IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Уметност , култура и традиција
  Активни теми Активни теми RSS - Критики позитивни/негативни на личните тв
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Критики позитивни/негативни на личните тв

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 46>
Автор
Порака Обратен редослед
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 10:00
Anakine, litera ne napisa kritika za tebe... litera pisuva kritiki za dela vo koi se nadziraat kakvi takvi estetski vrednosti... litera napisal replika na edna kriticarka sto si pravi blam od svojata strucnost... litera tebe kacil na zica a sega ti cudis kako simnes od zica... a skali nemalo... anakin sam sebe daval znacenje, a toa ne bilo ubavo... zbunet znaelo ciganka sto tebe falelo... a litera tebe ne smetalo ziv... ti samo postar mozelo bidelo...
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 09:43
 големо%20гушкање decki.. мир
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
zbunet Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Претседник Зеленковски

Регистриран: 24.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 15549
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zbunet Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 09:29
Ili ja sum mutav ili eksplicitni navredi ne zabelezav. Tocno e deka ako nekoj dade negativna kritika na moe delo, mi ide vratot da mu go svitkam, da go secam so motorna pila i da go daam na v'cite, a vo sebe mumlam vrani oci ti izele slepec eden ti ke mi vikas deka moite pisania ne cinele. Da, toa e tocno, no za da ostaam eden dostoistven vpecatok iako sum ko klocnato kuce i svitkana opaska, moram da izgledam kako da vikam : - Nisto ne me bolii, tebe cura volii плазење ! Znaci moram da istrpam i da cekam sansa da mu vratam " Umri gade na kraju balade ", a vo meguvreme ke prodavam beli bubrezi u stilot : - Da drag citatelu, mene mi e mnogu milo sto mi posocivte kade bi trebalo...bla,bla, drn,drn...
Taka sum gi svatil pravilata, ako gresam ogin da me izgori ! смеење
Aaa..boli be taka, ne tresi gluposti ! лутина
Ete bev doblesen sam da se iskritikuvam.
Glasajte meee !  големо%20гушкање Idat izbori za drzaven maneken, pardon , pretsedatel ! Jeee !
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 09:24
Драга пантомимичарке, не расфрлај ја твојата стручност за нешто што не соодветствува на неа. Песната, околу која си ги кршите копјата, навистина има прекрасна мисловна длабочина, во своето ткиво вградува една убава мудрост, но прашањето што се поставува е дали тој сегмент е доволен ова сочинение да се нарече поезија.
     И најдлабоката мисла форматирана во стихови не може да биде рефлексивна песна ако лексичките релации не создаваат слики во свеста на перципиентот
На една мисла, за да се развие во песна, потребен и е јазикот на поезијата. Јазикот на убавото. А тој јазик функционира преку специфични алатки наречени ФИГУРИ. Фигурите се тие преку кои јазичните кодови во свеста на перципиентот се претвораат во слики... Тие му даваат специфичност на поетскиот диск*р и го креваат многу повисоко над секојдневниот, разговорниот стил на комуникација. Убавината на едно литературно дело не е во тоа што мислел авторот да каже, туку во начинот на кој тоа го кажал.
      Мисловното поле, кое, во секој случај,преставува потка, база за естетска надградба на едно уметничко дело, во спорната песна е навистина феноменално изградено, но да ја третираш истата како естетско совршенство при отсуство на елементарен уметнички израз, знаци да си ја негирас самата својата струцност, запаѓајки во длабока контрадикторност на ангажиран критичар, или на критичар кој пишува на памет...

ПС. Те знам која си...

Изменето од majstorce62 - 26.Јануари.2009 во 09:25
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
kejt-d-grejt Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 6228
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kejt-d-grejt Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 08:42
forumot nema da bide pokvalitetn i poprijaten ako jas stojam so stapceto pokraj vas i ve plesnuvam za sekoj nesoodveten zbor.
temata e kritiki, taka?
nie site povekje ili pomalku sme si dragi eden na drug, pa za da ne se zamerime, ili si ja falime poezijata, ili si molcime.
no, temata pokraj pozitivni, se odnesuva i na negativni kritiki, neli?
i toa ne e off topic, i ne treba da se sfakja negativno
doblestno e da se kaze, blagodaram za negativnata kritika, zatoa sto sepak, pozitivna ili negativna, nekoj i' obrnal vnimanie na taa pesna i potrosil 3 strani od temata za nea.
ili,
da se dade poinakva kritika so kontra argumenti, kako sto toa odmereno i izdrzano go napravi Sho-Sana.
vulgarnosti nemase!
ponekoja provokativna bocka samo, po nekoj patlidzan kon scenata, ama skrsenici nemaseплазење
 
(poslednite komentari, moi i na Lotus, podocna kje odat vo "obrazlozenija")
 
 
Кон врв
lotus flower Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 6937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај lotus flower Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 02:06
Originally posted by kejt-d-grejt kejt-d-grejt напиша:

Originally posted by anakin anakin напиша:

газење%20од%20смеење
 
makar i da e smesno!


kejt - d- grejt
prvo edna guska do tebeголемо%20гушкање
Mene mi e mnogu drago sto ne si dominanten i avtoritativen moderator i toa e mnogu dobro,no sepak treba da postoi nekoj kodeks na odnesuvanje na forumot(nezavisno sto e forum,luge se zacleneti),kako sto se nadevam deka postojat jasno propisani pravila i propisi.
Moderatorite treba da upravuvaat so toa  i da bidat primer sto ke se sledi,neli?Znaci primer sto ke se sledi....Ako e sprotivno,ne e vo red.
Tie se najpovikani za da ja drzat rabotata pod kontrola,za da bide prijaten i kvaliteten forumot.


~Live the life you love, love the life you live~
Кон врв
kejt-d-grejt Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 6228
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kejt-d-grejt Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 00:31
ok, koga sum vekje prozvana, kje odgovoram zosto kjutam
zatoa sto ne sakam da bidam dominanten i avtoritaren moderator.
site sme tuka clenovi so ednakvi prava,
a moja obvrska plus e da podmackam kade sto kje zaskripi i da nasminkam ako e neubavo.
koja e drazta ako samo se guskame i se falime
ponekogas na site ni e smaceno od glumenje vozdrzanost vo realniot zivot.
ponekogas site imame zelba da se izvikame.
nekoi odat na fudbal i vikaat UA SUDIJA!
nie tuka si idime da se izduvame.
ubavo ni e i zatoa sekoj den se vrakjame.
 
vie izvikajte se, neka vi pomine nervozata,
jas kje ve pocekam i posle kje si ja zavrsam mojata obvrska.
 
mozebi na nekogo ne mu se dopagja,
no toa kje bide mojot nacin!
 
Кон врв
Sho-Sana Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2944
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sho-Sana Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 00:29
Originally posted by moira moira напиша:

Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:

Originally posted by moira moira напиша:

Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:



Еден од најблагородните модуси во кои човекот го покажува степенот на својата хуманизација е екстрериоризацијата на неговото себство преку медиумската улога на зборот.
Поезијата, како една од уметничките проблесоци на човекот, има универзален јазик, кој уметнички упатените го разбираат, а неупатените го негираат.
Како и да е, има и различни видови на критики: филолошка, догматичка, биографска, импресионистичка, научна, но има и прикази. Наспроти сето ова, има и една т.н. естетска доживеалица, која како елемент е важна при донесувањето на конечниот суд за уметничкото дело.
Значи, за критика не треба само да знаеш да читаш поезија, туку да знаеш и да ја прочиташ поезијата. Но, при тоа, критичарот треба да е свесен дека треба да зборува за  она што е во песната, а анализите на авторот како човек (кои се далеку од тоа како творец, оти тоа е друго ниво) да им ги остави на оние стручни за тоа (освен ако критичарот не е оној сезнаен јунак од сатириките на Булатовиќ-Виб).
Ете, тоа е бумерангот на критиката. Ако не ја погоди целта со својата сериознаост, професионалност, намереност кон сржта на уметничкото дело, значи ако е се’ друго, освен стручен пристап кон уметничкото дело, тогаш критиката не зборува за делото (и личноста???????) на авторот, туку за личноста (и делото????????) на критичарот.

Што се однесува до поезијата на Анакин, искрено, таа мене ми се допаѓа. Независно дали се работи за поконтемплативна или за поемотивна негова песна, емоциите во стихот се јасно поставени, нивната градација е следствена до интерпункцискиот знак на крајот од последниот стих. Стиховите не се оптеретени со непотребна имплицитност, танцуваат преубаво танго со мислите и асоцијациите на читателот. Мотивот на љубовта е волшебно лесно разработен, од сите аспекти пиедестиран како секојдневие кое треба да се живее со полни гради, да се сака без задршка, да се дава без очекување возврат, оти љубовта дава, таа не бара. 
Има многу да се кажува за поезијата на еден Поет (да, Анакин е за мене Поет, наспроти многу други поети со мало “п“), но чуму??? Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот.



...те прочитав и не ми е јасно чуму сета оваа галама од тебе кога на крај самата/самиот се изнегира и го кажа она, на што воопшто не требаше  да реагираш: "Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот".
..уметникот е подложен на критика секако доколку навистина е уметник и секако ниеден уметник не го глорифицира своето дело, тоа го прави публиката и критиката...но во случајов не знам каде е уметникот, така да не знам и зошто нечие мислење за една обична песна се доживува толку трагично, та свита се собра во одбрана, но не знам што се брани и од што се брани? 
За стручна критика не ни може да стане збор во случајов затоа што за да се даде критика од стручен аспект треба да постои дело, а тука  тоа недостасува.
Но сето ова што се случува е секако една од придобивките на Релативизмот, на пазарот се нуди се и сешто, се е достапно за консумација без да се согледаат и запознаат правите вредности бидејки некој намерно ги релативизира и секако не секој има можност да го вкуси квалитеот, така да од сето она што се нуди на пазарот, квалитетот се губи во квантитетот и ѓубрето.



Moira,
прво, драго ми е дека си ме прочитала, оти форумот го сфаќам како простор за размена на мислења, поле за едукација, време за забава. Ете, чуму го дадов моето мислење.
Второ, ако подобро прочиташ за дијалектиката на животот, нема да ми го поставиш тоа прашање, ниту ќе го изведеш тој заклучок, туку ќе го сфатиш она што е во неговата меѓуредност. И на тоа ќе реплицираш, оти тоа е поентата.
Трето, од каде па ти се најде повикана да ми реплицираш на моето мислење??? Јас не те цитирав, едноставно дадов свое мислење. Имам право на такво нешто, барем така стои во правилата на Форумот.
Четврто, за стручна критика секогаш има простор, доколку критичарот така се постави. А дело секогаш ќе има, онакво какво ти го сакаш или не го сакаш. 
Петто, а што е за тебе уметничко дело??? Велиш, ти пречи релативизмот. Каде е релативизмот??? Кој македонски поет е за тебе поет??? Што правиме со различните стилови??? Различните правци??? Што правиме со “петте генерации“ и шестата на повидок???
Шесто, што правиме со различните естетики???
Следствено, и заклучно, дали твоето мислење и вреднување е апсолутно она што го формира естетчкиот суд во македонската поезија? Или??? Или има право и некој што е во таа бранша (или што можеби е обичен читател) да си даде мислење различно од твоето??? Но, како и да е, за тебе зборува ако една ваква аксиолошко-естетичка дискусија ја нарекуваш ГАЛАМА. (Или, мислиш можеби на позитивното значење на ГАЛАМА, што е малку веројатно од горенаведениот контекст?)
Чудно. Мислев дека сакаш дискусии. ОВА ПОГОРЕ БЕШЕ ДИСКУСИЈА ОД МОЈА СТРАНА, А НЕ НАПАД ДО ТЕБЕ. Јас обожавам со луѓе кои имаат што да кажат, но аргументирано за своите ставови. Немој да ме разочаруваш. За таква те мислев. Јас твојот став го почитував, не знам зошто ти не си професионална кон оној кој не мисли како тебе, а пристапува со сериозна намера да размени мислење.


Зарем не дадов коментар на твојот пост со цел да продолжи дискусијата и да размениме мислење...нели тоа е целта...или пак според тебе повторно грешам што воопшто давам реплика на нечиј коментар, во случајов твој...не знам каде прочита дека се чувствувам нападната...но секој има право да чита и да толкува како сака, нели...?...а моите ставови јасно ги искажувам како во случајов, без разлика дали некому му се благоугодни или НЕ...

Поздрав









ОК, Моira, имај убава вечер!!! За дискусија се потребни двајца, кои се читаат, но и прочитуваат, за да нема повторување (јас те прочитав тебе, а ти мене???)  За дискусија е потребна и подготвеност на тие двајца (од секаков тип), барем приближно истоветна, а ако не, тогаш барем соодветна. Јас поставив многу прашања за дискусија. Те повикав на аргументираност на твоите ставови. Стојам зад моите ставови и зад сето она од мене напишано. Но, ја почитувам твојата желба сето тоа овде да заврши. Те отпоздравувам со пријателска насмевка.
Ако сретнеш човек со кој:
- вреди да зборуваш а не зборуваш, си го изгубил човекот,
- не вреди да зборуваш а зборуваш, си го изгубил зборот.
Мудриот човек не ги губи ни човекот ни зборот. Конфучиe
Кон врв
moira Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...The Goddess... Administrateur adjoint

Регистриран: 06.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 26016
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај moira Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 00:15
Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:

Originally posted by moira moira напиша:

Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:



Еден од најблагородните модуси во кои човекот го покажува степенот на својата хуманизација е екстрериоризацијата на неговото себство преку медиумската улога на зборот.
Поезијата, како една од уметничките проблесоци на човекот, има универзален јазик, кој уметнички упатените го разбираат, а неупатените го негираат.
Како и да е, има и различни видови на критики: филолошка, догматичка, биографска, импресионистичка, научна, но има и прикази. Наспроти сето ова, има и една т.н. естетска доживеалица, која како елемент е важна при донесувањето на конечниот суд за уметничкото дело.
Значи, за критика не треба само да знаеш да читаш поезија, туку да знаеш и да ја прочиташ поезијата. Но, при тоа, критичарот треба да е свесен дека треба да зборува за  она што е во песната, а анализите на авторот како човек (кои се далеку од тоа како творец, оти тоа е друго ниво) да им ги остави на оние стручни за тоа (освен ако критичарот не е оној сезнаен јунак од сатириките на Булатовиќ-Виб).
Ете, тоа е бумерангот на критиката. Ако не ја погоди целта со својата сериознаост, професионалност, намереност кон сржта на уметничкото дело, значи ако е се’ друго, освен стручен пристап кон уметничкото дело, тогаш критиката не зборува за делото (и личноста???????) на авторот, туку за личноста (и делото????????) на критичарот.

Што се однесува до поезијата на Анакин, искрено, таа мене ми се допаѓа. Независно дали се работи за поконтемплативна или за поемотивна негова песна, емоциите во стихот се јасно поставени, нивната градација е следствена до интерпункцискиот знак на крајот од последниот стих. Стиховите не се оптеретени со непотребна имплицитност, танцуваат преубаво танго со мислите и асоцијациите на читателот. Мотивот на љубовта е волшебно лесно разработен, од сите аспекти пиедестиран како секојдневие кое треба да се живее со полни гради, да се сака без задршка, да се дава без очекување возврат, оти љубовта дава, таа не бара. 
Има многу да се кажува за поезијата на еден Поет (да, Анакин е за мене Поет, наспроти многу други поети со мало “п“), но чуму??? Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот.



...те прочитав и не ми е јасно чуму сета оваа галама од тебе кога на крај самата/самиот се изнегира и го кажа она, на што воопшто не требаше  да реагираш: "Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот".
..уметникот е подложен на критика секако доколку навистина е уметник и секако ниеден уметник не го глорифицира своето дело, тоа го прави публиката и критиката...но во случајов не знам каде е уметникот, така да не знам и зошто нечие мислење за една обична песна се доживува толку трагично, та свита се собра во одбрана, но не знам што се брани и од што се брани? 
За стручна критика не ни може да стане збор во случајов затоа што за да се даде критика од стручен аспект треба да постои дело, а тука  тоа недостасува.
Но сето ова што се случува е секако една од придобивките на Релативизмот, на пазарот се нуди се и сешто, се е достапно за консумација без да се согледаат и запознаат правите вредности бидејки некој намерно ги релативизира и секако не секој има можност да го вкуси квалитеот, така да од сето она што се нуди на пазарот, квалитетот се губи во квантитетот и ѓубрето.



Moira,
прво, драго ми е дека си ме прочитала, оти форумот го сфаќам како простор за размена на мислења, поле за едукација, време за забава. Ете, чуму го дадов моето мислење.
Второ, ако подобро прочиташ за дијалектиката на животот, нема да ми го поставиш тоа прашање, ниту ќе го изведеш тој заклучок, туку ќе го сфатиш она што е во неговата меѓуредност. И на тоа ќе реплицираш, оти тоа е поентата.
Трето, од каде па ти се најде повикана да ми реплицираш на моето мислење??? Јас не те цитирав, едноставно дадов свое мислење. Имам право на такво нешто, барем така стои во правилата на Форумот.
Четврто, за стручна критика секогаш има простор, доколку критичарот така се постави. А дело секогаш ќе има, онакво какво ти го сакаш или не го сакаш. 
Петто, а што е за тебе уметничко дело??? Велиш, ти пречи релативизмот. Каде е релативизмот??? Кој македонски поет е за тебе поет??? Што правиме со различните стилови??? Различните правци??? Што правиме со “петте генерации“ и шестата на повидок???
Шесто, што правиме со различните естетики???
Следствено, и заклучно, дали твоето мислење и вреднување е апсолутно она што го формира естетчкиот суд во македонската поезија? Или??? Или има право и некој што е во таа бранша (или што можеби е обичен читател) да си даде мислење различно од твоето??? Но, како и да е, за тебе зборува ако една ваква аксиолошко-естетичка дискусија ја нарекуваш ГАЛАМА. (Или, мислиш можеби на позитивното значење на ГАЛАМА, што е малку веројатно од горенаведениот контекст?)
Чудно. Мислев дека сакаш дискусии. ОВА ПОГОРЕ БЕШЕ ДИСКУСИЈА ОД МОЈА СТРАНА, А НЕ НАПАД ДО ТЕБЕ. Јас обожавам со луѓе кои имаат што да кажат, но аргументирано за своите ставови. Немој да ме разочаруваш. За таква те мислев. Јас твојот став го почитував, не знам зошто ти не си професионална кон оној кој не мисли како тебе, а пристапува со сериозна намера да размени мислење.


Зарем не дадов коментар на твојот пост со цел да продолжи дискусијата и да размениме мислење...нели тоа е целта...или пак според тебе повторно грешам што воопшто давам реплика на нечиј коментар, во случајов твој...не знам каде прочита дека се чувствувам нападната...но секој има право да чита и да толкува како сака, нели...?...а моите ставови јасно ги искажувам како во случајов, без разлика дали некому му се благоугодни или НЕ...

Поздрав
Кон врв
moira Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...The Goddess... Administrateur adjoint

Регистриран: 06.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 26016
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај moira Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 00:09
И имаат што да прочитаат...суета на еден самонаречен уметник кој се пали на кометар како хепо коцка...и повеке нема да те удостојам со кометари за твојата песна...се извинувам што ќе ти ја уништам забавата за вечерва...имам попаметни работи од тоа некому да му го хранам ’електронско алтер его’ ...трепкање
Кон врв
Sho-Sana Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2944
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sho-Sana Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јануари.2009 во 00:05
Originally posted by moira moira напиша:

Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:



Еден од најблагородните модуси во кои човекот го покажува степенот на својата хуманизација е екстрериоризацијата на неговото себство преку медиумската улога на зборот.
Поезијата, како една од уметничките проблесоци на човекот, има универзален јазик, кој уметнички упатените го разбираат, а неупатените го негираат.
Како и да е, има и различни видови на критики: филолошка, догматичка, биографска, импресионистичка, научна, но има и прикази. Наспроти сето ова, има и една т.н. естетска доживеалица, која како елемент е важна при донесувањето на конечниот суд за уметничкото дело.
Значи, за критика не треба само да знаеш да читаш поезија, туку да знаеш и да ја прочиташ поезијата. Но, при тоа, критичарот треба да е свесен дека треба да зборува за  она што е во песната, а анализите на авторот како човек (кои се далеку од тоа како творец, оти тоа е друго ниво) да им ги остави на оние стручни за тоа (освен ако критичарот не е оној сезнаен јунак од сатириките на Булатовиќ-Виб).
Ете, тоа е бумерангот на критиката. Ако не ја погоди целта со својата сериознаост, професионалност, намереност кон сржта на уметничкото дело, значи ако е се’ друго, освен стручен пристап кон уметничкото дело, тогаш критиката не зборува за делото (и личноста???????) на авторот, туку за личноста (и делото????????) на критичарот.

Што се однесува до поезијата на Анакин, искрено, таа мене ми се допаѓа. Независно дали се работи за поконтемплативна или за поемотивна негова песна, емоциите во стихот се јасно поставени, нивната градација е следствена до интерпункцискиот знак на крајот од последниот стих. Стиховите не се оптеретени со непотребна имплицитност, танцуваат преубаво танго со мислите и асоцијациите на читателот. Мотивот на љубовта е волшебно лесно разработен, од сите аспекти пиедестиран како секојдневие кое треба да се живее со полни гради, да се сака без задршка, да се дава без очекување возврат, оти љубовта дава, таа не бара. 
Има многу да се кажува за поезијата на еден Поет (да, Анакин е за мене Поет, наспроти многу други поети со мало “п“), но чуму??? Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот.



...те прочитав и не ми е јасно чуму сета оваа галама од тебе кога на крај самата/самиот се изнегира и го кажа она, на што воопшто не требаше  да реагираш: "Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот".
..уметникот е подложен на критика секако доколку навистина е уметник и секако ниеден уметник не го глорифицира своето дело, тоа го прави публиката и критиката...но во случајов не знам каде е уметникот, така да не знам и зошто нечие мислење за една обична песна се доживува толку трагично, та свита се собра во одбрана, но не знам што се брани и од што се брани? 
За стручна критика не ни може да стане збор во случајов затоа што за да се даде критика од стручен аспект треба да постои дело, а тука  тоа недостасува.
Но сето ова што се случува е секако една од придобивките на Релативизмот, на пазарот се нуди се и сешто, се е достапно за консумација без да се согледаат и запознаат правите вредности бидејки некој намерно ги релативизира и секако не секој има можност да го вкуси квалитеот, така да од сето она што се нуди на пазарот, квалитетот се губи во квантитетот и ѓубрето.





















Moira,
прво, драго ми е дека си ме прочитала, оти форумот го сфаќам како простор за размена на мислења, поле за едукација, време за забава. Ете, чуму го дадов моето мислење.
Второ, ако подобро прочиташ за дијалектиката на животот, нема да ми го поставиш тоа прашање, ниту ќе го изведеш тој заклучок, туку ќе го сфатиш она што е во неговата меѓуредност. И на тоа ќе реплицираш, оти тоа е поентата.
Трето, од каде па ти се најде повикана да ми реплицираш на моето мислење??? Јас не те цитирав, едноставно дадов свое мислење. Имам право на такво нешто, барем така стои во правилата на Форумот.
Четврто, за стручна критика секогаш има простор, доколку критичарот така се постави. А дело секогаш ќе има, онакво какво ти го сакаш или не го сакаш. 
Петто, а што е за тебе уметничко дело??? Велиш, ти пречи релативизмот. Каде е релативизмот??? Кој македонски поет е за тебе поет??? Што правиме со различните стилови??? Различните правци??? Што правиме со “петте генерации“ и шестата на повидок???
Шесто, што правиме со различните естетики???
Следствено, и заклучно, дали твоето мислење и вреднување е апсолутно она што го формира естетчкиот суд во македонската поезија? Или??? Или има право и некој што е во таа бранша (или што можеби е обичен читател) да си даде мислење различно од твоето??? Но, како и да е, за тебе зборува ако една ваква аксиолошко-естетичка дискусија ја нарекуваш ГАЛАМА. (Или, мислиш можеби на позитивното значење на ГАЛАМА, што е малку веројатно од горенаведениот контекст?)
Чудно. Мислев дека сакаш дискусии. ОВА ПОГОРЕ БЕШЕ ДИСКУСИЈА ОД МОЈА СТРАНА, А НЕ НАПАД ДО ТЕБЕ. Јас обожавам да дискутирам со луѓе кои имаат што да кажат, но аргументирано за своите ставови. Немој да ме разочаруваш. За таква те мислев. Јас твојот став го почитував, не знам зошто ти не си професионална кон оној кој не мисли како тебе, а пристапува со сериозна намера да размени мислење.


Изменето од Sho-Sana - 26.Јануари.2009 во 00:15
Ако сретнеш човек со кој:
- вреди да зборуваш а не зборуваш, си го изгубил човекот,
- не вреди да зборуваш а зборуваш, си го изгубил зборот.
Мудриот човек не ги губи ни човекот ни зборот. Конфучиe
Кон врв
moira Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...The Goddess... Administrateur adjoint

Регистриран: 06.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 26016
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај moira Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јануари.2009 во 23:26
Originally posted by Sho-Sana Sho-Sana напиша:



Еден од најблагородните модуси во кои човекот го покажува степенот на својата хуманизација е екстрериоризацијата на неговото себство преку медиумската улога на зборот.
Поезијата, како една од уметничките проблесоци на човекот, има универзален јазик, кој уметнички упатените го разбираат, а неупатените го негираат.
Како и да е, има и различни видови на критики: филолошка, догматичка, биографска, импресионистичка, научна, но има и прикази. Наспроти сето ова, има и една т.н. естетска доживеалица, која како елемент е важна при донесувањето на конечниот суд за уметничкото дело.
Значи, за критика не треба само да знаеш да читаш поезија, туку да знаеш и да ја прочиташ поезијата. Но, при тоа, критичарот треба да е свесен дека треба да зборува за  она што е во песната, а анализите на авторот како човек (кои се далеку од тоа како творец, оти тоа е друго ниво) да им ги остави на оние стручни за тоа (освен ако критичарот не е оној сезнаен јунак од сатириките на Булатовиќ-Виб).
Ете, тоа е бумерангот на критиката. Ако не ја погоди целта со својата сериознаост, професионалност, намереност кон сржта на уметничкото дело, значи ако е се’ друго, освен стручен пристап кон уметничкото дело, тогаш критиката не зборува за делото (и личноста???????) на авторот, туку за личноста (и делото????????) на критичарот.

Што се однесува до поезијата на Анакин, искрено, таа мене ми се допаѓа. Независно дали се работи за поконтемплативна или за поемотивна негова песна, емоциите во стихот се јасно поставени, нивната градација е следствена до интерпункцискиот знак на крајот од последниот стих. Стиховите не се оптеретени со непотребна имплицитност, танцуваат преубаво танго со мислите и асоцијациите на читателот. Мотивот на љубовта е волшебно лесно разработен, од сите аспекти пиедестиран како секојдневие кое треба да се живее со полни гради, да се сака без задршка, да се дава без очекување возврат, оти љубовта дава, таа не бара. 
Има многу да се кажува за поезијата на еден Поет (да, Анакин е за мене Поет, наспроти многу други поети со мало “п“), но чуму??? Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот.



...те прочитав и не ми е јасно чуму сета оваа галама од тебе кога на крај самата/самиот се изнегира и го кажа она, на што воопшто не требаше  да реагираш: "Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот".
..уметникот е подложен на критика секако доколку навистина е уметник и секако ниеден уметник не го глорифицира своето дело, тоа го прави публиката и критиката...но во случајов не знам каде е уметникот, така да не знам и зошто нечие мислење за една обична песна се доживува толку трагично, та свита се собра во одбрана, но не знам што се брани и од што се брани? 
За стручна критика не ни може да стане збор во случајов затоа што за да се даде критика од стручен аспект треба да постои дело, а тука  тоа недостасува.
Но сето ова што се случува е секако една од придобивките на Релативизмот, на пазарот се нуди се и сешто, се е достапно за консумација без да се согледаат и запознаат правите вредности бидејки некој намерно ги релативизира и секако не секој има можност да го вкуси квалитеот, така да од сето она што се нуди на пазарот, квалитетот се губи во квантитетот и ѓубрето.






Кон врв
Sho-Sana Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2944
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sho-Sana Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јануари.2009 во 19:20


Еден од најблагородните модуси во кои човекот го покажува степенот на својата хуманизација е екстрериоризацијата на неговото себство преку медиумската улога на зборот.
Поезијата, како една од уметничките проблесоци на човекот, има универзален јазик, кој уметнички упатените го разбираат, а неупатените го негираат.
Како и да е, има и различни видови на критики: филолошка, догматичка, биографска, импресионистичка, научна, но има и прикази. Наспроти сето ова, има и една т.н. естетска доживеалица, која како елемент е важна при донесувањето на конечниот суд за уметничкото дело.
Значи, за критика не треба само да знаеш да читаш поезија, туку да знаеш и да ја прочиташ поезијата. Но, при тоа, критичарот треба да е свесен дека треба да зборува за  она што е во песната, а анализите на авторот како човек (кои се далеку од тоа како творец, оти тоа е друго ниво) да им ги остави на оние стручни за тоа (освен ако критичарот не е оној сезнаен јунак од сатириките на Булатовиќ-Виб).
Ете, тоа е бумерангот на критиката. Ако не ја погоди целта со својата сериознаост, професионалност, намереност кон сржта на уметничкото дело, значи ако е се’ друго, освен стручен пристап кон уметничкото дело, тогаш критиката не зборува за делото (и личноста???????) на авторот, туку за личноста (и делото????????) на критичарот.

Што се однесува до поезијата на Анакин, искрено, таа мене ми се допаѓа. Независно дали се работи за поконтемплативна или за поемотивна негова песна, емоциите во стихот се јасно поставени, нивната градација е следствена до интерпункцискиот знак на крајот од последниот стих. Стиховите не се оптеретени со непотребна имплицитност, танцуваат преубаво танго со мислите и асоцијациите на читателот. Мотивот на љубовта е волшебно лесно разработен, од сите аспекти пиедестиран како секојдневие кое треба да се живее со полни гради, да се сака без задршка, да се дава без очекување возврат, оти љубовта дава, таа не бара. 
Има многу да се кажува за поезијата на еден Поет (да, Анакин е за мене Поет, наспроти многу други поети со мало “п“), но чуму??? Секогаш ќе има “за“ и “против“, оти тоа е дијалектиката на животот.



Изменето од Sho-Sana - 25.Јануари.2009 во 19:21
Ако сретнеш човек со кој:
- вреди да зборуваш а не зборуваш, си го изгубил човекот,
- не вреди да зборуваш а зборуваш, си го изгубил зборот.
Мудриот човек не ги губи ни човекот ни зборот. Конфучиe
Кон врв
lotus flower Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 6937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај lotus flower Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јануари.2009 во 19:04
Ovaa pesna ,kako i site drugi pesni na anakin se polni so cuvstva i emocii...
Emociite nekogas vo negovite pesnite se plitki i lesni,no nekogas navistina dlaboki.
Sto se odnesuva do ovaa pesna mislam deka tuka likot cuvstvuva nesigurnost vo sebe i nesigurnost vo jacinata(goleminata)na ljubovta sto ja cuvstvuvaсреќа



~Live the life you love, love the life you live~
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 46>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,969 секунди.