|
Догматот за Богородица |
Внеси реплика | страница 123 4> |
Автор | ||
чаир
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 950 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 18.Април.2007 во 23:56 |
|
Догматот за
Богородица Постојат две
вистини за Св. Дева Марија едната е дека е присно дева (секогаш дева) и другата
дека е Богородица. Богородица е приснодева (aeipatrenos) затоа што при раѓањето, за време на раѓањето и по
раѓањето на спасителот била и засекогаш останала девојка. Девојка зачна,
девојка роди и по раѓането девојка остана вели Блажени Августин. Оваа вистина е потврдена уште во стариот
завет, за раѓањето на Спасителот од девојна светиот пророк Исаија вели ” Девица ке зачне и ке роди син и ке му го стават името Емануил (со нас е
Бог)” (Иса. 7.14).
Значи Спасителот ќе го роди чиста непорочна девојка (алма), Мојсеј видел на
планината Хорив несогорлива капина
која е праслика на приснодевственоста на Богородица (1 Мој. 3, 1-8). И истчната врата во симболичката визија на
пророкот Језекил низ која поминува само
Господ Бог Израилев (со своето доаѓање на овој свет) и при тоа останува затвотена за секогаш, е праслика на приснодевствпто
(Језек. 44,2). Толкувајќи го ова место Св. Јован Дамаскин вели: Како што Господ ја сочувал девица онаа која го родила така и откако се
родил го сочувал нејзиното девство неповредено. Он поминал низ неја и ја
сочувал затворена. Новиот Завет уште
појасно го прикажува раѓењето на Спасителот од девојка без присуство на маж.
Кога архангелот Гаврил и ја јавил на благата вест на Марија дека ќе го роди
спасителот на светот таа зачудено прашала: Како
ќе биде тоа кога јас не знам за маж (Лука 1,34). Архангелот
Гаврил и одговорил: Светиот Дух ќе слегне на тебе
и со силата на свишниот ќе те осени; па за тоа роденото од тебе ке се нарече
Син Божји (Лука 1,35). Овој разговор веќе бил воден кога Св. Дева
Марија веќе била верена за Јосиф. Ова го потврдува и евангелистот Матеј: По свршувачката на мајка му Марија за Јосиф се виде дека е тешка од Светиот
Дух (Мат. 1,18). Значи уште пред свршувачката на Марија со Јосиф
таа склучила завет со Бога дека ќе ја сочува девството засекогаш па Јосиф не и
бил маж во вистинска смисла на зборот туку чувар и покровите кој не го
нарушуивал нејзиното девство. Дека тоа е точно сведочи и фактот дека Јосиф кога
дознал дека е бремена сака да ја отпушти но ангел му се јавува на Јосиф и му
вели: тоа што е зачнато е од Светиот Дух (Мат
1,20). Дека Јосиф не му бил вистински татко на спасителот и маж на Богородица
се потврдува во генеологијата кај евангелитот Матеј. Стигнувајќи од Авраама до
Јосиф не се вели дека Јосиф го роди Исус туку Јаков го роди Јосифа, мажот на
Марија од кој се роди Исус наречен Христос (Мат. 1,16). Од ова јасно се
гледа дека Марија му е мајка на Христос а Јосиф не му е татко. За деството на
марија сведочи и севетото предание. Верата во нејзината девственост црквата ја
изложила во Символот на верата со зборовите: Koj се овоплоти од Светиот Дух и Марија Дева. Оваа
вистина ја потврдуваат и оците на петтиот Вселенски собор со зборовите: Ако некој не исповеда две раѓања на Бог Словото едно предвечно не од
времетобезтелесно од Отецот и второто од присно дева Марија нека биде анатема .Сите свети оци сведочат за приснодевството на Богородица. Богородица и по
раѓањето на Исус останала дева. Штом го сочува своето дество до раѓањето на
Сопасителот не траба ни да се помислува за тоа дека е можнода го изгубила по
неговото раѓање. Мајката на Спасителот требало да биде девојка зошто преку
девојката Ева влегла смртта во човештвото па преку Дева Марија треба да влезе
Спасението на сите. Оние што го
оспоруваат приснодеството се повикуваат на некои места на Светото писмо и ги
толкуваат погрешно. Инс се доближи до
неја Јосив се добека таа не го роди својот првороден син (Мат. 1,25). Тие
толкуваат дека по христовото раѓање Јосиф ја познал Марија што не е точно, овде
како и на многу други места зборот дотека значи никогаш, за ное се вели: И пушти гавран да види дали се повлекла водата од земјата, откако се
врати одлета донека не се исуши водата од земјата (1
Мој. 8,7). Зборот додека значи никогаш зошто гавранот не се вратис кога водата
се исушила. А Мелхола, Самоиловата керка
остана без рожба се до денот на смртта своја (2 Цар. 6,23), не значи дека
по смртта родила туку дека никогаш неродила. Зборовите на Спасителот И ете ја сум со вас преку сите дни до
свршетокот на светот (Мат.28,20), не
значат дека потоа нама да бидат со нас. Невозможно е Богородица да стапила во
брачни односи со Јосиф по чудесното зачнување на Спасителот. За Јосив кој бил
праведен човек ова било не возможно по засведоченото јавување за Соасителот. Зборот првенец не значи дека Богородица имала и
други деца, овој збор се однесува на детето што прво ке се роди без разлика
дали по него има и други деца или не. Првенци биле нарекувани зошто закаонот
налагал да бидат посветени на Бога. Во Светото Писмо
се спомнуваат и браќа на Господ Исус Христос ( Јаков, Јосија, Симон и Јуда {не искариот}) и сестри. Меѓу
тоа ова не значи дека тоа се негови браќаи се стри по крв туку по закон ние
знаеме дена има многу такви пример кога и блиските роднини се нарекувале браќаи
сестри. Авраам и Лот се нарекуваат браќа иако Лот е внук на Авраам зошто е син
на брат му Аран. Ако Богородица имала и други деца христос немало да ја повери
на Св. Јован за чување туку таа одговорност ке ја презеле нејзините деца. Приснодеството е
тајна во која треба да се верува и со вера да се прима. Онаму каде што сака Бог
ги победува природните закони. Цв. Јован Златоуст вели: во сето ова не барај поредон на
природата и брачните закони. Се овде е над природно
ние не знаеме како Неопфатливиот го опфатила утробата на Дева, како Содржителот
пребива во утробата на Дева, како Дева раѓа и останува дева. Св. Игнатие
Богоносец вели: Од кнезот на овој свет беше сокриен
деството на Марија, раѓањето и смртта на Господа, три славни тајниизвршени со Божјо молчение. Света дева е Богородица, не во
таа смисла што го родила господ Исус христос по Божество, ниту пак дека дела
почеток на неговата божествена природа која е вечна и безпочетна, туку зошто го
родила Богочовекот Христос во кого се соединилое двата природи божјата и
човечката. Бог Словото во моментот на зачнувањето ја примил во човековата
природа единство со својата божествена природа. Телото е земено од Богородица и
станало тело на Словото. Бидејќи Исус Христос е еднороден син Божји и по
овоплотување Бог, па според тоа и Св. Дева која го родила Словото по тело е
вистинска Богородица. Таа не родила обичен човек туку вистински Бог во тело –
овоплотен. Кој не го донел телото од небесата и не прошол ни Дева како низ
канал туку Го примил од неја едносушно на нашето и го зел во својата Ипостас (според
св. Јован Дамаскин и св. Кирил Александриски) православното исповедание вели од
неја се роди Христос, Бог совршен и човек совршен. Светото откровение
сведочи дека св. Дева е богородица. Пророкот Исаија пророкува Девица
ке зачне и ке роди син и ке му го стават името Емануил (со нас е Бог)” (Иса. 7.14), побожната Елисавета ја нарекува мајка на Господа, тоа е важно зошто ја
нарекла така исполнета од Светиот Дух
а не сама од себе. (Лука 1.42-43). Архангелот Гаврил и ја јавил на благата вест
на Марија дека ќе го роди спасителот на светот Синот Бпжји (Лука 1.31-32). Свети Апостол Павле вели: кога се исполни времето Бог го испрати својот возљубен Син Кој се роди
од Дева (Галатјаните 4.4) Голема
е тајната на побожноста Бог се јави во тело (Тим. 3.16). значи ако некој не
исповеда дека Емануил не е вистински Бог и св. Дева Богородица нака биде
анатема. Изменето од чаир - 18.Април.2007 во 23:57 |
||
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ajdeeeeeeeee..... сега и Августин е апгрејдуван во Блажен... И не знам дали добро си го сфатил чика Августин... Тој рекол дека Марија била девица кога забременила, девица кога била трудна, девица кога родила, односно постојано девица... Како што гледаш, тој никогаш не спомнува дали имала после Христовото Девствено раѓање други деца, иако самото Св. Писмо јасно укажува на тоа дека имала... И трето, тоа што некој (Августин) рекол нешто, не значи дека е вистина.... Августин исто така рекол дека Марија умрела, така? Ама вие не верувате во тоа? Зошто? |
||
чаир
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 950 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
каде прочита во светото писмо дека богородица родила и други деца
|
||
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Во цел пост, нешто и паметно ќе најде човек.... |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Колку си се изнапишал бе чаир, а со ништо не докажа дека Марија немала други деца после Исус.
Не мора да ни докажуваш дека била девица пред да го роди, со тоа никој тука нема проблем.
Додека Тој (Исус) сеуште зборуваше на народот, ете, мајка Му и Неговите браќа стоеа надвор и сакаа да зборуваат со Него. А Некој Му рече: "Еве, мајка Ти и Твоите браќа стојат надвор и сакаат да зборуваат со Тебе." Мaтеј 12:46
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
абе, смешно му е тврдењето, дека првороден не значи првороден, и други браќа и сестри не значи дека имал други браќа и сестри, и Богородица, не значи дека го родила бога.... се заплеткал во 100 ова не значи тоа што пишува, за да докаже СОСЕМА непотребна догма...
И без Вечната Девственост на Марија, ништо не се менува во Христовата природа, туку само со тоа се има за цел да се зајакне ересот на култска побожност кон Марија... |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Браво бе аџија, јас се утепав од барање да најдам нешто паметно, ама изглеа пошо сум поспан не успеав да најдам
Браво чаир, ова е добар цитат, освен тоа Богородица, малце стрчи, ама си положил, добро е, само напред..
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
чаир
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 950 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
мило ми е и што се согласуваш со мене |
||
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
знаеш што ќе пишат сега: дека браќата Негови всушност не биле синови на мајка Му закон се еј, почнаа да ми се допаѓаат |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Пошто на чаир уште не му е јасно каде тоа пишува дека Марија имала други деца, ај да го потсетам со два стари поста, каде ова е убаво срочено...
После ова, ако чаир се сложува, темата може комотно да ја затвориме, оти се е јасно мислам? |
||
чаир
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 950 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
и тоа е објаснето во нојот пост прочитај го цел
|
||
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
|
||
Pravoslavie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Регистриран: 07.Октомври.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1732 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ако Марија имала други деца, освен Исус, зошто тогаш имало потреба / причина Исус од Крстот да му каже на Ученикот кого го љубел: “Ете ти мајка“ а на Марија да и’ каже “Ете ти Син“, по што Ученикот ја зел кај себе. Зошто било ова потребно ? Ако имала Таа други деца, барем еден од синовите или барем една од ќерките ќе ја земела кај себе да ја чува и да се грижи за неа. Не знам дали Јован имал живи родители во тој момент. Ако не му биле живи, тогаш Исус би рекол од таа причина: Јован да оди кај Марија, а не да ја земе кај Себе. Туку пишува дека од тој час “Ученикот ја зеде кај Себе“, а не пишува “Таа го зеде ученикот кај Себе“.
(за оние што не знаат, “Ученикот Кого Исус Го Љубел“, “Милиот Ученик“ - тоа е Свети Јован Богослов - Евангелистот на “Евангелие според Јован“, авторот на Трите посланија и запишувачот на Откровението според Јован) Во контекст на она: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ кога Тој ќе им одговори: “Моја Мајка и Мои браќа се оние кои Го слушаат Божјото Слово и Го Пазат“. Тоа што некои луѓе биле нарекувани ’негови браќа’ не значи само по себе дека се деца на Марија. Може да биле и:
1. Деца на Јосиф од првиот негов брак. Од Светот Предание е познато дека Јосиф имал брак пред Марија. Сопругата од тој брак починала, а тогашниот Закон дозволувал да се стапи во нов брак ако почине сопружникот. Ако во тој брак имало деца, тогаш...
Апостолот Јаков е веројатно едно од децата на Јосиф од тој брак. 2. Мене ми е познато дека во Црна Гора велат за братучед - “брат од стрица“, “брат од тетке“... така да тие браќа кои се спомнуваат во контекстот: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ може да се внуци на Јосиф од неговите браќа, сестри (ако ги имал), евентуално и од неговите братучеди (ако ги имал)
Ако се загледа малку подлабоко во личноста на Марија, не е возможно да не се почуваствува како Таа се чувствувала во оние девет месеци додека Го носела во Својата Утроба.
Како се чувствувала телесно ?
Како се чувствувала во Душата ?
Како се чувствувала додека Го носела на рацете како Бебенце ?
Како Таа се чувствувала додека си играла Мајчински со Исус додека бил детенце ?
Како Таа се Чувствувала додека Таа Живеела со Него и Го следела како Личност во сите фази на Неговиот Живот на Земјата ?
Тоа се ненадминливи нешта по својата убавина. Можноста Која Ја Имала Марија, Ја нема НИКОЈА ДРУГА НА СВЕТОТ.
Сето тоа оставило белег во неа и по Христовото Раѓање и по Вознесувањето.
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!!
Факт е дека Бог не можел да дозволи Својот Логос да го смести во Утробата на Порочна Жена, која била блудна, пијаница, псујачка, лоша, раздразлива... личност со маани.
Самото доаѓање на Свет на Една Таква Личност (Марија) било процес во кој Бог соработувајќи со Слободната Волја на Личностите низ историјата (нејзините Родители, Дедовци, Прадедовци...) создава Тло на Кое ќе може да донесе на Свет Личност преку Чија што Утроба ќе може да Го Облече во Тело Својот Логос.
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!! Изменето од Pravoslavie - 19.Април.2007 во 16:25 |
||
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!! |
||
DARKDOG
Сениор Регистриран: 25.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 218 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
pozdrav na sittttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Православие, иако мислам дека твоите аргументи не држат вода, еве ќе се обидам 2-3 работи да разложам...
1. Теоријата ете ти мајка, еве ти син, не држи, затоа што тоа не кажува ништо за тоа дали Марија имала други синови или не. Едноставно, можеби Христос го избрал Јован, бидејќи другите браќа, нели, се уште не верувале, па подоцна поверувале... 2. Црна Гора не е Израел... Тоа што црногорците викаат „брат“ за братучед, не значи дека Евреите кои си имаат таков збор го користат на ист начин. А плус, дали го прочита и ова од Messenger> Za onie koi se rodeni od ista majka se upotrebuva zborot “adelfos” (od ist stomak, od ista vnatresnost). Погодуваш, за Исус и браќата се користи зборот Аделфос.... 3. Ако тогаш користеле брат за братучед, тогаш барем Павле којшто им пишувал на НЕЕВРЕИТЕ во Галатија, ќе појаснел или ќе искористел друг грчки збор, кога пишува за братот на Исус - Јаков. Едноставно, сите докази водат кон тоа дека имала деца. А и плус, нема никаква ДОГМАТСКА причина зошто да нема... Па не е раѓањето грев??? Каква ви е таа ерес сега? Изменето од аџија - 20.Април.2007 во 00:37 |
||
Внеси реплика | страница 123 4> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |