IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Утки во образованието
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Утки во образованието

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 456
Автор
Порака
defma Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Март.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 716
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај defma Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2008 во 21:19
Originally posted by Martina_3 Martina_3 напиша:

ova ne e obrazovanie tuku ribarska mreza dupka do dupka pocnuvajki od matura pa na dalje! za matura da polagam istorija i geografija i filozofija za na ekonomski, pa ajde kaj go ima ova!!!



Само во Македонија, по тоа сме единствени за жал.Најмногу експерименти во образованието за жал со големи последици врз младите.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2009 во 12:14
Меѓу многуте утки во образованието е и вреднувањето на работата на наставниците.  Во тоа вреднување се вреднува работатанадвор од училиштето- обуки- обучувачи на семинари,учество во изработка на програми, авторства на учебници, рецензии и многу други ситници кои придонесуваат за личен развој на наставникот (и материјална добит) но многу малку за учениците.
Реално самите наставници штом с еподолго отсутни од училиште автоматски ја запоставуваат својата работа со учениците- односно отстапуваат од основната дејност. Дури се поставува прашањето- Кој е посолиден наставник оној кој си ја работи работата за која учел, е редовен на работа, ги следи трендовите и внесува иновации или оној кој покажува афинитет кон издаваштво, менаџирање со самите училишта?збунетост
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2009 во 13:48
"..Меѓу многуте утки во образованието е ..........."

...ako vekje ima ...mnogu utki...togash,....izgleda deka ...celoto obrazovanie e ....utnato !
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2009 во 16:16
utka e samo toa shto nekoj ke dobie " diploma"....a ustvari....pojma nema od ...nishto !
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
lilica Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај lilica Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2009 во 16:39
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Меѓу многуте утки во образованието е и вреднувањето на работата на наставниците.  Во тоа вреднување се вреднува работатанадвор од училиштето- обуки- обучувачи на семинари,учество во изработка на програми, авторства на учебници, рецензии и многу други ситници кои придонесуваат за личен развој на наставникот (и материјална добит) но многу малку за учениците.Реално самите наставници штом с еподолго отсутни од училиште автоматски ја запоставуваат својата работа со учениците- односно отстапуваат од основната дејност. Дури се поставува прашањето- Кој е посолиден наставник оној кој си ја работи работата за која учел, е редовен на работа, ги следи трендовите и внесува иновации или оној кој покажува афинитет кон издаваштво, менаџирање со самите училишта?збунетост



Е,сите тие активности што се наградуваат, се за просВетари со помал фонд на часови, да си земат некој денар, да си го надополнат фондот на часови , ама.......старите волци и политички активните членови на партиите сакаат ем полн фонд на часови - цела плата - ем дополнителен приход.Случај во нашето училиште.......Децата по два дена одат на школо и тоа од 8 до 11 часот. Персоналот е во СКОПЈЕ - СЛУЖБЕНО!!! И се пожаливме до сите надлежни , ама кој од кој поглуви. Излеговме државни непријатели.......Има ли поголема утка од НЕАСОЛЕН и КОРУМПИРАН просветен инспектор!.......Ако инспекцијата си ја врши работата и си стави наочари, затоа што не и се догледува, утките ќе ги нема, а вака имаме УТНАТА инспаекција за образование.

Изменето од lilica - 16.Ноември.2009 во 16:39
Кој бара ќе најде.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 456
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,250 секунди.