IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Предзнаци на судниот ден
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Предзнаци на судниот ден

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123
Автор
Порака Обратен редослед
svemirski_duh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 676
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај svemirski_duh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 01:38
Ete,Spiros,pobratime... tolku za sega imav od Islamska gledna tocka da ti pratam vo vrska so Antihrist i Isa a.s.
A ti,leka poleka... ako treba i site postovi ke gi koregiram,posto gledam nekoi bukvi se vo znaci...
Кон врв
svemirski_duh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 676
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај svemirski_duh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 01:36
Isa a.s. }e obavi Hax vo Bejtul-Haram
Spomnavme deka Isa a.s. e posleden ashab od ashabite na Allahoviot Pejgamber koj }e umre. Toj }e obavi haxx posle spu{taweto na zemja vo posledno vreme. Hanzala El-Eslemi go slu{nal Ebu Hurejreta koj prenesuva hadis od Allahov- iot Pejgamber: “Se kolnam vo onoj vo ~ii race e mojot `ivot, sinot na Merjem }e zanijeti za Hax ili Umra ili obete vo mestoto Reuha.” (Muslim)

Pojava na sigurnost i bere}et na nebo i zemja
Seto toa }e se pjavi poradi pokornosta i preda- nosta na stvorenijata vo vselenata na svojot gospodar Allah x.{. ^ovekot kolku ja zgolemuva svojata poslu{nost i pokornost kon Allah x.{. tolku Allah x.{. mu ja pokoruva vselenata i s# {to e na nea vo negova slu`ba.
Koga }e se spu{ti Isa a.s. na zemjata, lu|eto }e znaat deka negovoto spu{tawe e predznak na sudniot den, toga{ }e se oddadat na ibadet i pokornost. Zatoa Allah x.{. }e i naredi na zemjata da gi dade svoite plodovi, a na neboto da go spu{ti svojot bereket; i tolku }e se zgol- emi bogatstvoto na lu|eto {to nema da najdat koj }e im gi prima nivnite sadaki. Toga{ }e nestane me|u lu|eto zlobata, zavidlivosta i omrazata. Vo podolgiot hadis na Navas ibn Seman vo koj se spomnnuva Dexxal, spu{taweto na Isa a.s. pojava na Je’ xux i Me’xux, i molbata na Isa a.s. za nivno uni{tuvawe i propa|awe. Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Potoa Allah }e prati do`d pred koja }e se sru{i sekoja ku}a od drvo i glina. Zemjata }e ja opere duri }e bide kako ogledalo. Potoa }e i re~e na zemjata: Nik- ni gi svoite plodovi i vrati gi blagodatite. Lu|eto }e jadat od od edno drvo i site }e sedat vo senkata na toa drvo. Mlekoto }e bide blagosloveno. Kamilata }e dava dovolno mleko za golem broj na lu|e. Mlekoto na edna krava }e bide dovolno za celo pleme, a mlekoto na edno ovca za edna familija.” (Muslim)
Ebu Hurejre prenesuva od Allahoviot Pejgamber a.s. deka rekol: “Pejgamberite se bra}a so razli~ni majki a so ist tatko. Majkite im se razli~ni a verata im e edna. Jas sum najblizok do Isa a.s., zatoa {to me|u mene i nego ne bil pejgamber. Navistina toj }e sleze..pa Allah vo negovo vreme }e go uni{ti Mesiha Dexxal. Na zemjata }e zavladee mir, duri lavovite }e pasat so kamili, tigarite so kravi, volcite so ovci, a decata }e igraat so zmiji koi nema da im na{tetat.” (Ahmed)
    Isto taka se prenesuva od Ebu Hurejre deka Allahoviot Pejgamber rekol: “Se kolnam vo Allah, navistina Isa sin na Merjem }e sleze, kako vladar praveden..i nema da prima xizje. Navistina bezgri`nite }e ja ostavat mladata kamila bez ov~ar. }e snema zloba, zavidlivost i omraza, }e bidat povikani da primat kolku sakaat bogatstvo, a nikoj nema da go primi.” (Ahmed)
Imam Nevevi veli: “Toa zna~i deka na lu|eto nema da im trebat kamili, nitu }e posakuvaat da gi poseduvaat, bidej}i }e ima premnogu bogatstvo, a mnogu malku `elba za nego. Nema da im treba poradi svesnosta deka se nabli`uva kijametot.”
Vo hadisot se spomnuvaat Mladi kamili “Kal-as”, bidej}i tie se najblagorodni kamili, koi se smetale za najskapoceno bogatstvo kaj arapite. Toa e sli~no na Allahovite zborovi: “I koga stelna kamila bez ov~ar }e ostane”. (Et-Tekvir, 4)
Zna~i, nikoj nema da ja bara nitu da se interes- ira za nea
.
Kolku }e se zadr`i Isa a.s. na zemjata?
{to se odnesuva do prestojuvaweto na Isa a.s. na zemjata posle negovoto spu{tawe na nea, vo nekoi predanija se prenesuva deka }e se zadr`i na zamjata sedum a vo drugi ~etirieset godini.
Vo predanieto na Muslim od Abdullah ibn Amr stoi: “Potoa Allah }e go isprati Isa sin na Merjem.. i toj }e ostane me|u lu|eto sedum godini, vo koi nema da ima neprijatelstvo me|u dvajca. Toga{, Allah }e isprati studen veter od strana na Sirija. Nema da ostane `iv nikoj vo ~ie srce ima trunka dobro ili iman.”
Vo predanieto na Ahmed i Ebu Davud stoi: “}e se zadr`i na zemjata ~etirieset godini, potoa }e umre, i muslimanite }e mu klawaat xenaze.”
Ovie dve predanija se verodostojni, me|utoa postoi me|u niv vidliva nejasnotija, osven ako predanieto od sedum godini se odnesuva na periodot posle spu{tawe. Toga{, koga bi se dodalo toa vreme od sedum godini so vremeto provedeno na zemja pred negovoto vozdignuvawe na nebo a toa bilo trieset i tri godini, zaedno toa bi so~inuvalo ~estirieset godini. Perio- dot od triesest i tri godini se spomnuva kako naj~esta starosna vozrast na Isa a.s.

Кон врв
svemirski_duh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 676
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај svemirski_duh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 01:35
SLEGUVAWE NA ISA A.S.

Otkako }e mu dozvoli Allah x.{. na Dexxal da se pojavi na zemja i see nered na nea, toga{ }e se
Spu{ti Isa a.s. na zemjata - so dozvola na Allah x.{.- kaj beloto minare vi isto~en Damask vo {am, }e bide oble~en vo dva dela od mirisna obleka, so polo`eni race na krilata na dva meleki. Koga }e ja navedne glavata }e pote~e kapka, a koga }e ja podigne }e sjae kako biser. Sekoj nevernik koj samo }e go po~uvstvuva nego- viot zdiv }e umre. Negovoto spu{tawe }e bide me|u spasenata grupa koja }e se bori so nego, sobrana vo borba protiv Dexxal, }e se spu{ti vo vreme na po~etokot na namazot i }e klawa so imamot na taa dru`ina.
Ibn Kesir veli: “Ova e najpoznato mislewe kaj nau~nicite deka mestoto kaj koe }e se spu{ti }e bide beloto minare isto~no vo Damask”
Ibn Kesir spomnuva deka vo negovoto vreme vo 741 godina po Hixret, muslimanite go obnovile minareto so beli kamewa, dodeka negovata izg- radba bila od hristijanski imot koi go zapal- ile minareto koe bilo na toa mesto. Mo`ebi ova e dokaz za pejgamberlukot na Muhammed a.s. kade Allah x.{. odredil deka izgradabata na minareto }e bide od hristijanski imot, za da bi se spu{til Isa a.s. na toa minare, da ja ubie sviwata, da ne prima od niv nikakvo xizje osven Islam ili pak da bide ubien, taka i drugite od nevernicite. (E-Nihaje / 145)

Dokazi za spu{taweto na Isa a.s.
od k*r’an i Sunnet
Spu{taweto na Isa a.s.vo posledno vreme e vostanovno so k*r’an i Sunnet, I toj e eden od predznacite na sudniot den.
Dokazi od k*r’an-Kerim:
1- Allah x. {. veli: “I bidej}i im be{e iznesen primerot na sinot Merjem, narodot tvoj vedna{ pomina na razgovor.. se do zborovite.. i navist- ina toj e znak za sudniot den.” ( Ez-Zuhruf, 58-61) Odnosno: spu{taweto na Isa a.s. pred smak na svetot e predznak za pribli`uvawe na sudniot den. Kon ova aludira i slednovo ~itawe (Ve innehu le alemun lis-saati) “Navistina toj e predznak za ^asot” Zborot: Alem zna~i - znak i najava za krajot na svetot. Ova ~itawe (kiraet) se prenesuva od Ibn Abbas, Muxahid i drugi komentatori na k*ran. (Tefsir k*rtubi i Taberi)
Se prenesuva od Ibn Abbas vo tolkuvaweto na ovoj k*ranski ajet (Navistina toj e predznak za sudniot den) rekol: “Toj znak e spu{taweto na Isa a.s. sin na Merjem pred krajot na svetot.” (Ahmed)
2- Allahovite zborovi: “I nivnite zborovi: Nie go ubivme Mesih Isa sin na Merjem Allahov pratenik. Ne go ubija i ne go raspnaa! Tuku toa im se pri~ini.. pa se do zborovite..i nikoj od sledbenicite na knigata nema sigurno da ne poveruva vo toa pred smrtta svoja; na denot suden }e bide svedok protiv niv.” (En-Nisa, 158-159)
Ovie ajeti kako {to aludiraat na toa deka evreite ne go ubile nitu raspnale Isa a.s. tuku Allah x.{. go vozdignal vo nego, kako {to veli: “Koga Allah re~e: O Isa, navistina, }e te zem- am i }e te vozdignam kon Mene..”( Ali Imran, 55)
Isto taka tie aludiraat na toa deka nekoi od sledbenicite na kniga (hristijani) }e poveruv- aat vo Isa a.s. vo posledno vreme, a toa }e bide otkako }e se spu{ti i pred da umre, kako {to na toa aludiraat brojni verodostojni hadisi.

Dokazi od Sunnet za spu{taweto na Isa a.s.

Hadisite okolu ova pra{awe se mnogubrojni, no nie }e se ograni~ime samo na dva hadisi:
Prenesuva Ebu Hurejre r.a. deka Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Se kolnam vo onoj vo ~ii race e mojata du{a, naskoro }e sleze me|u vas Isa sin na Merjem kako praveden vladar; }e go skr{i krstot, ubie sviwata, prekine vojnata. Bogatstvoto }e se zgolemi {to nema da ima koj da go prima, duri edno sexde }e bide povredno od duwalukot i s# {to e na nego.” ( Buhari, Muslim) Potoa Ebu Hurejre veli: ^itajte ako sakate: “I nema nikoj od sledbenicite na kniga koj koga }e umre nema vo nego kako {to treba da poveruva, a na sudniot den toj protiv niv }e svedo~i.” (En-Nisa, 157-159)
Xabir r.a. veli: go slu{nav Allahoviot Pejga- mber deka rekol: “Sekoga{ edna grupa od mojot ummet }e vojuva na strana na vistinata, pobedn- ici do sudniot den;Toga{, }e sleze Isa sin na Merjem, a nivniot Imam }e re~e: Klawaj so nas kako imam! Toj }e re~e: Ne;vie edni na drugi ste voda~i, poradi Allahovata milost sprema vas.” (Muslim)

[to e smislata vo spu{tawe na Isa a.s.
vo posledno vreme?
Ova pra{awe mu pa|a na pamet na sekoj vernik koj veruva vo Allah i Sudniot den.
Nau~nicite odgovorile na sledniov na~in:
1- Demant na evreite poradi nivnoto tvrdewe deka tie go ubile Isa a.s. So negovoto spu{tawe Allah x.{. }e ja razotkrie pravata vistina, kako i deka toj }e gi ubie niv i nivniot voda~ Dexxal. Ibn Haxer mu dava prednost na ova mislewe vo odnos na preostanatite;
2- Isa a.s. ja najvil vo Inxil vrednosta na ummetot na Muhmmed a.s.. za ova Allah x.{. veli: “Muhammed e Allahov Pejgamber. A onie koi se so nego se strogi kon neverencite, a mil- ostivi me|usebe. Gi gleda{ na ruku‘ i na sexde, kako ja baraat dobrinata i zadovolstvoto Allahovo. Ima belezi na licata nivni od trago- vite na sexdeto, Ete, takov be{e primerot nivni vo Tevrat i takov be{e primerot nivni vo Inxil: kako seme {to }e ja isfrli korata negova, }e se zajakne, a potoa }e zatvrdi vrz stebloto, v~udoneviduvaj}i go seja~ot za da se razlutat so toa nevernicite. A Allah im veti na onie koi veruvaat i koi dobri dela rabotat pro{ka i nagrada golema.” (El-Feth, 29) Zatoa Isa a.s. go zamolil Allah x.{. da go napravi da bide eden od tie sledbenici na ummetot Muham- medov i Allah mu ja udovolil taa molba, go zadr`il kaj nego se dodeka }e go spu{ti vo posledno vreme da go obnovi Islamot.
Imam Zehebi vo biografijata za Isa a.s. vo knigata “Texridu Esmaus-Sahabe” veli: “Isa sin na Merjem e ashab, pejgamber, go videl na Muham- med a.s. vo no}ta na Isra, i go pozdravil. Toj e posleden ashab po umirawe.”    
3- Isa a.s. }e sleze od nebo poradi negovoto pribli`uvawe na smrtniot ~as, za da se zakopa vo zemja, bidej}i sekoe stvorenie od zemja umi- ra na zemja i se zakopuva vo zemja. Negovoto spu{tawe se sovpa|a so pojavata na Dexxal, i }e go ubie nego Isa a.s.
4- Toj }e sleze da gi obvini hristijanite za la`, i da gi otkrie nivnite krivoverstva i zabludi. Allah x.{. vo negovoto vreme }e gi uni{ti site veruvawa osven islamskoto veruvawe. Isa a.s. }e go skr{i krstot, ubie sviwata i prekine vojnata.
Isa a.s. }e bide praveden vladar na
islamskiot ummet
Koga }e se spu{ti Isa a.s. na zemjata, toj nema da donese nov bo`ji verozakon, tuku }e se spu{ti kako eden od vladarite na islamskiot ummet, na koi }e im sudi spored Allahoviot {erijat, i }e bide obnovuva~ na Islamot za da postane od sledbenicite na Muhammed a.s.

Кон врв
svemirski_duh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 676
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај svemirski_duh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 01:35
Ibn Arebi rekol: “Seto ona {to }e go pravi Dexxal od razni ~uda i neobi~nosti: od spu{t- awe na do`d, blagosostojba za onoj koj poveruva vo nego, maka za onoj koj }e go odbie, sledewe na zemjinite bogatastva, xennet, xehenem, reki, koi }e bidat so nego; seto toa e isku{enie i ispit od strana na Allah x.{. da go uni{ti licemerot i slabiot, a da go spasi cvrstiot vernik. Seto toa e stra{no, zatoa Allahoviot Pejgamber rekol: “Nema pogolemo isku{enie od isku{enieto na Dexxal.” (Fethul-Bari)

Kako da se za{titime od Dexxal?
Kako {to sekoj bo`ji pratenik go predupredil i izvestil svojot narod od isku{enieto na Dexxal, taka i Muhammed a.s. go predupredil svojot ummet od toa stra{no isku{enie, bidej}i Dexxal }e se pojavi vo ovoj ummet so sigurnost, zo{to ovoj ummet e posleden od site narodi i na{iot Pejgamber e pe~at na site pejgamberi.
A sega da uka`eme na nekoi na~ini so koi }e se za{titime so pomo{ na Allah x.{.od spletkite na Dexxal:
Prvo: Cvrsto pridr`uvawe za Allahovata vera, prodlabo~uvawe na na{eto veruvawe, spoznavawe na bo`jite dobri imiwa i ubavi svojstva, i da znaeme deka: “Ni{to ne mu e sli~no nemu” dodeka Dexxal e }or, a Allah x.{. ne e , i deka nie nema da go vidime Allaha osven posle smrtta, dodeka Dexxal }e go vidat site lu|e koga }e se pojavi; vernik i nevernik.
Vtoro: Barawe na za{tita i pribe`i{te od spletkite na Mesih Dexxal, a posebno vo namaz posle te{ehud pred selam.
Ai{a r.a. `enata na Muhammed a.s.veli deka Allahoviot Pejgamber se molel vo namaz so zborovite: “O bo`e, baram za{tita kaj tebe od kaznata vo grobot, i baram za{tita od fitneto na mesih Dexxal..” (Buhari, Muslim)
Treto: U~ewe napamet prvite i posledni ajeti od suretul-Kehf. Allahoviot Pejgamber a.s. naredil da se u~at prvite ajeti od suretul-Kehf poradi za{tita od spletkite na Dexxal, dodoka vo nekoi drugi predanija poslednite ajeti, i toa desette nejzini prvi ili posledni ajeti. Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Koj }e gi nau~i napamet desette prvi ajeti od suretul-Kehf }e bide za{titen od Dexxal.” (Muslim)
Isto taka rekol: “Koj od vas }e go do`ivee Dexxal, neka gi u~i prvite ajeti od suretul-Kehf.” (Muslim)
^etvrto: Oddale~uvawe i begawe od Dexxal; a najdobar spas od nego e naseluvawe vo grado- vite Mekka i Medina. Porano spomenavme deka Dexxal nema da vleze vo ovie dva grada, zatoa treba muslimanot koga }e se pojavi Dexxal da se oddale~i od nego, poradi negovite golemi sple- tki i neobi~ni ~uda koi }e im gi nanesuva na lu|eto. }e dojde kaj ~ovek koj misli deka e vernik, pa }e go natera da go sledi i }e go sledi. Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Koj }e slu{ne za Dexxal neka bega od nego. Se kolnam vo Allah, ~ovekot }e misli za sebe deka e vernik, a }e po~ne da go sledi Dexxala, poradi spletk- ite koi toj }e gi nafrluva.” (Ahmed, Ebu Davud)

Zo{to imeto na Dexxal ne se spomnuva
vo Ku’ ran
Mnogu islamski nau~nici se pra{uvaat, duri i obi~nite lu|e za mudrosta vo ne spomnuvaweto na Dexxal na precizen na~in vo k*r’an, iako negovata pojava se smeta za najgolemo isku{e- nie na celoto ~ove{tvo.
Nekoi nau~nici dale odgovor na ova pra{awe:
Toj e spomnat vo kontekst na slednive ajeti kade Allah x.{. veli: “Toj den koga nekoi predznaci od Gospodarot tvoj }e dojdat, tog- a{ nema da koristi veruvaweto na ~ovekot, ako pred toa ne veruval, ili pak kako vernik ne napravil dobro.” (El-En’am, 158)
Tie predznaci se: Dexxal, izgrevawe na sonce od zapad i `ivotno. Allahoviot Pejga- mber a.s. rekol: “Tri ne{ta koga }e se pojavat nema da mu koristi veruvaweto na ~ovekot koj ne veruval porano ili ne napravil dobro: izgrevawe na sonce od Zapad, Dexxal i `ivotno od zemja.” (Muslim)
Ku’ran go spomenuva spu{taweto na Isa a.s.. dodeka Isa a.s. e toj koj }e go ubie Dexxala, Zatoa k*r’an se ograni~il vo spomnuvaweto na Mesih na upastvoto nad Mesihot na zablu- data a po obi~aj arapite e da spomnat edna od sprotivnostite a da ispu{ti druga.
Toj e spomnat vo Allahovite zborovi: “Sozd- vaweto na nebiwata i zemjata e sigurno pogolemo otkolku sozdavaweto na ~ove~- kiot rod.” (Gafir, 57), Pod poimot ~ove~ki rod se misli na Dexxal, a toa e od spomnuvawe na celovitost za ozna~uvawe na poedine~-     nost. i
Ku’ran ne go spomnuva Dexxal za da go poni`i i potceni, bidej}i toj }e tvrdi svoe bo`enstvo a ne e ni{to drugo osven ~ovek.

Uni{tuvawe na Dexxal
Isa a.s. }e bide onoj koj }e go ubie Dexxal, na toa upatuvaat mnogu verdostojni hadisi. Dexxal kako {to spomenavme }e zavladee so celata zemja osven toa nema da vleze vo Mekka i Medina. Golema masa na lu|e }e bidat negovi sledbenici, i }e bide seopfatno negovoto isku{enie, od nego nema da se so~uvat osven mal broj na vernici. Toga{ }e se pojavi Isa a.s. kaj isto~nata minara vo Damask, }e go sledat Allahovite robovi, koi }e gi vodi kon la`liv- iot Dexxal, toj }e se upati kon Bejtul-Makdis, Isa a.s. }e go sretne na vlezot kaj mestoto nare~eno ‘Ludd’. Koga }e go vidi Dexxal }e se stopi kako {to se topi sol. Toga{, Isa a.s. }e mu re~e: “Za tebe imam eden udar koj nema da go prepu{ti{.” Potoa }e go stigne i }e go ubie so kopje i pobie negovite sledbenici, }e mu se pridru{at i vernicite vo borba protiv nevern- icite duri drvo i kamen }e prozborat: Muslim- amnu, Allahov robu, eve zad mene evrein dojdi i ubij go; osven drvoto ‘Garkad’, zo{to toa e everejsko drvo. (E{ratu-Saat)
So negovoto ubistvo }e prestane najgolemoto fitne koe }e se najde na zemjinoto lice otkako go sozdal Allah x.{. Adema pa s# dodeka ja nasledi Allah zemjata i s# {to e na nea.

Кон врв
svemirski_duh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 676
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај svemirski_duh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 01:34
Ova za Spiros posebno
Nema okolu malite predznaci da pisuvam,samo nesto okolu tvoeto Antihristot i Isa a.s... kolku da vidis deka navistina ne si ja svatil porakata.

MESIH DEXXAL

Izrazot Dexxal: postanal poznat naziv za slep- iot (}orav) la`liv Mesih. Zatoa koga }e se re~e Dexxal vedna{ razumot n# upatuva na nego.
Dexxal se narekuva so ova ime poradi nekolku zna~ewa: Zatoa {to toj ja pokriva vistinata so zabluda; ili zatoa {to go pokriva negovoto neverstvo pred lu|eto so negovite prika`uv-     awa i zala`uvawa ili zatoa {to samiot se prikriva so brojnosta na svojata dru`ina. (Lisanul-Arabi)

Opisot na Dexxal
Se naveduvaat brojni hadisi okolu opisot na Dexxal. Ibn Omer prenesuva deka Allahoviot Pejgamber a.s. go spomnal Dexxal, pa rekol: “Navistina Allah ne e slep, dodeka Mesih Dexxal e slep vo desnoto oko ..” (Buhari, Muslim)
Vo drug hadis na Ubadete ibn Samit se veli deka Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Navist- ina Mesih Dexxal e nizok ~ovek, }elav, slep, so oko zape~ateno, koe nitu e istureno nitu e vdlabo~eno. Ako vi se pome{a vam, znajte deka va{iot Gospodar ne e slep.” (Ebu Davud, Ahmed)
Vo hadisot na Enes r.a., Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Pome|u negovite o~i e napi{ano Kafir.” (Buhari)
Vo drugo predanie stoi: “Bukvite }e bidat pravilno podredeni: Ka, Fa, Ra, }e gi ~ita sekoj musliman.” (Buhari)
Vo predanieto na Huzejfe stoi: “}e gi pro~ita sekoj musliman pismen bil ili nepismen.Muslim
Se naveduva vo nekoi hadisi deka Dexxal e slep vo levoto oko, vo drugi hadisi se spomnuva deka e slep vo desnoto oko, site predanija se verodostojni.
Vernikot }e go ~ita, prepoznava Dexxal so pomo{ na Allah x.{. iako e nepismen, dodeka nevernikot nema da go gleda nitu prepoznava, duri i da e pismen. Kako {to vernikot gi gleda bo`jite dokazi so o~i na spoznanie. A nevern- ikot ne gi gleda. Taka Allah x.{. }e go pou~i vernikot bez da u~i, bidej}i toa vreme }e bide vreme na ~uda i neobi~nosti.
Od osobinite na Dexxal isto taka se naveduva deka toj e golem ~ovek, crven, so visoko ~elo, {iroki gradi. Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Pome|u Adem i Sudniot den ne e sozdaden pogolem ~ovek od Dexxal.” (Muslim)

Allahovite meleki }e gi {titat
Mekka i Medina od Dexxal
Vo hadisot na Fatima bint Kajs se naveduva deka Dexxal rekol: “}e izlezam, }e odam po zemja,nema da ostavam niedno mesto bez da vlezam vo nego za ~etirieset no}i osven Mekka i Tajjibe (Medina). Tie se zabraneti za mene. Koga i da posakam da vlezam vo eden od niv, }e me do~eka melek so ostra sabja i }e me spre~i. Na sekoj priod do niv stoi melek koj gi ~uva. (Muslim)
Isto taka potvredeno e deka Dexxal nema da ima pristap vo ~etiri xamii: Mesxidul-Haram (Mekka), Mesxidul-Mediine (Medina), Mesxidu-Tur i Mesxidul-Aksa (Erusalim).
Se prenesuva deka Allahoviot Pejgamber rekol: “Toj }e se zadr`i na zemja ~etirieset sabahi, }e dojde na sekoj izvor, a nema da se pribli`i kaj ~etiri xamii: Mesxud-el-Haram, Mesxid el-Mediine, Mesxid et-Tur i Mesxid-el- Aksa.” (Ahmed)
Najbrojni sledbenici na Dexxal }e bidat: evr-   eite, nearapite, tatarite, `enite, beduinite i neu~enite t.e. prostata masa na lu|e.

Dexxalovoto isku{enie se smeta za najgolemo isku{enie
Isku{enieto na Dexxal se smeta za najgolemo isku{enie otkako go sozdal Allah x. {. Adema a.s. pa se do sudniot den, poradi toa {to Allah x.{. }e mu dade natprirodna mo} so koja }e pravi ~uda od koi razumot }e ostane vxa{en.
Se naveduva deka so nego }e bide xennet i xehenem, no negoviot xennet }e bide xehenem a negoviot xehenem }e bide xennet, so nego }e bidat golemi reki, brda so leb, }e mu naredi na neboto da vrne do`d i toa }e zavrne, na zemjata da nikne i taa }e nikne, }e go sledat bogats-      tvata na zemjata, }e ja pominuva zemjata so golema brzina; kako oblak koj go tera vetrot.. i drugi neobi~ni ne{ta.
Allahoviot Pejgamber a.s. rekol: “Od negovoto isku{enie - (na Dexxal) - }e mu re~e na nekoj beduin:{to misli{ ako ti gi pro`iveam tvoite roditeli, dali }e posvedo~i{ deka sum tvoj gospodar? Beduinot }e re~e: Da. Toga{, dvajca {ejtani }e se pretvorat vo negovite roditeli i }e mu re~at: O sinko! Sledi go nego,bidej}i toj e tvojot gospodar.” (Ibn Maxxe)
Isto taka rekol: “Dexxal e }or so levoto oko, so razbu{avena kosa, so nego }e bidat xennet i xehenem, no negoviot xennet e xehenem a negoviot xehenem e xennet.” (Muslim)
Vo hadisot na Navvas ibn Sem‘aan r.a. se naveduva deka ashabite go pra{ale Pejgambe-    rot: O Allahov prateniku! Kolku }e se zadr`i (Dexxal) na zemjata? Rekol: ^etirieset dena: den kako godina, den kako mesec, den kako nedela, i preostanatite dena kako va{ite den- ovi. Pra{ale: So kakva brzina }e se dvi`i na zemjata? Rekol: ‘Kako oblak koga veter go tera.’ Potoa }e dojde kaj lu|eto i }e gi povika, i tie }e poveruvaat vo nego, i }e se odzvijat na negov- iot povik, }e mu naredi na neboto da vrne i }e vrne, na zemjata da nikne i taa }e nikne, stokata }e im se vrati na krajot na den sita i so polno mleko. Potoa }e dojde kaj lu|eto i }e gi povika, a tie }e go odbijat negoviot povik,pa }e gi napu{ti niv. }e ostanat siroma{ni bez da imat ne{to, }e pomine pokraj urnatini pa }e i re~e: ‘Isfrli gi riznicite na tvoite bogatst-    tva’, pa bogatstvoto }e go sledi kako roj od p~eli (ma{ki). Potoa }e go povika eden krupen mladi~, }e go udri so sabja i }e go prepolovi na dva dela. Toga{, povtorno }e go povika, a toj }e dojde so vedro i nasmeano lice.” (Muslim)
Vo predanieto na Imam Buhari se naveduva deka ~ovekot koj Dexxal }e go ubie e eden od najdobrite lu|e., }e dojde pred Dexxal od Medina (gradot na Pejgamberot) i }e mu re~e na Dexxal: “Svedo~am deka ti si Dexxal za kogo ni raska`uval Allahoviot Pejgamber . Dexxal }e re~e: {to mislite ako go ubijam, i potoa go pro`iveam, dali }e se posomnevate vo mene? Tie }e re~at: Ne. Pa }e go ubie, potoa }e go pro`ivee. Toga{, ~ovekot }e re~e: ‘Se kolnam vo Allah, sega mi e pojasno koj si ti. Dexxal }e posaka da go ubie, no ne }e mo`e toa da go stori.”
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.