IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Тестирања на крајот на учебната година
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Тестирања на крајот на учебната година

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 30>
Прашање: Дали ги поддржувате ваквите тестирања?
Одговор Гласови Статистика
39 [30,95%]
87 [69,05%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака Обратен редослед
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2009 во 01:13
Ништо нема да помогне тестирањето,тоа е само фарса како и се во државата ,а се наметнува на невиниот граѓанин ,во овој случај ученикот и наставникот(освета од други побуди).
Вистинското тестирање бара прво реални промени во образовниот систем,како прво да не го уредуваат довчерашни преправени комуњари кои седат во бирото за развој на образ.,затоа што тие само препишуваат ,а не мислат како треба да се спроведе самата реформа на предметите и другите работи.,(така одеше се предходно во минатиот систем последното беше насочено образование кое уништи за жал доста генерации,усмерувајќи ги во пропаст),како второ да престанат да ставаат недораснати деца за министерчиња и како трето ако препишуваат нека препишат образовен систем од некаде каде што е успешно спроведен,а се разбира тоа се паметните земји.
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
ВАЖНА Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Оптимист

Регистриран: 09.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ВАЖНА Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2009 во 13:40
Не сум во комисијата што ги составува прашањата но брат ми е 1ва година средно и им кажале дека нема да бидат тешки всушност нема да бидат тешки за тие што учат а за тие што не учат секако дека ќе бидат тешки прашањатанамигнување
А тестирањето ќе помогне и нема да има стаклени петкинамигнување
Кон врв
Zajcef Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
TOTENKOPF

Регистриран: 16.Јануари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1252
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zajcef Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2009 во 18:47
Ако не си приметила постот е од пред една ипол година-тогаш не знаевме што и како ќе биде само ни рекоа дека ќе не тестираат...
А иначе од кај знаеш што ќе не прашуваат да не си во комисијата што ги составува прашањата?
А тестирањево нема воопшто да помогне во врска со попуштањето-ако сакаат да се справат со корупција нека ги активираат малку крембилните инспектори кој џаболебарат на грб на обичниот граѓанин...
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....
Кон врв
ВАЖНА Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Оптимист

Регистриран: 09.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ВАЖНА Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2009 во 18:08
Originally posted by Zajcef Zajcef напиша:

Јас не го поддржувам овој закон бидеќи сметам дека никој(секоја чест на исклучоците на кој мозокот им е заменет со мемориска картичка)не може во текот на еден месец да положи 13тестови кој ќе бидат на цел годишен материјал!Кој може да го повтори цело годишниот материјал по Историја(сите тие датуми) или Физика(формули и задачи) за толку кратко време?!


Кој 13 предмети? Ќе ве тестираат само 1-2 предметанамигнување
И јас го подржувам тестирањето затоа што и јас кога учев и сега имаше и има многу попуштање! Некој со врски што заслужува двојки има петки...кај го има тоа? И затоа треба тестирање на крајот од годината и го подржувам тестирањето!
И ќе ве тестираат само основните работи и ако си учел цела година  на крај нема да имаш проблеминамигнувањеА кој не учел-нека му ја мисли...
Штета што минатата година падна на уставен...но оваа година нема да падне...


Изменето од ВАЖНА - 15.Ноември.2009 во 18:09
Кон врв
lile5 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 14.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај lile5 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2009 во 15:44
zdravo,mislam deka treba da se testiraat nastavnicite,a ucenicite da se ostavat,da ne se vrsi psiholoski pritisok.Navistina site se koncentrirani na krajot,taka sto zaboravaat na segasnata potreba da ucat.Vladata da formira nekoe telo za sledenje na rabotata na prosvetnite rabotnici vo tekot na cela ucebna godina,a ne so eden test da utvrduva koi i kakvi rezultati se postiganati vo cela godina.Sto mozat da storat ucenicite, ne sakam da im ja razvivam fantazijata,ama mozat da ispratat doma
Кон врв
lile5 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 14.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај lile5 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2009 во 15:40
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Iako site tuka ste mi mnogu mili moram da glasam sprotivno od vas, odnosno vo taborot na mamiteголема%20насмевка. Za da ne se nervirate odnapred, a i da ne se plash*te cela ucebna godina odnosno da si ucite na raat, kako lice od strukata- testatoriголема%20насмевка da vi olesnam. Prashanjata od testot ne se bauk, ne se izmisluvanje atomski bombi tuku trajnite znaenja shto gi steknuvate niz godinata pretoceni vo ispitni prashanja. vashe e samo da si ucite niz cela godina- kontinuirano i na kraj da si odgovorite na prashanjata.
zdravozz
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Ноември.2009 во 13:18
Кон врв
GDI Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 31.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 19
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDI Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2009 во 03:56
Тестирањето на крај од учебната година е единствен начин за реално оценување, за помал притисок врз професорите, и пред се за учење за знаење! ...

прашајте како до сигурна заработка на интернет

Кон врв
ultra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Март.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2616
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ultra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 18:29
Originally posted by Момче Македонче Момче Македонче напиша:




Ех......... малце ме насмеа со ова, во Корчагин учеле поинтелегентни деца Интелегенцијата е релативна, учениците секаде се подеднакво интелегентни, се зависи од тоа како тие ја користат интелегенцијата А за тие „фамозни руски збирки“, што има врска тоа, математика ти даваат задачи, а задачите се решаваат на еднаков начин и во Русија, и во Македонија и во Тунгузија. И јас учев средно економско и со оглед на тоа што нема збирки за средните училишта решававме од факултетските збирки и положив математика и без да учам, без да одам на предавања или вежби, но искрено не е нешто со што се гордеам. Инаку добро е ова со тестирањава, не добро, туку одлично и како прилично добар критериум се за упис на факултет...... Само што за некои факултети слушнав дека имало приемни, што не е во ред, ем матура, ем приемни


Не ми беше намерата да ги навредувам другите школи...
Зборот ми беше дека во школи, паралелки каде повеќето ученици се јаки, интелегентни (со ова не сметам дека се другите глупави) повеќе се напредува во материјата. Е сега што е вистина, вистина е, дури и бугарите имаа (сега не знам каква е ситуацијата) подобри збирки по математика отколку ние што имавме, а математика се усовршува само со вежбање. Не е доволно само начинот на решавање да се знае и не е доволно  само две три задачи да се решат.  (Земи пример комплексни задачи, диференцијални равенки, неодредени интеграли итн.)
Кон врв
Момче Македонче Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Август.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 378
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Момче Македонче Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 14:09
Originally posted by ultra ultra напиша:


Мое мислење:Резултатите се сосема реални со оглед на тоа какво е образованието а тоа значи дека му требаат големи реформи.За средното образование: нормално дека во Корчагин нема големи отстапки пошто во Корчагин и децата се поинтелегентни па и наставата си тече без поголеми проблеми... (учев во Корчагин и во 4та година по математика решававме задачи наменети за на факултет, користејќи руска и бугарска литература, во време кога немаше интернет, па затоа на факултет математика не ни пипнав, доволно ми беше редовното идење на предавања и вежби).Во училиштата каде повеќето ученици ги интересира се друго освен школо и на кои и со инка да им ставаш знаење ни 10% не се задржува во глава, таму неможе ни наставата да си тече нормално, или да биде во тек со пропишаната програма, страдаат и оние деца кои имаат интерес да учат и не е изваден максимумот кои можат да го дадат.Јасно, според резултатите, е дека е потребна дополнителна настава, со која на послабите ќе им се помага да го совладаат материјалот, а појаките ученици ќе се унапредуваат повеќе. И селекцијата на учениците не би била лоша. Досега се форсираше просечноста, добро, не е лошо за слабите ученици ама е катастрофална за појаките.


Ех......... малце ме насмеа со ова, во Корчагин учеле поинтелегентни деца Интелегенцијата е релативна, учениците секаде се подеднакво интелегентни, се зависи од тоа како тие ја користат интелегенцијата А за тие „фамозни руски збирки“, што има врска тоа, математика ти даваат задачи, а задачите се решаваат на еднаков начин и во Русија, и во Македонија и во Тунгузија. И јас учев средно економско и со оглед на тоа што нема збирки за средните училишта решававме од факултетските збирки и положив математика и без да учам, без да одам на предавања или вежби, но искрено не е нешто со што се гордеам. Инаку добро е ова со тестирањава, не добро, туку одлично и како прилично добар критериум се за упис на факултет...... Само што за некои факултети слушнав дека имало приемни, што не е во ред, ем матура, ем приемни

Изменето од Момче Македонче - 28.Август.2009 во 14:11
„Јас го разбирам светот како поле за културен натпревар меѓу народите“ - Гоце Делчев
Кон врв
magdalena2008 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 14.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 16
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај magdalena2008 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 13:38
Па, морам да кажам дека сето ова е всушност, само тоа, да се девалвира работата на наставникот и да се оправдаат проектите кои не носат никакви реформи, туку само можност за профитирање на некои.
Инаку секој би знаел дека доколку пак се воведат тестовите, сите наставници ќе ги учат децата само како да одговорат на тестовитеи ништо друго. Со текот на годините ќе сез апостават основните цели на образовнието, а тоа е да се подготват децата за предизвиците во животот.
И една работа што ми запна на очи, поголемиотдел од оценките биле една оценка погоре. Па дали отстапка од една оценка е лошо оценет ученик, нели тие не се земаа во предвид. Изгледа дека поголемиот број отстапувања и биле една оценка,па сега и тоа сакаат да го направат дека ете не се оценува реално.

Изменето од magdalena2008 - 28.Август.2009 во 13:41
Кон врв
ultra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Март.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2616
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ultra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 12:00
Мое мислење:

Резултатите се сосема реални со оглед на тоа какво е образованието а тоа значи дека му требаат големи реформи.

За средното образование: нормално дека во Корчагин нема големи отстапки пошто во Корчагин и децата се поинтелегентни па и наставата си тече без поголеми проблеми... (учев во Корчагин и во 4та година по математика решававме задачи наменети за на факултет, користејќи руска и бугарска литература, во време кога немаше интернет, па затоа на факултет математика не ни пипнав, доволно ми беше редовното идење на предавања и вежби).
Во училиштата каде повеќето ученици ги интересира се друго освен школо и на кои и со инка да им ставаш знаење ни 10% не се задржува во глава, таму неможе ни наставата да си тече нормално, или да биде во тек со пропишаната програма, страдаат и оние деца кои имаат интерес да учат и не е изваден максимумот кои можат да го дадат.

Јасно, според резултатите, е дека е потребна дополнителна настава, со која на послабите ќе им се помага да го совладаат материјалот, а појаките ученици ќе се унапредуваат повеќе. И селекцијата на учениците не би била лоша.
Досега се форсираше просечноста, добро, не е лошо за слабите ученици ама е катастрофална за појаките.


Изменето од ultra - 28.Август.2009 во 12:02
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 09:53
 Иако тврдењата беа дека резултатите ке се искористат за подобрување на квалитетот на наставата некако пак се ставени во улога на девалвирање на наставниковата работа
Се растуриле од петки
Кон врв
Паланчански Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Декември.2007
Локација: Dubrovnik
Статус: Офлајн
Поени: 1655
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Паланчански Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2009 во 11:40
Originally posted by Buggyman Buggyman напиша:

Шест средни училишта во државава со просечна оценка помала од двојка практично паднаа на државната матура. Најслаби резултати покажале средношколците од тетовското училиште Гоце Стојчевски со 1, 49. Кај 39 училишта просечната оценка е помеѓу двојка и тројка, а дури 44 имаат просек од единица до двојка. Од 92 средни училишта само три имаат просечна оцена 4. На прво место е скопската гимназија „Раде Јовчески Корчагин“ со оценка 4, 12. Од Министерството за образование причината за слабите резултати ја гледаат во нереалното оценување на учениците. За да се подобри просекот министерот Тодоров вели дека мора да се направат целосни реформи во образованието ....

- Минатата учебна година 85% од средношколците се упишаа на факултет....

Ова е рекламата на владата, а денешниот наслов од Канал 5 е поразителен, тогаш како се запишале 85% на факултетите? (Истите ученици поминале кај истите наставници/професори)


...


Не е важно колку се запишале на факултет. Многу е поважно дали го завршиле, и ако го завршиле, дали нешто научиле или ги купиле оценките.
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 30>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.