|
Статусот на жената во христијанството и.. |
Внеси реплика | страница <1234 9> |
Автор | ||
BUGS
Сениор Регистриран: 20.Февруари.2008 Локација: India Статус: Офлајн Поени: 268 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Otkako postoime kako covecki sushtestva na ovaa planeta,ama opshtestvata i zakonite nalagale onaka kako im odgovaralo.Site sme ednakvi pred Boga,toa e vazno.A za zenata koja i dae i na koja i da e religiska pripadnost,vazno e da bide pred se domakinka,da bide educirana za da gi educira i decata,da sozdade zdravi pokolenia,i sekako dobra sopruga.
P.S I ova li ke mi bide izbrishano. |
||
rabani
Сениор Регистриран: 02.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
mislev na zenite vo svetot i na hristijankite i na muslimankite |
||
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII |
||
BUGS
Сениор Регистриран: 20.Февруари.2008 Локација: India Статус: Офлајн Поени: 268 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Zenata vo Islamot gi ima istite prava kako i mazot ,uci od ista objava kako i mazot,no zenata nemoze da bide maz neli.Zenata treba da bide osven educirana,donakinka da se grizi za semejstvoto,zatoa e i pocituvana kako od Allah xh.sh taka i od mazot.
I vprocem neznam kakvi prava se baraat,pravo na nosenje torbi od pazar,ili popravanje instalacija ajde ti se molam. |
||
rabani
Сениор Регистриран: 02.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
A OD KOGA STE PRAVNI I RAMNI
POSLE VTORA SVETSKA VOJNA ILI OD SEKOGASH |
||
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ах бре, како само смислените пародии ти паѓаат една по една,море сите одеднаш како кула од карти. Нејсе ќе чекам ти да го постираш хадисот, па потоа ќе го споредам со твојот првичен текст, па на крајот и таа пародија ќе ти ја срушам. Разбира се.
|
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не чекав објаснување, но ти реков
Во меѓувреме, забавувај се со ова...
Тоа е многу подобро, отколку да постапиш како твојот побратим Миралем, кој ме изнавреди, небаре јас ги измислив евреите....
А за хадисот, (или ајетот) кој ти го побарав, гледам немаш доблест/храброст да го кажеш, епа ќе почекаш да го најдам тогаш
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Rabbi Akiva, Master of Teshuvah
Rabbi Akiva, as a young man, did not know a word of Torah. He worked as a shepherd for "Ben Kalba Savua," one of the richest men in Yerushalayim. One day, Rachel, the daughter of Ben Kalba Savua, looked at Akiva and was extremely impressed by his modesty and his gentleness with her father's flocks. She also noticed in him a tremendous potential for accomplishment in Torah, although his potential was at this point totally unrealized. Rachel approached the Shepherd Akiva and suggested that they get married. When her father found out about this, he was very upset, because he had envisioned a Torah scholar as a husband for his daughter, rather than an ignorant shepherd. In his anger, he vowed to cut the young couple off financially, leaving them penniless. One of Rachel's conditions for marrying Akiva was that he go to a Yeshiva to learn Torah. Even though he sincerely accepted the condition and married Rachel, he initially found it extremely difficult to fulfill it. In fact, while an ignorant shepherd, he had harbored a secret hatred towards Torah scholars Once, while shepherding his flocks, he gazed into a pool, where he saw a hollowed-out rock resting under a waterfall. He wondered how the rock, one of Nature's hardest substances, had been hollowed out. When he was told that the water had, over a long period of time, made the drastic change in the rock, he reasoned as follows: "If a rock, though extremely hard, can be hollowed out by water, how much more so should it be possible for Torah, which is compared to water, to change my heart, which is soft. I will begin to study it, and try to become a Torah scholar." Akiva and his son, Yehoshua, went to the same teacher at first. Together they studied the Aleph-Bet, the Hebrew Alphabet. They went on at their own pace, Yehoshua at the pace of a bright child, Akiva analyzing the meaning of each new fact and idea that he learned, deeply and thoroughly. Rachel suggested that Akiva go to a Yeshiva and devote himself full-time, for twelve years, to the study of Torah. Having the permission and encouragement of his wife, Akiva went to study in the Yeshiva of the great Rabbi Eliezer ben Hirkonus. Years passed. Akiva studied more and more material, in greater and greater depth, but remained silent in the class. When he proposed his first explanation of a difficult point at the Yeshiva, Rabbi Yehoshua ben Chananya, a colleague of Rabbi Eliezer, immediately recognized the depth and profundity of Akiva's analysis. As more years passed, Akiva received Semichah, Rabbinic Ordination, and became known as Rabbi Akiva. He opened his own Yeshiva, which began to attract many students. At the end of a dozen years, he returned to Jerusalem, to greet his wife, accompanied by twelve thousand students. As she heard their approach, Rachel came out and, out of great love for Rabbi Akiva, and honor for the Torah, she prostrated herself at his feet. When his students moved to push her away, he restrained them, saying, "All the Torah knowledge that I have, and all the Torah knowledge that you have, are the direct results of this woman's love of the Torah!" Ben Kalba Savua, remorseful over how he had mistreated his daughter, went to Rabbi Akiva, whom he did not yet recognize, but of whom he knew only that he was a great Torah scholar, seeking an "opening" for his vow. (Briefly, an "opening" of a vow means that if the circumstances of the vow were such that if the maker of the vow had known about some fact, he would not have made the vow, that is its "opening.") When his father-in-law came before him, Rabbi Akiva asked him whether he would have cut off his daughter if he had known that her husband would become a Torah scholar, Ben Kalba Savua answered, "Even for one chapter, one Mishnah, one verse, I would not have done it." Then Rabbi Akiva revealed his identity. In his joy, Ben Kalba Savua turned over half of his fortune to his daughter and son-in-law. Rabbi Akiva was now able to fulfill a promise he had made to his wife, to give her a model of Jerusalem made of gold to wear in her hair. Later, Rabbi Akiva heard Rachel say to her neighbors that she was so happy and proud of her husband's accomplishments that she would be happy to let him go away for another dozen years, to completely realize his potential. She discussed the matter with Rabbi Akiva, he determined that she would be happy with the arrangement, and he agreed to do as his wife wished. He did that, reached his full measure of greatness, went on to become one of the eternal heroes of the Jewish People, great in Torah, great in love of Hashem, great in "Emunah," "Belief," in the Almighty, and great in appreciation of and devotion to his wife. (Masechet K'tuvot: 62b-63a) Sometimes, a person may do Teshuvah for the "wrong" reasons. But there is a principle in the Jewish Tradition, that if a person does a good deed, such as learning Torah, even for the "wrong" reason, he or she will eventually come to do it for the right reason. Read (or "click") on: И кутрата таа чека од мене објаснување за ова. |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Откаде го поистовети Рабби Акиба со муслиманите,тако ти Аллаха? За малку ќе одев во Скопје да барам стручна консултација за цитатот Ах бре Маре, во твојата заслепеност почна да мешаш се по ред. Ајде кажи ми откаде го ископа Рабби Акиба како муслиман, и знаеш ли ти воопшто каков цитат пастира? Ако за тебе Талмудот претставува Ислам, тогаш ево ти руку. Ајде пробај уште еднаш, овој обид ти падна во вода. |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не,не се изгубив,туку не можам да се воздржам од смеење.Станува збор за цитатот на англиски кој го посочи, ептен ме насмеа. |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Гледам, нема коментар на ова, демек незнаат англиски луѓето.
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дешат...што се изгуби?
Да не ми го бараш хадисот?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ednostavno kazheno, spored navedeniot citat se veli deka mazhot mozhe da ja ostavi (razvede) zhenata ako si najde poubava zhena od nea ili duri ako ne mu se dopagja jadenjeto sto go napravila taa...
|
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Па еве ти како добар познавач,наместо да креваш џева,дај преведи го тоа и ќе ни биде јасно. Молам и некој друг да го преведи тоа што мариа-магдалена го напиша погоре.
|
||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ah kako be sekogas go zaboravate angliskiot jazik koga nesto ne vi odi vo korist... |
||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||
Внеси реплика | страница <1234 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |