IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Историја и политика
  Активни теми Активни теми RSS - Владата ќе дозволи увоз на стари автомоби
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Владата ќе дозволи увоз на стари автомоби

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 17>
Автор
Порака Обратен редослед
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 15:18
...i ova,ako odite "nagore",daj kupete mi edna ..predna leva guma ..3.50-12 ke vi dadam nekoj denar...eftini se tamu..gore..nekade...да
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 13:51
najdobro od sevo ova e sto konecno prozborea za faktickata situacija...i toa deka nemame avto industrija ,deka nema sto da stitime ,deka ne e se vo normativite za vlez vo EU..deka se e okolu parite..deka ne  e do godinite i markata....
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 13:47
Mamce... ne sekoj ima sobrano paricki da kupi nov avtomovil... Site znaeme deka avtomobilot vo denesno vreme pretstavuva potreba, a ne e luksuz kako sto nekoi sakaat da go prikazat. Ako mu zememe, kaj nas vo Mk, edno Yugo Koral 45 od 1989 registrirano i vo "dobra" sostojba go vrednuvaat od 1500 do 2000 eur. Toa isto Yugo e tehnoloski nazad 30 godini... Znaci e nepromeneto od samiot den na negovoto pojavuvanje na pazarot dalecnata 1980 godina. Ako mu zemes deka Ford Mondeo od 1996 - 1999 g. model vo Germanija UBAVO socuvano so pominati 120-150 000 km, se naogja i po cena od 900 do 1200 eur, odma se stavame samite vo Mat situacija...Samite nie ke si receme vo sebe... Zosto da kupam Yugo so edvaj sobranite 2000 eur. maksimum, koga mozam za istite pari da kupam vozilo koe e tehnoloski ponapred za celi 15-20 godini od Yugoto, a pritoa e limuzina vo sporedba so Yugoto...
Znaci mamcee... Ne se site koli na zapad krsovi... Za nekoi lugje tie se zlato... zasto tie koli do pred nekoe vreme mozele samo da gi gledaat od Avtobus ili od sofersajbniceto na svoeto malo Ficko....
Samo dokolku se donese ispraven zakon, so realni davacki za vozilata...A na da se plackaat gragjanite so davacki od nad 200 %....
A sto se odnesuva do uvoznicite na novi vozila, spored mene tie se najgolemite krvopii, bidejki imaat nenormalno golemi marzi na vozilata, a zgora na seto toa, drzavata si gi drzi visokite davacki i za niv... Pak ke sporedam... Fiat Grande Punto.. koe iznesuva 9000 eur. realna cena so namalena marza i namaleni davacki moze da dostigne i pod 7000 Eur... Epa i jas bi si kupil edno ako znam deka e toa realnata cena, a ne nekoj fraer krka kremenadli i pie kristalce sampanj, so moite 2000 evra dopolnitelno plateni...

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 13:24
Јака, здравје појака мисла од оваа во Нова Македонијада
Ако крнтиите стари и по 20 години се добро решение и министерствата и државните институции нека набават од нив, со што ќе дадат личен пример. Но наместо тоа, прво нешто за што се фаќа некој избран функционер е да си купи нов службен автомобил.
Кон врв
Platenik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Platenik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 09:21
Originally posted by bodeti bodeti напиша:

Originally posted by Platenik Platenik напиша:

Originally posted by fiks fiks напиша:

Платеник таа забелешка за резервните делови и сервисирањето ти е на место.Но мислам дека доколку се донесе законот,сервисерите и овластените и останатите многу брзо ќе го увидат тој проблем,и брзо ќе се прилагодат кон новите побарувања на делови.
Се сложувам, законот ќе ги принуди сегашните дилери да се прилагодат на новата ситуација. Пазарот ќе постане поконк*рентен, а со тоа и маржите би требело да се намалат. Кој ќе може да опстане ќе опстане, кој не ќе си бара друга професија. Трговците со резервни делови и сервисерите ќе видат дека ќе се отворат нови можности за ваработување. Исто така сум уверен дека дилерите на нови автомобили ќе бидат принудени да тргуваат и со користени автомобили, односно да продаваат нови автомобили за стари, со доплата. Ќе бидат исто така принудени како овалстени дилери, да постанат и овластени сервисери, кои ќе вработуваат механичари. Истите тие механичари ќе се обучаваат на сметка на компанијата да се усовршуваат на моделите за кои нивниот работодавец е овластен да ги продава. Законот ќе нуди многу, ако е добро осмислен и целосно спроведен. Владата треба да биде во функција каде ќе создава услови за развој на бизнисот и вработување. нејзините приходи ќе бидата по моснов на повеќе извори одколку само од високи акцизи и енормни давачки. Се друго е само процес, добар менаџмент!
Pa taka kazi be platenik,deka ke imame site korist...e sega koj kolku e sposoben.голема%20насмевка



Јас незнам зошто ти си добил впечаток дека моето мислење е против законот или дека несакам сите да имаат корист?!

Јас се обидував само да ги предочам последиците со кои неразвиените пазари би можеле да се соочат, а патувањето во Турција и Грција по мене не е солуција. Тоа е само одлив на средства, без Македонија да биде во состојба да развие поволна бизнис клима и шанси за вработување.
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“

Кон врв
bodeti Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 606
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bodeti Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 09:14
Originally posted by Platenik Platenik напиша:

Originally posted by fiks fiks напиша:

Платеник таа забелешка за резервните делови и сервисирањето ти е на место.Но мислам дека доколку се донесе законот,сервисерите и овластените и останатите многу брзо ќе го увидат тој проблем,и брзо ќе се прилагодат кон новите побарувања на делови.



Се сложувам, законот ќе ги принуди сегашните дилери да се прилагодат на новата ситуација. Пазарот ќе постане поконк*рентен, а со тоа и маржите би требело да се намалат. Кој ќе може да опстане ќе опстане, кој не ќе си бара друга професија.

Трговците со резервни делови и сервисерите ќе видат дека ќе се отворат нови можности за ваработување.

Исто така сум уверен дека дилерите на нови автомобили ќе бидат принудени да тргуваат и со користени автомобили, односно да продаваат нови автомобили за стари, со доплата. Ќе бидат исто така принудени како овалстени дилери, да постанат и овластени сервисери, кои ќе вработуваат механичари. Истите тие механичари ќе се обучаваат на сметка на компанијата да се усовршуваат на моделите за кои нивниот работодавец е овластен да ги продава.

Законот ќе нуди многу, ако е добро осмислен и целосно спроведен. Владата треба да биде во функција каде ќе создава услови за развој на бизнисот и вработување. нејзините приходи ќе бидата по моснов на повеќе извори одколку само од високи акцизи и енормни давачки.

Се друго е само процес, добар менаџмент!
Pa taka kazi be platenik,deka ke imame site korist...e sega koj kolku e sposoben.голема%20насмевка
Кон врв
Platenik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Platenik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 08:56
Originally posted by fiks fiks напиша:

Платеник таа забелешка за резервните делови и сервисирањето ти е на место.Но мислам дека доколку се донесе законот,сервисерите и овластените и останатите многу брзо ќе го увидат тој проблем,и брзо ќе се прилагодат кон новите побарувања на делови.



Се сложувам, законот ќе ги принуди сегашните дилери да се прилагодат на новата ситуација. Пазарот ќе постане поконк*рентен, а со тоа и маржите би требело да се намалат. Кој ќе може да опстане ќе опстане, кој не ќе си бара друга професија.

Трговците со резервни делови и сервисерите ќе видат дека ќе се отворат нови можности за ваработување.

Исто така сум уверен дека дилерите на нови автомобили ќе бидат принудени да тргуваат и со користени автомобили, односно да продаваат нови автомобили за стари, со доплата. Ќе бидат исто така принудени како овалстени дилери, да постанат и овластени сервисери, кои ќе вработуваат механичари. Истите тие механичари ќе се обучаваат на сметка на компанијата да се усовршуваат на моделите за кои нивниот работодавец е овластен да ги продава.

Законот ќе нуди многу, ако е добро осмислен и целосно спроведен. Владата треба да биде во функција каде ќе создава услови за развој на бизнисот и вработување. нејзините приходи ќе бидата по моснов на повеќе извори одколку само од високи акцизи и енормни давачки.

Се друго е само процес, добар менаџмент!



Заборавив да додадам. Ќе се отворат нови бизнис можности, односно оние коли кои веќе не ќе бидат во возна состојба или неможат да се продадат ќе бидат откупувани (за смешни суми 50 -500 евра)од бизниси кои ќе ги растураат колите и деловите ќе ги продаваат на старо. Тоа ќе им ја дродолжи употребната вредност и на постарите автомобили. Се што неможе да се продаде и искористи одново ќе продаде како старо железо и право на топење.

Ако има кој да мисли во владата, ќе видат дека и ним ќе им се отвората поголеми можности повеќе кратно да ја полнат државната каса.

Концептот продај едно, заработи многу треба да изумре и да се замени со, продај многу, заработи многу.

Изменето од Platenik - 02.Февруари.2010 во 09:14
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“

Кон врв
DameMak Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2009
Статус: Офлајн
Поени: 617
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DameMak Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 08:55
Ц Ц ц ц - не само што ќе дозволеле увоз на стари возила, туку и царините дупло ќе ги намалеле. Што би се рекло - намислиле оваа појава да е масовна појава во која најмалку 100,000 возила ќе бидат увезени, а критизерите нека си лаат и нека се бунат колку што сакаат.

Е сега - Германски или Холандски крш (VW, BMW, Mercedes, Fiat, Reno, ...) од 18 години за 2000 евра или Македонски крш иструлен од 30 години (Фиќо, 101, Југо) за 500 евра?

Ах Грујо, Грујо, ...
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 05:49
eeeeeeee... ama na nekoj od gore slatki mu se paricinjata... nema vekje sto da se zima od narodot, pa daj ke zbirame sega troskite...... lazi gi so kolite, lazi gi so cigarite, zbiraj aracot i gitla pravac na BERMUDA.......
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Senzor Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)
Ин ту ит ивен

Регистриран: 31.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 85
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Senzor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 05:35
Со преполовен данок и акциза, ќе има зашто да се радуваме...до тогаш
Живеј, и остави да живеат.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 05:26
I uste nesto.... Ako vekje kukaat nasite ovlasteni dileri i uvoznici deka ke ima padne prometot, neka razmislat malcite istite tie, da gi simnat marzite od najmalku po 1500 evra po vozilo, i vladata neka gi namali davackite za uvoz na novi vozila.. Pa taka koga cenata na eden CHEVROLET SPARK ke dostigne realni 4200 eur, togas jas prv nema da kupam vozilo so pominati 200 000 km, tuku ke odam vo salon i ke si nabavam novo vozilce so garanten period... A dotogas, nekako prodolzat da kukaat i ako sakaat i kamen okolu vratot neka si vrzat i neka si dzitnat u vardar site do eden, zasto od parite na lugjeto izgradija privatni imperii sopstvenicite na kompanii koi se uvoznici na novi vozila.... 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 05:22
Muabetov so rezervnite delovi ne vi drzi voda... ispagja kako da ke uvezuvame koli od americki proizvoditeli za americki pazar... denes e najlesno da se najde delovi za vozila stari do 20 godini.. mnogu e potesko da najdes delovi za modeli koi se 2-3-4-5 godini stari ili modeli koi odamna zbiraat prasini vo muzei...
Koj mehanicar denes nemoze da najde del za Golf 4, Golf 3, Ford Mondeo, Opel Vectra, mercedes 124, mercedes c klasa... tie delovi kade i da se zavrtis ke gi najdes.. original ili kopija.. a voedno i nasite ovlasteni servisi odamna se obuceni da servisiraat vozila so vgradeni kompjuteri.. ako mozat da servisiraat mercedes od 2008 so slozen procesor i kompjuter na nego, zosto da nemozat da servisiraat E klasa od 1998 godina...A kako najinteresen podatok e toa sto sekoj proizvoditel za odreden model ima rezervni delovi i do 25 godini otkako ke go ukine proizvodstvoto na toj model, a da ne praime muabet za brakjata od turcija koi stancaat delovi kako da se Olips bonboncinja...
Iskreno Makedonija i vaka i taka ke se zagaduva... Dali so Euro 2 ili bez Euro standardi toa e drugo prasanje.. Ako jas se prasuvam poarno da se uvezat vozila so minimum EURO 2 crven standard otkolku da se vozat vozila na karburator bez katalizatori i lambda sondi. No muabetot e dzabe e se, dokolku se davackite 2 pati pogolemi otkolku samoto vozilo kupeno vo EU....
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Senzor Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)
Ин ту ит ивен

Регистриран: 31.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 85
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Senzor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 04:26
Нема да биде проблем за резервни делови, половни делови ќе има повеќе од што ни треба. Зарем мислите ако е ново квалитетно е. Го мењам калосов 2007 за ....дајте понуда
Живеј, и остави да живеат.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2010 во 04:14
Stvarno epten go zatupivte so ova rezervnite delovi. So vika Bodeti, moj problem ako mi se rasipe kolata. Ene go Solun, evtini delovi kolku sakas. Sega i vo Bugarija ima kolku sakas i kakvi sakas delovi. Nikogas ne sum dozvoluval da me dupat nasite "ovlasteni serviseri", so nivnite naduvani ceni.

Изменето од Анастеа - 02.Февруари.2010 во 11:49
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 17>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.