|
Четвртата заповед : САБОТАТА! |
Внеси реплика | страница <1 1011121314 31> |
Автор | ||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
"Во Лука 24:44 Исус вели: во Мојсеевиот закон, пророците и псалмите."
Psalmite koi se voglavno napishani od David, vo nekoi krugovi se problematicni za citiranje kako fakti, iako ima MNOGU vistina vo niv. Pricina za toa e deka toa e licno iskustvo na David ispeano vo pesni. Ako se trgne od toj princip, togash sekoj covek moze da kaze deka imal licno iskustvo so Boga i deka negovite zborovi se tocni. Mozebi se, mozebi ne. Zatoa sum predpazliv na niv. Posebno koga se znae zivotot na David. Prorocite i Mojsej se licno kazani od Boga, kade On dava naredba na Mojsej i na prorocite da pishat ona shto On go rekol. Matej 5:17-19 ne e covecka manipulacija zoshto zborovite se spored proroshtavata vo satariot zavet. Ako ne se vistiniti, togash Sinot Bozji e lazec. "Од каде знаеш дека апостолот Матеј веродостојно ги запишал зборовите на Исус?" Zatoa imash ushte 3 drugi predanija, pa mozesh da spordish. "Ако пак му веруваш, тогаш зошто не веруваш во другите работи кои што ги напишал Матеј?" Daj konkretni tekstovi. "Па во истата таа 5-та глава Исус менува доста од старозаветните заповеди велејќи: Сте чуле дека било речено (старозаветна заповед), а јас пак ви велам (новозаветна заповед). Или и ова е човечка манипулација?" Ti ne si ja razbral porakata. "”Сте чуле дека им беше речено на старите: ‘Не убивај! А кој ќе убие, ќе биде виновен пред судот.’ 22 А Јас ви велам, дека секој, кој се гневи на брата си без причина, ќе биде виновен пред судот. А кој ќе му рече на брата си „празноглавец”, ќе биде виновен пред синедрионот. А кој ќе го нарече „безумник”, ќе биде виновен за во огнениот пекол." Pred nego li shto dojdesh do situacija da ubiesh, doagja raspravija, gnev i slicno. Sinot Bozji ne go kazuva toa, tuku ne sovetuva da ne dojdeme do toj stepen pa da ubiesh nekogo, zoshto togash e kasno. Zatoa veli, ne se raspravajte zoshto toa ke ve dovede do ubistvo. Znaci Sinot Bozji zboruva za raboti koi se slucuvaat pred da nastane ubistvo i ne sovetuva da ne odime pod toj pat koj vodi kon propast. "Сте чуле дека им било речено на старите: ‘Не прави прељуба!’ 28 А Јас ви велам дека секој, кој гледа на жена со желба, веќе извршил прељуба со неа во своето срце. " Istiot princip: pred da napravish preljuba, se ragja zelba vo coveckoto srce. Sinot Bozji veli za toa, ne dozvoluvaj da ti se ragja zelba za tugja zena, zoshto ke te dovede do preljuba. Znaci, ne odi pod toj pat koj vodi kon propast. "Исто така било речено: ‘Кој ќе ја остави својата жена, нека и даде разводно писмо.’ 32 А Јас ви велам дека секој, кој ја остава својата жена, освен за прељуба, ја прави да врши прељуба, и кој се оженува со така напуштена, врши прељуба.” Ovde kazuva na praktikata koja ja imale lugjeto, da za sekakvi raboti gi otpushtale zenite. Sinot Bozji gi uci deka toa ne e pravedno tolkuvanje na zborovite. "Уште сте чуле, дека им било речено на старите: ‘Не нарушувај ја клетвата, а исполнувај ги пред Господа своите клетви.’ 34 А Јас ви велам: не колнете се никако; ниту во небото, зашто е Божји престол; 35 ниту во земјата, зашто е подножје на Неговите нозе; ниту во Ерусалим, зашто е град на великиот Цар. 36 Не ќе се колниш ни во својата глава, зашто не можеш ниедно влакно да го направиш бело или црно! 37 Туку вашиот збор нека биде: ‘да’, да - ‘не’, не! Што е повеќе од тоа, од лукавиот е.” Slicnokako i predhodno. Lugjeto koristele kletvi kako dobar den i bidejki gi kazuvale trebale da gi ispolnat. Povtorno greshno tolkuvanje na tekstovite: lugjeto treba da prestanat da frlaat kletvi, zoshto toa gi vodi vo propast - od lukaviot doagja. "Сте чуле дека било речено: ‘Око за око и заб за заб.’ 39 А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот. 40 Ако некој сака да се суди со тебе и да ти ја земе кошулата, остави му ја и наметката. 41 Ако некој те принуди да одиш со него една милја, ти оди две со него. 42 Дај му на оној што бара од тебе, и не свртувај се од оној што ти сака на заем.” Ist princip: ne se sveti na covekot i ne teraj svoja pravda - toa e Bozja rabota, On ja tera pravdata na videlina; daj shto covekot saka za da izbegnesh raspravii. "Сте чуле дека било речено: ‘Љуби го својот ближен и мрази го својот непријател’. 44 А Јас ви велам: Љубете ги своите непријатели и молете се за оние, кои ве гонат; 45 за да бидете синови на вашиот Татко, Кој е во небесата, Кој прави Неговото сонце да изгрева над злите и над добрите, и дава дожд на праведните и на неправедните. 46 Зашто ако ги љубите оние, кои ве љубат вас, каква награда имате? Зар и цариниците не го прават тоа исто? 47 И ако ги поздравувате само своите браќа; што правите особено?Зар не го прават истото и цариниците? 48 И така, бидете совршени, како што е совршен вашиот небесен Татко.” Fariseite se druzele samo so farisei, ne ni gledale na Samarjanite. Povtorno ist princip: ucenje kon ljubovta kon lugjeto, a ne da se selektiraat lugjeto spored covecki vrednosti. Изменето од sk - 27.Септември.2010 во 12:25 |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Во Лука 24:44 Исус вели: во Мојсеевиот закон, пророците и псалмите. Но од каде знаеш дека Матеј 5:17-19 не е човечка манипулација? Од каде знаеш дека апостолот Матеј веродостојно ги запишал зборовите на Исус? Ако пак му веруваш, тогаш зошто не веруваш во другите работи кои што ги напишал Матеј? Кој ти дава за право селективно да ги читаш новозаветните документи и да велиш ова е е Божји збор, а ова е човечка манипулација (само затоа што мене не ми се совпаѓа со она што јас сметам дека е Божји збор од стариот завет) Па во истата таа 5-та глава Исус менува доста од старозаветните заповеди велејќи: Сте чуле дека било речено (старозаветна заповед), а јас пак ви велам (новозаветна заповед). Или и ова е човечка манипулација? |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Jas milam deka ti odgovoriv na tie prashanja. Torata ja zemam zatoa shto tamu direktno Bog kazuva na Mojsej shto da pravi. Istiot slucaj go imame i so prorocite. Mozebi e potocno ako pisham namesto Tora, Tanakh (stariot zavet). No najtocno e kakoi shto rekol Sinot Bozji vo Matej 5:17-19: Torata i prorocite.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јас не тврдам ништо тука, туку те прашувам тебе многу едноставно прашање веќе неколку пати. Еве на пример Бог зборувал и преку Мојсеј и преку Исаија. И двајцата ги запишале (или заповедале да бидат запишани) Божјите зборови во соодветна книга, Мојсеј во Тората, а Исаија во книгата на пророкот Исаија. Зошто ти ја одбираш Тората како критериум за вистина, а не книгата на пророкот Исаија. Зошто ти велиш дека се што е во согласност со Тората е Божји збор, а не велиш се што е согласност со книгата на пророкот Исаија е Божји збор?
Зошто (дирекно или индикрено) велиш дека единствено Тората била заштитена од промени? Зошто и даваш посебен ексклузивитет на Тората? |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Daj konkreten primer za toa shto go tvrdish. Vo sushtina so predhodniot post ti odgovoriv na toa prashanje.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
А зошто сметаш дека баш тие зборови од Тората се Божји зборови?
Еве, зошто на пример не споредуваш обратно и да речеш: Бог зборувал преку Исаија и тоа е Божјиот Збор. Се од она што кажал Мојсеј а што е во склад со Божјиот збор (преку пророкот Исаија) е Божји непроменет збор. А се што кажал Мојсеј а не е во склад со Божјиот Збор (кажан преку пророкот Исаија), тоа не е Божји збор туку човечка манипулација во зборовите на Мојсеј. |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Izgleda deka ne si me razbral. Eve da ti go pojasnam principot: sekoj covek shto ke kaze neshto a toa e spored zborovite na Boga, go smetam za Bozji zbor. Toa e i poentata na prorocite. Se dodeka tie zboruvale spored Bozjoto ucenje, bile Bozji proroci. Onoj moment koga tie ke kazat neshto drugo koe ne e spored Bozjeto ucenje, toa ucenje ne e od Boga. Toa ke se znae dokolku se sporedat zborovite so Bozjite. Site licnosti shto gi navede dokolku zboruvaat spored Bozjoto ucenje, nivnoto ucenje go prifakam.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Интересно, значи за тебе само Тората е Божјиот збор. А зошто сметаш дека тие што ги менувале зборовите што Бог ги кажал преку пророците, Соломон, Давид, Јов, Исус и апостолите не би ги менувале и зборовите од Тората? Каде Бог во Тората ветува дека единствено тие зборови ќе ги чува од измени, а со следните Негови објави ќе може да прави секој што сака? Па ти Мојсеј го ставаш и над Исус, индирекно кажувајќи дека треба зборовите на Исус да ги читаме преку призмата на Мојсеевите книги. |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Opshtestvata se menuvaat so nasilstva, korumpirana politika i slicno, i ti velishe deka takvite aktivnosti mozat da go zamenat Svetiot i Bezgreshen Bozji zbor?
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
"Koga izraelskiot narod ja zagubil svojata nezavisnost, vaznosta na nivnite graganski zakoni prestanala, zasto bile prisileni da gi pocituvaat rimskite zakoni.
Sekoja zemja ima svoi graganski zakoni, a za niv ne vodi griza crkvata, tuku drzavata. Svetoto pismo gi uci hristijanite da gi pocituvaat drzavnite zakoni se dodeka tie ne mu se protivat na Bozjiot zakon." Ova ne e tocno, zoshto ti sakash da kazesh deka drushtvoto vo koe ziveeme mozed a go promeni Bozjiot zbor. Ako Makedonija preku nok stane muslimanska drzava kako vo Pakistan, togash nema da se slavi ni Sabota ni nedela, tuku petok i ke se molish 5 pati na den na Alah. Pa, Blagoj_s, ke go prifatish li toa, zoshto toa e protiv ucenjeto na adventistite? Dali opshtestvoto ima pravo da go menuva Bozjiot zbor? |
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
"Ti povtorno se drzhish kako slep za stap okolu neshto shto e zameneto so Nov Zavet"
Toa i e poentatata. Se shirat lagi deka noviot zavet gi zamenil Bozjite zborovi. NE i NE. Ako e taka, togahs tie shto go sledat toa ucenje se direktno protiv zborovite na Sinot Bozji vo Matej 24:35. |
||
*moon*
Сениор Регистриран: 27.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7657 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
tie ikogas ne se menuvaat ostanuvaat isti zasekogas
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Blagodaram na odgovorot.
Kako znaesh deka, pokraj onie koi ne se povekje vazhechki, nema smeneto nitu eden i od Desette Bozhji zakoni? |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Obredniot ili ceremonijalniot zakon e zbirka na propisi za obredite vo starozavetnata sluzba. Toj gi odreduva vidovite na zrtvite i nacinot na nivno prinesuvanje kako i odgovornosta na sekoj vernik vo taa sluzba. So nego se odreduvaat i godisnite praznici i nacinot na nivnoto praznuvanje. Ovoj zakon, kako sto kazuva Bozjata rec, Hristos go ukinal koga umrel na krstot, vo migot koga nevidliva raka ja iskinala zavesata vo hramot (Marko 15,37.38). Graganski zakoni: Bidejki izraelskiot narod imal i drzava, preku Mojseja dobil i graganski zakoni: “Koj ke udri covek pa go usmrti, neka se kazni so smrt... Koj ke go udri svojot tatko ili svojata majka, neka se kazni so smrt... Oko za oko, zab za zab, raka za raka, noga za noga, izgorenica za izgorenica, rana za rana, sinilo za sinilo... Koga vol ke ubode maz ili zena pa gi usmrti, volot neka se kamenuva so kamenja...” itn. (2. Mojseeva 21. glava). Koga izraelskiot narod ja zagubil svojata nezavisnost, vaznosta na nivnite graganski zakoni prestanala, zasto bile prisileni da gi pocituvaat rimskite zakoni. Sekoja zemja ima svoi graganski zakoni, a za niv ne vodi griza crkvata, tuku drzavata. Svetoto pismo gi uci hristijanite da gi pocituvaat drzavnite zakoni se dodeka tie ne mu se protivat na Bozjiot zakon. |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
Внеси реплика | страница <1 1011121314 31> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |