IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Плин во возило да или не?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Плин во возило да или не?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
Автор
Порака Обратен редослед
Zoran K Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 3244
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zoran K Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2007 во 18:57
Jane

Patem, plinot ima pomala eksplozivna mok od benzinot, zatoa silata e pomala, a multipoint ubrizguvanjeto samo pomaga vo negovoto poefikasno sogoruvanje.

Inaku vo potpolnost se sluzhuvam so tebe deka lugjeto im veruvaat premnogu na "urbanite legendi".

Изменето од Zoran K - 09.Март.2007 во 19:02
Кон врв
JANE971 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Canon-џија

Регистриран: 20.Декември.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1711
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај JANE971 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2007 во 17:50
A GARANCIJATA NE SE GUBI PORADI PLINOT, TUYKU PORADI INTERVENCIJATA  OD TRETO LICE. AKO BESE PORADI GORIVOTO I NEGOVIOT KVALITET VO MK NIEDNA KOLA NEMASE DA IMA GARANCIJASmile
Born to be alive...

http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
Кон врв
JANE971 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Canon-џија

Регистриран: 20.Декември.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1711
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај JANE971 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2007 во 17:46
EJ NAJVEKE MI PRECI NEKOJ STO NE VOZEL KOLA NA PLIN DA KOMENTIRA... I JAS DO SKORO BEV TAKOV. NO SO NOVITE UREDI ZA MULTIPOINT INJECTION ,NEMA NIKAKVA RAZLIKA VO SILATA I VLECENJETO.
AKO SME KAJ SIGURNOSTA SO SIGURNOST TI TVRDAM DEKA VO MK IZGORELE NAJMALKU 5 PATI POVEKE KOLI NA BENZIN I DIZEL ODKOLKU NA PLIN
TAKA I TOA NE DRZI
ZATOA STO BENZINOT MNOGU POLESNO SE PALI OD PLINOT
A REZERVOAROT E OBICNA CASA SO BENZIN, A BOCATA E ZATVORENO SISE
NEZNAM ZA VAS AMA JAS GLASAM ZA PLIN
Born to be alive...

http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
Кон врв
napoleon Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 11.Октомври.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 169
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај napoleon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2007 во 18:09

Добри карактеристики на плинот е тоа што е поевтин и не загадува. Другото не е точно, не е добар за моторот затоа што е посув од бензинот, затоа на ново купено возило од салон доколку монтирате плин ја губите гаранцијата на возилото. Уљето се мери по вискозност а не по прљавштини, на дизел стави ново уље за еден ден тоа е ептен прљаво и црно, цената е 130 евра без атест и 350 евра со комплет атест за возила со обично палење. Знам доста за ова ако го интересира некој нека праша, а можам да ви ги препорачам најдобрите мајстори во Македонија.

NEMA POTPIS
Кон врв
ubav Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 44
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ubav Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2007 во 17:39
PLINOT E DOBAR OD MNOGU ASPEKTI STEDIS NE ZAGADUVAS SE PRODULZUVA VEKOT NA MOTOROT ULJETO SE MENJA PORETKO POSTO PLINOT NE GO PRLJA KAKO BENZINOT E SE NAMALUVAAT PERFOMANSITE AMA NE E STRASNO JAS IMAV SOBRAKAJKA SO KOLA NA PLIN I MISLAM DEKA IMA ISTA SIGURNOST KAKO I BENZINOT A MOZE I BOLJA TAKA DA Thumbs%20UpPLINOT E DOBRA RABOTA
Кон врв
Sulltan Murad Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 0
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sulltan Murad Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2007 во 22:24

plin nema sansi t.e da nosam bomba vo grbot.

Кон врв
Zoran K Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 3244
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zoran K Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Јануари.2007 во 22:01
Bravo Чорбаџија! Do sega nemam prochitano pokoncizen i potochen komentar na ovaa tema!

Se sto kaza e tochno. Edinstveno mislam deka eksplozivnata mok na plinot ne e 10% pomala od benzinot, tuku nekade 20-30%. So drugi zborovi, toa znachie deka za tolku procenti motorot stanuva poslab vo KS, vo sporedba so koristenjeto na benzin, a isto taka mu se namaluva i rastojanieto na vozenje so ista kolichina na plin (vo litri) sporedeno so onaa vo benzin.

Od druga strana, poradi besprekorno chistoto sogoruvanje, vekot na motorot ZNACHITELNO se zgolemuva, a masloto za podmackuvanje ne mora da se menuva taka chesto kako kaj benzinecot.

Kako sto ti veke spomna, problem e i vgraduvajeto na bocite za plin koi sigurno ke odzemat znachitelen del od bagazhot, posebno kaj malite avtomobili.

Suma sumarum, jas lichno ne bi vgradil vakov sistem kaj najmalite koli, koi i taka se ekonomuchni so svopite poslabi motori i pomala tezhina, a sekako seriozno bi pomislil na vgraduvanje vo pogolemite avtomobili (koi imaat poveke od 150KS), kamioneti, dzipovi i kombi vozila.

Изменето од Zoran K - 31.Јануари.2007 во 22:02
Кон врв
The Duke Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јануари.2007
Локација: Greece
Статус: Офлајн
Поени: 34
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај The Duke Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Јануари.2007 во 20:12
јас имав прилика да возам ауди А6 3.0 В6 со плински уред.се исплати многу повеќе судејќи по тоа што машината е доста голема.аудито имаше намалени перформанси но ако сакате да заштедите тоа не ви е многу важно.до 200 на час постигнуваше на авто пат што е и доста солидно.дури сум слушал дека кралските автомобили на кралицата во англија се на плин поради тоа што помалку ја загадуваат средината. еве кој друг сака да штеди ха ха ха ха ! TongueTongueTongueTongue
I do not see why man should not be just as cruel as nature...
Кон врв
dame1mk Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 25.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 6
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dame1mk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2007 во 22:25
abe batka u pravo si za plinov samo kaj nas mnogu majstori za plin se pojavia pa i malce skapicko na nasive luge im e plinskiot ured za injection uredite pa stavat od poevtinive  a majstorive im vikaat toj e za kolava tvoja sigurno ti vikam pa problemcinja kolku sakas (sto e najtragicno pa i batkive od masinski gi pustaat samo neznam zasto da ne za pari si mislam)uste ako go izvadis katalizatorot pa kolata ke ti se prestori vo kalasnikov pa i policija ke te brka si mislat deka pukas  so nesto kazi lek bre corbacijo
Кон врв
Schumacher Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 396
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Schumacher Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Септември.2006 во 22:12
se e boli vo plinot
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2006 во 19:26

Не, бензинот (аеросолот на бензин/воздух) нема никаква врска во подмачкувањето на моторот. А кога бензинот и маслото ќе се почнат да се мешаат - треба да се оди на сервисер.

Масло кое си го користил во возилото пред уградување на плинот можиш слободно да го користиш и со плин, нема никаква разлика, а има некои фирми кои исфрлија “специјални“ масла за коли со плин со додаток ГАС или LPG - Liquefied Petroleum Gas) обично продаваат полоши масла.  Тоа е маркетиншки трики јас не би се обзирал на нив. Обично се тоа минерални понеквалитетни масла. Можеби е причината што при согоревање на плинот нема отпадни материи те во маслото влегува многу помала количина на сулфур и честички одколку при согорување на бензин па паковаат понеквалитетно масло чија градација би ја издржала работата на плин но не и на бензин. По некоја логика дури и маслото можиш да го менуваш кај возилата со плин поретко иако мој совет е редовно (како и кога си возел на бензин)

 

Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2006 во 17:21
[QUOTE=Чорбаџија]

Потраен мотор (по некои испитувања работниот век на мотор со уграден плин се продолжува за некои 30%)

[QUOTE]

Se prodolzuva da, no pod eden uslov!!! Dokolku prethodno imate staveno specijalen aditiv vo motorot t.e vo masloto, bidejki benzinot e pomrsno gorivo (kaloricnata vrednost mu e pogolema) i so samoto toa ima 2 % vo podmackuvanjeto na cilindrite i klipovite!!

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2006 во 16:49

Па вака, сакав само да видам заинетересираност за ова тема а фактите се

Речиси секој мотор со внатрешно согорување можат да се адаптираат да користат плин, дури и Дизел моторите. Не знам дали некој уградил плин во Дизел али како оди цената на Нафтата угоре можно е и тоа да почни да се уградува.

Што се добива а што губи при уградња на плински уред, Значи добивате економично возење (мислам дека моментно е повеќе од дупло поефтин литар гас од литар бензин) добивате поеколошка средина (издувните гасови речиси и да нема). Потраен мотор (по некои испитувања работниот век на мотор со уграден плин се продолжува за некои 30%) При согорувањето на гасот, нема остатоци како кај бензинот, значи нема натоложување на гарежот на склоповите на моторот, како и мешање со маслото, кое (маслото) останува чисто и поефикасно во својата задача (подмачкување и ладење на моторот). Валканото масло при бензиско согорување го скратува векот на моторот (една од првите работи при купување на половна кола е да го проверите маслото, и чепот на капакот каде се турува... покрај многу други “ситници“ - но тоа е друга тема).

Како “Негативности“ се: Стандардно со возењето на плин “губите“ до 10% од силата на моторот (додека кај максималната брзина тоа е помалку) ова е едноставно дека иста количина на плин и на бензин имаат различна калорична вредност (околу 10%) Овде не се калкулира и стручноста на уградувањето и “мајсторот“ така да може да дојде и до 20% разлика.  Секако тука е особината и “моделот“ на моториот, систем за убризгување (карбуратор, Single ili Multi point... дали е со хидраулични издизачи на вентили , дали е со повеќе или помалку вентили.... и уште многу тоа. Како друга мана е завземање на багажен простор со резервоарот за плин кој знаи да биди и големичок, па така ако имате мала кола Југо, Свифт, Тико... можите да се простите од багажниот простор. Секако постојат и боци прилагодени да се сместат во простор за резервно тркало но тогаш одите на пат со ризик да ви се скини гума и останете по пат. али ако размислам колку пати годината баш ми е апсолутно неопходен полн багажник.....

Уште меѓу луѓето се мисли дека плинот во колата е опасен дека можи да експлодира дека е скапа инвестиција, дека како што спомнав погоре ќе се остани без багажник или  дека е штетен за моторот. За последните две одговорив, а за експлозија... па денес е побезбедна при судар инсталацијата на плин отколку на бензин. Боците и инсталацијата се изработени од материјали и тестирани на сите можни ситуации. Сигурниосните вентили нема да дозволат плинот да истекува или да ја преполните боцата. (поради летните температури) Ако е ИСПРАВНО инсталирана КВАЛИТЕТНА опрема за плин - нема место за страв.  Дури мислам дека сте во поголема опасност во купатилото со бојлер отколку во кола со плин. Кај исправна и квалитетна инсталација на плин (помината и на атест) не смеи ниту ќе осетите миризба на плин ниту околу возилото а камоли во кабината. Често се осеќа малку посилен мирис на плина ако пред вас на семафор работи кола на плин, но тоа е знак дека не е добро наместено согорувањето. Одржувањето не е комплицирано и не захтева додатни финансиски средства, Треба на секои 10.000 км да се исчисти или смени филтерот за гас во електровентилот, на 20.000 км да се провери инсталацијата, на 50.000 да се направи сервис на испарувачот.  Имаше забелешки дека коли со карбуратор потешко палат на зима на ниски температури но најчесто  се покажало дека е проблемот во самиот мотор а поретко во уредот, додека таквите проблеми ги нема кај Inection системите.  

Не знам што уште да спомнам, али мислам дека како за општо излагање за плинските уреди во кола кажав доволно па ако некој има некое прашање - нека повели.

Кон врв
kafka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 3595
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kafka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2006 во 15:00
Originally posted by Чорбаџија Чорбаџија напиша:

Баш ме интересира колку знаете за и околу плинските уреди во возилото, дали е штетен за моторот, дали е опасен, дали е исплатлив, дали воопшто би уградиле плин во возилото и зошто ДА и зошто НЕ
немаш гајле: од време на време ќе мениш, ќе возиш и на бензин и ќе ставаш по квалитетно уље и не е штетен за моторот и зимно време полесно пали...поисплатлив...а за опасен: ако ти го вградил некој што не го бива многу може да биде заебано... има плински уреди за 200 евра ( не може да се прави атест) и 300 (евра може да се направи атест)...
трократен победник на трките и еден од основачите на форумот
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.