IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Четвртата заповед : САБОТАТА!
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Четвртата заповед : САБОТАТА!

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 31>
Автор
Порака Обратен редослед
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2010 во 00:19
Originally posted by spiros spiros напиша:

За мене и Саботата (последниот) и Неделата (првиот) ден на седмицата се најсветите денови, бидејќи упатуваат на Мудроста БОЖЈА, на Милоста БОЖЈА - Христос - во Кого е Совршената Вистина и Саботната Суштина = Шалом !


Шалом ви оставам, Шаломот Свој ви го давам; Јас ви го давам не како што го дава светот. Да не се плаши срцето ваше, ниту да се бои.











     
   Prasaj gi pravoslavnite popovi i svestenici -ke ti kazat koj e prv a koj sedmi den vo nedelata???????!!!


   Mislam deka vo toa se iskrajni, bidejki jas sum razgovaral so niv....



SABOTEN SALOM

Изменето од Blagoj_s - 24.Септември.2010 во 00:27
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 22:22
За мене и Саботата (последниот) и Неделата (првиот) ден на седмицата се најсветите денови, бидејќи упатуваат на Мудроста БОЖЈА, на Милоста БОЖЈА - Христос - во Кого е Совршената Вистина и Саботната Суштина = Шалом !


Шалом ви оставам, Шаломот Свој ви го давам; Јас ви го давам не како што го дава светот. Да не се плаши срцето ваше, ниту да се бои.






Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 20:38
Originally posted by spiros spiros напиша:



За сите што вистински поверувале, со Воскресителната Недела всушност започнал Вечниот Шабат!


После воскресението Христоово - кое се случи на првиот (почетниот) неделен ден - неделата добива едно дотогаш (во таква смисла) невидено значение!


Нов Завет - Нов Полеток - Нов Човек - Нов (Жив) Пат - Ново Небо - Нова Земја - Нова Творба!


„Саботата е создадена за човекот, а не човекот за саботата!   













„Саботата е создадена за човекот, а не човекот за саботата!

Ubavo kazano ne nedelata tuku sabotata !!!??



www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 18:45


За сите што вистински поверувале, со Воскресителната Недела всушност започнал Вечниот Шабат!


После воскресението Христоово - кое се случи на првиот (почетниот) неделен ден - неделата добива едно дотогаш (во таква смисла) невидено значение!


Нов Завет - Нов Полеток - Нов Човек - Нов (Жив) Пат - Ново Небо - Нова Земја - Нова Творба!


„Саботата е создадена за човекот, а не човекот за саботата!   










Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 18:00
Originally posted by sk sk напиша:


Na prvoto prashanje veke odgovoriv vo predhodnite tekstovi. No ti namesto dokazi za Sabotata, ti go stavash vo prashanje Bozjiot zbor.


Не јас, туку ти го ставаш во прашање Божјиот Збор. Јас не сум тој што вели дека имало намерни промени во новиот завет, туку ти го велиш тоа:

Originally posted by sk sk напиша:


Jas ne gi priznavam coveckite namerni promeni vo noviot zavet


Ти тука тврдиш дека новиот завет е менуван и тоа намерно. Сепак велам дека си контрадикторен на себе и си ја "сечеш гранката на која што седиш" затоа што и самиот се повикуваш на изменетито нов завет. И самиот ги базираш твоите аргументи цитирајќи стихови од новиот завет за кој што велиш дека е изменет.  Затоа и те прашав, кои се тие делови (стихови) кои што се изменети од новиот завет, но ти не ми даде одговор на тоа прашање. Од каде знаеш дека не се изменети токму оние стихови кои што ти ги цитираш како аргументи? среќа

Originally posted by sk sk напиша:


Ako bilo smeneto, Sinot Bozji ke go kazel toa, no toj ne go kazal tuku gi ispolnuval Bozjite zborovi.


И пак ќе те прашам: од каде знаеш што кажал Божјиот Син? Па нели велиш дека новиот завет е изменет и тоа со намера? Од каде знаеш дека не се изменети и кажувањата на Божјиот Син? Ако пак тие се изменети, тогаш од каде знаеш што Исус кажувал? среќа

Originally posted by sk sk напиша:


Sinot Bozji kako prvosfeshtenik rabotel vo Sabota zoshto toa e dolznosta na sekoj prvosfeshtenik.


А зошто работеле Исусовите ученици во Саботен ден? А зошто Исус му заповедал да работи (да ја носи својата постела) оној исцелениот во Саботен ден?


Originally posted by sk sk напиша:

Vidi ja nelogikata vo tvojot posleden post:

ako Oni rabotele sekoj den, zoshto hristijanite ne rabotat sekoj den, tuku drzat nedela?


Јас веќе одговорив на ова прашање, но очигледно воопшто не ги читаш моите коментари.

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Ниеден вистински, зрел и сериозен христијанин не вели дека Неделата почнала да се слави после Христос. Тоа е клевета на адвентистите.





Изменето од EvAngelos - 23.Септември.2010 во 18:03
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 12:33
Vidi ja nelogikata vo tvojot posleden post:

ako Oni rabotele sekoj den, zoshto hristijanite ne rabotat sekoj den, tuku drzat nedela?

Изменето од sk - 23.Септември.2010 во 13:04
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 12:20
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by sk sk напиша:

Jas ne gi priznavam coveckite namerni promeni vo noviot zavet,
А од каде знаеш што е променето во Новиот завет или во стариот завет? Од каде знаеш дека баш оние стихови кои што ти ги цитираш дека баш не се тие променетите? Ти се чудам како можеш да цитираш од Библијата и да ги изнесуваш стиховите како аргументи, а воедно и да тврдиш дека таа е менувана. Зарем со тоа не си ја сечиш гранката на која што седиш? среќа
Originally posted by sk sk напиша:

Da, toa e tocno. I Sinot Bozji ja drzel Sabotata.
Библијата јасно вели дека Исус работел во Сабота:„Во она време, Исус минуваше низ посевите во сабота; а Неговите ученици огладнеа и почнаа да кинат класје и да јадат.
<a name="2"></a> А фарисеите штом го видоа тоа, Му рекоа: „Гледај, Твоите ученици прават, што не е дозволено да се прави во сабота.”
“ (Матеј 12:1-2, Новиот Завет)„Исус му рече: „Стани, подигни ја својата постела и оди!”
<a name="9"></a>И човекот оздраве веднаш, ја зеде својата постела и почна да оди. А тој ден беше сабота.
<a name="10"></a>Затоа Јудејците му рекоа на оздравениот човек: „Сабота е и не смееш да ја носиш постелата.”
<a name="11"></a>Но тој им одговори: „Оној, Кој ме излечи ми рече: „Подигни ја својата постела и оди!.... И затоа Јудејците Го гонеа Исуса, и сакаа да Го убијат, дека тоа го направи во сабота.
<a name="17"></a>А Исус им одговори: „Мојот Татко работи постојано, па и Јас работам.
<a name="18"></a>Затоа Јудејците Го бараа уште повеќе да Го убијат, не само дека ја
нарушуваше саботата
, туку дека и Бога Го наречуваше Свој Татко,
изедначувајќи се со Бога.“ (Јован 5, Новот Завет)Примети, овде Исус не им се правда велејќи им: Јас не ја прекршив саботата затоа што нели дозволено е да се прави добро во сабота, туку им вели: Мојот Татко работи постојано (и во сабота), па и јас работам (постојано т.е. и во сабота).Оттука гледаме дека Исус, како Господар на Саботата, воопшто не бил обврзан да ја држи, а фарисеите речиси нонстоп се расправале со него околу тоа, како и современите фарисеи денес (читај адвентистите).


Na prvoto prashanje veke odgovoriv vo predhodnite tekstovi. No ti namesto dokazi za Sabotata, ti go stavash vo prashanje Bozjiot zbor. Vrz osnova na TIE isti zborovi se temeli i tvoeto ucenje kako hristijanin, na tie zborovi i Sinot Bozji go temeli svoeto ucenje. Ako bilo smeneto, Sinot Bozji ke go kazel toa, no toj ne go kazal tuku gi ispolnuval Bozjite zborovi. Ti odish protiv niv. Tuka e razlikata.

Sinot Bozji kako prvosfeshtenik rabotel vo Sabota zoshto toa e dolznosta na sekoj prvosfeshtenik. Kako shto i rekov porano, Sinot Bozji ne go kroel lozjeto vo Sabota, tuku sluzel vo Hramot na Tatko mu, rabotejki posrednica rabota megju Boga i lugjeto. Istata taa rabota ja pravi i denes vo Nebesniot hram. fariseite go obvinuvale zatoa shto Sinot Bozji gi lekuval lugjeto vo Sabota, dodeka fariseite mislele deka toa moze da poceka. Razlikata megju fariseite i Sinot Bozji e deka Sinot Bozji se grizel za narodot.

Dokolku toa ti e "dokaz" za promena na Sabotata, toa ne e dokaz. Sekade vo stariot zaved prvosfeshtenicite "rabotele" vo Sabota, no narodot ne ja smenil Sabotata vo drug den, tuku ja drzele Sabotata. toa se dve razlicni raboti. Vprocem, Bog nikade toa ne go poreknal vo Torata i ne gi osudil prvosfeshtenicite za nivnata "rabota" vo Sabota. Naprotiv, veli da se drzi Sabotata.

Me cudi tvoeto slabo poznavanje na prvosfeshtenickata uloga na Sinot Bozji.

No temava e za Sabotata.

Изменето од sk - 23.Септември.2010 во 12:21
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 12:04
Originally posted by sk sk напиша:


Jas ne gi priznavam coveckite namerni promeni vo noviot zavet,


А од каде знаеш што е променето во Новиот завет или во стариот завет? Од каде знаеш дека баш оние стихови кои што ти ги цитираш дека баш не се тие променетите? Ти се чудам како можеш да цитираш од Библијата и да ги изнесуваш стиховите како аргументи, а воедно и да тврдиш дека таа е менувана. Зарем со тоа не си ја сечиш гранката на која што седиш? среќа

Originally posted by sk sk напиша:


Da, toa e tocno. I Sinot Bozji ja drzel Sabotata.


Библијата јасно вели дека Исус работел во Сабота:

„Во она време, Исус минуваше низ посевите во сабота; а Неговите ученици огладнеа и почнаа да кинат класје и да јадат. А фарисеите штом го видоа тоа, Му рекоа: „Гледај, Твоите ученици прават, што не е дозволено да се прави во сабота.” “ (Матеј 12:1-2, Новиот Завет)

„Исус му рече: „Стани, подигни ја својата постела и оди!” И човекот оздраве веднаш, ја зеде својата постела и почна да оди. А тој ден беше сабота. Затоа Јудејците му рекоа на оздравениот човек: „Сабота е и не смееш да ја носиш постелата.” Но тој им одговори: „Оној, Кој ме излечи ми рече: „Подигни ја својата постела и оди!.... И затоа Јудејците Го гонеа Исуса, и сакаа да Го убијат, дека тоа го направи во сабота. А Исус им одговори: „Мојот Татко работи постојано, па и Јас работам.Затоа Јудејците Го бараа уште повеќе да Го убијат, не само дека ја нарушуваше саботата, туку дека и Бога Го наречуваше Свој Татко, изедначувајќи се со Бога.“ (Јован 5, Новот Завет)

Примети, овде Исус не им се правда велејќи им: Јас не ја прекршив саботата затоа што нели дозволено е да се прави добро во сабота, туку им вели: Мојот Татко работи постојано (и во сабота), па и јас работам (постојано т.е. и во сабота).

Оттука гледаме дека Исус, како Господар на Саботата, воопшто не бил обврзан да ја држи, а фарисеите речиси нонстоп се расправале со него околу тоа, како и современите фарисеи денес (читај адвентистите).



Изменето од EvAngelos - 23.Септември.2010 во 12:05
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 12:04
Klucna rabota za ovaa tema e nepromenlivosta na Bozjiot zbor. Toa mora da se razbere dokolku se saka da se razbere Boga. Nitu eden covek nema mandat da go pobie Negoviot zbor. I ako On rekol neshto toa e taka. Dolznost na lugjeto e da go pocituvaat Negoviot zbor dokolku sakaat da bidat so Nego vo Vecnosta.

Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 11:39


EvAngelos    -- Bog gi dal desete zapovedi, koi se razbira ne moze da gi promeni nikoj.

,Hristos ni kazuva: “Nemojte da mislite deka jas dojdov da gi ukinam Zakonot i Prorocite!
Ne dojdov da gi ukinam, tuku da gi ispolnam. Zasto vistina vi velam, dodeka ne isceznat neboto i zemjata, nitu najmalata bukva, ni crticka, ne ke gi snema od Zakonot, dodeka ne se ispolni se” (Matej 5,17.18).

Fala na Boga, neboto i zemjata uste ne isceznale, no od Bozjiot zakon isceznale celi zapovedi, a i od drugiot del sto ostanal, spored mislenjeto i tvrdenjeto na hristijanite, isceznalo slovoto, a ostanal samo duhot.

- Nesfatlivo i tragic no. Hristos veli deka ne smee da se menuva nisto vo zakonot se dodeka postojat neboto i zemjata, a hristijanite Bozjiot zakon go izmenile i go pogazile.

     Site vie dobro znaete koj se drznal i koj promenil del od zapovedite.

Vtorata e sosema izbrisana a cetvrtata vo koja Bog se spomnuva kako tvorec, e promeneta.

BOG REKOL MOITE ZAKONI , a drugiot koj gi promenil rekol moite zakoni.

Ako navistina veruvate vo Bog i negovata rec , ne e tesko da se odlucite koi zapovedi ke gi postuvate.
   Tuka nema mnogu muruvanje.
   Bog ima svoja vojska ,,, no i gavolot ne spie i toj ima svoja vojska-- vnimavajte na koja strana stoite odnosno za kogo se borite.

pozz


Изменето од Blagoj_s - 23.Септември.2010 во 13:59
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 11:36
“Па нели ти рече дека ги црпиш информациите за Исус од Новиот Завет? Книгата дела на апостолите е дел од Новиот Завет. Непризнавајќи ја таа книга, ти не го признаваш новиот завет, од каде што ги црпиш информациите за Исус. Гледам голема контрадикторност во твоите изјави.”

Da, toa e tocno. I Sinot Bozji ja drzel Sabotata. Jas ne gi priznavam coveckite namerni promeni vo noviot zavet, nitu pak vo bilo koja druga kniga kade zborovite se kosat so Bozjite zborovi. Bozjite zborovi vazat za sekoj pisatel na noviot zavet I nikoj od niv nema pravo da gi smeni. Posebno nema pravo nekoj da gi smeni posle A.D. 100, osobeno ne vo A.D.325.

“Галатјаните 3:29 само пишува дека христијаните се Аврамово семе во смисла дека сме наследници по ветувањето и воопшто не вели дека треба да се обреземе за да станеме старозаветни Авраамови наследници.”

Stihot ti kazuva, pokazuva, orientira kon uslovite pod koj se dobiva nasleduvanjeto po vetuvanje. Eden od niv e obrezanieto na telo kako znak deka pripagjash tamu.
No temava e za Sabotata.

“Јован во 2 Јованово 9-11 зборува за Христовата наука, а не за Мојсеевиот старозаветен закон.”

Povtorno tocno. Hristovata nauka kako shto velish ne e protiv Mojseeviot zakon, tuku naprotiv gi povikuva lugjeto vo Mojseevite zborovi da gobaraat nego (Matej 5:17.18). Sinot Bozji ne ukinal, ponishtil nitu bukva od Torata (pishuva vo Matej 5:17-19 – “dodeka ne se ispolni SE”: se ushte trae problemot so grevot i se ceka Negovo vtoro doagjanje; vidi i Matej 23:45). Ucenjeto na Sinot Bozji e spored ucenjeto na Bog koj pak veli drzi ja Sabotata. Povikot za drzenje na nedelata e druga doktrina, drugo ucenje, koe e ne e od Sinot Bozji i zatoa mora da se otfrli. Toa go veli Jovan vo 2 Jovanovo 9-11.

“Ниеден вистински, зрел и сериозен христијанин не вели дека Неделата почнала да се слави после Христос. Тоа е клевета на адвентистите.”

Jas kolku shto znam toa go velat site hristijani. I adventistite se hristijani, neli? No nema toa vrska. Kazi togash na koja bibliska osnova se potpira ucenjeto za da se drzi nedelata i kade pishuva vo biblijata deka Sabotata ne treba hristijanite da ja drzat?

“Jovan vo periodot od A.D. 30 do A.D. 100 veli deka NEMA PROMENA NA UCENJETO, VKLUCUVAJKI JA I SABOTATA.”
“Каде го вели тоа Јован? Те молам да ги аргументираш твоите изјави цитирајќи го соодветниот цитат од Библијата.”

Eve ti soodvetni citati:
“"Тогаш Исус им одговори и рече: „Мојата наука не е Моја, туку на Оној Кој Ме пратил. Ако некој сака да ја исполнува Неговата волја, ќе знае дали е наукава од Бога, или зборувам Сам од Себе." - Jovan 7:16.17
Del od “Hristovata nauka” e i Sabotata, zoshto taa e e nauka na Sinot Bozji, taka pishuva, tuku nauka na Onoj koj go pratil. Eve shto veli Onoj koj go pratil”
"Шест дена се работи, а седмиот е сабота - ден на потполн одмор, свет собир, кога не смеете да работите никаква работа. Тоа е Господова сабота во сите ваши живеалишта." - Levit 23:3

"Секој, кој оди натаму и не останува во Христовата наука, Го нема Бога. Кој останува во Христовата наука, тој Го има и Таткото и Синот. Ако некој дојде при вас и не ја донесе оваа наука, не примајте го во домот и не поздравувајте го; зашто кој го поздравува, учествува во неговите зли дела." - 2 Jovanovo 9-11

Jovan te nasucuva kon ucenjeto na Sinot Bozji ( ne na Mojsej kako shto ti citash), koj pak veli deka ako ne ostanesh vo TAA nauka go nemash Sinot Bozji nitu Tatkoto zoshto TIE imaat ista nauka, ucenje. TAA nauka uci i za Sabotata.

Sega povrzi gi stihovite i ke dobiesh odgovor.


“„Вклучувајќи ја и саботата“ е твој додаток, таму не вели така. Но, дури и Павле кога го пазел старозаветниот Шабат, тоа го правел за да не ги соблазни евреите кои нон-стоп го демнееле за да го фатат како го прекршува Мојсеевиот закон и за да го уапсат.”
“А по три дни, Павле ги повика јудејските првенци и кога се собраа, им рече: „Мажи браќа, иако не направив ништо против својот народ ни против татковските обичаи, мене сепак во Ерусалим ме предадоа окован во рацете на Римјаните” - Dela 28:17

Deka ne napravil nishto protiv narodot nitu tatkovskite opbicaa, koi pak drzele Sabota, tocno pokazuva deka Pavle ja drzel Sabotata. Vprocem Pavle ne bil osuden od nikogo zaradi prekrshuvanje na Sabotata. Pavle ja drzel Sabotata. Ostanatiot tekst ti e nadvor od temata i veke e odgovoreno na toa.

“Матеј 24:35 вели: „Небото и земјата ќе поминат, но Моите зборови нема да поминат.”“
Тука Христос вели дека Неговите зборови нема да поминат, а не зборовите на Мојсеј и стариот завет, за кои што Писмото вели:

„А кога вели „Нов” (завет), со тоа го прогласил првиот (стариот завет) за застарен. А што старее и оветвува не е далеку од исчезнувањето.“ (Евреите 8:13, Новиот Завет)”

Toa ti sam si go dodade za Mojsej. Sinot Bozji zboruva za svoie zborovi. Ti sugerirash dela Negovite zborovi se promeneti, za shto veke ti dadov dokazi koj ti gi ignorirash. Dadi EDEN dokaz deka Sabotata e promeneta? No ne go citiraj Konstantin i negoviot zakon vo A.D.325

“Сугестијата дека Светиот Дух (Бог) се шалел (правел мајтап) во Дела 15-то поглавје го негира Неговиот Збор. А тоа е тоа што ти го правиш.”
Prashanje e dali e toa Svetiot Duh ili ne, zoshto “po delata ke gi poznaesh”. Svetiot Duh NE E MOZNO DA UCI POINAKU od Boga (toa e hula), koj pak veli deka ne se menuva Negoviot zbor. Ako e kako shto ti go tumacish, toa e covecka manipulacija vo tekstot. Bog e iznad pishuvanjeto na sekoj covek i tolkuvanjeto na Negovite zborovi e spored Negovo svakanje, a ne covecko. Ova treba tvoeto srce da go razbere za da ja vidish Negovata konstantnost. Lugjeto zborat mnogu I nishto ne kazuvaat, no Bog zbori malku I Negoviot zbor e konstanten, nepromenliv.

“Во Дела 15-то поглавје не одлучувале само луѓе, туку и Светиот Дух:

„Имено, Светиот Дух и ние одлучивме да не ставаме на вас никакво друго бреме, освен овие потребни работи: да се воздржувате од жртвуваното на идолите, од крв, и од удавено и од блудство; ако се пазите од тоа, добро ќе направите.“ (Дела 15:28-29, Новиот Завет)

Забележи, прво е сполнат Светиот Дух, а потоа "ние" ”

Ti odgovoriv za toj teks. Kazi mi kakva vrska ima toj tekst so Sabotata, shto e tema na forumov?

“Соборот на Светиот Дух и апостолите во Ерусалим се случил во 50-тата година, а не по 100-тата.”
I da se slucil den posle voskresenieto na Sinot Bozji, odlukite tamu nemaat nikakov kredibilitet ako ucat protiv ucenjeto na SInot Bozji I na Nebesniot Tatko.


No bidejki e temava za Sabotata, a ti uporno vrtish kon obrezuvanjeto, te molam nasoci se kon temata. Ke mozesh li da daden bibliski dokaz deka Sabotata e smeneta i deka hristijanite ne treba da ja drzat?


Изменето од sk - 23.Септември.2010 во 11:37
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 10:57
Originally posted by sk sk напиша:


Ti poleka si ja terash vodata kon svojata vodenica. So ova shto go pishuvash ti se obiduvash da go negirash zborot na Sinot Bozji i na Nebesniot Otec. Svetiot Duh NE MOZE DA RABOTI SPROTIVNO OD BOGA - toa e prv fakt, koj se slucil pred nastanot koj shto ti go naveduvash.


Па нели ти рече дека ги црпиш информациите за Исус од Новиот Завет? Книгата дела на апостолите е дел од Новиот Завет. Непризнавајќи ја таа книга, ти не го признаваш новиот завет, од каде што ги црпиш информациите за Исус. Гледам голема контрадикторност во твоите изјави.

Originally posted by sk sk напиша:


Jas tebe ti dadov konkreten tekst od tvojata sveta kniga Galatjanite 3:29, kade tocno pishuva kako se stanuva del od zavetot, no ti toa go ignorirash i uporno go propagirash paganskoto hristijansko ucenje kako da e Bozjo.


Галатјаните 3:29  само пишува дека христијаните се Аврамово семе во смисла дека сме наследници по ветувањето и воопшто не вели дека треба да се обреземе за да станеме старозаветни Авраамови наследници. Патем, писател на тоа послание е апостолот Павле, човекот кој најмногу од сите го објаснува преминот од стариот во новиот завет, минливоста и исполнувањето на улогата на Мојсеевиот закон заедно со сите негови уредби.
Погледни што вели Павле само четири стиха пред стихот кој ти го наведе:

„Така, Законот ни беше наш воспитач до Христа, за да се оправдаме преку верата. А сега дојде верата, и не сме повеќе под воспитувачот.“ (Галатјаните 3:24-25, Новиот Завет)

Хах, верувам ќе се сложиш дека работите изгледаат малку поинаку кога се читаат во контекст зарем не?

А што се однесува до тоа дека сме наследници по ветувањето, еве што вели Павле на таа тема во истото поглавје од истото послание:

„Зашто, ако наследството доаѓа од Законот, тоа веќе не е од ветувањето; но Бог му го подари на Авраама преку ветувањето.“ (Галатјаните 3:18, Новиот Завет)

Ако наследството доаѓа од Законот (закон било и да се обрезат), Павле вели дека тоа не е од ветувањето. Но Бог му го вети наследството и ветувањата им беа дадени на Авраама и на неговото семе:

„А ветувањата им беа дадени на Авраама и на неговото семе. И не вели: „и на семињата”, како за мнозина; туку како за еден: „и на твоето Семе” Кој е Христос. “ (Галатјаните 3:16, Новиот Завет)

И сега наврати се на твојот приложен стих Галатјаните 3:29 и ќе видиш дека наследник по ветувањето не се станува со придржување на старозаветниот закон, туку со вера во Христос, Кој е свршетокот на Законот, за да се оправда секој кој верува во Него (Римјаните 10:4, Новиот Завет)

И не го заборавај и овој текст од истата глава:

„Имено, оние кои ги прават делата на Законот, тие се под проклетство, зашто е пишано: „Проклет да е секој, кој не е постојан во сè што е напишано во Книгата на Законот, да го исполнува тоа.” А дека никој не е оправдан пред Бога преку Законот, јасно е, зашто „праведникот ќе живее од верата.” А Законот не е од верата, туку вели: „Кој ги исполнува, ќе живее преку нив.” Христос нè откупи од проклетството на Законот, откако стана проклетство за нас, зашто е пишано: „Проклет да е секој, кој виси на дрво!” “ (Галатјаните 3:10-13, Новиот Завет)

Совет: Прочитај ја целата 3-та глава од посланието до Галатјаните и ќе видиш како низ целата таа глава Павле зборува дека не треба да се навраќаме на старозаветниот Мојсеев закон Кој беше исполнет од страна на Исус Христос и не мора ние одново да го исполнуваме, затоа што на тој начин ние ќе го поништиме Христовото исполнување на истиот.
„Не мислете дека дојдов да ги поништам Законот и Пророците! Не дојдов да ги поништам, туку да ги исполнам.“ (Исус во Матеј 5:17, Новиот Завет)

Често пати адвентистите наместо ова „исполнам“ ми го цитирале овој стих погрешно велејќи „потврдам“. И кога јас ќе сум ги поправел, тие велеле: „Е добро де, нема некоја голема разлика, истото е.“ Но дали е истото? Ако Исус речеше дека дошол да го потврди Законот, тоа ќе значеше дека тој сеуште важи и е во сила и дека и Христовите ученици мораат да го исполнуваат старозаветниот Закон. Но знаејќи дека Христос го исполнил Законот, ние знаеме дека тој е исполнет и дека не мора ние да го исполнуваме одново.

Originally posted by sk sk напиша:


Razgledaj ja izjavata na tvojot avtoritet Jovan vo 2 Jovanovo 9-11, no ovoj pat vremenski. Covekot uslovno receno ziveel do A.D.100. Znaci deka predhodno ja ima dadeno taa izjava. Sinot Bozji uslovno receno zivee do A.D. 30, kade pred toj dadum ja dal svojata izjava (Matej 24:35). Do A.D. 30 Sabotata bila sveta i nea trebale da ja drzat site shto se del od Bozjiot zavet spored vetuvanjeto (Galatjanite 3:29).


Јован во 2 Јованово 9-11 зборува за Христовата наука, а не за Мојсеевиот старозаветен закон.

Originally posted by sk sk напиша:


Sinot Bozji voskresnal i kako shto hristijanite velat, posle Nego nedelata pocnala da se slavi.


Ниеден вистински, зрел и сериозен христијанин не вели дека Неделата почнала да се слави после Христос. Тоа е клевета на адвентистите.

Originally posted by sk sk напиша:


Jovan vo periodot od A.D. 30 do A.D. 100 veli deka NEMA PROMENA NA UCENJETO, VKLUCUVAJKI JA I SABOTATA.


Каде го вели тоа Јован? Те молам да ги аргументираш твоите изјави цитирајќи го соодветниот цитат од Библијата.

Originally posted by sk sk напиша:


Pavle veli vo Dela 28:17 deka NE PREKRSHIL NITU EDNA ZAPOVED VKLUCUVAJKI JA I SABOTATA.


„Вклучувајќи ја и саботата“ е твој додаток, таму не вели така. Но, дури и Павле кога го пазел старозаветниот Шабат, тоа го правел за да не ги соблазни евреите кои нон-стоп го демнееле за да го фатат како го прекршува Мојсеевиот закон и за да го уапсат. Павле на пример, иако во своите посланија пишува дека телесното обрезание не е потребно, сепак го обрезал Сила ЗАРАДИ Јудејците, за да не ги соблазни или за да не подигнат обвиненија против него.

„Павле посака да го поведе со себе; го зеде и го обреза заради Јудејците, кои беа по оние места: зашто сите знаеја дека татко му е Грк. “ (Дела 16:3, Новиот Завет)

Originally posted by sk sk напиша:


Vidi ushte eden detal. Povtorno Matej 24:35. Ovojpat vidi go tekstot vremenski. Od A.D. 30 pa se do krajot na vakvoto nebo i vakvata zemja koja nie ja poznavame i ziveeme na nea, Negovite zborovi imaat vaznost.


Матеј 24:35 вели: „Небото и земјата ќе поминат, но Моите зборови нема да поминат.”“
Тука Христос вели дека Неговите зборови нема да поминат, а не зборовите на Мојсеј и стариот завет, за кои што Писмото вели:

„А кога вели „Нов” (завет), со тоа го прогласил првиот (стариот завет) за застарен. А што старее и оветвува не е далеку од исчезнувањето.“ (Евреите 8:13, Новиот Завет)

Originally posted by sk sk напиша:


Sugestijata deka ima promena na Sabotata go NEGIRA Negoviot zbor, so shto ti go pravish lazec, a so toa ti ja secesh grankata na koja sedish.


Сугестијата дека Светиот Дух (Бог) се шалел (правел мајтап) во Дела 15-то поглавје го негира Неговиот Збор. А тоа е тоа што ти го правиш.

Originally posted by sk sk напиша:


Samiot sebe si se negirash i stanuvash sledbenik na covecki odluki. Zatoa i go negirash i Bozjiot zbor, vklucuvajki ja i Sabotata.


Во Дела 15-то поглавје не одлучувале само луѓе, туку и Светиот Дух:

„Имено, Светиот Дух и ние одлучивме да не ставаме на вас никакво друго бреме, освен овие потребни работи: да се воздржувате од жртвуваното на идолите, од крв, и од удавено и од блудство; ако се пазите од тоа, добро ќе направите.“ (Дела 15:28-29, Новиот Завет)

Забележи, прво е сполнат Светиот Дух, а потоа "ние" намигнување

Originally posted by sk sk напиша:


Za tebe e mnogu povazen periodot od uslovno receno A.D. 100 pa se do denes i site promeni shto nastanale. Vo toj period ima samo covecki obidi da se smeni Bozjiot zbor.


Соборот на Светиот Дух и апостолите во Ерусалим се случил во 50-тата година, а не по 100-тата.

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 10:26
EvAngelos, daj samo eden bibliski dokaz deka e smeneta Sabotata?
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Септември.2010 во 09:54
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Za Sabotata sum licno osvedocen. Imam licno iskustvo so pocnuvanje na sabotata so liturgija i so manora, so molitvi, i moeto telo ima doziveano vistinski izliv na radost, cuvstvuvajki se kako del od neshto sveto. Solzi mi imaat dojdeno na ocite, radost vo dushata i svakanje kolku sum mal, a kolku sum pocasten od Ruah HaKodesh da me poseti na pocetokot na Sabotata. Bi sakal sekoj da go pocuvstvuva toa. Teshko mi e da go objasnam.



I jas najcesto vo sabotite koga odam na svadbi eeee se cuvstvuvam super, mnogu poblisku sum do boga koga polupijan ce vletam so svatovite vo crkva i so pijaniot pop oci ce ispovadime od peenje, ne znam togash cuvstvuvam deka bog me saka,a podocna koga mortus pijan posle svadba ce opnam so glavata vo nekoja bandera solzi radosnici mi idat na ocite sto taa e poslednata i sum si pred kucata, a pocasten sum premnogu koga ce se razbudam kaj komshiite vo dvorot a tie "Komshija moze kafe" ihhh togash mi e najubavo...eee si ja sakam jas sabotata ....


Zapamti go ova objasnuvanje za podocna, mozebi ke treba da mu objasnish toa na Nekoj drug. Sekoj ima pravo da pravi shto saka so Sabotata, i za sekoja postapka, dobra ili losha ima posledici.


Na kogo da mu go objasnam ????
Na onoj vo koj veruvam i koj go cuvam vo molitvite na srceto moe dodeka toj arogantno se krie zad popovi, crkvi, evangelija i sto jas znam sto. Na onoj na koj milioni deca na ovoj svet mu ja predavaat svojata nevina dusha bash zatoa shto toj arogantno ne pravi nishto da imaat normalno detstvo bez glad vojni i ubivanja vo koi zrtvi se bas decata ....
Vidi, veruvam vo nego mnogumina na forumov znaat deka veruvam vo nego, no mojata verba i ljubov kon nego ne e i ne moze da bide prepreka da moeto zdravorazumsko kritikuvanje na negovite postapki ne gi iskazam javno pa ako treba i na nego vo lice ...
I nemoj da pocnuvash so djavolot, toj e samo edno nistozno sustestvo koe se sramuva da izleze pred nas ludjeto zasto mu ja prezedovme rabotata, pogolemi majstori sme od nego, toj e samo pocetok a nie ce bideme krajot...


Ima napishano vo noviot zaved deka i gjavolot veruva, no delata ne se spored Boga. Vo toa e poentata. Se slozuvam so tebe za gjavolot. Zaradi toa treba da go drzime Bozjiot zbor, kako slep za stap. Problemot ne e megju tebe, mene, EvAngelos i drugite, tuku megju Boga i Satanata. No nie mozeme da odlucime na koja strana ke bideme i koj doktrina ke ja prifatime. Dokolku covek saka da bide na Bozja strana ke treba da go drzi Bozjiot zbor, pa makar i da ne razbira se, pa makar i da opshtestvoto uci poinaku. Drzenejto na Bozjiot zbor ne pravi da sme na Negova strana. Taka vidi ja i Sabotata. Ako Bog rekol deka Sabotata e Negov praznik, togash taka e. Zoshto tolku mnogu filozofii okolu toa? Prifati kako On veli i prodolzi ponatamu da se menuvash kon Nego. Toa i jas go pravam. Cekor po cekor, den za den, padni stani, no fokusot kon Negoviot zbor ne bledee, tuku toa mi e krajnata cel.

Изменето од sk - 23.Септември.2010 во 09:55
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 31>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,422 секунди.