IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Четвртата заповед : САБОТАТА!
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Четвртата заповед : САБОТАТА!

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2425262728 31>
Автор
Порака Обратен редослед
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2010 во 10:15
Preckrtuvanje na Bozjiot zbor e negiranje na Boga. Grev do koska.
Кон врв
alf Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 15.Септември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 631
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај alf Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2010 во 10:03
.

Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 13:18
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2010 во 09:13
EvAngelos, kako shto razbrav od tvojot posleden post velish deka 365 dena imash Shabat. Samoto toa shto ovaa izjava e razlicna od Bozjiot zbor ja pravi pogreshna.

Za da se razbere Boga kakov shto e ON prvo treba da se pocituva Negoviot zbor i od tamu da se trgne so proucuvanje. Nie ovde diskutirame za Negoviot NEPROMENLIV zbor (samiot ON veli deka zborot Negov e nepromenliv, ne se menuva nitu pred 7000 godini, nitu pred 2000 godini, nitu pred 1372 godini, nitu posle 285 godini od sega.). Se dodeka ova ne go razbereme, ne mozeme da ja vidime vistinata od Negovata strana.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2010 во 09:08
Blagodarnost do moderatorot.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2010 во 02:03
Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


Seriozno prasanje: Ako navistina po voskresenieto nedelata stanala svet den namesto sabotata, dali apostol Pavle ke ja pogazese nejzinata svetost taka sto tokmu vo toj den, vo nedela, ke pominese pat dolg 65 km?


Проблемот лежи во општопознатата адвентистичка клевета дека христијаните ја замениле саботата со неделата т.е. го префрлиле старозаветниот Шабат од Сабота, во Недела.
Но, тоа не е точно. Христијаните воопшто не го празнуваат Шабатот во Недела. Христијаните воопшто не ја третираат Неделата како што старозаветните евреи и адвенститите ја третираат Саботата (Шабатот). Недела е неработен ден во повеќето земји во светот и повеќето луѓе не се на работа, ама тоа не значи дека тие не го користат овој ден понекогаш да искречат, исперат теписи, да се искачат на Водно, да возат точак (па макар и 65км). Кога ќе сфатите дека ние христијаните не ја заменивме саботата со недела, туку едноставно влеговме во Христовиот одмор (Шабат) и ние секојдневно, 365 дена годишно живееме во тој Шабат (Одмор).
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2010 во 22:00
Adam ne prekrshil nitu eden zbor shto Bog mu go kazal. Ako go storil toa logicno e deka bi bil isflen od rajot. Toa se slucilo so sluckata so Eva. Tamu Bog rekol da se drzi sedmiot den i toa e taka zoshto Negova e zemjata i se shto stvoril vo nea. On ima pravo na toa zoshto e vlasnik na univerzumot i ke pravi svoi pravila. Dokolku na nekoj ne mu se dopagja, neka si sozdade svoj uiniverzum i neka si napravi svoi pravila. Dodeka sme na zemjava ke vazat Bozjite zborovi zoshto taa e NEGOVA.

Jas ne mozam da dojdam kaj tebe doma i da ti naredam shto ti da pravish zoshto ne e toa moj dom. Toa e tvoj i ti imash pravo na toa, ne jas. Toa e principot. I za Sabotata i za sekoja druga diskusija. Shto rekol BOG toa e, sakal ili ne. Lugjeto treba da se menuvaat a ne da "probuvaat" da go menuvaat nepromenliviot Bozji zbor.

Изменето од sk - 17.Септември.2010 во 09:08
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2010 во 21:37
Fakt e deka pavle odel vo sinagogi, no ne kako turist, tuku da propoveda. Toa shto doshol vo makedonija e zatoa shto imalo evrei togash. Interesen podatok: makedonskiot simbol na crveno i cvna boja e istiot i ima mnogu slicen dizajn kako Mojseevoto pleme.

Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2010 во 21:35
Makedon, imash pravo za obrezanieto. Se ushte vazi. I toa e del od stvarite koi hristijanite si gi zamenile. Istiot princip sledi i tuka: hristijanite se drznale da go zamenat Negoviot zbor so covecka filozofija bazirana na kroen Nov Zavet spored terkot na crkvenoto svakanje i ucenje.

Изменето од sk - 17.Септември.2010 во 09:07
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 19:56

Originally posted by sk sk напиша:


Drugo, tvojot kalendar ne e spored Bozjiot kalendar. Ako ON veli deka sedmiot den e Sabota, togash e toj den. Ti moshesh i cetvrtiot den da go narecesh sabota (odmor), no toa ke vazi samo za tebe, zoshto tvojot avtoritet e nesporedlivo mal vo sporedba so Bozjiot avtoritet.


Сабота е седмиот ден, недела првиот, а Апостолите, токму на првиот ден се собирале, кршеле леб и проповедале.

[QUOTE=sk]
I tuka e poentata za diskusijava: koj sme nie lugjeto da si dozvoluvame da gi smenime Bozjite zborovi? So koj avtoritet go pravime toa? Koj duh stoi pozadi toa?



Sekako ne Ruah HaKodesh - Bozjiot Duh.







Sredbata vo Troja (Dela 20,7-11): “A koga vo prviot den na sedmicata se sostanavme da raskrsime leb, Pavle im drzese beseda, zasto utredenta sakase da zamine... Vo gornata soba, kade se bevme sobrale, imase mnogu svetilki... Potoa Pavle raskrsi leb i potkasna, i im zboruvase dolgo, se do mugrite, koga otpatuva.”

Fakt e deka Apostol Pavle imal vecera Gospodova so vernicite vo Troja. Jasno e kako den deka taa vecera Gospodova se odrzala nose, zasto tekstot kazuva: “Vo gornata soba, kade se bevme sobrale, imase mnogu svetilki” - znaci, bila nok. Se postavuva prasanje koja nok - dali nokta megu nedelata i ponedelnikot, ili nokta megu sabotata i nedelata? Ova prasanje dava moznost za dve tolkuvanja na tekstot.

Prva varijanta: Ovoj obred e izvrsen nokta megu nedelata i ponedelnikot. Zborovite “vo prviot den na sedmicata se sostanavme da raskrsime leb” hristijanite gi koristat kako natamosen “silen” argument so koj dokazuvaat deka prvite hristijani se sobirale vo nedela na bogosluzenie i spored toa nedelata ja zazela mestoto na sabotata.
No, vnimatelnata analiza na posoceniot tekst ne ni dava moznost za takva pretpostavka, a uste pomalku takov argument i dokaz. Prvo, prvite hristijani krsele leb sekoj den vo sedmicata, a ne samo vo nedela (Dela 2,42.46). Vtoro: Ovaa spomenata sredba bila organizirana bidejki Pavle se naogal vo Troja i utredenta rano planiral da zamine od nivnoto mesto. Tie nemale bogosluzenie, tuku prostalna sredba so apostol Pavle. Zatoa ovde ne moze i da se pomisli na praznuvanje na nedelata.
Ponatamu, ako taa vecera Gospodova e odrzana nosta megu nedelata i ponedelnikot, togas taa kompletno e odrzana vo ponedelnikot, a ne vo nedelata, koja veke pominala. Zosto? Zatoa sto bibliski denot pocnuva i zavrsuva so zaoganje na sonceto - prirodni bibliski granici na denot se od zajdisonce do zajdisonce. Tie bibliski granici gi vospostavil Bog uste pri sozdavanjeto na nasiot svet: “I bi vecer i bi utro den prv... den vtor...” (1. Mojseeva 1,5.8; vidi i: 3. Mojseeva 23,32; Nemija 13,19).

Vtora, pologicna varijanta: Taa vecera Gospodova e odr- zana nokta megu sabotata i nedelata. Nekoi sovremeni angliski prevodi kazuvaat “vo sabota vecer”, koga zavrsil sabotniot den, zasto sabota e praznuvana od petok vecer do sabota vecer, od zajdisonce do zajdisonce.
Ocigledno e deka toj saboten den apostol Pavle go pominal so vernicite vo Troja koi go zamolile i taa nos da ostane so niv i da im zboruva. Edinaesettiot stih kazuva: “Im zboruvase dolgo, se do mugrite, koga otpatuva.”
Pavle ne ostanal kaj niv vo nedelata. Ucenicite se sobrale da krsat leb (zaedno da jadat) otkako zavrsil sabotniot den, i toj im zboruval “se do mugrite” vo nedelata izutrina, a potoa prezel dolgo patuvanje od recisi 30 km, od Troja do Asos, kade sto im se pridruzil na drugite misioneri na brod. Istiot den so brodot pristignale vo Mitilin. Se zaedno Pavle toj den, taa nedela, pominal pat dolg okolu 65 km (Dela 20,13.14).

Seriozno prasanje: Ako navistina po voskresenieto nedelata stanala svet den namesto sabotata, dali apostol Pavle ke ja pogazese nejzinata svetost taka sto tokmu vo toj den, vo nedela, ke pominese pat dolg 65 km? Vo nikoj slucaj, zas- to za sabotata nie citame za ucenicite: “Vo sabotata si pocinuvaa spored zapovedta”
(Luka 23,56).
Pavle ne si pocinal (ne se odmoril) vo nedelata, zasto taa ne e svet den kako sabotata, tuku obicen raboten den kako i drugite denovi. Luka vo knigata Dela na apostolite belezi duri 84 sabotni bogosluzenija, a samo eden stih za “prviot den” koj zboruva za sredbata na Pavle so vernicite vo Troja, no, kako sto vidovme, i toj stih ne ja poddrzuva svetosta na prviot den, odnosno svetosta na nedelata.
Spored toa, nedelata ne stanala novozaveten praznik i den za odmor namesto sabotata koja ostanuva i ponatamu vo sila.


Изменето од Blagoj_s - 15.Септември.2010 во 19:57
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 18:42
Originally posted by sk sk напиша:

"Нека е еден закон и за вас и за туѓинецот, кој живее среде вас. Тоа е вечен закон за вашите поколенија: пред Господа, како што е со вас, така нека биде и со странецот, кој живее среде вас. Еден закон и една заповед да е за вас и за туѓинецот кој е придојден меѓу вас.’” - Broevi 15:15

Eden e zakonot i za Avramovoto seme i tugincite koi ziveat so niv (so novo zavetna terminologija e evreite i "gentiles" - hristijanite, koi odele vo ista sinagoga vo prviot vek od ovaa era). Toa go veli Bog. EDEN ZAKON - Sabota i za hristijanite koi mu sluzat na Boga.


Дали ние живееме среде Евреите? Дали св. Павле кога доаѓал во Македонија, го пренел еврејското право, со сите правила за обрежување, нејадење месо и други нешта на територијата на Македонија? Тоа што одел во синагоги ништо не значи, затоа што одел и во куќи на пагани, па ги разгледувал дури и храмовите на идолите во Атина.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 18:40
Originally posted by sk sk напиша:

Teodul, ti go pravish istoto kako i EvAngelos i Makedon: gi zamenuvash Bozjite zborovi so tvoite razbiranja. Sabotata postoi od sozdavanjeto na svetot.


Македон не наметнува свои зборови. Тоа што го говоревме за св.Апостол Павле и односот на римското и еврејското право е така како што е, му се допаѓало некому или не. Римското право е мошне јасно и доста развиено во тоа време, па не може да тврдиме дека истото не можело да ги заштити своите граѓани, во сопствената Империја.

Originally posted by sk sk напиша:


Adam i Eva ne bile isflenii od Edem zatoa shto ne ja drzele Sabotata, tuku zaradi drug grev. Znaci i oni ja drzele.
No ke recesh toa e pred grevot. Tocno, no i posle grevot e isto, od mnogu ednostavna pricina shto ovde na forumov mnogu lesno se odi preku nea i se ignorira: OBIDOT DA SE DOKAZE DEKA NEDELATA E BOZJI DEN E SPROTIVNA NA BOZJITE ZBOROVI KOJ VELI DEKA E SABOTATA. So informaciite shto gi naveduvash od "vtori vek" sakash da gi izednacish istite so Bozjite zakoni deka se smeneti. Toa e obid za dokazuvanje na Bozjite zborovi deka se promenlivi i deka ne se vecni (vidi nekolku posta pogore).



Каде го пишува тоа за Адам и Ева и нивното држење на саботата? Јас колку што знам таква наредба се до давањето на заповедите на Мојсеј, не постои никаде во Светото Писмо.

Originally posted by sk sk напиша:


Drugo, tvojot kalendar ne e spored Bozjiot kalendar. Ako ON veli deka sedmiot den e Sabota, togash e toj den. Ti moshesh i cetvrtiot den da go narecesh sabota (odmor), no toa ke vazi samo za tebe, zoshto tvojot avtoritet e nesporedlivo mal vo sporedba so Bozjiot avtoritet.


Сабота е седмиот ден, недела првиот, а Апостолите, токму на првиот ден се собирале, кршеле леб и проповедале.

[QUOTE=sk]
I tuka e poentata za diskusijava: koj sme nie lugjeto da si dozvoluvame da gi smenime Bozjite zborovi? So koj avtoritet go pravime toa? Koj duh stoi pozadi toa? Sekako ne Ruah HaKodesh - Bozjiot Duh.

Тоа прашање постави го и до Бога, кој даде такво видение, како и до оние кои застанаа и против обрезанието, како и нејадењето свинско месо, па и други нешта.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 15:08
"Ако странец, кој престојува меѓу вас, сака да ја празнува Пасхата во чест на Господа, сите негови машки треба да се обрежат. Тогаш му е дозволено да ја слави, зашто е тогаш како и домородецот на земјата. Но необрезаните не смеат да јадат од неа. Нека важи исто правило и за домородецот и за придојденикот, кој престојува меѓу вас.” Сите Израелци послушаа: како што Господ им нареди на Мојсеја и Арона, така и направија. - Izlez 12:48-50

Zapazete deka Israelci se narekuvaat domorodecot ( od Avramovoto seme - evrei i muslimani) i pridojdeniot koj prestojuva megju niv (strancite, "gentiles" koj se priklucile so vera vo Boga i ziveat spored nivnata vera kon Boga). Izrael = Avramovo seme + dojdenci so vera vo Boga. Karakteristicno za site niv e: VAZAT ISTI ZAKONI!!!! ISTA DOKTRINA!!! Toa se lugjeto koi izlegle od Egipt.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 15:01
"Нека е еден закон и за вас и за туѓинецот, кој живее среде вас. Тоа е вечен закон за вашите поколенија: пред Господа, како што е со вас, така нека биде и со странецот, кој живее среде вас. Еден закон и една заповед да е за вас и за туѓинецот кој е придојден меѓу вас.’” - Broevi 15:15

Eden e zakonot i za Avramovoto seme i tugincite koi ziveat so niv (so novo zavetna terminologija e evreite i "gentiles" - hristijanite, koi odele vo ista sinagoga vo prviot vek od ovaa era). Toa go veli Bog. EDEN ZAKON - Sabota i za hristijanite koi mu sluzat na Boga.

Изменето од sk - 15.Септември.2010 во 15:32
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Септември.2010 во 14:47
"Зар сакаш да го изгазиш и мојот суд, да Ме обвиниш, за да се оправдаш себеси? Зар твојата мишка ја има Божјата сила? Зар можеш да грмиш со гласот како Него?" - Jov 40:8.9

Coveckata ideja za menuvanje na Bozjite zborovi e iskazana vo navedenite stihovi i direktno Bog e zagrozen so istata ideja. Da go obvinish Boga deka go smenil sabotniot den (od sedmi vo prvi, od sabota vo nedela) e direktno obvinenie protiv nego, "dokazuvajki" deka greshi, se promenil, a vo isto vreme se opravduvaat coveckite "religiozni" aktivnosti kako bozji.

Cij glas ke "grmi" posleden: Bozjiot nepromenliv zbor koj veli Sabota, sedmi den, ili covecki promenliv zbor koj veli nedela, prv den?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2425262728 31>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.