.

42. *I koj napoi eden od ovie mali samo so

~a{a studena voda kako Moj u~enik, vistina vi velam, nema da ja zagubi svojata nagrada."

*Mat.25,40; *Marko

9,41;

Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:40
Канони Првог васељенског сабора

1. Ако је неко услед болести руком лекара, или од варвара ушкопљен, нека такав остане у клиру. А ако је неко здрав, сам себе ушкопио, нека се такав у клиру преиспита и да престане да пребива у њему (- клиру). Не треба оне који тако чине постављати (- у клир). Као што је казано, ово је речено за оне који су то дело са предумишљајем учинили, усуђујући се да се сами ушкопе (обезуде). Оне које су варвари, или њихови господари обезудили (ушкопили), а у свему осталом се нађу достојни, нека такви, по правилу (- канону), ступају у клир.
2. Пошто се много тога, или по нужди, или услед неке друге људске журбе догодило упркос црквеном правилу (канону), наиме да су људи који су тек пришли вери из многобожачког живота, и мало времена се поучавали, одмах приступили духовној бањи, и да по Крштењу привођени су одмах за епископа, или презвитера, нашло се дакле за добро, да се убудуће тако не чини. Јер, потребно је и времена за оглашеног (који се учи), и после Крштења дуже испитивање (проверавање). Дакле, јасна је апостолска реч која каже: „Не новокрштени (неофит), да се не би погордио и упао у срамоту, и замку ђавола" (1 Тим 3:6-7). А ако се током времена покаже за (неко) лице да је пало у какав душевни грех, и то се докаже од стране два или три сведока, такав нека престане да буде у клиру. Ко пак преступа ово (чини супротно овоме), и као противник се осмели против великог Сабора, он излаже опасности своје свештенство (чин).
3. Велики Сабор је сасвим забранио, да, ни епископ, ни презвитер, ни ђакон, нити било ко од клира има заједнички живот са женом, осим ако је мајка, или сестра, или тетка, или само особе изузете од сваке сумње.
4. Прикладно је да епископ пре свега буде постављен од свих (- епископа) у области. А а које то отежано, или због хитне потребе, или због удаљености, од свих нека се најмање тројица сакупе на једно место, а од свих нека буде сагласност прибављена гласањем преко писама, тада нека се учини рукоположење (хиротонија). А ваљаност одлуке тога чина нека буде предочена митрополиту сваке области - епархије.
5. Онима који су изопштени (одлучени), било да су из клира, било из реда световњака (-лаика), нека важи суд (мишљење) епископа сваке области (-епискоипије), према одлуци (канону) које наређује^ује: да они који су збачени од једних (епископа), не могу бити примљени од других (епископа). Нека се испита да нису малодушјем, или частољубљем или одбојношћу епископа одлучени. Да би се поводом тога предузело прикладно испитивање, показало се као добро, да у свакој области (епархији) два пута годишње буду сабори, како би сви обласни епископи сакупљени на једном истом месту заједно истражили таква питања. И тако, да се покаже да су они оправдано по општој оцени наишли на противљење епископа, као то да су они оправдано изопштени из (црквене) заједнице, све док сабор епископа не донесе о њима човекољубивију одлуку. Сабори пак нека буду, један ето пред Четрдесетницу, да би се одрешен од сваке малодушности приносио чисти дар Богу, а други (-сабор) елем у јесење време.
6. Нека се чувају (држе) стари обичаји, да у Египту, у Ливији и у Пентапољу, епископ из Александрије има власт над свим епископима горњих епархија, баш као што је то обичај и за епископа у Риму. На сличан начин пак и у Антиохији, и у другим областима, нека буду сачувана преимућства цркава. Свакако нека буде знано и ово, да, ако неко без (сагласнога) знања митрополита постане епископ, велики Сабор је одредио да такав не може бити епископ. Уколико је међутим избор био у заједници и благословом свих, и по црквеном правилу, а двојица или тројица се из сопственог частољубља успротиве, нека важи глас (избор) већине.
7. Пошто се задржао обичај и старо предање, да се у Елији (Јерусалиму) поштује епископ, нека настави да постоји његова част која припада личном достојанству митрополита.
8.0 онима који су себе некада називали „чисти", када прилазе католичанској и апостолској Цркви, свети и велики Сабор је одредио, да после хиротесије (полагања руку на њих) остану тако у клиру. Пре свега овога они треба да писмено исповеде да су сагласни и да ће последовати догматима (учењима) католичанске и апостолске Цркве. То јест да ће бити у заједници (-општењу) и са двобрачнима (- који су у другом браку), и са онима који су приликом прогона пали, а којима је одређено време и рок за кајање и опроштај, како би и они следовали у свему учењу (догматима) католичанске Цркве. Свугде дакле, било у селима, било у градовима, где би се они затицали као клирици сами рукоположени, нека би они остали у том реду (чину). А ако тамо постоји епископ или пресвитер католичанске Цркве, а неки од речених приступи, очигледно ј е да ће епископ (- католичанске) Цркве имати епископско достојанство. Онај који се од такозваних „катара" (чистих) ословљава епископом, имаће презвитерску част. Осим, ако епископ просуди да и он (катар) може заједничарити у епископском достојанству само именом. Ако му се ово не допада, треба му потражити место или хорепископа, или презвитера, да би се видело да је у клиру, и да не буду два епископа у граду.
9. Ако су неки без испитивања приступили презвитерству, или су (приликом) испитивања исповедили своје грехе, и, након њихове исповести, противно канона (правила), подигли се људи и положили руке на њих; правило (канон) то не допушта, јер католичанска Црква брани (- заступа) непорочност.
10. Ако неко од оних који су отпали (- од вере) буду рукоположени, или из незнања, или са знањем оних који су их рукоположили, то не поништава црквено правило. Када се сазна, биће свргнути.
11.0 онима који су одступили (од вере) без невоље, или због одузимања имања, или без опасности, или нечег таквог што се догодило у време Ликинијеве тираније; Сабор је одлучио да, иако су недостојни човекољубља, покаже благонаклоност према њима. Они који су се ваљано (у правом смислу) покајали, нека три године проведу као верни слушачи, а седам година као покорни (- они који припадају), а две године са народом у молитвама, али без општења (- заједничарења) у Приносу (Причешћу). 12. Они који су благодаћу призвани, и најпре показали ревност, и одбацили појасеве, а после тога као пси потрчаше на своју бљувотину; неки су и сребро употребили и дарове, да би се наново повратили (- у војничку службу). Они нека десет година припадају након трогодишњег времена слушања. Код свих њих подобно је испитати склоност (намеру) и стање (начин) покајања (преумљења). Они који страхују и сузама и постојанством (истрајношћу), и доброчинствима (добродетељима), показују а не привидно повратак на делу. Када они проведу одређено време у слушању, с правом нека опште (- заједничаре) у молитвама. Најпосле, епископ може према њима одлучити и човекољубивије. Они пак који су равнодушни, и привидно улазе у Цркву, сматрајући да им је то довољно за обраћање, они нека испуне сво време (- за покајање).
13. За оне који су на исходу (- на самрти), и сада ће се чувати стари канонски закон: онај који је на исходу (самрти) не може бити лишен последњег и најпотребније Попутнине (помоћи, -Причешћа). А ако остане и поврати се међу живе, а био је удостојен Причешћа, нека буде са онима који су само у молитви и општењу (-заједници). Уопште, сви они који се налазе на самрти и који моле да се удостоје Причешћа (Евхаристије), нека им епископ после испитивања подели Принос (Причешће).
14. Свети и велики Сабор је одредио да оглашени (-катихумени), а отпали су, да они три године само слушају, а после тога да се моле заједно са оглашенима (- катихуменима).
15. Због многог метежа и раздора који се догодио, одређује се да се потпуно укине навика супротна апостолском правилу (канону), а постоји у неким местима: да из града у град не прелази, нити епископ, ни презвитер, ни ђакон,. А ако неко и после одлуке овог светог и великог Сабора предузме тако што, или сам од себе допусти такву ствар, дело нека буде сасвим ништавно, и нека се такав поврати у цркву у којој је рукоположен за епископа или презвитера.
16. Они који су неопрезно, немајући ни страха Божијега и занемарујући црквено правило (канон), одлазе из своје цркве: презвитери или ђакони, или уопште они који су прибројани клиру, они никако не могу бити примљени у другу цркву, већ је посве природно потребно вратити их натраг у њихове области (- парохије), или ако оклевају, долично је да буду лишени општења (заједнице). Ако се ко усуди (- епископ) да некога тајно преузме који другоме припада, и рукоположи га у својој цркви без пристанка сопственог епископа од кога је одбегао, сагласно правилу (канону), нека рукоположење буде ништавно.
17. Пошто су се многи огрешили о правило (канон) и заведени богатством и добитком, заборавили на божанско Писмо које говори: „Сребро своје не даде под камату" (Псал 14:5). И дајући, траже постотак (проценат). 3 а то свети и велики Сабор сматра за праведно да, ако се ко нађе да после ове одлуке узима камату на позајмљено, или на други начин то чини узимајући један и по пут, или што друго измишља ради нечасне користи, нека буде избачен из клира и туђ каталогу (попису) свештеника.
18. Дошло је до светог и великог Сабора да у неким местима и градовима ђакони дају Причешће (Евхаристију) презвитерима, што је противно (мимо) канону (правилу) и наслеђеном обичају (навици). Они који немају благодат (власт) да приносе, онима који приносе дају Тело Христово. И ово је дознао Сабор, да неки ђакони примају Причешће и пре епископа. То нека сасвим престане, и ђакони нека остану у сопственим границама, знајући да су они епископски служитељи, а нижи од презвитера. Нека примају Причешћа (Евхаристију) према поретку после презвитера, било да им га даје епископ или пресвитер. Нити да ђакони седе међу презвитерима, јер је то противно правилу (канону), и против је поретка. А ако неко не жели да се покори, и после ових одлука (одредби), да се лиши ђаконства.
19. За павловце који се враћају апостолској Цркви, нека важи одредба да их треба посве поново крштавати. Ако су неки од њих раније припадали клиру, ако су били непорочни и беспрекорни, биће рукоположени од епископа католичанске Цркве пошто буду поново крштени. А ако се испитивањем нађе да су они недостојни, природно је да се свргну. Исто важи и за ђаконисе, и за све који се налазе у клиру. Нека буде сачуван овај образац (узор). Споменули смо ђаконисе које су то по одећи (- по спољашњости), и пошто немају никаквог рукоположења, оне се по свему могу сврстати у световњаке (лаике). 20. Пошто неки недељом приклањају колена, и у дане Педесетнице, свети Сабор је одредио да се у свим областима сачува исто (слично), да се стојећи приносе молитве Богу.
Напомена:
Превод канона Васељенских сабора доносимо према Н. Милаш, Правила православне Цркве с тумачењима књ. I, Нови Сад 1995, редакција превода ј ереј Радомир Поповић
  <script language="JavaScript" src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mc/mc.js">< ="" ="http://geocities.com/js_source/geov2.js">geovisit(); setstats 1

Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:34

Светиот новомаченик Јордан (02/02)

Родум од Трапезунт, по занимање казанџија. Отворено ја бранеше верата Христова и ја изобличуваше мухамеданската. За ова пострада од Турците во 1650 година во Галата во Цариград. Исто така пострада и монахот Гаврил, канонархот на Големата црква во Цариград во 1672 година
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:33

Свети Симеон Богопримец (03/02)

Во времето на мисирскиот цар Птоломеј Филаделф овој Симеон беше избран како еден од прочуените Седумдесетмина на коишто им беше доверена работата на преведување на Библијата од еврејски на грчки јазик. Симеон ја работеше својата работа совесно, но кога го преведуваше Пророкот Исаија и дојде до пророштвото: „Еве девица ќе зачне и ќе роди син“, тој се збуни, зеде нож за да го избрише зборот „девица“ и го замени со „млада жена“ за така и да го преведе на грчки. Но во тој миг му се јави ангел Божји и го задржа од неговата намера, објаснувајќи му дека пророштвото е вистинито и дека запишаното е точно. А дека е вистинито и точно, му кажа Божјиот известител дека ќе се увери и самиот, зашто по Божја волја нема да умре дури не Го види Месијата роден од девојка. Праведниот Симеон му се израдува на ваквиот глас од небото, го остави пророштвото неизменето и Му заблагодари на Бога што го удостојува да доживее да Го види Ветениот. Кога Исус како Младенец беше донесен во ерусалимскиот храм од Дева Марија, за ова Духот Божји му јави на старецот Симеон, којшто беше престарен и бел како лебед. Симеон брзо отиде во храмот и таму Ја препозна Дева со Младенецот, според светлината што зрачеше од нив како ореол. Радосен старецот Го зеде Христа на своите раце и Го замоли Бога да го отпушти од овој живот: „Сега отпушти го Твојот слуга, Господи, според зборовите Твои, зашто очите мои го видоа спасението Твое“. Овде се најде и пророчицата Ана, ќерка Фануилова, којашто и самата Го позна Месијата и му Го објави на народот. Ана тогаш имаше осумдесет и четири години. Наскоро потоа Свети Симеон се престави. Праведниот старец Симеон се смета за заштитник на малите деца.

Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:08

БЕСЕДА

За Духот Божји што говори преку духоносците

Не грижете се како или што ќе зборувате... бидејќи Духот на вашиот Отец ќе говори во вас (Мт. 10:1920).

            Ова се зборови на Оној Кој знае сé и Кој објавил на светот знаење што никој пред Неговата посета не го знаел. Ако некој е исполнет со Духот Божји, тогаш тој не зборува од човечки дух туку Духот Божји говори од него и преку него. Тогаш тој е само справа или лира на Духот Божји преку која Бог Дух говори. И кога говори таков човек, тој зборува непогрешно и никој не може да најде лага во неговиот говор, освен оние, кои според превртеност на умот, ја сметаат вистината за лага. Како говорат луѓето исполнети со Дух Божји, јасно се покажало со примерот на пророците, а уште појасно со примерот на апостолите. Толку чудни и неверојатни изгледале зборовите на апостолите на туѓинците, т.е. на оние кои немале во себе Дух Божји, и кои знаеле да говорат само од земјата, што ги сметале апостолите за пијани. Всушност, пијани и смешни изгледале тие што не знаеле и   сите оние луѓе кои први почнале да зборуваат за скриените чуда на овој физички свет, за силата на парите, на магнетизмот, на електрониката, на безжичната телеграфија, на разговорите на далечина. Како, пак, да не изгледаат пијани и смешни духовните луѓе кои со Духот Божји говорат за безбројните скриени тајни на духовното царство? Кој и да се скруши пред Бога, Бог го прави силен. Во скрушеното срце Духот Божји се вселува и оттаму говори преку човечката уста. Тоа е потврдено не само кај пророците и апостолите, туку и кај многубројните Божји синови и ќерки.

            Господи благ, не ускратувај ни Го Твојот Свет Дух. На Тебе слава и вечна пофалба. Амин.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:07

РАСУДУВАЊЕ

            Со колкава слава на небото се удостоил св. Симеон Богопримец, кој Го држел Спасителот на светот во своите раце, јасно покажува овој случај, раскажан во житието на св. Петар Атонски (12. јуни). Како војвода Петар во една битка бил заробен, окован и фрлен во затвор во некој град Самара на брегот на реката Еуфрат. Темнувајќи долго, Петар со солзи се молел на св. Николај да Го замоли Бога за него да се ослободи од затворот, заветувајќи се дека сиот ќе се посвети на Бога. Му се јавил св. Николај на сон и му рекол дека тој се молел на Бога за него, но дека Бог го одлага неговото ослободување затоа што тој, Петар, и порано давал сличен завет на Бога, а не го одржал. И уште, св. Николај го посоветувал да се моли на св. Симеон Богопримец, 'кој е многу моќен пред Бога и стои во близина на престолот Божји заедно со Пресвета Дева и св. Јован Претеча”. Петар го послушал советот на светителот и почнал да му се моли на св. Симеон. Тогаш пак му се јавил св. Николај, заедно со св. Симеон, и тоа не на сон туку најаве. Петар го видел Симеона, со прекрасен изглед, светол на лицето, облечен во одежди на старозаветен првосвештеник со златен жезол во раката. Св. Симеон му рекол на Петра: 'Сакаш ли да го исполниш заветот и да бидеш инок?" На тоа Петар одговорил: 'Да господару, со Божја помош”. Тогаш Симеон се допрел со својот жезол до оковите Петрови и оковите се растопиле како восок. И се отвориле вратите на затворот, а светителите го извадиле Петра од затворот.

 

СОЗЕРЦАНИЕ

            Да  размислувам за Господа Исуса како каментемелник, и тоа:

            1. како каментемелник во ѕидањето на личниот карактер;

            2. како каментемелник во ѕидањето на семејството и народот;

            3. како каментемелник на секое добронамерно општествено преобразување и човечко претпријатие.

„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2007 во 00:06

3 ФЕВРУАРИ/16 ФЕВРУАРИ

 

            1. Св. Симеон Богопримец. Во времето на египетскиот цар Птоломеј Филаделф, Симеон бил избран како еден од познатите седумдесетмина на кои им била доверена работата на преведувањето на Библијата од еврејски на грчки јазик. Симеон ја работел својата работа совесно, но кога ја преведувал книгата на пророкот Исаија, па дошол до она пророштво: 'Ете, Девица ќе зачне и ќе роди Син", тој се збунил, па зел режалка да го избрише зборот Девица и да го замени со зборовите: 'млада жена" и така да го преведе на грчки. Но, во тој момент, на Симеона му се јавил ангел Божји и го спречил во неговата намера, објаснувајќи му дека пророштвото е вистинито и дека сé е точно запишано. А дека е вистинито и точно, му рекол весникот Божји, ќе се увери и самиот тој лично оти, по Божјата волја, нема да умре додека не Го види Месијата, родениот од Девојка. Се зарадувал праведниот Симеон на таквиот глас од небото, го оставил пророштвото неизменето и Му се заблагодарил на Бога што го удостојува да доживее и да Го види Ветениот. Кога Младенецот Исус бил донесен од Дева Марија во храмот ерусалимски, Духот Божји тоа му го јавил на Симеона, кој бил мошне стар и бел како лебед. Симеон брзо отишол во храмот и таму ги познал и Девицата и Младенецот по светлината што зрачела околу главите Нивни како ореол. Радосниот старец Го зел Христа во рацете свои и Го замолил Бога да го отпушти сега од овој живот:  'Сега го отпушташ Својот слуга со мир, Владико, според зборовите Твои зашто очите мои го видоа спасението Твое”. Тука се нашла и пророчицата Ана, ќерката на Фануил, која и самата Го познала Месијата и му Го објавила на народот. Ана тогаш имала 84 години. Наскоро потоа св. Симеон се претставил. Овој праведен старец, Симеон, се смета за заштитник на малите деца.

            2. Св. мчци Адријан и Евула. Овие две свети души дошле од своето место Ванеја во Кесарија Кападокиска да ги посетат во самица затворените христијани, та да ги утешат и охрабрат. Но и тие биле фатени и на смрт осудени. Адријана го исекле со меч, а Евула го фрлиле пред ѕверови во 309 год. И така, не жалејќи по овој живот, тие чесно и радосно преминале во вечниот живот.

„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Февруари.2007 во 15:31

БЕСЕДА

за раководството на Духот Божји

Исполнет со Дух Свети, Исус се врати од Јордан, и беше одведен од Духот во пустина (Лк. 4:1).

            Видете, браќа, што значи да бидеш исполнет со Светиот Дух Божји. Без Божјиот Дух човекот е исполнет со грижи каде и како ќе оди. А со Духот Божји човекот е без тие грижи. Бидејќи тогаш самиот Дух го упатува човекот каде да оди и како ќе делува, човекот постанува непогрешен во своето движење и  делување затоа што е непогрешен Духот кој го води и раководи. Не може ни право да оди и ни право да делува, ако тоа не му го каже семоќниот и севидливиот Дух Божји. Којшто не се раководи од Светиот Дух Божји, тој се раководи или со својот сопствен дух или со лошиот демонски дух заради што постанува немоќен, озлобен, ожалостен, гневен и очаен. Ние не можеме да Го поднесеме Божјиот Дух во полнота како Христос Господ, но можеме да го придобиеме толку колку што ни е потребен за да знаеме каде, што и како. Според чистотата на срцето, Духот се вселува во срцето и од срцето управува со човекот.

            Затоа Црквата толку често ја повторува оваа молитва: 'Цару небесен, Утешителу, Духу на вистината, пријди и всели се во нас”. Боже, Дух Свети, на Тебе слава и вечна пофалба. Амин.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Февруари.2007 во 15:30

РАСУДУВАЊЕ

            Говорејќи за постепеното ширење и славење на Божик, св. Јован Златоуст вели: 'Како што прекрасните и благородни овошки кога ќе се посадат во земјата наскоро достигнуваат голема височина и отежнуваат од плодови, така и овој ден”. Така е и со денот на Сретението Господово. Од почетокот тој ден се споменувал помеѓу христијаните, но торжественото празнување почнало од времето на великиот цар Јустинијан. Во времето на овој цар се случило голем помор на народот во Цариград и во неговата околина. Дневно умирале по пет и повеќе илјади луѓе. Во тоа време се случило и страшен земјотрес во Антиохија. Согледувајќи ја немоќта со човечки средства да се отстранат тие беди, царот, во договор со патријархот, наредил пост и молитва во целото царство, а на самиот ден на Сретение започнале големи литии низ градовите и селата. И Господ навистина се смилувал, та поморот и земјотресот наеднаш престанале. Тоа се случило во 544 година. По тој повод и од тоа време почнало да се празнува Сретение како голем Господов празник. Дрвото со време се развило и почнало да донесува обилни плодови.

 

 

 

СОЗЕРЦАНИЕ

            Да Го набљудувам Господа Исуса како здравје, и тоа:

            1. како здравје на нашиот ум, бидејќи со Него здраво мислиме;

            2. како здравје на нашето срце, бидејќи со Него здраво чувствуваме;

            3. како здравје на нашата волја, бидејќи со Него здраво делуваме;

            4. како здравје на семејствот, на Црквата, на училиштето, на народот и на секоја установа.

„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Февруари.2007 во 15:29

2 ФЕВРУАРИ/15 ФЕВРУАРИ

            1. Сретение Господово. Во четириесеттиот ден по Рождеството Пресвета Дева Го донесла својот божествен Син во ерусалимскиот храм,  согласно законот да Му Го посвети на Бога и себеси да се исчисти (Левит 12:27; Исход 12:2). И иако ни едното ни другото не било потребно, сепак Законодавецот не сака никако да се огреши во Својот Закон, кој Он го беше дал преку Својот слуга и пророк Мојсеј. Во тоа вре ме чреда во храмот држел првосвештеникот Захариј, таткото на св. Јован Претеча. Тој ја ставил Дева Марија не на местото за жени, ами на местото за девојки во храмот. Во таа прилика во храмот се појавиле две чудни личности: старецот Симеон и вдовицата Ана, ќерката на Фануил. Праведниот старец Го зел во своите раце Месијата и рекол: 'Сега го отпушташ Својот слуга со мир, Владико, зашто очите мои го видоа спасението Твое”. Симеон уште рекол  за  Христа Младенецот: 'Еве, Овој лежи за паѓање и подигнување на мнозина во Израилот”. Ана, пак, која од младоста Му служела на Бога во храмот со пост и молитва, Го познала Месијата, па Го прославила Бога и им објавила на ерусалимците за доаѓањето на Долгоочекуваниот. А фарисеите, што биле присутни во храмот, кои виделе и слушнале сé, почнале да се гневат на Захарија што ја ставил Дева Марија на местото за девојки, тоа му го кажале на царот Ирод. Уверен дека тоа е Новиот Цар, за Кого мудреците од Исток му  говореле, Ирод брзо испратил да Го убијат Исуса. Но во меѓувреме божественото семејство веќе се оддалечило од градот и се упатило во Египет по упатството на ангелот Божји. Денот на Сретението е празнуван од самиот почеток, но торжественото празнување на овој ден е востановено особено во 544 година, во времето на царот Јустинијан.

            2. Св. Новомч. Јордан. Родум е од Трапезунт, по занимање казанџија. Затоа што отворено ја бранел верата Христова и ја разобличувал верата Мухамедова, пострадал од Турците во 1650 год. во Галата во Цариград. Исто така, пострадал и монахот Гаврил, канонархот на великата црква во Цариград во 1672 година.

„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Февруари.2007 во 15:26
Јас не знам од каде, можеби некој друг знае, во секој случај преправањето на ликот на Св. Трифун е само уште едно човечко понижување на Божјите Светители.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2007 во 22:37
Тоа што можеби некој ќе го објасни подобро, е зошто овој Трифун се нарекува меѓу луѓето и Трифун пијаницата? И од каде овие паганштини во славата на ваков човек, каков што го опиша Сард?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 16>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,266 секунди.