|
Тестирања на крајот на учебната година |
Внеси реплика | страница <1234 30> |
Автор | |
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ништо нема да помогне тестирањето,тоа е само фарса како и се во државата ,а се наметнува на невиниот граѓанин ,во овој случај ученикот и наставникот(освета од други побуди).
Вистинското тестирање бара прво реални промени во образовниот систем,како прво да не го уредуваат довчерашни преправени комуњари кои седат во бирото за развој на образ.,затоа што тие само препишуваат ,а не мислат како треба да се спроведе самата реформа на предметите и другите работи.,(така одеше се предходно во минатиот систем последното беше насочено образование кое уништи за жал доста генерации,усмерувајќи ги во пропаст),како второ да престанат да ставаат недораснати деца за министерчиња и како трето ако препишуваат нека препишат образовен систем од некаде каде што е успешно спроведен,а се разбира тоа се паметните земји. |
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
ВАЖНА
Сениор Оптимист Регистриран: 09.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 1664 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не сум во комисијата што ги составува прашањата но брат ми е 1ва година средно и им кажале дека нема да бидат тешки всушност нема да бидат тешки за тие што учат а за тие што не учат секако дека ќе бидат тешки прашањата
А тестирањето ќе помогне и нема да има стаклени петки |
|
Zajcef
Сениор TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ако не си приметила постот е од пред една ипол година-тогаш не знаевме што и како ќе биде само ни рекоа дека ќе не тестираат...
А иначе од кај знаеш што ќе не прашуваат да не си во комисијата што ги составува прашањата? А тестирањево нема воопшто да помогне во врска со попуштањето-ако сакаат да се справат со корупција нека ги активираат малку крембилните инспектори кој џаболебарат на грб на обичниот граѓанин... |
|
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....
|
|
ВАЖНА
Сениор Оптимист Регистриран: 09.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 1664 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Кој 13 предмети? Ќе ве тестираат само 1-2 предмета И јас го подржувам тестирањето затоа што и јас кога учев и сега имаше и има многу попуштање! Некој со врски што заслужува двојки има петки...кај го има тоа? И затоа треба тестирање на крајот од годината и го подржувам тестирањето! И ќе ве тестираат само основните работи и ако си учел цела година на крај нема да имаш проблемиА кој не учел-нека му ја мисли... Штета што минатата година падна на уставен...но оваа година нема да падне... Изменето од ВАЖНА - 15.Ноември.2009 во 18:09 |
|
lile5
Нов член Регистриран: 14.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
zdravo,mislam deka treba da se testiraat nastavnicite,a ucenicite da se ostavat,da ne se vrsi psiholoski pritisok.Navistina site se koncentrirani na krajot,taka sto zaboravaat na segasnata potreba da ucat.Vladata da formira nekoe telo za sledenje na rabotata na prosvetnite rabotnici vo tekot na cela ucebna godina,a ne so eden test da utvrduva koi i kakvi rezultati se postiganati vo cela godina.Sto mozat da storat ucenicite, ne sakam da im ja razvivam fantazijata,ama mozat da ispratat doma
|
|
lile5
Нов член Регистриран: 14.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
GDI
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Нов член Регистриран: 31.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 19 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Тестирањето на крај од учебната година е единствен начин за реално оценување, за помал притисок врз професорите, и пред се за учење за знаење! ...
|
|
прашајте како до сигурна заработка на интернет
|
|
ultra
Сениор Регистриран: 17.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 2616 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не ми беше намерата да ги навредувам другите школи... Зборот ми беше дека во школи, паралелки каде повеќето ученици се јаки, интелегентни (со ова не сметам дека се другите глупави) повеќе се напредува во материјата. Е сега што е вистина, вистина е, дури и бугарите имаа (сега не знам каква е ситуацијата) подобри збирки по математика отколку ние што имавме, а математика се усовршува само со вежбање. Не е доволно само начинот на решавање да се знае и не е доволно само две три задачи да се решат. (Земи пример комплексни задачи, диференцијални равенки, неодредени интеграли итн.) |
|
Момче Македонче
Сениор Регистриран: 16.Август.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ех......... малце ме насмеа со ова, во Корчагин учеле поинтелегентни деца Интелегенцијата е релативна, учениците секаде се подеднакво интелегентни, се зависи од тоа како тие ја користат интелегенцијата А за тие „фамозни руски збирки“, што има врска тоа, математика ти даваат задачи, а задачите се решаваат на еднаков начин и во Русија, и во Македонија и во Тунгузија. И јас учев средно економско и со оглед на тоа што нема збирки за средните училишта решававме од факултетските збирки и положив математика и без да учам, без да одам на предавања или вежби, но искрено не е нешто со што се гордеам. Инаку добро е ова со тестирањава, не добро, туку одлично и како прилично добар критериум се за упис на факултет...... Само што за некои факултети слушнав дека имало приемни, што не е во ред, ем матура, ем приемни Изменето од Момче Македонче - 28.Август.2009 во 14:11 |
|
„Јас го разбирам светот како поле за културен натпревар меѓу народите“ - Гоце Делчев
|
|
magdalena2008
Нов член Регистриран: 14.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 16 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па, морам да кажам дека сето ова е всушност, само тоа, да се девалвира работата на наставникот и да се оправдаат проектите кои не носат никакви реформи, туку само можност за профитирање на некои.
Инаку секој би знаел дека доколку пак се воведат тестовите, сите наставници ќе ги учат децата само како да одговорат на тестовитеи ништо друго. Со текот на годините ќе сез апостават основните цели на образовнието, а тоа е да се подготват децата за предизвиците во животот. И една работа што ми запна на очи, поголемиотдел од оценките биле една оценка погоре. Па дали отстапка од една оценка е лошо оценет ученик, нели тие не се земаа во предвид. Изгледа дека поголемиот број отстапувања и биле една оценка,па сега и тоа сакаат да го направат дека ете не се оценува реално. Изменето од magdalena2008 - 28.Август.2009 во 13:41 |
|
ultra
Сениор Регистриран: 17.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 2616 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Мое мислење:
Резултатите се сосема реални со оглед на тоа какво е образованието а тоа значи дека му требаат големи реформи. За средното образование: нормално дека во Корчагин нема големи отстапки пошто во Корчагин и децата се поинтелегентни па и наставата си тече без поголеми проблеми... (учев во Корчагин и во 4та година по математика решававме задачи наменети за на факултет, користејќи руска и бугарска литература, во време кога немаше интернет, па затоа на факултет математика не ни пипнав, доволно ми беше редовното идење на предавања и вежби). Во училиштата каде повеќето ученици ги интересира се друго освен школо и на кои и со инка да им ставаш знаење ни 10% не се задржува во глава, таму неможе ни наставата да си тече нормално, или да биде во тек со пропишаната програма, страдаат и оние деца кои имаат интерес да учат и не е изваден максимумот кои можат да го дадат. Јасно, според резултатите, е дека е потребна дополнителна настава, со која на послабите ќе им се помага да го совладаат материјалот, а појаките ученици ќе се унапредуваат повеќе. И селекцијата на учениците не би била лоша. Досега се форсираше просечноста, добро, не е лошо за слабите ученици ама е катастрофална за појаките. Изменето од ultra - 28.Август.2009 во 12:02 |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Иако тврдењата беа дека резултатите ке се искористат за подобрување на квалитетот на наставата некако пак се ставени во улога на девалвирање на наставниковата работа
Се растуриле од петки |
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не е важно колку се запишале на факултет. Многу е поважно дали го завршиле, и ако го завршиле, дали нешто научиле или ги купиле оценките. |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
Внеси реплика | страница <1234 30> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |