Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Мај.2007 во 19:19 |
canser напиша:
druze se so onie od koi mozes da naucis |
Da znaes deka si vo pravo.
Falsifikat e na primer koga eden od vasite ce si napravi diploma za zavrsen fakultet,a posledno nesto sto videl e ucitelkata od zabaviste(pod uslov i tamu da odel).Za temava nisto ne mozeme da razberema osven brrrrrrrrr,mmmrrrrrrrrrrrrrr,drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,grrrrrrrrr... |
Koja verzija e ispravna na krajot od Markovoto Evangelie ?
Teolozite se slozuvaat deka postojat nedorazbiranja okolu krajot na Markovoto evangelie.Naime,Marko 16,9-20 ne se naogja vo najranite Bibliski kopii (Vaticanus (350 n.e) i Sinaiticus (375 n.e)
(9) Uskrsnuvši dakle rano prvog dana u tjednu, ukaza se najprije Mariji Magdaleni iz koje bijaše istjerao sedam zloduha. (10) Ona ode i dojavi njegovima, tužnima i zaplakanima. (11) Kad su oni culi da je živ i da ga je ona vidjela, ne povjerovaše. (12) Nakon toga ukazao se u drugome oblicju dvojici od njih na putu dok su išli u selo. (13) I oni odu i dojave drugima. Ni njima ne povjerovaše. (14) Napokon se ukaza jedanaestorici dok bijahu za stolom. Prekori njihovu nevjeru i okorjelost srca što ne povjerovaše onima koji ga vidješe uskrsla od mrtvih. (15) I rece im: "Podite po svem svijetu, propovijedajte evandelje svemu stvorenju. (16) Tko uzvjeruje i pokrsti se, spasit ce se, a tko ne uzvjeruje, osudit ce se. (17) A ovi ce znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime ce moje izganjati zloduhe, novim ce jezicima zboriti, (18) zmije uzimati; i popiju li što smrtonosno, ne, nece im nauditi; na nemocnike ce ruke polagati, i bit ce im dobro." (19) I Gospodin Isus, pošto im to rece, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Vo niv,namesto toa,se naogja samo ovoj tekst:
(20) "I oni hitro predaše sve ove naputke Petru i njegovim pratiteljima. A nakon toga, Isus poslaše preko njih od Istoka do Zapada, svetu i neprolaznu objavu vjecnog spasenja."
Ponataka,nekoj ovie dve recenici gi zamenil so celata litanija,prepolna so Markovi izrazi i koncepti.Od toj dodaten text doznavame za:
-Marija Magdalena,od koja se izvadeni sedum demoni. -Isusovoto prikazuvanje vo drug oblik na dvajca od niv na pat dodeka odele za na selo -Deka nikoj ne mu poveruval -deka apostolite treba da odat "po celiot svet" (ne samo po Izrael) i da go propovedaat evangelieto na "site stvorenija" a ne samo na Evreite. -Koj veruva i ke se pokrsti ke se spasi a koj ne ke se osudi. -Recept kako da se spasime od pekolot: treba da se prekrstime,inace.... -Ke teraat demoni,novi jazici ke zboruvaat,zmii zemaat,i otrov nema da im deluva. -Pa trgnale apostolite da propovedaat nasekade.
Motvot e poznat na sekoj koj ja poznava togasnata prilika i ne e zaostanat so ovaa propaganda. Na pocetokot se vodele ostri Borbi okolu toa dali treba da se nagovestuvaat radosni vesti samo na Evreite ili i na drugite.Malku e zapisano za taa raspravia,no ima tragovi na nedorazbiranja na Erusalimskata crkva na celo so Jakova i Pavleta koi se zalagal za sosema poinakov pristup. Pavlinistite ubavo go nadopisale,dopolnile,Markovoto evangelie,da ne bi doslo do nesporazum okolu toa koj e vo pravo a koj ne.
Poranesnite crkveni oci,kako Klement Aleksandrijski (c150-c215), Origen (c185-254) i Tertullian (c160-c225) Nikogas ne navedile bilo koj Markov citat od 8 do 16 poglavje. Propustanjeto od strana na Tertulliana e posebno vazno,zatoa sto vo svoite pisma za krstenjeto,poglavjeto 16 bi mu bilo od posebna korist. Zapravo do 325 odlomak od Marko 6,9-20 go citiral samo ednas Irinej (c130-c200) u180 CE vo celata Hristijanska literatura.
Vo 4 st. Hristijanskiot povesnicar Euzubije (c264-340),vo deloto Ad Marinum 1 "veli" vo tocnite spisi na Markovoto zavrsuva so zborovite 'spopade ih strah i trepet. I nikomu ništa ne rekoše jer se bojahu.' [Marko 16,8]." Ova mislenje go deli i slavniot teolog "sv"Jeronimi (c340-420).
Vo site vazni,rani manuskripti od biblijata Codex Vaticanus (4.st.), rukopisima 'Sahidic Coptic', Codex Sinaiticus (4.st.) i Codex Syriacus,poslednite 20 Markovi redoci ocigledno nedostasuvaat.Site tie rakopisi zavrsuvaat so Markovite 16,8 Fakt e deka poveketo Hristijanski laici ne znaat deka tie redci se lazni.Ne frla ni malku ubavo svetlo na moralniot integritet na crkvenite vodici,KOI TOA UBAVO GO ZNAAT. Teolozi argumentiraat deka postojat masa dokumenti vo koi e vmetnat del prisuten. Niv nitu malku ne im smeta sto se STOTINA godini tie dokumenti pomladi od onie koi gi nabroiv,pa spomnuvate cak i rakopisi od 12 vek ! vo prilog na toa deka dopisaniot del e avtenticen.
NA "VERNICITE" (Hristijani) ne im e ni malku utesno sto vo naj starite Evangelija nema nikakov Izvestaj za Isusovata pojava posle smrtta.
Drugi Falsifikat
Na samiot kraj od Mateevoto evangelie 28,19 Isus navodno im veli na svoite ucenici:
"Podite dakle i ucinite mojim ucenicima sve narode krsteci ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga(20) i uceci ih cuvati sve što sam vam zapovjedio!" !" "I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."
Ova e ocigleden NAKNADNI dodatok na Evangelieto od poveke pricini:
1) a.) Na crkvata i trebalo preku 200 godini Borba (ponekogas i krvava) okolu dogmata na trojstvoto,pred da bide formulata na trojstvoto prifatena.Da bila spomnata vo naj ranite,izvorni evangelija,ne bi imalo nikakvi nedorazbiranja.
b.) Vo delata na Apostolite se krstelo samo vo Imeto na Isus. (Djela apostolska 8,16; 10,48, 19,5). Petar jasno veli "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi" (2,38).
2) Ova e vo kontradikcija so poranesnata Isusova Izjava deka im doagja samo na Evreite (Po Matej 10,5-6; 15,24). (Vo delata na apostolite 11,2- 3)
3) Vo kontradikcija e i so mnogu pati povtoreniot zbor "doagjam naskoro" 4) Po nekoi izrazot e "SITE NARODI" na izraelcite samo edno im znacelo: Site Izraelski pleminja a ne na site nacii vo denesna smisla na zborot.
Falsifikat 3
Na krajot od Ivanovoto Evangelie se veli:
"Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoci jer Duh je istina. (7) Jer troje je što svjedoci: (8) Duh, voda i krv; i to je troje jedno."
Ovoj citat (7) e dodaden kako potpora na neciva teorija na trojstvoto na boga-zatoa sto ne se spomnuva nitu vo eden grcki rakopis od 16 vek.
Falsifikat 4
"Tko ne uzme svoga križa i ne pode za mnom, nije mene dostojan." "Hoce li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom." Mat.10,38, Mat.16,24
Isus ova go zboruva pred raspnuvanjeto.Kako toa go razbrale negovite sovremenici ?? Ili taa recenica e naknadno dodadena ????
I da ne ja dolzam.... Jasno se gleda deka redosledot na sluckite se razlikuva i e ocigledna zbrka. Sto znaci toa ? Postojat 5 Moznosti:
1. Na Boga vremeto ne mu e bitno (nitu tocnosta) 2. Sluckite se odigrale dva pati.Na primer Isus dva pati bil podmackan so skapocena mast,ili menuvacite na pari dvapati se isterani (priznal ili ne)-no zarem ne e malku smesno ? 4.Toa zlobno sum go izmislil i ova ne e onaka kako sto stoi-Podobro razgledajte vo Biblijata i proverite. 5.Biblijata ne e bezgresna sovrsena Bozja rec,kako sto mislite,tuku covecki uredok.
Razmislite za toa kako Delata 2,41 velat deka 3000 luge vo Erusalim prifatile Hristijanstvo posle odkako Petar go zavrsil svojot govor a potoa sledel porast,prema Delata 4,4 na 5000 pre*aceni na Salomonovi vrati. Toa e golem broj na odpadnici na Evrei koi bi poveruvale vo nesto sto mu e i maka na sekoj covek-deka bog e covek/sin bozji,i deka preku nego se spasuva za vecen raj.Prvo go slavele kako mesija pa site mu zavrtile grb i mu vikale "raspni go" pa povtorno lugeto go prifatile i se pokrstile. Toa preminuva vo fantasticna zamisla i nema nikakvo vtemeluvanje vo povesta-nitu bilo kakov trag,osven prazni pavlovi muabeti.
"Hristijanskata teologija e naj golema katastrofa vo coveckata istorija" [Alfred North Whitehead]
SE MOLAM ZA ODGOVOR !
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
hardcore
Сениор
Регистриран: 20.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 268
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Мај.2007 во 17:12 |
Falsifikat e na primer koga eden od vasite ce si napravi diploma za zavrsen fakultet,a posledno nesto sto videl e ucitelkata od zabaviste(pod uslov i tamu da odel).Za temava nisto ne mozeme da razberema osven brrrrrrrrr,mmmrrrrrrrrrrrrrr,drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,grrrrrrrrr...
|
|
canser
Група
Регистриран: 14.Мај.2007
Локација: United States
Статус: Офлајн
Поени: 61
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Мај.2007 во 01:22 |
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 23:22 |
Miralem1 напиша:
аџија напиша:
спамирање јок... ако сакаш да потраеш на форумов...
|
Za se ima resenije,acko..... ima luge koi znaat poveke od desen klick i delete ;) Nemoj da se izoholis so cinot ;) NI SLUCAJNO ! |
PS: Imate li nesto vo vrska so temava ? :)
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 23:21 |
аџија напиша:
спамирање јок... ако сакаш да потраеш на форумов...
|
Za se ima resenije,acko..... ima luge koi znaat poveke od desen klick i delete ;) Nemoj da se izoholis so cinot ;) NI SLUCAJNO !
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
belichka
Сениор
Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 22:40 |
Miralem1 напиша:
belichka напиша:
adzija ke se pojavi na scena spamiranje | samo se repliciram... a taka ti,predupredi go :D namesto da dades nekoj komentar :d |
a komentarot si go dadov
|
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
|
|
аџија
Сениор
Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 22:32 |
спамирање јок... ако сакаш да потраеш на форумов...
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 22:27 |
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
belichka
Сениор
Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 22:25 |
|
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 22:09 |
Miralem1 напиша:
Miralem1 напиша:
Miralem1 напиша:
Koja verzija e ispravna na krajot od Markovoto Evangelie ?
Teolozite se slozuvaat deka postojat nedorazbiranja okolu krajot na Markovoto evangelie.Naime,Marko 16,9-20 ne se naogja vo najranite Bibliski kopii (Vaticanus (350 n.e) i Sinaiticus (375 n.e)
(9) Uskrsnuvši dakle rano prvog dana u tjednu, ukaza se najprije Mariji Magdaleni iz koje bijaše istjerao sedam zloduha. (10) Ona ode i dojavi njegovima, tužnima i zaplakanima. (11) Kad su oni culi da je živ i da ga je ona vidjela, ne povjerovaše. (12) Nakon toga ukazao se u drugome oblicju dvojici od njih na putu dok su išli u selo. (13) I oni odu i dojave drugima. Ni njima ne povjerovaše. (14) Napokon se ukaza jedanaestorici dok bijahu za stolom. Prekori njihovu nevjeru i okorjelost srca što ne povjerovaše onima koji ga vidješe uskrsla od mrtvih. (15) I rece im: "Podite po svem svijetu, propovijedajte evandelje svemu stvorenju. (16) Tko uzvjeruje i pokrsti se, spasit ce se, a tko ne uzvjeruje, osudit ce se. (17) A ovi ce znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime ce moje izganjati zloduhe, novim ce jezicima zboriti, (18) zmije uzimati; i popiju li što smrtonosno, ne, nece im nauditi; na nemocnike ce ruke polagati, i bit ce im dobro." (19) I Gospodin Isus, pošto im to rece, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Vo niv,namesto toa,se naogja samo ovoj tekst:
(20) "I oni hitro predaše sve ove naputke Petru i njegovim pratiteljima. A nakon toga, Isus poslaše preko njih od Istoka do Zapada, svetu i neprolaznu objavu vjecnog spasenja."
Ponataka,nekoj ovie dve recenici gi zamenil so celata litanija,prepolna so Markovi izrazi i koncepti.Od toj dodaten text doznavame za:
-Marija Magdalena,od koja se izvadeni sedum demoni. -Isusovoto prikazuvanje vo drug oblik na dvajca od niv na pat dodeka odele za na selo -Deka nikoj ne mu poveruval -deka apostolite treba da odat "po celiot svet" (ne samo po Izrael) i da go propovedaat evangelieto na "site stvorenija" a ne samo na Evreite. -Koj veruva i ke se pokrsti ke se spasi a koj ne ke se osudi. -Recept kako da se spasime od pekolot: treba da se prekrstime,inace.... -Ke teraat demoni,novi jazici ke zboruvaat,zmii zemaat,i otrov nema da im deluva. -Pa trgnale apostolite da propovedaat nasekade.
Motvot e poznat na sekoj koj ja poznava togasnata prilika i ne e zaostanat so ovaa propaganda. Na pocetokot se vodele ostri Borbi okolu toa dali treba da se nagovestuvaat radosni vesti samo na Evreite ili i na drugite.Malku e zapisano za taa raspravia,no ima tragovi na nedorazbiranja na Erusalimskata crkva na celo so Jakova i Pavleta koi se zalagal za sosema poinakov pristup. Pavlinistite ubavo go nadopisale,dopolnile,Markovoto evangelie,da ne bi doslo do nesporazum okolu toa koj e vo pravo a koj ne.
Poranesnite crkveni oci,kako Klement Aleksandrijski (c150-c215), Origen (c185-254) i Tertullian (c160-c225) Nikogas ne navedile bilo koj Markov citat od 8 do 16 poglavje. Propustanjeto od strana na Tertulliana e posebno vazno,zatoa sto vo svoite pisma za krstenjeto,poglavjeto 16 bi mu bilo od posebna korist. Zapravo do 325 odlomak od Marko 6,9-20 go citiral samo ednas Irinej (c130-c200) u180 CE vo celata Hristijanska literatura.
Vo 4 st. Hristijanskiot povesnicar Euzubije (c264-340),vo deloto Ad Marinum 1 "veli" vo tocnite spisi na Markovoto zavrsuva so zborovite 'spopade ih strah i trepet. I nikomu ništa ne rekoše jer se bojahu.' [Marko 16,8]." Ova mislenje go deli i slavniot teolog "sv"Jeronimi (c340-420).
Vo site vazni,rani manuskripti od biblijata Codex Vaticanus (4.st.), rukopisima 'Sahidic Coptic', Codex Sinaiticus (4.st.) i Codex Syriacus,poslednite 20 Markovi redoci ocigledno nedostasuvaat.Site tie rakopisi zavrsuvaat so Markovite 16,8 Fakt e deka poveketo Hristijanski laici ne znaat deka tie redci se lazni.Ne frla ni malku ubavo svetlo na moralniot integritet na crkvenite vodici,KOI TOA UBAVO GO ZNAAT. Teolozi argumentiraat deka postojat masa dokumenti vo koi e vmetnat del prisuten. Niv nitu malku ne im smeta sto se STOTINA godini tie dokumenti pomladi od onie koi gi nabroiv,pa spomnuvate cak i rakopisi od 12 vek ! vo prilog na toa deka dopisaniot del e avtenticen.
NA "VERNICITE" (Hristijani) ne im e ni malku utesno sto vo naj starite Evangelija nema nikakov Izvestaj za Isusovata pojava posle smrtta.
Drugi Falsifikat
Na samiot kraj od Mateevoto evangelie 28,19 Isus navodno im veli na svoite ucenici:
"Podite dakle i ucinite mojim ucenicima sve narode krsteci ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga(20) i uceci ih cuvati sve što sam vam zapovjedio!" !" "I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."
Ova e ocigleden NAKNADNI dodatok na Evangelieto od poveke pricini:
1) a.) Na crkvata i trebalo preku 200 godini Borba (ponekogas i krvava) okolu dogmata na trojstvoto,pred da bide formulata na trojstvoto prifatena.Da bila spomnata vo naj ranite,izvorni evangelija,ne bi imalo nikakvi nedorazbiranja.
b.) Vo delata na Apostolite se krstelo samo vo Imeto na Isus. (Djela apostolska 8,16; 10,48, 19,5). Petar jasno veli "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi" (2,38).
2) Ova e vo kontradikcija so poranesnata Isusova Izjava deka im doagja samo na Evreite (Po Matej 10,5-6; 15,24). (Vo delata na apostolite 11,2- 3)
3) Vo kontradikcija e i so mnogu pati povtoreniot zbor "doagjam naskoro" 4) Po nekoi izrazot e "SITE NARODI" na izraelcite samo edno im znacelo: Site Izraelski pleminja a ne na site nacii vo denesna smisla na zborot.
Falsifikat 3
Na krajot od Ivanovoto Evangelie se veli:
"Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoci jer Duh je istina. (7) Jer troje je što svjedoci: (8) Duh, voda i krv; i to je troje jedno."
Ovoj citat (7) e dodaden kako potpora na neciva teorija na trojstvoto na boga-zatoa sto ne se spomnuva nitu vo eden grcki rakopis od 16 vek.
Falsifikat 4
"Tko ne uzme svoga križa i ne pode za mnom, nije mene dostojan." "Hoce li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom." Mat.10,38, Mat.16,24
Isus ova go zboruva pred raspnuvanjeto.Kako toa go razbrale negovite sovremenici ?? Ili taa recenica e naknadno dodadena ????
I da ne ja dolzam.... Jasno se gleda deka redosledot na sluckite se razlikuva i e ocigledna zbrka. Sto znaci toa ? Postojat 5 Moznosti:
1. Na Boga vremeto ne mu e bitno (nitu tocnosta) 2. Sluckite se odigrale dva pati.Na primer Isus dva pati bil podmackan so skapocena mast,ili menuvacite na pari dvapati se isterani (priznal ili ne)-no zarem ne e malku smesno ? 4.Toa zlobno sum go izmislil i ova ne e onaka kako sto stoi-Podobro razgledajte vo Biblijata i proverite. 5.Biblijata ne e bezgresna sovrsena Bozja rec,kako sto mislite,tuku covecki uredok.
Razmislite za toa kako Delata 2,41 velat deka 3000 luge vo Erusalim prifatile Hristijanstvo posle odkako Petar go zavrsil svojot govor a potoa sledel porast,prema Delata 4,4 na 5000 pre*aceni na Salomonovi vrati. Toa e golem broj na odpadnici na Evrei koi bi poveruvale vo nesto sto mu e i maka na sekoj covek-deka bog e covek/sin bozji,i deka preku nego se spasuva za vecen raj.Prvo go slavele kako mesija pa site mu zavrtile grb i mu vikale "raspni go" pa povtorno lugeto go prifatile i se pokrstile. Toa preminuva vo fantasticna zamisla i nema nikakvo vtemeluvanje vo povesta-nitu bilo kakov trag,osven prazni pavlovi muabeti.
"Hristijanskata teologija e naj golema katastrofa vo coveckata istorija" [Alfred North Whitehead]
|
| |
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
belichka
Сениор
Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 21:53 |
Satanski stihovi
|
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 21:46 |
Miralem1 напиша:
Miralem1 напиша:
Koja verzija e ispravna na krajot od Markovoto Evangelie ?
Teolozite se slozuvaat deka postojat nedorazbiranja okolu krajot na Markovoto evangelie.Naime,Marko 16,9-20 ne se naogja vo najranite Bibliski kopii (Vaticanus (350 n.e) i Sinaiticus (375 n.e)
(9) Uskrsnuvši dakle rano prvog dana u tjednu, ukaza se najprije Mariji Magdaleni iz koje bijaše istjerao sedam zloduha. (10) Ona ode i dojavi njegovima, tužnima i zaplakanima. (11) Kad su oni culi da je živ i da ga je ona vidjela, ne povjerovaše. (12) Nakon toga ukazao se u drugome oblicju dvojici od njih na putu dok su išli u selo. (13) I oni odu i dojave drugima. Ni njima ne povjerovaše. (14) Napokon se ukaza jedanaestorici dok bijahu za stolom. Prekori njihovu nevjeru i okorjelost srca što ne povjerovaše onima koji ga vidješe uskrsla od mrtvih. (15) I rece im: "Podite po svem svijetu, propovijedajte evandelje svemu stvorenju. (16) Tko uzvjeruje i pokrsti se, spasit ce se, a tko ne uzvjeruje, osudit ce se. (17) A ovi ce znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime ce moje izganjati zloduhe, novim ce jezicima zboriti, (18) zmije uzimati; i popiju li što smrtonosno, ne, nece im nauditi; na nemocnike ce ruke polagati, i bit ce im dobro." (19) I Gospodin Isus, pošto im to rece, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Vo niv,namesto toa,se naogja samo ovoj tekst:
(20) "I oni hitro predaše sve ove naputke Petru i njegovim pratiteljima. A nakon toga, Isus poslaše preko njih od Istoka do Zapada, svetu i neprolaznu objavu vjecnog spasenja."
Ponataka,nekoj ovie dve recenici gi zamenil so celata litanija,prepolna so Markovi izrazi i koncepti.Od toj dodaten text doznavame za:
-Marija Magdalena,od koja se izvadeni sedum demoni. -Isusovoto prikazuvanje vo drug oblik na dvajca od niv na pat dodeka odele za na selo -Deka nikoj ne mu poveruval -deka apostolite treba da odat "po celiot svet" (ne samo po Izrael) i da go propovedaat evangelieto na "site stvorenija" a ne samo na Evreite. -Koj veruva i ke se pokrsti ke se spasi a koj ne ke se osudi. -Recept kako da se spasime od pekolot: treba da se prekrstime,inace.... -Ke teraat demoni,novi jazici ke zboruvaat,zmii zemaat,i otrov nema da im deluva. -Pa trgnale apostolite da propovedaat nasekade.
Motvot e poznat na sekoj koj ja poznava togasnata prilika i ne e zaostanat so ovaa propaganda. Na pocetokot se vodele ostri Borbi okolu toa dali treba da se nagovestuvaat radosni vesti samo na Evreite ili i na drugite.Malku e zapisano za taa raspravia,no ima tragovi na nedorazbiranja na Erusalimskata crkva na celo so Jakova i Pavleta koi se zalagal za sosema poinakov pristup. Pavlinistite ubavo go nadopisale,dopolnile,Markovoto evangelie,da ne bi doslo do nesporazum okolu toa koj e vo pravo a koj ne.
Poranesnite crkveni oci,kako Klement Aleksandrijski (c150-c215), Origen (c185-254) i Tertullian (c160-c225) Nikogas ne navedile bilo koj Markov citat od 8 do 16 poglavje. Propustanjeto od strana na Tertulliana e posebno vazno,zatoa sto vo svoite pisma za krstenjeto,poglavjeto 16 bi mu bilo od posebna korist. Zapravo do 325 odlomak od Marko 6,9-20 go citiral samo ednas Irinej (c130-c200) u180 CE vo celata Hristijanska literatura.
Vo 4 st. Hristijanskiot povesnicar Euzubije (c264-340),vo deloto Ad Marinum 1 "veli" vo tocnite spisi na Markovoto zavrsuva so zborovite 'spopade ih strah i trepet. I nikomu ništa ne rekoše jer se bojahu.' [Marko 16,8]." Ova mislenje go deli i slavniot teolog "sv"Jeronimi (c340-420).
Vo site vazni,rani manuskripti od biblijata Codex Vaticanus (4.st.), rukopisima 'Sahidic Coptic', Codex Sinaiticus (4.st.) i Codex Syriacus,poslednite 20 Markovi redoci ocigledno nedostasuvaat.Site tie rakopisi zavrsuvaat so Markovite 16,8 Fakt e deka poveketo Hristijanski laici ne znaat deka tie redci se lazni.Ne frla ni malku ubavo svetlo na moralniot integritet na crkvenite vodici,KOI TOA UBAVO GO ZNAAT. Teolozi argumentiraat deka postojat masa dokumenti vo koi e vmetnat del prisuten. Niv nitu malku ne im smeta sto se STOTINA godini tie dokumenti pomladi od onie koi gi nabroiv,pa spomnuvate cak i rakopisi od 12 vek ! vo prilog na toa deka dopisaniot del e avtenticen.
NA "VERNICITE" (Hristijani) ne im e ni malku utesno sto vo naj starite Evangelija nema nikakov Izvestaj za Isusovata pojava posle smrtta.
Drugi Falsifikat
Na samiot kraj od Mateevoto evangelie 28,19 Isus navodno im veli na svoite ucenici:
"Podite dakle i ucinite mojim ucenicima sve narode krsteci ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga(20) i uceci ih cuvati sve što sam vam zapovjedio!" !" "I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."
Ova e ocigleden NAKNADNI dodatok na Evangelieto od poveke pricini:
1) a.) Na crkvata i trebalo preku 200 godini Borba (ponekogas i krvava) okolu dogmata na trojstvoto,pred da bide formulata na trojstvoto prifatena.Da bila spomnata vo naj ranite,izvorni evangelija,ne bi imalo nikakvi nedorazbiranja.
b.) Vo delata na Apostolite se krstelo samo vo Imeto na Isus. (Djela apostolska 8,16; 10,48, 19,5). Petar jasno veli "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi" (2,38).
2) Ova e vo kontradikcija so poranesnata Isusova Izjava deka im doagja samo na Evreite (Po Matej 10,5-6; 15,24). (Vo delata na apostolite 11,2- 3)
3) Vo kontradikcija e i so mnogu pati povtoreniot zbor "doagjam naskoro" 4) Po nekoi izrazot e "SITE NARODI" na izraelcite samo edno im znacelo: Site Izraelski pleminja a ne na site nacii vo denesna smisla na zborot.
Falsifikat 3
Na krajot od Ivanovoto Evangelie se veli:
"Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoci jer Duh je istina. (7) Jer troje je što svjedoci: (8) Duh, voda i krv; i to je troje jedno."
Ovoj citat (7) e dodaden kako potpora na neciva teorija na trojstvoto na boga-zatoa sto ne se spomnuva nitu vo eden grcki rakopis od 16 vek.
Falsifikat 4
"Tko ne uzme svoga križa i ne pode za mnom, nije mene dostojan." "Hoce li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom." Mat.10,38, Mat.16,24
Isus ova go zboruva pred raspnuvanjeto.Kako toa go razbrale negovite sovremenici ?? Ili taa recenica e naknadno dodadena ????
I da ne ja dolzam.... Jasno se gleda deka redosledot na sluckite se razlikuva i e ocigledna zbrka. Sto znaci toa ? Postojat 5 Moznosti:
1. Na Boga vremeto ne mu e bitno (nitu tocnosta) 2. Sluckite se odigrale dva pati.Na primer Isus dva pati bil podmackan so skapocena mast,ili menuvacite na pari dvapati se isterani (priznal ili ne)-no zarem ne e malku smesno ? 4.Toa zlobno sum go izmislil i ova ne e onaka kako sto stoi-Podobro razgledajte vo Biblijata i proverite. 5.Biblijata ne e bezgresna sovrsena Bozja rec,kako sto mislite,tuku covecki uredok.
Razmislite za toa kako Delata 2,41 velat deka 3000 luge vo Erusalim prifatile Hristijanstvo posle odkako Petar go zavrsil svojot govor a potoa sledel porast,prema Delata 4,4 na 5000 pre*aceni na Salomonovi vrati. Toa e golem broj na odpadnici na Evrei koi bi poveruvale vo nesto sto mu e i maka na sekoj covek-deka bog e covek/sin bozji,i deka preku nego se spasuva za vecen raj.Prvo go slavele kako mesija pa site mu zavrtile grb i mu vikale "raspni go" pa povtorno lugeto go prifatile i se pokrstile. Toa preminuva vo fantasticna zamisla i nema nikakvo vtemeluvanje vo povesta-nitu bilo kakov trag,osven prazni pavlovi muabeti.
"Hristijanskata teologija e naj golema katastrofa vo coveckata istorija" [Alfred North Whitehead]
|
|
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 20:51 |
Miralem1 напиша:
Koja verzija e ispravna na krajot od Markovoto Evangelie ?
Teolozite se slozuvaat deka postojat nedorazbiranja okolu krajot na Markovoto evangelie.Naime,Marko 16,9-20 ne se naogja vo najranite Bibliski kopii (Vaticanus (350 n.e) i Sinaiticus (375 n.e)
(9) Uskrsnuvši dakle rano prvog dana u tjednu, ukaza se najprije Mariji Magdaleni iz koje bijaše istjerao sedam zloduha. (10) Ona ode i dojavi njegovima, tužnima i zaplakanima. (11) Kad su oni culi da je živ i da ga je ona vidjela, ne povjerovaše. (12) Nakon toga ukazao se u drugome oblicju dvojici od njih na putu dok su išli u selo. (13) I oni odu i dojave drugima. Ni njima ne povjerovaše. (14) Napokon se ukaza jedanaestorici dok bijahu za stolom. Prekori njihovu nevjeru i okorjelost srca što ne povjerovaše onima koji ga vidješe uskrsla od mrtvih. (15) I rece im: "Podite po svem svijetu, propovijedajte evandelje svemu stvorenju. (16) Tko uzvjeruje i pokrsti se, spasit ce se, a tko ne uzvjeruje, osudit ce se. (17) A ovi ce znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime ce moje izganjati zloduhe, novim ce jezicima zboriti, (18) zmije uzimati; i popiju li što smrtonosno, ne, nece im nauditi; na nemocnike ce ruke polagati, i bit ce im dobro." (19) I Gospodin Isus, pošto im to rece, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Vo niv,namesto toa,se naogja samo ovoj tekst:
(20) "I oni hitro predaše sve ove naputke Petru i njegovim pratiteljima. A nakon toga, Isus poslaše preko njih od Istoka do Zapada, svetu i neprolaznu objavu vjecnog spasenja."
Ponataka,nekoj ovie dve recenici gi zamenil so celata litanija,prepolna so Markovi izrazi i koncepti.Od toj dodaten text doznavame za:
-Marija Magdalena,od koja se izvadeni sedum demoni. -Isusovoto prikazuvanje vo drug oblik na dvajca od niv na pat dodeka odele za na selo -Deka nikoj ne mu poveruval -deka apostolite treba da odat "po celiot svet" (ne samo po Izrael) i da go propovedaat evangelieto na "site stvorenija" a ne samo na Evreite. -Koj veruva i ke se pokrsti ke se spasi a koj ne ke se osudi. -Recept kako da se spasime od pekolot: treba da se prekrstime,inace.... -Ke teraat demoni,novi jazici ke zboruvaat,zmii zemaat,i otrov nema da im deluva. -Pa trgnale apostolite da propovedaat nasekade.
Motvot e poznat na sekoj koj ja poznava togasnata prilika i ne e zaostanat so ovaa propaganda. Na pocetokot se vodele ostri Borbi okolu toa dali treba da se nagovestuvaat radosni vesti samo na Evreite ili i na drugite.Malku e zapisano za taa raspravia,no ima tragovi na nedorazbiranja na Erusalimskata crkva na celo so Jakova i Pavleta koi se zalagal za sosema poinakov pristup. Pavlinistite ubavo go nadopisale,dopolnile,Markovoto evangelie,da ne bi doslo do nesporazum okolu toa koj e vo pravo a koj ne.
Poranesnite crkveni oci,kako Klement Aleksandrijski (c150-c215), Origen (c185-254) i Tertullian (c160-c225) Nikogas ne navedile bilo koj Markov citat od 8 do 16 poglavje. Propustanjeto od strana na Tertulliana e posebno vazno,zatoa sto vo svoite pisma za krstenjeto,poglavjeto 16 bi mu bilo od posebna korist. Zapravo do 325 odlomak od Marko 6,9-20 go citiral samo ednas Irinej (c130-c200) u180 CE vo celata Hristijanska literatura.
Vo 4 st. Hristijanskiot povesnicar Euzubije (c264-340),vo deloto Ad Marinum 1 "veli" vo tocnite spisi na Markovoto zavrsuva so zborovite 'spopade ih strah i trepet. I nikomu ništa ne rekoše jer se bojahu.' [Marko 16,8]." Ova mislenje go deli i slavniot teolog "sv"Jeronimi (c340-420).
Vo site vazni,rani manuskripti od biblijata Codex Vaticanus (4.st.), rukopisima 'Sahidic Coptic', Codex Sinaiticus (4.st.) i Codex Syriacus,poslednite 20 Markovi redoci ocigledno nedostasuvaat.Site tie rakopisi zavrsuvaat so Markovite 16,8 Fakt e deka poveketo Hristijanski laici ne znaat deka tie redci se lazni.Ne frla ni malku ubavo svetlo na moralniot integritet na crkvenite vodici,KOI TOA UBAVO GO ZNAAT. Teolozi argumentiraat deka postojat masa dokumenti vo koi e vmetnat del prisuten. Niv nitu malku ne im smeta sto se STOTINA godini tie dokumenti pomladi od onie koi gi nabroiv,pa spomnuvate cak i rakopisi od 12 vek ! vo prilog na toa deka dopisaniot del e avtenticen.
NA "VERNICITE" (Hristijani) ne im e ni malku utesno sto vo naj starite Evangelija nema nikakov Izvestaj za Isusovata pojava posle smrtta.
Drugi Falsifikat
Na samiot kraj od Mateevoto evangelie 28,19 Isus navodno im veli na svoite ucenici:
"Podite dakle i ucinite mojim ucenicima sve narode krsteci ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga(20) i uceci ih cuvati sve što sam vam zapovjedio!" !" "I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."
Ova e ocigleden NAKNADNI dodatok na Evangelieto od poveke pricini:
1) a.) Na crkvata i trebalo preku 200 godini Borba (ponekogas i krvava) okolu dogmata na trojstvoto,pred da bide formulata na trojstvoto prifatena.Da bila spomnata vo naj ranite,izvorni evangelija,ne bi imalo nikakvi nedorazbiranja.
b.) Vo delata na Apostolite se krstelo samo vo Imeto na Isus. (Djela apostolska 8,16; 10,48, 19,5). Petar jasno veli "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi" (2,38).
2) Ova e vo kontradikcija so poranesnata Isusova Izjava deka im doagja samo na Evreite (Po Matej 10,5-6; 15,24). (Vo delata na apostolite 11,2- 3)
3) Vo kontradikcija e i so mnogu pati povtoreniot zbor "doagjam naskoro" 4) Po nekoi izrazot e "SITE NARODI" na izraelcite samo edno im znacelo: Site Izraelski pleminja a ne na site nacii vo denesna smisla na zborot.
Falsifikat 3
Na krajot od Ivanovoto Evangelie se veli:
"Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoci jer Duh je istina. (7) Jer troje je što svjedoci: (8) Duh, voda i krv; i to je troje jedno."
Ovoj citat (7) e dodaden kako potpora na neciva teorija na trojstvoto na boga-zatoa sto ne se spomnuva nitu vo eden grcki rakopis od 16 vek.
Falsifikat 4
"Tko ne uzme svoga križa i ne pode za mnom, nije mene dostojan." "Hoce li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom." Mat.10,38, Mat.16,24
Isus ova go zboruva pred raspnuvanjeto.Kako toa go razbrale negovite sovremenici ?? Ili taa recenica e naknadno dodadena ????
I da ne ja dolzam.... Jasno se gleda deka redosledot na sluckite se razlikuva i e ocigledna zbrka. Sto znaci toa ? Postojat 5 Moznosti:
1. Na Boga vremeto ne mu e bitno (nitu tocnosta) 2. Sluckite se odigrale dva pati.Na primer Isus dva pati bil podmackan so skapocena mast,ili menuvacite na pari dvapati se isterani (priznal ili ne)-no zarem ne e malku smesno ? 4.Toa zlobno sum go izmislil i ova ne e onaka kako sto stoi-Podobro razgledajte vo Biblijata i proverite. 5.Biblijata ne e bezgresna sovrsena Bozja rec,kako sto mislite,tuku covecki uredok.
Razmislite za toa kako Delata 2,41 velat deka 3000 luge vo Erusalim prifatile Hristijanstvo posle odkako Petar go zavrsil svojot govor a potoa sledel porast,prema Delata 4,4 na 5000 pre*aceni na Salomonovi vrati. Toa e golem broj na odpadnici na Evrei koi bi poveruvale vo nesto sto mu e i maka na sekoj covek-deka bog e covek/sin bozji,i deka preku nego se spasuva za vecen raj.Prvo go slavele kako mesija pa site mu zavrtile grb i mu vikale "raspni go" pa povtorno lugeto go prifatile i se pokrstile. Toa preminuva vo fantasticna zamisla i nema nikakvo vtemeluvanje vo povesta-nitu bilo kakov trag,osven prazni pavlovi muabeti.
"Hristijanskata teologija e naj golema katastrofa vo coveckata istorija" [Alfred North Whitehead]
|
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
Miralem1
Сениор
Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Мај.2007 во 19:20 |
Koja verzija e ispravna na krajot od Markovoto Evangelie ?
Teolozite se slozuvaat deka postojat nedorazbiranja okolu krajot na Markovoto evangelie.Naime,Marko 16,9-20 ne se naogja vo najranite Bibliski kopii (Vaticanus (350 n.e) i Sinaiticus (375 n.e)
(9) Uskrsnuvši dakle rano prvog dana u tjednu, ukaza se najprije Mariji Magdaleni iz koje bijaše istjerao sedam zloduha. (10) Ona ode i dojavi njegovima, tužnima i zaplakanima. (11) Kad su oni culi da je živ i da ga je ona vidjela, ne povjerovaše. (12) Nakon toga ukazao se u drugome oblicju dvojici od njih na putu dok su išli u selo. (13) I oni odu i dojave drugima. Ni njima ne povjerovaše. (14) Napokon se ukaza jedanaestorici dok bijahu za stolom. Prekori njihovu nevjeru i okorjelost srca što ne povjerovaše onima koji ga vidješe uskrsla od mrtvih. (15) I rece im: "Podite po svem svijetu, propovijedajte evandelje svemu stvorenju. (16) Tko uzvjeruje i pokrsti se, spasit ce se, a tko ne uzvjeruje, osudit ce se. (17) A ovi ce znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime ce moje izganjati zloduhe, novim ce jezicima zboriti, (18) zmije uzimati; i popiju li što smrtonosno, ne, nece im nauditi; na nemocnike ce ruke polagati, i bit ce im dobro." (19) I Gospodin Isus, pošto im to rece, bude uzet na nebo i sjede zdesna Bogu.
Vo niv,namesto toa,se naogja samo ovoj tekst:
(20) "I oni hitro predaše sve ove naputke Petru i njegovim pratiteljima. A nakon toga, Isus poslaše preko njih od Istoka do Zapada, svetu i neprolaznu objavu vjecnog spasenja."
Ponataka,nekoj ovie dve recenici gi zamenil so celata litanija,prepolna so Markovi izrazi i koncepti.Od toj dodaten text doznavame za:
-Marija Magdalena,od koja se izvadeni sedum demoni. -Isusovoto prikazuvanje vo drug oblik na dvajca od niv na pat dodeka odele za na selo -Deka nikoj ne mu poveruval -deka apostolite treba da odat "po celiot svet" (ne samo po Izrael) i da go propovedaat evangelieto na "site stvorenija" a ne samo na Evreite. -Koj veruva i ke se pokrsti ke se spasi a koj ne ke se osudi. -Recept kako da se spasime od pekolot: treba da se prekrstime,inace.... -Ke teraat demoni,novi jazici ke zboruvaat,zmii zemaat,i otrov nema da im deluva. -Pa trgnale apostolite da propovedaat nasekade.
Motvot e poznat na sekoj koj ja poznava togasnata prilika i ne e zaostanat so ovaa propaganda. Na pocetokot se vodele ostri Borbi okolu toa dali treba da se nagovestuvaat radosni vesti samo na Evreite ili i na drugite.Malku e zapisano za taa raspravia,no ima tragovi na nedorazbiranja na Erusalimskata crkva na celo so Jakova i Pavleta koi se zalagal za sosema poinakov pristup. Pavlinistite ubavo go nadopisale,dopolnile,Markovoto evangelie,da ne bi doslo do nesporazum okolu toa koj e vo pravo a koj ne.
Poranesnite crkveni oci,kako Klement Aleksandrijski (c150-c215), Origen (c185-254) i Tertullian (c160-c225) Nikogas ne navedile bilo koj Markov citat od 8 do 16 poglavje. Propustanjeto od strana na Tertulliana e posebno vazno,zatoa sto vo svoite pisma za krstenjeto,poglavjeto 16 bi mu bilo od posebna korist. Zapravo do 325 odlomak od Marko 6,9-20 go citiral samo ednas Irinej (c130-c200) u180 CE vo celata Hristijanska literatura.
Vo 4 st. Hristijanskiot povesnicar Euzubije (c264-340),vo deloto Ad Marinum 1 "veli" vo tocnite spisi na Markovoto zavrsuva so zborovite 'spopade ih strah i trepet. I nikomu ništa ne rekoše jer se bojahu.' [Marko 16,8]." Ova mislenje go deli i slavniot teolog "sv"Jeronimi (c340-420).
Vo site vazni,rani manuskripti od biblijata Codex Vaticanus (4.st.), rukopisima 'Sahidic Coptic', Codex Sinaiticus (4.st.) i Codex Syriacus,poslednite 20 Markovi redoci ocigledno nedostasuvaat.Site tie rakopisi zavrsuvaat so Markovite 16,8 Fakt e deka poveketo Hristijanski laici ne znaat deka tie redci se lazni.Ne frla ni malku ubavo svetlo na moralniot integritet na crkvenite vodici,KOI TOA UBAVO GO ZNAAT. Teolozi argumentiraat deka postojat masa dokumenti vo koi e vmetnat del prisuten. Niv nitu malku ne im smeta sto se STOTINA godini tie dokumenti pomladi od onie koi gi nabroiv,pa spomnuvate cak i rakopisi od 12 vek ! vo prilog na toa deka dopisaniot del e avtenticen.
NA "VERNICITE" (Hristijani) ne im e ni malku utesno sto vo naj starite Evangelija nema nikakov Izvestaj za Isusovata pojava posle smrtta.
Drugi Falsifikat
Na samiot kraj od Mateevoto evangelie 28,19 Isus navodno im veli na svoite ucenici:
"Podite dakle i ucinite mojim ucenicima sve narode krsteci ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga(20) i uceci ih cuvati sve što sam vam zapovjedio!" !" "I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."
Ova e ocigleden NAKNADNI dodatok na Evangelieto od poveke pricini:
1) a.) Na crkvata i trebalo preku 200 godini Borba (ponekogas i krvava) okolu dogmata na trojstvoto,pred da bide formulata na trojstvoto prifatena.Da bila spomnata vo naj ranite,izvorni evangelija,ne bi imalo nikakvi nedorazbiranja.
b.) Vo delata na Apostolite se krstelo samo vo Imeto na Isus. (Djela apostolska 8,16; 10,48, 19,5). Petar jasno veli "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi" (2,38).
2) Ova e vo kontradikcija so poranesnata Isusova Izjava deka im doagja samo na Evreite (Po Matej 10,5-6; 15,24). (Vo delata na apostolite 11,2- 3)
3) Vo kontradikcija e i so mnogu pati povtoreniot zbor "doagjam naskoro" 4) Po nekoi izrazot e "SITE NARODI" na izraelcite samo edno im znacelo: Site Izraelski pleminja a ne na site nacii vo denesna smisla na zborot.
Falsifikat 3
Na krajot od Ivanovoto Evangelie se veli:
"Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoci jer Duh je istina. (7) Jer troje je što svjedoci: (8) Duh, voda i krv; i to je troje jedno."
Ovoj citat (7) e dodaden kako potpora na neciva teorija na trojstvoto na boga-zatoa sto ne se spomnuva nitu vo eden grcki rakopis od 16 vek.
Falsifikat 4
"Tko ne uzme svoga križa i ne pode za mnom, nije mene dostojan." "Hoce li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom." Mat.10,38, Mat.16,24
Isus ova go zboruva pred raspnuvanjeto.Kako toa go razbrale negovite sovremenici ?? Ili taa recenica e naknadno dodadena ????
I da ne ja dolzam.... Jasno se gleda deka redosledot na sluckite se razlikuva i e ocigledna zbrka. Sto znaci toa ? Postojat 5 Moznosti:
1. Na Boga vremeto ne mu e bitno (nitu tocnosta) 2. Sluckite se odigrale dva pati.Na primer Isus dva pati bil podmackan so skapocena mast,ili menuvacite na pari dvapati se isterani (priznal ili ne)-no zarem ne e malku smesno ? 4.Toa zlobno sum go izmislil i ova ne e onaka kako sto stoi-Podobro razgledajte vo Biblijata i proverite. 5.Biblijata ne e bezgresna sovrsena Bozja rec,kako sto mislite,tuku covecki uredok.
Razmislite za toa kako Delata 2,41 velat deka 3000 luge vo Erusalim prifatile Hristijanstvo posle odkako Petar go zavrsil svojot govor a potoa sledel porast,prema Delata 4,4 na 5000 pre*aceni na Salomonovi vrati. Toa e golem broj na odpadnici na Evrei koi bi poveruvale vo nesto sto mu e i maka na sekoj covek-deka bog e covek/sin bozji,i deka preku nego se spasuva za vecen raj.Prvo go slavele kako mesija pa site mu zavrtile grb i mu vikale "raspni go" pa povtorno lugeto go prifatile i se pokrstile. Toa preminuva vo fantasticna zamisla i nema nikakvo vtemeluvanje vo povesta-nitu bilo kakov trag,osven prazni pavlovi muabeti.
"Hristijanskata teologija e naj golema katastrofa vo coveckata istorija" [Alfred North Whitehead]
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|