|
Македонија-земја на информатичари |
Внеси реплика | страница <1 910111213 19> |
Автор | |||
Гостин
Гостин |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Прво во свет ова
|
|||
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Да продолжиме. Ама зборот информатичко треба да го појасниме од пд причина што има двојно значње, односно: * Информатичко- софистицирано општество, или општество на компјутеризација, и * Информатичар- особа која доставува информација до некоја служба, почесто до службите на следење и гонење, кои во народот се познати како доушници или кодоши. Ова се од причина што за продолжување на оваа тема битна е суштината на значењето на зборот и конечно да се знае во која насока ни оди образованието. Иако во суштина се познато пожелно е авторот на оваа тема да се произнесе за значењето на овој збор. Изменето од moira - 26.Декември.2008 во 00:32 |
|||
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
|||
mileg
Сениор Регистриран: 13.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 1758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Информатичкото општество требаше да се воведе уште многу порано ама нашите влади немаа услови да го воведат.
|
|||
dras
Сениор Регистриран: 10.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 858 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Пробав да ја наметнам тука затоа што се експлоатира за политички цели, инаку темава е само продолжеток на онаа за информатичко општество која беше во овој блок и 2007 година. Сметај ја како добра работа за образование но секако лошо искористена од власта, читај меѓ редови. Минатата година дури и при ребаланс на буџетот мораше да се додаваат нови средства за истите „апредни клиенти„ ако што милува да ги нарече министрот.
|
|||
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Па како што сме си експедитивни нема да чекаат. Ќе се изначекаат. Сметали тоа некому. Нема дого да чекаат само некој си десетина, а може и повеќе години.
|
|||
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
|||
Pacifist
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: Switzerland Статус: Офлајн Поени: 1618 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
[ ovaa tema e za podforumot obrazovanie a ne za tuka
tuka samo si fakaat mesto za gjabe
QUOTE=dras]Сведоци сме секако на една добра работа што се случува во македонското образование - Нови начини на изведување на настава, Самооценување во наставниот процес со вклучување на самите ученици, Воведување на веронаука во ваква или онаква форма (веронаука или религија) кај основците, Задолжително средно образование за сите („ учи кога стигнеш и кај стигнеш - знаењето е моќ „- со задолжително „ОСТВАРУВАМЕ„),..., и неизбежното компјутер за „секого„ , за апсолвентите, за докторите кои си купија евтина медицинска опрема со донација од буџетот, за пензионерите во интернет кафулињата да си поприкажат за новите покачувања на пензиите кои веќе им се подјадоа со енормните покачувања на животните трошоци итн.
Но да се вратам на темата, одамна беше ноември 2007, кога старо новиот министер Иво ја кажа крилатицата „ компјутер за секое дете до карај на учебната 2007„, веќе сме во 2008 а наставата со сметачи неможе да тргне ниту од мртва точка! Се прашувам дали Министрот Иво мислеше дека имплементацијата на овој проект ќе оди лесно, како кога беше во ИТ секторот на „Пласколит„ во САД. И нека е точна констатацијата дека во 85 училишта се инсталирани клиентите и малкуте сметачи ( за многу пари) и уште во 5 ќе се доинсталираат, и да ја пофалиме секако „донацијата„ на Телеком за „брзато! „ и ефикасно вмрежување на училиштата во ефикасна мрежа, ( секако како помош на образованието, а не веројатно како инвестиција која треба да ја вгради во македонското стопанство- мислам на Телеком како еден од монополите за комуникации во Македонија ) , се прашувам кај се дигиталните образовни содржини кои би требало да ги користат учениците!?........Дали се појавува пак некоја можност за оптеретување на буџетот со нови средства за изготвување на содржини кои ќе ги користат и учениците и професорите откога ќе научат да се служат со сметачите.! Зошто одеднаш негодуват од „Слободен софтвер Македонија" , „Имајќи предвид дека тендерот на USAID/AED/PEP (RFP 01/2008-ICT) за локализација на слободен софтвер за потребите на Edubuntu имплементацијата во образованието во Република Македонија, вклучува програми на кои веќе заедницата има работено, „Слободен софтвер Македонија" има неколку забелешки: „ ќе цитирам некоја „1. Изненадени сме дека „Слободен софтвер Македонија" не е консултирана, која е единствена во Република Македонија континуирано води грижа за локализација уште од самиот почеток на нејзиното основање. За овој тендер дознавме случајно, преку компании и организации кои ќе учествуваат на тендерот и побараа наша помош, бидејќи сме единствени кои имаме технички познавања од проблематиката; 2. Во оваа смисла, заобиколена е и заедницата на локализатори, која во текот на последните 10 години има инвестирано многу време и ентузијазам за да обезбеди значителен дел од множеството слободни софтверски пакети на македонски јазик; 3. Скоро сите софтверски проекти ја организираат локализацијата преку тимови за локализација кои се во редовна комуникација со матичниот проект и го „одржуваат" преводот. Без соработката со овие тимови, добитникот на тендерот нема да може да обезбеди финален производ. Никаде во тендерот не е наведена обврска на добитникот да соработува со овој локализациски тим ниту да се координира за терминологијата; 4. Значаен дел од програмите (според квантумот за преведување) се веќе локализирани. Зарем добитникот на тендерот ќе биде финансиски компензиран за работа која некој друг веќе ја направил? 5. Во тендерот, не постои ставка која бара од добитникот да ги врати преводите назад кон матичниот проект. Таквата ставка обезбедува поширока корист од преведените програми и дистрибуција на преводот надвор од образовните институции до сите корисници на софтверот. „ Веројатно на луѓето им сметаат вакви изјави од министрот;.....„- Станува збор за 46 алатки, кои што се од отворен код и кои во моментот се преведуваат, се локализираат и се применуваат во самата програма според потребите кои ги има наметнато Бирото за развој на образованието во Македонија. Советниците од Бирото ги одобрија апликациите за користење во наставната програма со тоа што до 30 отсто од наставната програма ќе биде дигитализирана, што на учениците ќе им овозможи на модерен начин да ја разгледуваат и полесно да ја научат наставната материја,......... во тек е и преведувањето и на алатки што ќе се користат во основните училишта според програма што ќе трае во наредните четири години поради брзиот развој на информатичката технологија. Одделението што е формирано во Министерството за информатичко општество, а кое треба да прерасне во иднина во сектор, ќе се грижи за развојот на информатички и комуникациски технологии во образованието.„ ........а нив воопшто не ги спомнува....... Дали македонскот образование ќе го надмине Корејското за кое се зборува дека има најголема имплементација на ИТ технологии во образовниот процес, со ИТ опремата за која министрот вели... „Во однос на критиките во некои медиуми дека со овој проект се изгубени од четири до шест милиони евра бидејќи компјутерите се застарени, ............, рече дека амортизацијата на компјутерите не е 40 отсто, туку во просек се движи од 15-20 отсто, бидејќи еден животен циклус на компјутер е пет до шест години. Тој подвлече дека архитектурата на инфраструктурата која е поставена во училиштата, од типот „тин клиент - фул клиент" (распределба на еден компјутер за седум ученици) ќе овозможи големи продобивки, бидејќи со неа се штеди во однос на потрошувачката на енергија, во одржувањето на компјутерите, како и во однос на надградбата што ќе биде потребна по пет години или евентуалната набавка на нови компјутери.„......Мое мислење е дека амортизацијата не е 40% туку над 50% со воведување на најновите светски трендови во сверата на ИТ технологите....... Дали на крај за воспоставување на дигиталните содржини на македонското образование ќе му бидат потребни уште неколку години или напролет учениците ќе можат да ги користат сметачите и за учење наместо само да им сметаат на клупите?!?. [/QUOTE]Изменето од nema sto - 14.Септември.2008 во 23:06 |
|||
....INDEPENDENCE IS BETTER THAN SEX...
http://www.youtube.com/watch?v=7c7GdLlVrwo&feature=related |
|||
dras
Сениор Регистриран: 10.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 858 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Сведоци сме секако на една добра работа што се случува во македонското образование - Нови начини на изведување на настава, Самооценување во наставниот процес со вклучување на самите ученици, Воведување на веронаука во ваква или онаква форма (веронаука или религија) кај основците, Задолжително средно образование за сите („ учи кога стигнеш и кај стигнеш - знаењето е моќ „- со задолжително „ОСТВАРУВАМЕ„),..., и неизбежното компјутер за „секого„ , за апсолвентите, за докторите кои си купија евтина медицинска опрема со донација од буџетот, за пензионерите во интернет кафулињата да си поприкажат за новите покачувања на пензиите кои веќе им се подјадоа со енормните покачувања на животните трошоци итн. Но да се вратам на темата, одамна беше ноември 2007, кога старо новиот министер Иво ја кажа крилатицата „ компјутер за секое дете до карај на учебната 2007„, веќе сме во 2008 а наставата со сметачи неможе да тргне ниту од мртва точка! Се прашувам дали Министрот Иво мислеше дека имплементацијата на овој проект ќе оди лесно, како кога беше во ИТ секторот на „Пласколит„ во САД. И нека е точна констатацијата дека во 85 училишта се инсталирани клиентите и малкуте сметачи ( за многу пари) и уште во 5 ќе се доинсталираат, и да ја пофалиме секако „донацијата„ на Телеком за „брзато! „ и ефикасно вмрежување на училиштата во ефикасна мрежа, ( секако како помош на образованието, а не веројатно како инвестиција која треба да ја вгради во македонското стопанство- мислам на Телеком како еден од монополите за комуникации во Македонија ) , се прашувам кај се дигиталните образовни содржини кои би требало да ги користат учениците!?........Дали се појавува пак некоја можност за оптеретување на буџетот со нови средства за изготвување на содржини кои ќе ги користат и учениците и професорите откога ќе научат да се служат со сметачите.! Зошто одеднаш негодуват од „Слободен софтвер Македонија" , „Имајќи предвид дека тендерот на USAID/AED/PEP (RFP 01/2008-ICT) за локализација на слободен софтвер за потребите на Edubuntu имплементацијата во образованието во Република Македонија, вклучува програми на кои веќе заедницата има работено, „Слободен софтвер Македонија" има неколку забелешки: „ ќе цитирам некоја „1. Изненадени сме дека „Слободен софтвер Македонија" не е консултирана, која е единствена во Република Македонија континуирано води грижа за локализација уште од самиот почеток на нејзиното основање. За овој тендер дознавме случајно, преку компании и организации кои ќе учествуваат на тендерот и побараа наша помош, бидејќи сме единствени кои имаме технички познавања од проблематиката; 2. Во оваа смисла, заобиколена е и заедницата на локализатори, која во текот на последните 10 години има инвестирано многу време и ентузијазам за да обезбеди значителен дел од множеството слободни софтверски пакети на македонски јазик; 3. Скоро сите софтверски проекти ја организираат локализацијата преку тимови за локализација кои се во редовна комуникација со матичниот проект и го „одржуваат" преводот. Без соработката со овие тимови, добитникот на тендерот нема да може да обезбеди финален производ. Никаде во тендерот не е наведена обврска на добитникот да соработува со овој локализациски тим ниту да се координира за терминологијата; 4. Значаен дел од програмите (според квантумот за преведување) се веќе локализирани. Зарем добитникот на тендерот ќе биде финансиски компензиран за работа која некој друг веќе ја направил? 5. Во тендерот, не постои ставка која бара од добитникот да ги врати преводите назад кон матичниот проект. Таквата ставка обезбедува поширока корист од преведените програми и дистрибуција на преводот надвор од образовните институции до сите корисници на софтверот. „ Веројатно на луѓето им сметаат вакви изјави од министрот;.....„- Станува збор за 46 алатки, кои што се од отворен код и кои во моментот се преведуваат, се локализираат и се применуваат во самата програма според потребите кои ги има наметнато Бирото за развој на образованието во Македонија. Советниците од Бирото ги одобрија апликациите за користење во наставната програма со тоа што до 30 отсто од наставната програма ќе биде дигитализирана, што на учениците ќе им овозможи на модерен начин да ја разгледуваат и полесно да ја научат наставната материја,......... во тек е и преведувањето и на алатки што ќе се користат во основните училишта според програма што ќе трае во наредните четири години поради брзиот развој на информатичката технологија. Одделението што е формирано во Министерството за информатичко општество, а кое треба да прерасне во иднина во сектор, ќе се грижи за развојот на информатички и комуникациски технологии во образованието.„ ........а нив воопшто не ги спомнува....... Дали македонскот образование ќе го надмине Корејското за кое се зборува дека има најголема имплементација на ИТ технологии во образовниот процес, со ИТ опремата за која министрот вели... „Во однос на критиките во некои медиуми дека со овој проект се изгубени од четири до шест милиони евра бидејќи компјутерите се застарени, ............, рече дека амортизацијата на компјутерите не е 40 отсто, туку во просек се движи од 15-20 отсто, бидејќи еден животен циклус на компјутер е пет до шест години. Тој подвлече дека архитектурата на инфраструктурата која е поставена во училиштата, од типот „тин клиент - фул клиент" (распределба на еден компјутер за седум ученици) ќе овозможи големи продобивки, бидејќи со неа се штеди во однос на потрошувачката на енергија, во одржувањето на компјутерите, како и во однос на надградбата што ќе биде потребна по пет години или евентуалната набавка на нови компјутери.„......Мое мислење е дека амортизацијата не е 40% туку над 50% со воведување на најновите светски трендови во сверата на ИТ технологите....... Дали на крај за воспоставување на дигиталните содржини на македонското образование ќе му бидат потребни уште неколку години или напролет учениците ќе можат да ги користат сметачите и за учење наместо само да им сметаат на клупите?!?. Изменето од moira - 14.Септември.2008 во 21:37 |
|||
dras
Сениор Регистриран: 10.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 858 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Добро е ова да го прочита Премиерот или оној „машата“ Министер без портфељ, што ги отвараше ИТ кафулињата во Охрид и се Фалеше дека од 1-ви септември сите ОУ ќе бидат преплавени со кинески сметачи. Гледам дека, дали е информатичко општество, корисниси на ИТ технологија, ваучери за апсолвенти за пола сметач,.... (вчера имав можност да пазарам од оние склопени кај нас, Целерон-3,33ГХз, ХДД 80Гб, интегрирана ГК и АК, 1Мб РАМ, и секако ЛЦД монитор 19 со 18%ДДВ за мониторот цена цца 440Е) сепак на крај ќе биде перење на пари или злоупотреба на Буџетски средства. |
|||
VIZANTEL
Сениор Регистриран: 27.Август.2007 Локација: Israel Статус: Офлајн Поени: 164 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Кога се би било така би било идеално. Но за жал книгипо инфрматика скоро да нема а Скрипти колку ти душа сака. |
|||
,,UNUS TESTIS, NULUS TESTIS,,
|
|||
dras
Сениор Регистриран: 10.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 858 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Едно време колку се сеќавам и НЕОКОМ понуди оригинална серија compak сметачи но цената беше голема и преголема во тоа време.
|
|||
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
A do sega kakvi smetaci se prodavaat vo MK??? Ne se ni kineski, kineski se delovite a tuka se sklopuvaat. Sem APPLE, kaj nas nema originalni i dobri smetaci.
Изменето од moira - 03.Ноември.2007 во 12:31 |
|||
dras
Сениор Регистриран: 10.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 858 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
При толку владини ваучери, се бара сметач повеќе, колалви се цените и што се се продава. Веројатно бргу ќе пристигнат кинеските сметачи.
|
|||
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Сепак добар е почетокот за ваква сиромашна земја. Земја во транзиција. Секоја земја во овој степен на тразиција мора да ги помине и доживее прво пороците на транзицијата а потоа, ,,ИЛИ ЌЕ ЈА БИДЕ ИЛИ НЕ, ОДНОСНО ЌЕ СТАНЕ ЕКОНОМСКО- ПОЛИТИЧКИ ЗАВИСНИК НА ТРАНЗИЦИОНЕРОТ, ПРЕКУ ДОМАШНИТЕ ТРАНЗИЦИОНИ НАМЕСНИЦИ,,. |
|||
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
|||
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Да, замја на таќувалиња,
|
|||
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
|||
Внеси реплика | страница <1 910111213 19> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |