|
Деветтолетка |
Внеси реплика | страница <1234 10> |
Автор | |
Tiggy Vicious
Сениор Consume. Be silent. Die. Регистриран: 27.Октомври.2009 Статус: Офлајн Поени: 6238 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Сестра ми ја фати деветолетката...
Учат работи кои што ние ги учевме малку покасно ама сеа тоа е... |
|
What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality |
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Екипите ке оделе на терени ке собирале податоци за успешноста на имплементирање на деветолетката.
Лекции полни компилации ***** Дали претстојното преиспитување на учебниците ќе ги опфати и наставните програми? - Ние ја применуваме новата наставна програма за деветолетка и сега предвидуваме да ги евалуираме наставните програми од прво до трето одделение. Тоа не е нивна ревизија, туку стручните екипи на терен ќе видат дали нејзините стандарди се поставени на превисоко или прениско ниво за тие деца. Знаете, може да имате совршен учебник, но кој, на крајот, сепак не е приспособен за возраста на децата. Затоа е и добро да се направи најавеното преоценување на учебниците. ***** И порано кажав- не е проблем деветолетката, проблем е нејзиното мутирање од лица кои имаат премногу амбиции за свое лично афирмирање, напредување во службата ии одење и погоре а при тоа најмалку како атрибут го користат квалитетното работење со децата во училница. Каде е проблемот? 1. Премногу проекти- секој кој ќе најде нешто на Интернет или бил малку во странство веднаш доаѓа тука и почнува неслушајки ги мислењата на практичарите за неприменливоста заради постоечкиот часовен систем и бројот на предмети кои се учат. 2. Многу образование- нула воспитание- На наставникот му се бара реализација на образовни цели без да се размисли дека во прво акцентот најмногу треба да се стави на развој на училишните навики, адаптацијата на училница, соученици, училишен ред, хигиенски навики (знаат ли тие таму кои доаѓаат во контрола и пишуваат минуси и единици дека 99% од децата незнаат да одат во веце заради чучавите- поставените веце шоли родителите бранат да ги користат децата зарди нехигиена). 3. Многу администрација- малку време за самиот наставен процес 4. Наметнувањето на згрижувачката дејност- училиштата станаа градинки, родителите бараат децата цел ден да имсе згрижени при тоа не водејки сметка за просторните услови на училиштата. Многу има да се каже, ама нем кој да слуша. |
|
GDI
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Нов член Регистриран: 31.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 19 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Премногу се обемни материјалите кои се обработуваат,
премногу предмети се изучуваат, и на крај излегува дека учат СЕ, а не запамтуват НИШТО, па после поминуват уште 4 години у средно, да го ПОВТОРАТ истото. Значи нека не биде 9толетка... и 6толетка ќе има ист ефект, само да бидат порастеретени од учење на непотребни работи. и многу е рано толку мали да кренуват на школо... |
|
прашајте како до сигурна заработка на интернет
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Со среќа на сите, а посебно на најмалецките, кои денеска следеа прекрасни приредби подготвени од нивните повозрасни другарчиња, добија и чоколатца. Боже каква возбуда, каква радост па колку беа убави со она беџовите исти по боја со учителките
Само уште министерството да им соопшти дали ке пишуваат во учебниците или ке ги чуваат за нови за догодинашните првачиња |
|
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Е дури сега да видите што им следува во четврто одделени,па тие уште од мали нозе ќе ги малтретираат по 6 часови,само не ми е јасно зошто сите мислења и работи што ги зборуваме,излегува дека малтретирањето на секоја власт е основна цел,само да се каше дека демек нешто се работи,како е можно во ова наше државиче да преземеме нешто,а да не бидеме малтретирани од мало до големо,мислам само тогаш ќе моше вистински да се работи нешто,но жалосна е помислата што се треба да се остварува на варварски начин.
|
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
nelson
Сениор НАИВЕН НА МАЈКА Регистриран: 11.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 6313 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ne e bas taka....knigite se novi i uzas neviden se...i moeto e treto po novo...
|
|
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
|
|
MIJATA
Група Регистриран: 12.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Деветолетката е убава замисла.Само што ги утнаа програмите за второ и трето одделение, ги препишаа од прво и второ.
Браво за големите советници од Бирото за образование!!!! |
|
gordanco
Нов член Регистриран: 14.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
tocno e deka ima zbiena programa od vtoro i treto odd no toa vazi samo za ovoj pocetok od drugata godina se ce bide normalno samo sto ce imame devet godini skoluvcanje pred sredno
|
|
gordanco
Нов член Регистриран: 14.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
roditel sum na dete koe ova godina namesto 2 odd se racuna za treto odd po novata programa stvarno na pocetokot e cudno ama so vreme se ce se sredi programata im e zbiena trebe vnimavanje povece ali ce bide podobro za decata
|
|
nelson
Сениор НАИВЕН НА МАЈКА Регистриран: 11.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 6313 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
jas toa ne go rekov..
|
|
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
|
|
ato
Група Регистриран: 08.Декември.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 76 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ako mislis na devetoletkata deka ja ima vo cel svet batka se gleda deka si neinvormisan. Devetoletkata sakaa da ja vovedat hrvatite i mislam deka se povlekoa, a slovencite sigurno ne ja prifatija.
Ova e samo uste eden golem promasen eksperiment na decata. Kako dokaz napravi samo analiza dali imase i kakva e razlikata megu decata koi posetuvaa zabaviste i decata koi direktno odea vo prvo oddelenie. A inaku da potvrdam deka nultata odnosmo zabavi[teto go narekoa prvo oddelenie i go napravija zadolzitelno. Toa e tvojata devetoletka sto cel svet ja koristel. HA HA HA |
|
nelson
Сениор НАИВЕН НА МАЈКА Регистриран: 11.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 6313 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
i porano odevme zaedno na uciliste....ama ocigldno e deka sega treba nekoj da ne kupi ili potkupi za da go pravime istoto..prvo ne podelija, sega ke ne zdruzuvaat...bog da gi cuva...
|
|
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Првачиња знаат и за „добар ден“ и за „мир минѓеси“
За 24 првачиња од Прељубиште и селата Ратае, Жилче и Шемшово не е никаков проблем да учат на македонски и на албански јазик, а истовремено да ги совладуваат и првите зборови од англискиот јазик. Децата поздравуваат со „добар ден“, „мир минѓеси“ и „гуд морнинг“, а отпоздравуваат со „до гледање“, „прт мир“ и „гудбај“. Во ова тетовско село учениците заеднички ги одбележуваат домашните слави. На родендените, првоодделенец -Македонец посакува „шум уриме“, а обратно „среќен роденден“. Редовна настава и дополнителна - интегрирана двојазична настава се изведува во подрачното училиште во тетовско Прељубиште, кое е дел од централното во Шемшово. По тримесечно заедничко учење и дружење од почетокот на учебната година, тука не е необично да се слушне разговор и дијалог на два јазика - на мајчиниот и на „туѓиот“. Притоа, децата меѓусебно се разбираат и другаруваат. Директорот Бурхан Ејупи вели дека е посебно задоволен што токму тој е раководител на подрачно интегрирано двојазично училиште. „Првачињата се поделени на две паралелки по 12 ученици, а часовите се изведуваат на македонски и на албански. Децата се во целодневен престој, а превозот од нивните села е организиран. Има и редовна и дополнителна настава. Две наставнички ги подучуваат децата на основните хигиенски навики, на мир и толеранција, на екологија, а добиваат знаења и за етно, драмска и уметничка вештина. Децата се учат и на самостојност, почит спрема врсниците, наставниците и родителите“, објаснува Ејупи. За време на посетата, во училиштето во Прељубиште затековме дел од управата на училиштето, од НВО „Нансен дијалог-центар“ од Скопје, а таму беше и Ева Нигорд, гостинка од Норвешка. „Доаѓам од Осло. Директорка сум на основно училиште во кое се школуваат деца од 25 етнички заедници. Успеавме да ги интегрираме детските желби и интереси, да ги надраснеме етничките бариери, а тука имаме неизмерна помош од родителите. Во Прељубиште веќе имав можност да ја доживеам средината во која сите се задоволни. Особено децата кои ги прошируваат пријателството и познанството, запознавајќи свои врсници и од околните населби“, вели Ева Нигорд. Уште од влезот на училиштето во Прељубиште може да се забележи дека тука се случува нешто необично. Таблите се испишани со три различни писма, македонски, албански и англиски, што упатува на интегрирано двојазично училиште. Проектот го носи името на нобеловецот Фридтјоф Нансен од Норвешка. Во внатрешноста на училиштето - извонреден ред и дисциплина. „Имаме големо разбирање и поддршка од родителите. Децата се од генерациите од постконфликтниот период“, вели наставникот Рујков, редовно вработен во подрачното училиште во Жилче. Инаку, ова е превентивен пилот-проект со основна цел да се надраснат етничките поделби. Во рамките на меѓудржавната соработка, Владата на Кралството Норвешка ја презема целата грижа до завршување на петто одделение на оваа генерација, односно до 2013 година. За натаму ќе се определуваат сегашните учесници и поддржувачи - Општина Јегуновце, Бирото за развој на образованието при Министерството за образование и владата на Норвешка. --------------------------------------------------------------------------------- Ova e najubavoto...Првачињата се поделени на две паралелки по 12 ученици... Znaci segde vo svetot so najmalite deca se raboti vo paralelki od 10-15 deca... za da moze na sekoe dete da mu se posveti vnimanie...da moze da nauci se kako shto treba... Samo kaj nas paralelkite se po 30 deca... Nigde vo svetot nema povekje od 10-15 deca vo edna paralelka od prvo do treto oddelenie ...koga s erazviva motorikata...koga se opismenuvaat...se postavuvaat osnovite na matematickata pismenost.Potoa gi spojuvaat paralelkite ili gi fuziraat spored interesni sveri i predizpozicii. Kaj nas mu se davaat na nastavnikot 30 deca pa zatoa decinjata ni ostanuvaat nepismeni ili roditelite maka macat i sami doma gi opismenuvaat svoite deca. Tokmu od ovie pricini kaj nas see javuva ogromen revolt i insinuacii od tipot deka nastavnicite nishto ne rabotat. |
|
Внеси реплика | страница <1234 10> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |