IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Двокатни автобуси
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Двокатни автобуси

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 79>
Автор
Порака
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 18:35
aj , neka ti bide!
 
uvek si kontra mene , priznavam,намигнување
 
a i se nadevam deka i ovie ke ti se "pogodat" vo kvalitetot...kako i se drugo kinesko !голема%20насмевка
 
inache,..ako sakash kontra eve ti:
 
apsolutno ne e problem shto se na  dve nivoa,  ( i na nikoj prviot avtobus ne mu bil dvokaten pa odma cela pridruzna infrastruktura da nemal potreba da ja rpilagoduva na niv)!
..tuku toa shto se od nekoj nepoznat pa, duri i od drugata strana na planetava da ti bil !!
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 18:45
не е поентата да одам контра на твоите коментари
било кои двокатни автобуси, па и да се најновите со вонземска технологија, не одговараат на условите, начинот на живот и инфраструктурата во Скопје, нити пак одговараат на линиите кои сакаат да ги менуваат само поради оваа глупост
и грешка си дека на никој двокатниот не му бил прв автобус, во сите бивши англиски колонии и во Англија двокатните се првите автобуси кои ги користеле, па при самиот развиток на градот се мислело и на нив, додека и самите автобуси одговараат на улиците, а пак во европските градови каде двокатните се воведуваат како нешто ново, увидено е дека не одговараат на условите и полека се истребуваат, никој не е до толку будала да се прилагодува на нешто ново без никаква причина кога веќе претходно имал друг систем
што се однесува до назадноста, можеме за неа да коментираме од аспект на обликот на каросеријата на автобусот и нејзиното негативно влијание на некои особини на автобусот, но се друго кај овие автобуси е ново
за квалитетот, за жал, можеме да коментираме само кога ќе видиме автобусиве во акција, бидејќи се нови, само сакав да те потсетам дека не се што е од шутка е неквалитетно и дека имаме други работи на кои што треба да мислиме
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 18:56
"за квалитетот, за жал, можеме да коментираме само кога ќе видиме автобусиве во акција.................."
 
                                                                                                                
 
...se ti e pogore "namesto",да
ama , za ova veruvam deka ke se zezne nekoj,...... da ne kazam narodot!
 
...pa, se proba edno , dve ,tri,...chetiri  parchinja od neshto,be,..a ne tolku,....ama  stotici !!изненадување
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 18:58
баш поради тоа за вакви проекти детално се студира ситуацијата и се донесуваат рационални заклучоци и решенија, не се вика урааа на секој е*ан „проект“ кој ќе го смисли некоја „интелегенција“ во нашите политички редови
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 19:33
Ajde ajde, posle 3-4 god. vozenje vo kinezive tolku ke se navikneme na niv, ke imame isto custvo ko da od sekogas bile tuka, taka da nema so da se nerviraat poedinci.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
marsovec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 3378
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marsovec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Ноември.2010 во 19:49
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Ajde ajde, posle 3-4 god. vozenje vo kinezive tolku ke se navikneme na niv, ke imame isto custvo ko da od sekogas bile tuka, taka da nema so da se nerviraat poedinci.
Ako tzdrzгазење%20од%20смеењеat tolku vreme..
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2010 во 00:05
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Ajde ajde, posle 3-4 god. vozenje vo kinezive tolku ke se navikneme na niv, ke imame isto custvo ko da od sekogas bile tuka, taka da nema so da se nerviraat poedinci.
баш фактот што мнозинството тука се навикнува на секоја глупост е фрустрирачки


Изменето од zabegan - 15.Ноември.2010 во 18:06
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2010 во 06:58
Originally posted by marsovec marsovec напиша:

Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Ajde ajde, posle 3-4 god. vozenje vo kinezive tolku ke se navikneme na niv, ke imame isto custvo ko da od sekogas bile tuka, taka da nema so da se nerviraat poedinci.

Ako tzdrzгазење%20од%20смеењеat tolku vreme..


Stom takanarecenite MAN-ovi izdrzaa 13-14 god. ke izdrzat i ovie, ne se sekiraj.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
ultra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Март.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2616
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ultra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2010 во 08:04
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

не е поентата да одам контра на твоите коментари
било кои двокатни автобуси, па и да се најновите со вонземска технологија, не одговараат на условите, начинот на живот и инфраструктурата во Скопје, нити пак одговараат на линиите кои сакаат да ги менуваат само поради оваа глупост




Infrastrukturata vo Skopje... Daj konkreten primer kaj sto bi soobrakjal dvokaten a da ne odgovara na uslovite. Jas samo na liniite na 2ka, 5ka, i 15ka bi gi ostavila prodolzenite, a na drugite pofrekventni linii -dvokatni. Eve ti primer: 22ka dvokaten, frekventna linija, i iako go vozi cel bulevar "Partizanski odredi" ostanatiot del ne e za prodolzen avtobus.

Originally posted by zabegan zabegan напиша:


и грешка си дека на никој двокатниот не му бил прв автобус, во сите бивши англиски колонии и во Англија двокатните се првите автобуси кои ги користеле, па при самиот развиток на градот се мислело и на нив, додека и самите автобуси одговараат на улиците, а пак во европските градови каде двокатните се воведуваат како нешто ново, увидено е дека не одговараат на условите и полека се истребуваат, никој не е до толку будала да се прилагодува на нешто ново без никаква причина кога веќе претходно имал друг систем...



Na koi evropski gradovi mislis?
Eve ti primer: Berlin. Ima edinecni, dvokatni i prodolzeni. Prodolzenite soobrakjaat po golemi pravi ulici odnosno bulevari / alei (duri i vremeto e usoglaseno so frekventnosta pa gi ima na sekoi 5minuti). Dvokatnite soobrakjaat pretezno po sporedni ulici i gi ima na sekoi 5min / 10min / 20min zavisno od vremeto (si imaat "udarno" vreme pa togas se pofrekventni). Ednokatni ili edinecni soobrakjaat pretezno po sporedni ulicki i ne se tolku frekventi pa gi ima na sekoi 20minuti eventualno na 10 min. vo odredeno vreme.

Originally posted by zabegan zabegan напиша:


што се однесува до назадноста, можеме за неа да коментираме од аспект на обликот на каросеријата на автобусот и нејзиното негативно влијание на некои особини на автобусот, но се друго кај овие автобуси е ново
за квалитетот, за жал, можеме да коментираме само кога ќе видиме автобусиве во акција, бидејќи се нови, само сакав да те потсетам дека не се што е од шутка е неквалитетно и дека имаме други работи на кои што треба да мислиме



se sl*gam...
Cela (ili skoro cela) industrija e prefrlena vo Kina, taka da ne e istata kako pred 15 godini koga se sto bese so kinesko proizvodstvo znacese skart.
Kje vidime, vremeto kje pokaze....
Кон врв
marsovec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 3378
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marsovec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2010 во 17:18
А двокатниве да сообраќаат ...само во петок...тогаш има огроооомна гужва....но мора и помошен персонал...за носење на изнемоштените сосе багаж ...горе...мислам на кат...да
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2010 во 18:04
ултра, не можеме да збориме само онака од око кои линии се поволни за двокатни автобуси, сето тоа детално се студира, целосната линија по која треба да поминува автобусот, сите улици кои ќе ги поминува, раскрсниците и семафорите, брзината на движење на сообраќајот, прометот во сообраќајот и прометот на патници во автобусите, подвозници и надвозници, нагиби и кривини на улиците, состојбата на самите улици, големината на улиците, автобуските постојки и растојанието меѓу нив, потребниот број на автобуси на одредена линија и времето во кое ќе сообраќаат и можеби и на крај сообраќајната технологија која се користи во градот и сето тоа да се поврзе со особините на автобусите и условите кои им се потребни за да функционираат правилно, а не да се заврши прво се, па после да се наоѓаат оправдувања и импровизации за истите
и тоа што го викаш за Берлин, тоа е тоа што го зборам стално, онаму каде што некој заклучил дека има можност за двокатни автобуси, се користат, а таму каде што не се потребни не се користат, од друга страна, постојат градови и линии каде такви автобуси се неопходни, на Скопје и на неговите линии нити му се неопходни, нити пак се потребни и џабе ќе се натегаме околу сите технички факти знаејќи го овој факт
и патем Берлин има сосема различна инфраструктура и сообраќај од Скопје и на различен начин е организирано се, а кога е организирано, организирано е како под конец, Скопје е далеку од тоа!


Изменето од zabegan - 15.Ноември.2010 во 18:05
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2010 во 00:36
Vo slucaj na nabavkata na dvokatnite, napraveni se site potrebni analizi od eksperti od Soobrakjajniot fakultet vo Bitola, Masinskiot od Skopje, strucnjaci od vladata, gradot i JSP.
Od site analizi dojdeno e do zaklucok deka dvokatnite se OK za gradskiot prevoz na 90 procenti od liniite, odnosno ppotrebna e neznacitelna prepravka vo dvete garazi na JSP. Po taa studija, donesena e odluka za nabavka na dvokatni avtobusi.

Nekoj tuka rece deka dvokatnite mnogu ke trosele bidejki nemale aerodinamimka ( sto ke bese tocno dokolku tie avtobusi be vozele na relacija Skopje-Beograd ), a jas samo ke kazam deka prosecna brzina na dvizenje na gradskite avtobusi na JSP se dvizi pomedju 12 - 15 km na cas, pa vie preracunajte dali aerodinamikata igra nekakva uloga pri ovie brzini.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2010 во 01:17
има една работа, стално сите си го користат зборот експерти произволно, ако е така  и јас сум експерт а и ти, дајте бидете малку пореални и кажете кои се тие експерти, сообраќајци? а и кое искуство го имаат досега со организирање на вакви работи?
и кога се направија тие анализи, пред или после вадењето на тендери за автобусите?

а ако автобус се движи со 12-15 км на час, ја поарно би идел пешки, всушност и реална ти е од око предпоставката сметајќи колку бавни се двокатните автобуси и ограничувањата кои ги имааат во нивното движење поради поголема безбедност


Изменето од zabegan - 16.Ноември.2010 во 01:28
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2010 во 03:34
Nikola Krstanovski od Soobrakjajniot vo Bitola, inzinjerite od JSP, Mile Dimitrovski od Masinskiot vo Skopje, i drugi za koi ne sum zapoznaen koi se, a analizite se normalno napraveni pred tenderot.

A i ne e potreben nikoj od strana bidejki inzinjerite od JSP go organiziraat soobrakjajot vo gradot vekje 60 i kusur godini, i dovolni se nivnite strucni analizi deka dvokatnite ke ja vrsat rabotata bez precki.

A pretpostavkata za prosecnata brzina na avtobusite niz gradot ne mi e od oko, tuku e vistinska i realna brzina. Prasaj nekoj od inzinjerite vo JSP ke ti kazat.

A eve i nekolku interesni videa

http://www.youtube.com/watch?v=hr8GIJp_5s0&feature=related

( nesto ne gledam deka ulicite po London se mnogu siroki i pravi, a i vo trkata dvokatniot nesto posebno ne zaostanuva )

http://www.youtube.com/watch?v=lVByfJdhKlU

neverovatna snimka, sekoja cest na vozacot

Taka da ne treba mnogu da se sekirame, ke si se navikneme na dvokatnite, e sega incidenti sigurno ke ima, ama ne bi trebalo toa da e pricina odma da se ripne protiv dvokatnite.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 79>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.