|
Четвртата заповед : САБОТАТА! |
Внеси реплика | страница <1 23456 31> |
Автор | ||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Apostolite voopsto nisto ne slusnale od Hrista za nekakva zamena na sabotata so nedela Vrz osnova na sto apostolite bi ja prifatile nedelata, a bi ja potisnale sabotata, koga do posleden mig ne cule nisto, apsolutno nisto od Hrista za toa? Tie, zaedno so nego, se odmorale vo sabotata vo tekot na Hristovata smrt - Hristos vo grobot, a tie “spored zakonot”. Kako bi mozele tie da se soberat vo nedelata koga Hristos voskresnal za da praznuvaat nedela koga ne znaele, ne veruvale i ne ocekuvale Hristos da voskresne toj den? |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
anakin
Сениор Unidentified Flying Object Регистриран: 08.Август.2005 Локација: Machku Pichku Статус: Офлајн Поени: 18535 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
а во кој ден верувале дека ќе воскресне ? |
||
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.
|
||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Tие можеби не верувале на почетокот, но подоцна станале проповедници на Христовото воскресение и не случајно првиот ден од неделата се собирале да прекршат леб во спомен на Христовото воскресение. |
||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Hristos praznuval sabota ne kako Evrein, tuku kako “Sin covecki” Vednas da kazeme deka vo nitu eden od povekebrojnite dueli i raspravii sto gi imal Hristos so fariseite vo vrska so sabotata ne bilo postavuvano prasanje dali taa treba ili ne treba da se praznuva, tuku kako treba da se praznuva. Hristos nikogas ne rekol deka sabotata treba da se ukine ili da se zameni so nedela. Kako sto rekovme, Toj imal zol- cni raspravii so fariseite okolu nacinot na koj treba taa da se praznuva. Fakt e deka Hristos, kako gospodar na sabotata, praznuval sabota: “Toj dojde vo Nazaret, kade sto bese porasnal. I spored svojot obicaj vleze vo saboten den vo sinagogata i stana da cita” (Luka 4,16). I ako Toj praznuval sabota, togas zosto bi ja promenil sabotata za svoite sledbenici? I negovite ucenici praznuvale sabota (Delata na apostolite 13,14.42; 16,13; 17,1.2; 18,3.4.11) No ovde ima edno sustinsko prasanje sto treba da go rascistime: Hristos ne dosol na ovoj svet kako Evrein, tuku isklucitelno kako “Sin covecki”. Toj nikade ne se narekuva sebesi Evrein. Sekade za sebe veli deka e “Sin covecki”, izraz sto go naogame na pove}e od pedeset mesta vo evangelijata (Matej 9,6; Luka 9,55; Jovan 3,13). Spored toa, Hristos ne praznuval sabota kako Evrein, tuku kako “Sin covecki”. Zatoa evrejstvoto treba napolno da se izdeli od Hrista, zas- to Hristos im pripaga ne samo na Evreite, tuku na celoto covestvo. Fakt e deka postoi razlika vo sfakanjeto megu Hrista i fariseite ne samo za nacinot na praznuvawe na sabotata, tuku i za drugite zapovedi. Tokmu taa razlika vo sfakanjata dovela do sudir megu niv. Imeno, Hristos ne dosol da se pazari i da pravi kompromisi so niv, da se vklopi vo nivnata sema na razmisluvanje, da se spusti na nivno nivo i da zivee i da dejstvuva kako Evrein, da gi prifati nivnite merila i standardi za drzenje na Bozjite zapovedi i da praznuva sabota kako Evrein. Toj, kako sto rekovme, dosol na ovoj svet kako “Sin covec ki” i kako “Sin Bozji” so nebesni merila i standardi za site Bozji zapovedi, osobeno za sabotata, i vo tekot na svojata zemna sluzba gi promoviral i se pridrzuval kon tie svoi standardi i merila, vo golema mera razlicni od evrejskite, sto Evreite gi gradele vo tekot na vekovite. Taka, na primer, Hristos gi korigira evrejskite merila za sestata zapoved koga kazuva deka sekoj sto se gnevi na svojot brat, veke vrsi ubistvo; sedmata zapoved ja podiga na povisoko nivo koga veli deka sekoj sto ke pogledne na tuga zena so zelba, veke vrsi prequba. Vo golema mera Evreite ja iskrivokolcile i pettata zapoved spored koja decata, pokraj drugata sestrana griza za svoite ostareni roditeli, kon niv imaat i finansiska obvrska. No ovaa zapoved fariseite ja obremenile so najrazlicni svoi odredbi, pravila i propisi so koi tie finansiski sredstva od starite roditeli gi prenasocile kon crkovnata blagajna. Hristos se sudruva so niv okolu toa i im veli: Vie ja ukinuvate taa Bozja zapoved voveduvajki vo nea covecki propisi. Ne moze taka! Vasite propisi nastrana od nea! So toa Hristos ne ja ukinal pettata zapoved, tuku go vratil nejzinoto vistinsko mesto vo zivotot na decata i roditelite. Merilata na brakot gi spustile na najnisko mozno nivo, mizerno za soprugata, cijasto idnina zavisela od neprikosnovenite kaprici na nejziniot soprug. Hristos im kazuva: Ne taka! Gi potsetil deka mazot i zenata se edno telo. Spored toa, iako Hristos dosol vo sudir so fariseite okolu ovie zapovedi, Toj niv ne gi ukinal, tuku nastojuval da im go vrati nivnoto vistinsko mesto vo zivotot na lugeto, ona mesto i onaa uloga sto gi predvidel za niv Bog koga mu gi dal na covestvoto. |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Кога евреите му приговориле на Исус (слично како и вие адвентистите денес) зошто Тој работи во Сабота, Исус им рекол: „Мојот Татко работи постојано, па и Јас работам. Затоа Јудејците Го бараа уште повеќе да Го убијат, не само заради тоа што ја нарушуваше саботата, туку и заради тоа што Бога Го наречуваше Свој Татко, изедначувајќи се со Бога.“ (Исус во Јован 5:17-18, Библијата) |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Sto rabotel Isus vo sabota ????? |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Многу работи. Исус рекол: „Мојот Татко работи постојано, па и Јас работам.” (Исус во Јован 5:17, Новиот Завет) Тука гледаме дека и Небесниот Татко и Исус работат постојано. Една од работите што Исус ја направил во Сабота е тоа што му заповедал на еден човек да носи товар (својата постела во Сабота), нешто што било забрането да се прави во Саботен ден. „Исус му рече: „Стани, подигни ја својата постела и оди!” И човекот оздраве веднаш, ја зеде својата постела и почна да оди. А тој ден беше сабота. Затоа Јудејците му рекоа на оздравениот човек: „Сабота е и не смееш да ја носиш постелата.” Но тој им одговори: „Оној, Кој ме излечи ми рече: „Подигни ја својата постела и оди!” “ (Јован 5:8-11, Новиот Завет) |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Imeno, Hristos lekuval mnogu bolni i vo sabota, cijsto slucaj, iskreno ka- zano, mozel da poceka za nekoj drug den. Takov bil slucajot vo banjata Vitezda kade sto bolniot polni 38 godini se obiduval i kopneel da se dobere do zdravje, no ne uspeal. Hristos go iscelil vo sabota, a mozel vo nekoj drug den. Ili slu- cajot so zenata 18 godini obzemena od los duh sto ja iscelil vo sabota i poradi toa bil izlozen na ostra kritika, zasto fariseite zabranuvale i lekuvanje vo sabota. No Isus rekol: “Licemeri, dali sekoj od vas ne go odvrzuva svojot vol ili magare od jaslite vo sabota i ne go vodi li da go napoi? A ovaa zena, Avramova kerka, koja satanata ja vrza vese osumnaeset godini, ne trebase li da bide oslobodena od taa vrska vo saboten den?” (Luka 13,10-17). Zamislete, bolen 38 ili bolna 18 godini i im se ukazuva posledna zivotna sansa Isus da gi isceli, zasto Toj nikogas nema veke da se vrati vo toj kraj, a ne smee da gi isceli zatoa sto e sabota! Kakov den bi bila sabotata za niv? Crn den, gor- cliv den, cemer i glamna, omrazen den, vistinsko prokletstvo, nepodnosliv tovar i jarem, zar ne!? No Bog rekol poinaku za sabotniot den. Toj i za bolnite treba da bide den na mir i spokojstvo, so radost ocekuvan i posakuvan, vistinska “menuha”. Taa sabota za ovie dvajca bolni bila tokmu takva sabota, najsrek niot den vo nivniot zivot, zasto Hristos gi oslobodil od stegite na nivnata dolgogodisna teska bolest sto go okovala i nivniot duh i im go glamnosuvala zivotot. Zatoa, koga fariseite go obvinuvale deka ja prekrsuva sabotata zatoa sto lekuva vo sabota, Toj rekol: “Ve prasuvam: sto e dozvoleno da se pravi vo sabota, dobro ili zlo? Da se spasi zivot ili da se pogubi?”, i dodava: “Dozvoleno e da se pravi dobro vo sabota” (Luka 6,9; Matej 12,12). Znaci, nie morame da se trudime vo sabota da “pravime dobro” i vo zima da palime ogan vo sabota za da go “spasime zivotot”. Ako Hristos lekuval bolni vo sabota, Toj vo zimski uslovi na bolnite bi im zapalil i ogan za da se stoplat, ogan bez koj lugeto ne mozat da go odrzat zivotot vo predelite kade sto e studeno. So toa Hristos ne ja ukinal sabotata, tuku ni dal primer kako da ja praznuvame. Koga Hristos zgaznal na farisejskite pravila so koi ja obremenile sabotata, osobeno koga gi otfrlil nivnite propisi so koi mu zabranuvale vo sabota da lekuva i koga vo sabota go izlekuval bolniot vo banjata Vitezda koj 38 godini go nosel teskoto breme na bolesta i mu rekol da si ja zeme svojata rogozina i da si odi, Evreite skovale zagovor da go ubijat. “Zatoa Evreite go progonuvaa Isusa bidejki toa go stori vo sabota... Zatoa Evreite uste poveke nastojuvaa da go ubijat ne samo zatoa sto go prekrsuvase sabotniot den, tuku i zatoa sto Boga go narekuvase svoj Otec, izednacuvajki se so Boga” (Jovan 5, 16.18). Da zaklucime. Evrejskite uciteli, teolozi, rabini, Boz- jata sabota ja rabinizirale, ja judaizirale, ja poevrejcile i od Bozja, ja pretvorile vo evrejska sabota so evrejski dimenzii. Hristos ja derabiniziral, ja dejudaiziral, ja odevrejcil, ja humaniziral i povtorno go vratil nejziniot prvobiten rajski status so rajski atributi i prerogativi. |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Blagoj_s, дали според адвентистите е дозволено да се носи товар во Сабота?
Не е точно. Саботата од секогаш си била еврејска сабота, јудејски Шабат, старозаветен знак меѓу Бог и евреите. На христијаните никаде не им е заповедано да го пазат старозаветниот еврејски Шабат (Саботата). „Речи им на Израелците: ‘Моите саботи треба да ги пазите, зашто саботата е знак меѓу Мене и вас од поколение до поколение,“ (Излез 31:31, Стариот Завет) „Затоа Израелците нека ја пазат саботата“ (Излез 31:16, Стариот Завет) |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Sabotata - evrejska!? Mnogu cest slucaj koga razgovarate so hristijanite vo vrska so sabotata e tie da vi kazat: sabotata e evrejska, evrej ski praznik, koj vazel samo za Evreite, i kako dokaz go naveduvaat tekstot od 5. Mojseeva 5,15: “Spomni si deka i ti bese rob vo egipetskata zemja i deka ottamu te izbavi Gospod, tvojot Bog, so silna raka i so podadena miska. Zatoa ti zapoveda Gospod, tvojot Bog, da go paziz sabotniot den.” - Ete, velat tie, Bog gi izbavil Evreite od egipetsko ropstvo, razdeluvajk i go Crvenoto more pred niv, i zatoa im naredil da praznuvaat sabota kako spomen koj ke gi potsetuva na toj grandiozen nastan. I bidejki sabotata e povrzana so nivnoto izbavuvanje od nivnoto ropstvo, taa e evrejski praznik, zapoved sto vazela i vazi samo za Evreite. No, ve molam, pocekajte malku! Ako ja sledime taa logika, togas i prvata Bozja zapoved vazi samo za Evreite, bidejki i taa e povrzana so nivnoto izbavuvanje od egipetsko ropstvo: “Jas sum Gospod, tvoj Bog, koj te izvede od egipetskata zemja, od kukata na ropstvoto. Nemoj da imas drugi bogovi osven mene” (2. Mojseeva 20,2.3). - Logicno, zar ne! Od istata logika na hristijanite, koi tvrdat deka sabotata e evrejska, proizleguva deka i pettata Bozja zapoved, koja bara od decata da gi pocituvaat roditelite, vazi samo za Evreite. Eve ja nejzinata sodrzina: “Pocituvaj gi svojot tatko i svojata majka, kako sto ti zapoveda tvojot Gospod Bog, za da zivees dolgo i da ti bide dobro vo onaa zemja sto ti ja dava tvojot Gospod Bog” (5. Mojseeva 5,16). Znaci, Bog od evrejskite deca bara da gi pocituvaat svoite roditeli zatoa sto ke im dade vetena zemja, Palestina, i dolg zivot i blagosostojba vo nea. Spored toa, evrejskite deca se privilegirani pred Boga, zasto Bog na nasite deca, za razlika od niv, ne im dava nitu vetena zemja, nitu dolg zivot nitu blagosostojba. Apsurd, zar ne! Zaklucok: Ako sabotata e evrejska, togas i prvata i pettata zapoved se evrejski - no vo toj slucaj i toj Bog, koj gi dal tie zapovedi, e evrejski, a ne hristijanski Bog. Vsusnost, taka e i napisano na mnogu mesta vo Biblijata: “Odi pri faraonot i reci mu: ‘Gospod Bog na Evreite (evrejskiot Bog) poracuva vaka: ‘Pusti go mojot narod da zamine i da mi iskaze pocit’” (2. Mojseeva 9,1; v. 3,18; 5,3; 7,16; 9,13; 10,3). Na stotici drugi mesta vo Biblijata citame, ne za hristijanski, tuku samo za “Izraelov Gospod Bog” - odnosno, samo za evrejski Bog. I ako tie tri zapovedi, prvata, cetvrtata i pettata, se evrejski zapovedi, i ako vazat samo za Evreite, togas, logic- no, i drugite sedum, odnosno site Deset zapovedi se evrejski zapovedi i vazat samo za Evreite, zasto gi dal istiot evrejski Bog, koj se razlikuva od hristijanskiot Bog. I sto ako kazeme deka sedmata zapoved, koja kazuva: “Ne vrsi prequba!”, e evrejska zapoved i vazi samo za Evreite? Dali togas hristijanite mozat slobodno da vrsat preljuba? Da se vratime na prvata Bozja zapoved: “Jas sum Gospod, tvoj Bog, koj te izvede od egipetskata zemja, od kukata na ropstvoto. Nemoj da imas drugi bogovi osven mene!” Ako ja povrzeme ovaa zapoved so izleguvanjeto od egipetsko ropstvo i ako ja proglasime za spomen na toj nastan, togas e logicno da zaklucime deka Evreite ne smeele da imaat drugi bogovi samo zatoa sto Bog gi izvel od toa ropstvo, sto voopsto ne odgovara na vistinata. A logikata na hristijanite, koi praznuvaat nedela, e tokmu takva - navodno, zatoa sto Bog go izvel evrejskiot narod od Egipet, mu zapovedal da praznuva sabota kako spomen na negovoto izleguvanje od Egipet, a ne kako spomen na sozdavanjeto na svetot, pa ottamu, velat tie, i sabotata e nivna, evrejska, i vazi samo za Evreite. Primenuvajki go istiot arsin za merenje na rabotite, proizleguva deka hristijanite se oslobodeni od obvrskite na prvata zapoved zatoa sto Bog niv ne gi izvel od egipetsko ropstvo, i spored toa, tie mozat pokraj Boga da imaat i “drugi bogovi” - sto e svoeviden apsurd. Apsurd zatoa sto vo toj slucaj so pravo bi mozele da se prasame koj Bog prifakaat hristijanite, semokniot Gospod Bog Izraelov (evrejski), ili nekoj drug, hristijanski Bog, razlicen od evrejskiot? “Zar Bog e Bog samo na Evreite, a ne i na neznaboscite? Se razbira, i na neznaboscite” (Rimjanite 3,29) - kazuva apostol Pavle. Spored toa, ako e Gospod i neznabozecki, Toj e i hristijanski, a ako e hristijanski, Toj e i pravoslaven, no i katolicki i protestantski; pa i sabotata, ako e evrejska, taa ednovremeno e i pravoslavna, i katolicka i protestantska, i sesvetska, secovecka. Ako evrejskiot Bog e ist so hristijanskiot Bog, a bi trebalo da bide ist, zar togas e potrebno Toj povtorno da sleze, sega na nekoja hristijanska planina, i na hristijanite da im dade drugi deset zapovedi, razlicni od onie sto gi izgovoril pred evrejskiot narod na Sinaj i gi napisal na dve kameni ploci? Dali togas na hristijanite bi im dal novi ploci so deset ili samo so dve zapovedi? Dali vo toj slucaj Bog bi ja iskornal sabotata od nejzinoto mesto srede Desette zapovedi i na nejzinoto mesto bi napisal nedela? Ako bi go storil toa, bi se prasale zosto bi go storil? Zosto na evrejskiot narod vo staro vreme bi mu kazal sabota, a na hristijanite nedela, koga sabotata ne e nikakov simbol ili senka na nekakva novozavetna realnost? Da se potsetime! Judaizmot (evrejstvoto) e edinstven po toa sto Bog mu se obratil na Sinaj na cel eden narod koj go videl i cul so svoi sopstveni oci i usi, poveke milioni ednovremeno prisutni, koga go izgovoril i go napisal svojot zakon. Izraelskiot narod, kako Bozji narod, e edinstven i po toa sto Gospod polni cetirieset godini go hranel vo pustinata so nebesna hrana, narecena “mana”, edinstven slucaj vo istorijata na ovoj svet Bog da prigotvuva sekoj den, osven vo sabota, sveza hrana za milioni luge v pustina. Vo petok im prigotvuval dvojno kolicestvo hrana, i za sabota (2. Mojseeva 16,14-26). Zamislete, cetirieset godini Bog ja izdeluva sabotata od drugite denovi kako poseben svet den! Zar toa ne im kazuva nisto za nejzinata svetost na hristijanite koi praznuvaat lazna sabota, narecena nedela? Dragi moi, vo staro vreme evrejskiot narod bil Bozji narod, a denes hristijanskiot narod e, ili bi trebalo da e, Bozji narod. Spored toa, evrejskiot Bog e, ili bi trebalo da e, i hristijanski Bog. Ottamu i Desette zapovedi, kolku se evrejski, tolku se i hristijanski, no tie ne se nitu evrejski nitu hristijanski, tuku Bozji. Nie Biblijata ja prezemame od Evreite ne kako evrejska Biblija, tuka kako Bozja rec. Zaedno so Svetoto pismo, sto ni go napisale i ni go predale evrejski proroci i apostoli, nie od niv gi prezemame i Desette zapovedi ne kako evrejski, tuku kako Bozji zapovedi. Isto taka i sabotata ja prezemame od niv ne kako evrejska, tuku kako “Gospodova sabota”, kako “Gospodov den”, kako “Gospodov svet den”. Znaci, site zapovedi, pa i cetvrtata, imaat opstocovecki karakter, zas- to Bog e Bog na celoto covestvo (Rimjanite 3,29; 10,12.13). Da ne zaboravime deka nie hristijanite sme samo granka od diva maslina nakalemena na pitomata maslina koja ne snabduva so neophodnite zivotni sokovi. Spored toa, korenot i stebloto ne se nasi. Izraelskiot narod e taa pitoma maslina sto ja zasadil Bog, od cijsto plod se dobiva kvalitetno maslinovo maslo - vistinska, izvorna Bozja nauka za spasenie na cel svet, na celoto covestvo. Znaci, divata granka opstanuva blagodarenie na blagoslovite sto proizleguvaat od korenot i stebloto na pitomata maslina, vrz koi taa nema nikakvo mozno vlijanie (Rimjanite 11. glava). |
||
www.myspace.com/sblagoj
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Dali toa znachi deka nie, kako diva granka, treba da gi sledime site zakoni od Biblijata koi Bog im gi dal na evreite za da staneme i nie pitoma granka?
|
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јас не го наведов текстот од 5 Мојсеева 5:15, туку текстот од Излез 31:13 и текстот од Излез 31:16.
Но очигледно ти не ме читаш и не водиш дискусија, туку си водиш монолог копи-пејстирајќи од некои адвентистчки книги. Се читаме кога ќе бидеш подготвен за дисксуија. |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Makedon i EvAgelos,
gi procitav vash*te tekstovi i mozam da zaklucam deka vasheto tolkuvanje i zaklucoci na tekstovite od stariot zavet ne se spored Bozjite zborovi. Eve zoshto. Samite velite deka Bog licno ja dal Sabotata da se drzi. Prashanjeto e na kogo? Vo ovoj post go koristev angliskiot prevod na New King James Version, a vie proverete gi vo vash*te biblii. Broevi 23:19 – zapazete deka se veli deka BOG ne e lazgo i deka ON ne se pokajuva, shto znaci deka toa shto go zboruva e cista vistina (ova vazi za se, no sega zagovarame za Sabotata; znaci deka e vistina deka treba da se pazi Sabotata) Malahija 3:6a – samiot BOG veli deka ne se menuva; ona shto go rekol ne se menuva, toa e taka, sakale ili ne. ON go veli toa, a veke zaklucivme deka ne e lazgo (znaci deka Sabotata ne e smeneta kako den koj treba da se pazi) Isaija 40:8 – Negoviot zbor ostanuva VECNO – ne do pred 2000 godini, pa za drugi lugje da e poinaku, tuku istiot Negov Zbor koj ne se menuva e za site VECNO (Negov e zborot da se drzi Sabotata VECNO; ne stanuva nikakov zbor za menuvanje na Sabotata; ako e toa slucaj, togash ON e lazec zoshto gi prekrshil prvite dva stiha koj gi navedov; ako ne, toa znaci deka Sabotata vazi I denes I sa hristijanite, I za muslimanite I za site lugje koi shetaat po ova zemja) Matej 5:17.18: - zapazete gi zborovite shto gi kazal Sinot Bozji deka nema da se smeni nitu edna bukva (hristijanite imaat zameneto celi zborovi i naredbi!!!!) se dodeka SE ne zavrshi – ne do pred 2000 godini, pa posle drugo ke bide za hristijanite edno, za evreite drugo. Dodeka SE ne zavrshi, a ushte ne e zavrsheno, ushte se ceka na Negovoto vtoro doagjanje. Se ushte ne e zavrsheno SE. Ovaa negova izjava e so sklop so Bozjite zborovi . Matej 24:35 – e iskazano istoto kako i vo predhodniot stih. Zabelezete shto veli deka i neboto i zemjata ke pominat, no ne i Negovite zborovi. Vo kontekst na ova, Negovite zborovi se vo zaednishtvo so Bozjite koj rekol da se drzi Sabotata. Nie se ushte ziveeme pod isto nebo I ista zemja kako I pred 4000 godini, pa I negovite zborovi imaat isto znacenie kako I pred I posle fizickiot zivot na Sinot Bozji na zemjava. 2 Jovanova 9 – veli deka ako nekoj uci poinaku od Sinot Bozji I Boga, ne e so NIV (ONI NIKOGASH NE UCELE ZA NEDELATA, tuku za Sabotata!!!!!!!; ne zaboravajte deka BOG ne se menuva I ne e lazec) 1 Timoteeva 6:3-6 – sekoj shto uci poinaku ne e od BOGA; Bog ne ucel za nedelata, tuku za Sabotata!!!! 2 Timotej 1:3 – Pavle povtorno kazuva deka ucel I ziveel kako I negovite predci (ova go kazal posle voskresenieto na Sinot Bozji, shto znaci vazi I denes!!!!!) I e vo sklop so ucenjeto na Boga I Sinot Bozji. Evreite 13:8 – Sinot Bozji ne se menuva, pa nitu Negovite zborovi koi se vo zaednishtvo so Bozjite, koj pak rekol da se drzi Sabotata. Ne stanuva zbor doktrinalno ucenje koe e edno pred negovoto voskresenie, I drugo koe e posle Negovot voskresenie; ako e taka, togash Toj ne e istiot, se menuva, I vie drzejki ja ova teza “dokazuvate” deka e On lazec. Jovan 7:16 – Samiot Sin Bozji veli deka Negovata doktrina NE E NERGOVA, tuku deka e od Boga, koj rekol Sabotata da se drzi; Sinot Bozji ne ni misli da ja menuva doktrinata od BOGA Samo od ovie stihovi moze da se zakluci deka vash*te razmisluvanja ne se spored Bozjite I spored doktrinata na Sinot Bozji. Vie propagirate promena na Sabotata vo nedela. Toa ne e bibliski. Ako e kako shto vie velite, togash vie DOKAZAVTE deka Bog e lazgo I se promenil, deka ne go drzi svojot zbor, deka Negoviot zbor ne e VECEN, deka ima promena vo ucenjeto iako se ushte ziveeme pod isto nebo I ista zemja, deka Sinot Bozi zboruva pogreshno. Ako coveckoto svakanje ne e spored Bozjoto, toa znaci deka neshto covekot ispushtil, I covekot treba da se menuva, a ne toa covecko svakanje da se obide da go plasira kako Bog da go rekol. Ne stavajte covecka doktrina vo Bozjite usti. Samite predvreme se osuduvate. |
||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
" Sto rabotel Isus vo sabota ?????"
Sinot Bozji bil prvosveshtenik, a vo Sabota prvosveshtenicite sluzat kako mediatori megju lugjeto i Boga, mu sluzat na narodot da se izlecat, phizicki i duhovno. Vo toj kontekst Sinot Bozji RABOTEL vo Sabota. Ne belel tkaenini, nitu pak go kroel lozjeto, tuku ja Rabotel rabotata za koja Bog go pratil - mediator megju lugjeto i Boga. |
||
Внеси реплика | страница <1 23456 31> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |